Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 09:08 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 00:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 599
Tzakos έγραψε:

Γιατί στα σπίτια προστατεύονται απο κάπου?

Απο πουθενά

cruiser έγραψε:
Και βέβαια στα μτχ σπίτια δεν υπάρχουν περιπτώσεις ανάλογες με τα μτχ αμάξια που σου λέει για 100000 χλμ και έχει 500000 . Σαν να σου λέει ότι το σπίτι είναι 10 ετών και να είναι 50 .


Υπάρχουν χειρότερες περιπτώσεις οι οποίες αποκαλύπτονται δυστυχώς με τους σεισμούς (ελλιπείς οπλισμός, τούβλα αντί μπετού στις κολώνες, recomex και πολλά άλλα, ) και το τραγικό είναι οτι χάνονται ζωές για να βγάλουν κάποιοι κοροϊδίστικα χρήματα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 00:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16605
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Επειδη πιασατε δυο θεματα ,τους μηχανικους αυτοκινητων και τους εμπορους μεταχειρισμενων αυτοκινητων και γραφτηκαν χαρακτηρισμοι αναφορικα με την Ελλαδα και το εξωτερικο, απο συζητησεις και εχωντας μια εικονα για Πολωνια,Αγγλια,Ιρλανδια βεβαια, Βελγιο (αυτες τις μερες ψαχνω για συναδελφο να βρω Mondeo στο Βελγιο), στο θεμα μεταχειρισμενο αυτοκινητο πρεπει να μαστε απο τα μεγαλυτερα λαμογια πανευρωπαικο παρεα με τους Ιταλους και τους Βουλγαρους αλλα και αναμεσα τους διακρινομαστε...
Στο θεμα μηχανικος αυτοκινητων ομως πραγματικα υπαρχει γνωση και μερακι γιατι ακομα υπαρχει το εξειδικευμενο και ανθρωποι που για να φανε ψωμι πρεπει να ναι τιμιοι και αξιοπιστοι. Τα ''συνοικιακα'' συνεργεια ειναι ελαχιστα αναλογικα στις βορειες χωρες. Ιρλανδια λιγοτερο αλλα Σκωτια ιδιαιτερα υπαρχει φοβερη ζητηση για φανοποιους π.χ. Δε ξερουν που παν τα τεσσερα οι γηγενεις. Οπως και γενικα ολα ειναι μεγαλοκαταστηματα-κεντρικα-καθετες μοναδες, σε ολα, απο φαγητο,ενδυση,υποδηση, αυτοκινητα κτλπ. Προς τα κει θα παει το πραγμα και στην Ελλαδα τα επομενα 10-20 χρονια προσωπικα πιστευω. Τον μικρομεσαιο επιχειρηματια θελουν να τον αφανισουν.

Ιρλανδια π.χ. αμαξια με αστειες βλαβες καταληγουν ανταλλακτικα γιατι δε καθονται ουτε μετατροπες να κανουν ,ουτε ν αλλαζουν πολλα πολλα. μεσος ορος στολου 7,5 χρονια... Χρηματα υπαρχουν, αμαξια αλλαζονται, αναγκη για μαστορες με βαρβατες γνωσεις και βαριες εργασιες δε πολυ υπαρχουν γιατι δεν υπαρχει αναγκη. Επειδη παω σ εκδηλωσεις κλασσικων ,που οπως ξερετε τα καραγουσταρω, βλεπω αμαξια που τα θεωρουν concours και ανακατασκευασμενα και ειναι να γελας με το αποτελεσμα.... Δεν υπαρχει γνωση και ''χερι'' ευκολα. Πολλες αντικες ειναι εισαγωγης γιατι λφτα εχουν οποτε τα φερνουν απο νοτια κλιματα,ασαπιστα γιατι εδω απο την υγρασια δεν εμενε τιποτα ορθιο... Σιγα μη κατσει ο αλλος να λυνει μαρσπιεδες και πατωματα που ο γατος ο ελληνας φανοποιος ξερει... Η αναγκη μας και το μικροτερο εισοδημα μας κανει στην Ελλαδα να παραγουμε γνωση για να κραταμε περισσοτερο οτι εχουμε επειδη δε μπορουμε οικονομοτεχνικα να το αλλαζουμε. :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 00:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16605
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
SHERIF έγραψε:
cruiser έγραψε:
Και βέβαια στα μτχ σπίτια δεν υπάρχουν περιπτώσεις ανάλογες με τα μτχ αμάξια που σου λέει για 100000 χλμ και έχει 500000 . Σαν να σου λέει ότι το σπίτι είναι 10 ετών και να είναι 50 .


