Ας μοιραστώ κι εγώ τα χαΐρια μου!
Ξεκινώ να πάω στο μαγαζί χθες το βράδυ, βάζω μπροστά (στην πιλοτή), και... depollution system faulty. Είχαν περάσει δύο βδομάδες από όταν πρωτοεμφανίστηκε το σφάλμα αυτό, υπενθυμίζω.
Φισώνω OBD scanner, ανοίγω Torque Pro, και... ο ίδιος κωδικός που υποδηλώνει πρόβλημα στην αντλία υψηλής (P0087). Επίσης, είχε γράψει ένα άλλο σφάλμα, το οποίο αφορούσε σε πλούσιο μείγμα (τι μας λέει αυτό;). Τα σβήνω τέλος πάντων από ECU, αλλά ξανά το ίδιο, πριν καν προλάβω να βγω στο δρόμο.
Μάλιστα, ο κινητήρας μπήκε σε κάποιου είδους safe mode, γιατί μετά τις 2000-2500 στροφές που κανονικά ανεβάζει πίεση, είτε δεν τούρμπιζε καθόλου, είτε (έστω) είχε ρίξει πολύ την πίεση. Ανέβαζε βέβαια στροφές, αλλά χωρίς ροπή. STFT και LTFM είχαν ανεξήγητες τιμές, που δεν έχω ξαναδεί.
Αφού έσβησα τον κινητήρα και έβαλα ξανά μπροστά, το μοτέρ βγήκε από safe mode, και ανέβαζε κανονικά. Είχα την αμυδρή εντύπωση ότι δεν ήταν τόσο ομαλό (πολύ πολύ μικρές διακοπές όπως ανέβαζε στροφές), αλλά είχε κίνηση και δε μπορούσα να επιβεβαιώσω.
Να υπενθυμίσω ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε όταν έβαλα βενζίνη από άγνωστο πρατήριο (100άρα όμως). Θυμήθηκα παράλληλα ότι δεν είχα ξαναβάλει βενζίνη αυτό το διάστημα, και μιας και το ντεπόζιτο είχε φτάσει κάπου στο 1/4, είχε έρθει η στιγμή να ξαναφουλάρω, με την ελπίδα ότι το πρόβλημα ήταν η βενζίνη (ευσεβής πόθος, βέβαια).
Το γνώριμο μου βενζινάδικο για 2η σερί φορά είχε ξεμείνει από 100άρα, και το μόνο που επίσης γνώριζα ήταν ένα εταιρικό Shell. Αφού γέμισα με Racing, έσβησα το σφάλμα, και έκανα μερικά ανοίγματα στη Βουλιαγμένης - όλα λειτουργούσαν άψογα.
Το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι η αντλία έχει πρόβλημα, αλλά ίσως στρώνει όταν ζεσταίνεται. Μακάρι όμως να ήταν κάτι με τη βενζίνη.
Θα δούμε...