Υπάρχουν χειρότερες περιπτώσεις οι οποίες αποκαλύπτονται δυστυχώς με τους σεισμούς (ελλιπείς οπλισμός, τούβλα αντί μπετού στις κολώνες, recomex και πολλά άλλα, ) και το τραγικό είναι οτι χάνονται ζωές για να βγάλουν κάποιοι κοροϊδίστικα χρήματα.

Στις κατασκευες αυτο ειναι σπανιο και αφορα λαμογια επιχειρηματιες (μα μονο εργοστασια πεσανε ουσιαστικα!) ή πολυ λαμογιο εργολαβο-κατασκευαστικη (π.χ. σεισμος Καλαματας), ή αυτος που εφτιαξε τη πολυκατοικια στο Αιγιο...

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 06:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2223
Αρχικά να ξεκαθαρίσω ότι η σύγκριση του σεισμού με οτιδήποτε άλλο όπως στα αυτοκίνητα , είναι παντελώς άτοπη .

Γιατί ο σεισμός είναι φυσικό φαινόμενο με μεγάλες ιδιαιτερότητες που δεν έχουν σχέση με την κλίμακα Ρίχτερ , η οποία δεν μετράει σεισμούς με την κλασσική έννοια , απλά μετράει αποτελέσματα σε σχέση με αυτούς και κάποια άλλα δεδομένα .

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE ... E%B5%CF%81

Ακόμα το αποτέλεσμα του σεισμού εξαρτάται από τοπικούς παράγοντες , όπως οι σεισμικές επιταχύνσεις , το είδος και οι μηχανικές ιδιότητες του εδάφους , φαινόμενα συντονισμού , διαδρομή του ρήγματος και πολλά ακόμη .

Σε όλα αυτά βλέπουμε ότι παρ΄ ότι το 85 % των σεισμών της Ευρώπης συμβαίνουν στην Βαλκανική και το 50 % αυτών στην Ελλάδα , οι ζημιές που έχουμε από τους σεισμούς είναι πρακτικά ελάχιστες έως σχεδόν μηδενικές .

Και μόνο όπου υπάρχουν επεμβάσεις τρίτων μη ειδικών έχουμε θέματα .

Στον σεισμό της Θεσσαλονίκης , στην πολυκατοικία που έπεσε είχε κοπεί υποστύλωμα στο υπόγειο από τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού , στην Ρικομέξ είχαν κάνει αυθαίρετη επέκταση πάνω σε μπαζωμένο ρέμα , στο Μενίδι είχαν 1-2 αυθαίρετους ορόφους πάνω σε απλά ισόγεια ή διόροφα , στην Καλαμάτα επίσης στην περιοχή Νησάκι είχαν θέμα με το έδαφος , αλλά όλα αυτά ήταν και θέματα εξέλιξης και βελτίωσης των επιστημονικών δεδομένων και της νομοθεσίας . Μέχρι το 1959 δεν υπήρχε αντισεισμικός κανονισμός , αλλά οι πολυκατοικίες του 30-60 έχουν δείξει καλή συμπεριφορά , όπως και τα διόροφα με τις πέτρες και τα συμπαγή τούβλα .

Οσο περνάνε τα χρόνια βέβαια και αυτά γερνάνε και θα πρέπει να τεθούν θέματα αντικατάστασης .

Σε γενικές γραμμές όμως , όλες οι κατασκευές μας είναι εξαιρετικής ποιότητας , εφ΄ όσον έχουν χτιστεί σύμφωνα με τους κανονισμούς κάθε εποχής και βέβαια μετά από μελέτη και επίβλεψη μηχανικών και όχι νύχτα με αυθαίρετο τρόπο και με γνώση της μαστοράντζας κάτι που ήταν σύνηθες .

Μου έχει τύχει στα πρώτα χρόνια της καριέρας μου , πελάτης να αποφασίσει να φτιάξει υπόγειο σε ένα απόγευμα , ενώ αρνιόταν να το σχεδιάσουμε εξ αρχής για να μην ανέβει το κόστος της άδειας και να με φωνάξουν πριν την σκυροδέτηση , τότε δεν είχαμε κινητά , τα τηλέφωνα στα σπίτια έμπαιναν δύσκολα με αγορά τηλεφωνικής γραμμής και αριθμού από άλλον , μιλάμε για το 85 . Πήγα και είχαν σιδερώσει από μόνα τους τα μαστόρια την πλάκα με λάθος τρόπο , γιατί ήξεραν καλύτερα από το νεούδι μηχανικό... :spank

Ξέρετε πόσες τέτοιες μαγκιές κάνει η μαστοράντζα , γιατί έχουν χτίσει και ξέρουν ?

Και στα αμάξια , ανάλογες πατέντες γίνονται πολύ συχνά ....

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 08:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8107
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
nonos έγραψε:
Επειδη πιασατε δυο θεματα ,τους μηχανικους αυτοκινητων και τους εμπορους μεταχειρισμενων αυτοκινητων και γραφτηκαν χαρακτηρισμοι αναφορικα με την Ελλαδα και το εξωτερικο, απο συζητησεις και εχωντας μια εικονα για Πολωνια,Αγγλια,Ιρλανδια βεβαια, Βελγιο (αυτες τις μερες ψαχνω για συναδελφο να βρω Mondeo στο Βελγιο), στο θεμα μεταχειρισμενο αυτοκινητο πρεπει να μαστε απο τα μεγαλυτερα λαμογια πανευρωπαικο παρεα με τους Ιταλους και τους Βουλγαρους αλλα και αναμεσα τους διακρινομαστε...
Στο θεμα μηχανικος αυτοκινητων ομως πραγματικα υπαρχει γνωση και μερακι γιατι ακομα υπαρχει το εξειδικευμενο και ανθρωποι που για να φανε ψωμι πρεπει να ναι τιμιοι και αξιοπιστοι. Τα ''συνοικιακα'' συνεργεια ειναι ελαχιστα αναλογικα στις βορειες χωρες. Ιρλανδια λιγοτερο αλλα Σκωτια ιδιαιτερα υπαρχει φοβερη ζητηση για φανοποιους π.χ. Δε ξερουν που παν τα τεσσερα οι γηγενεις. Οπως και γενικα ολα ειναι μεγαλοκαταστηματα-κεντρικα-καθετες μοναδες, σε ολα, απο φαγητο,ενδυση,υποδηση, αυτοκινητα κτλπ. Προς τα κει θα παει το πραγμα και στην Ελλαδα τα επομενα 10-20 χρονια προσωπικα πιστευω. Τον μικρομεσαιο επιχειρηματια θελουν να τον αφανισουν.

Ιρλανδια π.χ. αμαξια με αστειες βλαβες καταληγουν ανταλλακτικα γιατι δε καθονται ουτε μετατροπες να κανουν ,ουτε ν αλλαζουν πολλα πολλα. μεσος ορος στολου 7,5 χρονια... Χρηματα υπαρχουν, αμαξια αλλαζονται, αναγκη για μαστορες με βαρβατες γνωσεις και βαριες εργασιες δε πολυ υπαρχουν γιατι δεν υπαρχει αναγκη. Επειδη παω σ εκδηλωσεις κλασσικων ,που οπως ξερετε τα καραγουσταρω, βλεπω αμαξια που τα θεωρουν concours και ανακατασκευασμενα και ειναι να γελας με το αποτελεσμα.... Δεν υπαρχει γνωση και ''χερι'' ευκολα. Πολλες αντικες ειναι εισαγωγης γιατι λφτα εχουν οποτε τα φερνουν απο νοτια κλιματα,ασαπιστα γιατι εδω απο την υγρασια δεν εμενε τιποτα ορθιο... Σιγα μη κατσει ο αλλος να λυνει μαρσπιεδες και πατωματα που ο γατος ο ελληνας φανοποιος ξερει... Η αναγκη μας και το μικροτερο εισοδημα μας κανει στην Ελλαδα να παραγουμε γνωση για να κραταμε περισσοτερο οτι εχουμε επειδη δε μπορουμε οικονομοτεχνικα να το αλλαζουμε. :thumb

χρηστο κατ εμε ειπες πολλα...αλλα στο κομματι αφανισμου μικρομεσαιων δεν θα γινει στην ελλαδα..πχ προ ολυμπιακων αγωνων μια 5ετια ουτοπια σαν παραμυθι ειχαν αφανισθει τα μικρα μαγαζια λογω καλου μισθου ολοι πηγαιναν με μετρητα στα σουπερ μαρκετ και πχ αντιπροσωπειες ερεε το χρημα...δες μετα το 2009 ξεφυτρωσαν μαγαζακια α με λιγο βερεσε...επιβιωνουν οπως επισης ανοιξαν και συνεργεια αυτοκινητων .....και αυτα γεματα ειναι...το θεμα αυτοκινητου το γουσταρουμε ακομα διοτι το κστος χρησης ασφαλειες τελη ειναι ακομα μικρο.....αν γινει αλα ιρλανδια..μαλλον θα αλλαξουμε λιγο τροπο σκεψης....
πιστευεις οτι ανπηγαινε φανοποιος να δουλεψει εξω δεν θα επιανε?.....θα κονομαγε χρημα....διοτι εμεις και καποιοι αλλοι λαοι αγαπαμε την αυτοκινηση...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Οκτ 2017, 00:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 599
Συγνώμη για το :ot
Ανέφερα κάποια τυχαία παραδείγματα σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, αν θυμάμαι καλά τα τουβλα στις κολώνες ηταν με τον σεισμό του 80 στην Αθήνα που κόπηκαν οι κολώνες και έπεσε η πολυκατοικία η ρικομεξ με τον σεισμό της Πάρνηθας το 99 και ο ελλιπής οπλισμός πρόσφατα, σε οικοδομή της γειτονιάς μου με πλάκα τσέλερ ο σιδεράς έφερε οπλισμό απλής πλάκας, το αντιλήφθηκαν στο τελείωμα του σιδερώματος, και έριξαν το τσιμέντο άρον άρον, αντί να τα ξηλώσουν και να τα πάρουν πίσω δεν μίλησε κανένας (μηχανικός, μπετατζής, σιδεράς ) , στην δεύτερη πλάκα λοιπόν έβαλαν πάλι απλό οπλισμό για να μην δει την διαφορά στα σίδερα ο ιδιοκτήτης και καταλάβει τι έχει γίνει και ζητήσει ευθύνες, ( η λαμογιά λοιπόν είναι διαχρονική ). Δεν κατηγορώ συλλήβδην όλους αλλά πιστεύω οτι ο καλός και ο τίμιος είναι πλέον η εξαίρεση, (παλιά ήταν ακριβώς το αντίθετο, υπήρχε ο λόγος και η μπέσα σήμερα όχι ) σε όλα τα επαγγέλματα και λειτουργήματα από τον αγρότη λαϊκής που πουλάει τα καρότα της λαχαναγοράς για δικής του παραγωγής μέχρι τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Αγαπητέ cruiser δεν σε απαξιώνω το αντίθετο μάλιστα.

Μανώλη ο αφανισμός των μικρομεσαίων (με τον ορισμό της Ελλάδας μικρά μαγαζάκια και εμπορικά) υφίσταται, όλοι οι εμπορικοί δρόμοι είναι με κλειστά μαγαζιά (εκεί που κάποτε πλήρωναν τρελά λεφτά για αέρα ) γιατί η φορολογία είναι αβάσταχτη και δεν βγαίνει, και πιστεύω ότι αυτή ήταν και είναι η γραμμή της προηγούμενης, της σημερινής, και της επόμενης κυβέρνησης, το προς τα που βαδίζουμε θα δείξει...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Οκτ 2017, 06:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2223
Στον σεισμό του 81 δεν είχαμε κατάρρευση στην Αθήνα , αλλά 2 ξενοδοχεία στο Λουτράκι , όπου υπήρχε συνδυασμός κακοτεχνιών , μειωμένης γνώσης της μείωσης της αντοχής που φέρει η γειτνίαση με την θάλασσα και της σημασίας του εδάφους .

Αυτό με τα τούβλα δεν το θυμάμαι , μάλλον ιστορία από τις πολλές της εποχής θα ήταν , μια και σεισμό στην Αθήνα είχαμε δεκαετίες να δούμε .

Για την ρικομέξ , είχαμε αυθαίρετο κτίσμα πάνω σε μπάζα που κατέρρευσε .

Τα πρόσφατα που αναφέρεις μάλλον δεν τα ξέρεις καλά . Σε οικοδομή γειτονιάς , πλάκα τσέλνερ δεν κάνεις . Γιατί αυτές τις πλάκες τις κάνεις όταν θέλεις να καλύψεις μεγάλα ανοίγματα πάνω από 7 μέτρα , δηλαδή για κάποιον που θέλει χώρους ενιαίους χωρίς ενδιάμεσες κολώνες και αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε επαγγελματικά κτίρια μεγάλης αξίας ή δημόσια κτίρια . Αυτό που λες , αν μιλάς για τώρα αποκλείεται να γίνει και προφανώς δεν μιλάμε για απλό ή μη οπλισμό , αφού η τσέλνερ οπλίζεται μέ άλλο τρόπο .

Μάλλον τα έχουν μπερδέψει . Κανένας μηχανικός δεν ρισκάρει για τέτοια πράγματα .

Ακόμη και το 60 που έκλεβαν σίδερα , το έκαναν την νύχτα πριν ρίξουν τα μπετά , αφού είχε τελειώσει το σιδέρωμα και είχε παραλάβει ο μηχανικός .

Αλλωστε η εξαιρετική συμπεριφορά των κτιρίων σε τόσους σεισμούς , απλά δείχνει την εξαιρετική για τα δεδομένα κάθε εποχής δουλειά που έχει γίνει και αυτά είναι από Επίσημα Δεδομένα .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Οκτ 2017, 09:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Τελικά αν ο φίλος που άνοιξε το θέμα μπόρεσε και έβγαλε άκρη,εμένα να με φτύσετε.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Οκτ 2017, 09:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2223
Κοίταξε σε ένα φόρουμ που όλοι αγαπάνε τα ίδια αμάξια , πρέπει να υπάρχουν θέματα κόντρας γιατί αλλιώς δεν θα είχε ενδιαφέρον .

Για παράδειγμα στα φόρα της ΦΒ πως θα ήταν τα πράγματα , αν δεν είχαν να λένε για τις βλάβες ? Βαρεμάρα σκέτη.... :D

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2017, 00:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 599
Μάνθο έχεις απόλυτο δίκαιο αλλά δεν μπορώ να μην απαντήσω με αυτά που γράφει.

Aγαπητέ cruiser
Στον σεισμό του 81 δεν είχαμε κατάρρευση στην Αθήνα , αλλά 2 ξενοδοχεία στο Λουτράκι , όπου υπήρχε συνδυασμός κακοτεχνιών , μειωμένης γνώσης της μείωσης της αντοχής που φέρει η γειτνίαση με την θάλασσα και της σημασίας του εδάφους .

Αυτό με τα τούβλα δεν το θυμάμαι , μάλλον ιστορία από τις πολλές της εποχής θα ήταν , μια και σεισμό στην Αθήνα είχαμε δεκαετίες να δούμε .

Δεν είναι ιστορία από τις πολλές της εποχής, αλλά ούτε μόνο 2 ξενοδοχεία λόγω μειωμένης….
…Οι μεγαλύτερες ζημιές σημειώθηκαν στην Περαχώρα (τα περισσότερα κτίρια βγήκαν ακατάλληλα, ενώ τρύπησε ακόμα και το υδραγωγείο), στην Κινέττα (όπου κατέρρευσε τετραώροφο ξενοδοχείο), στα Μέγαρα (όπου έφυγε από τη ζωή και η σύζυγος του δημάρχου), στο Λουτράκι, στην Κόρινθο, στο Βραχάτι, στο Κιάτο και στην Αθήνα.
Σε θέατρα του κέντρου σταμάτησαν μέχρι και οι παραστάσεις, ηθοποιοί βγήκαν στους δρόμους με τα ρούχα της σκηνής, ενώ οικογένειες ολόκληρες κοιμούνταν επί μέρες σε πάρκα, πλατείες, ακόμα και σε νησίδες κεντρικών οδικών αρτηριών.
Ένα από τα επόμενα βράδια, όταν η πρωτεύουσα εξακολουθούσε να διανυκτερεύει εκτός των οικογενειακών εστιών, στην οδό Ελ. Βενιζέλου (Θησέως) στις Τζιτζιφιές (στο ύψος που βρισκόταν τότε το εργοστάσιο της Ιζόλα), μία γυναίκα που κοιμόταν σε νησίδα τραυματίστηκε θανάσιμα από διερχόμενο αυτοκίνητο που ξέφυγε από την πορεία του. Ακολούθησε ισχυρός μετασεισμός, κι ένας επιπλέον οκτώ ημέρες αργότερα.
Ο συνολικός επίσημος υπολογισμός έδειξε 20 νεκρούς, εκατοντάδες τραυματίες και 20.000 κτίρια που είτε κρίθηκαν ακατάλληλα είτε καταστράφηκαν ολοσχερώς.
https://national-pride.org/2011/02/27/% ... F%85-1981/

Για την ρικομέξ , είχαμε αυθαίρετο κτίσμα πάνω σε μπάζα που κατέρρευσε .

Η ρικομέξ είναι το σημείο αναφοράς αυτού του σεισμού

Πάρνηθα – Αθήνα 7-9-1999, 5,9 ρίχτερ
143 νεκροί, 400 περίπου τραυματίες, 37 καταρρεύσεις κτιρίων. Εκτεταμένες βλάβες σε κτίρια των δυτικών, βορειοδυτικών και νοτιοδυτικών περιοχών της Αττικής. 85 άνθρωποι απεγκλωβίστηκαν ζωντανοί μέσα από τα ερείπια.
http://www.oasp.gr/node/208
…..Οι πιο τραγικές στιγμές εκτυλίχθηκαν στα σημεία όπου ήταν συγκεντρωμένοι περισσότεροι άνθρωποι. Από τον σεισμό κατέρρευσαν τρία εργοστάσια, μεταξύ των οποίων εκείνο της Ρικομέξ. Στο μοιραίο κτήριο, με τις άπειρες κακοτεχνίες, έχασαν την ζωή τους 39 άνθρωποι. 8 σκοτώθηκαν στα γραφεία της Φαράν, 3 στο εργοστάσιο Φιλοπλάστ και 6 στο εργοστάσιο της ΒΙΟΚΥΤ. 7 έχασαν την ζωή τους στην οικοδομή της οδού Πίνδου στη Νέα Φιλαδέλεια και 16 στην πολυκατοικία της οδού Ψυχάρη, στη Μεταμόρφωση. Ήταν τα 6 σημεία για τα οποία συζητούσε όλη η Ελλάδα τότε, 6 τάφοι που απασχολούσαν για μέρες τα σωστικά συνεργεία που έκαναν μάταιες προσπάθειες να βρουν ζωντανούς κάτω από τα συντρίμμια.
http://www.newsbomb.gr/ellada/news/stor ... is-athinas

Τα πρόσφατα που αναφέρεις μάλλον δεν τα ξέρεις καλά . Σε οικοδομή γειτονιάς , πλάκα τσέλνερ δεν κάνεις . Γιατί αυτές τις πλάκες τις κάνεις όταν θέλεις να καλύψεις μεγάλα ανοίγματα πάνω από 7 μέτρα …
Γίνονται και σε οικίες τέτοιες πλάκες.

Μάλλον τα έχουν μπερδέψει . Κανένας μηχανικός δεν ρισκάρει για τέτοια πράγματα .
Και εδώ λάθος είσαι όπου υπάρχει χρήμα στη μέση ρισκάρουν και για χειρότερα.

Ακόμη και το 60 που έκλεβαν σίδερα , το έκαναν την νύχτα πριν ρίξουν τα μπετά , αφού είχε τελειώσει το σιδέρωμα και είχε παραλάβει ο μηχανικός .
Ο μηχανικός πρέπει να είναι παρών όταν αρχίσει να πέφτει το μπετόν και αν λείπουν σίδερα να το σταματήσει, αυτός υπογράφει την άδεια και αυτόν ψάχνουν σε περίπτωση καταστροφής.

Αλλωστε η εξαιρετική συμπεριφορά των κτιρίων σε τόσους σεισμούς , απλά δείχνει την εξαιρετική για τα δεδομένα κάθε εποχής δουλειά που έχει γίνει και αυτά είναι από Επίσημα Δεδομένα .
Αυτό είναι επίλογος σε έκθεση ιδεών, και εγώ επίσημα στοιχεία σου αναφέρω με τα link προς αποφυγήν παρανοήσεων, και όπως λέει φίλος μου κατασκευαστής << ευτυχώς που τα τσιμέντα έχουν φιλότιμο και δεν πέφτουν >>.
Σου έγραψα ότι δεν σε απαξιώνω (το επάγγελμά σου, τους μηχανικούς) αλλά δεν είστε όμως όλοι παναγίες με τον σταυρό στο χέρι.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι που πιάνεσαι κυριολεκτικά από μια λέξη και απλοποιείς τα πάντα όλα για να βγεί η λάδι συντεχνία (μηχανικοί) δεν φταίει ο μηχανικός οι άλλοι φταίνε, ένα πράμα σαν τον συνωστισμό της Ρεπούση δλδ. , πολλοί φταίνε και μέσα σε αυτούς και κάποιοι μηχανικοί.

Τέλος από εμένα το :ot και πάλι σόρυ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2017, 05:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2223
Για τους σεισμούς δεν λες κάτι διαφορετικό από ότι λέω εγώ . Αλλά τα βλέπεις με λάθος τρόπο .
Είχαμε ισχυρούς σεισμούς και οι βλάβες όπως δείχθηκε εκ των υστέρων ήταν σε κατασκευές που θα τις πάθαιναν έτσι και αλλιώς αφού είχαν αυθαίρετους ορόφους ή επεκτάσεις και βέβαια κάποια κτίρια , λόγω τρόπου κατασκευής και ηλικίας ήταν αναμενόμενο να πάθουν ζημιές .

Προφανώς και εγώ δεν θα το συνεχίσω γιατί είμαστε οφ τόπικ , αλλά και γιατί η συζήτηση όταν μιλάς για απλούς και μη απλούς οπλισμούς κλπ γίνεται σε επίπεδο μου είπε η κουμπάρα , άκουσα από τον μπατζανάκη .

Η φράση " Το μπετό έχει φιλότιμο" ακούγεται παντού στον χώρο , ακόμα και στις σχολές εδώ και 80 χρόνια .... :D

Τέλος λοιπόν το οφ τόπικ

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Οκτ 2017, 12:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8107
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
τελικα φιλε εβαλες αεριο?...επλιζω το τηλεφωνο που σου εδωσα να σε βοηθησε καπως..

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Οκτ 2017, 13:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Citroen C5 2.0i excl 2006, αέριο STAG Q NEXT PLUS εδώ και 20.000 χλμ. (συνολικά 240.000 χλμ.), απόλυτα ικανοποιημένος, τσιμπάει λίγο λαδάκι παραπάνω, κανένα πρόβλημα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Οκτ 2017, 14:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
xantiamanolis έγραψε:
τελικα φιλε εβαλες αεριο?...επλιζω το τηλεφωνο που σου εδωσα να σε βοηθησε καπως..


που είναι αυτος που φωνάζει το συνεργείο??????????????
nonos έγραψε:
Παρακαλειται ''το συνεργειο καθαρισμου'' να προσελθει στο παρων νημα.
Ειναι ωραιο θεματακι για να παει ακλαυτο..


εκτός και αν το φωνάζει επιλεκτικά.

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Οκτ 2017, 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8107
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
μαλλον δεν εβαλε..

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 14 [ 203 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Επόμενο



Συναφή θέματα

Citroen C4 Ηχεία
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: apotolis1985
Απαντήσεις: 4
Γνώμη για λάστιχα για το Citroen saxo vts 1400
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: zeon44
Απαντήσεις: 15
Επέκταση εγγύησης από τη Citroen
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 100
Citroen picasso 2013 ερωτήσεις
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: ikaros80
Απαντήσεις: 15
Μετά το citroen c4 τι;
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Pan_81
Απαντήσεις: 46
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