Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 16:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Μάιος 2018, 18:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Υπαρχουν αυτην την στιγμη πολωνικα συστηματα με πολυ καλα μπεκ τυπου βενζινας το προγραμμα που το προγραμματιζεις μονο φρεντο δε φτιαχνει και σε πολυ χαμηλη τιμη σε συγκριση με ενα ιταλικο που εχει απλα μπεκ τυπου ηλεκτροβαλβιδας και ειναι πιο ακριβο...ασε την δουλεια την εχω ηδη ψαξει γερα..


Μανώλη τα καλα ιταλικά δεν εχουν ηλεκτροβαλβιδες


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Μάιος 2018, 18:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
τα γνησια ιταλικα θα τα πληρωσεις πολυ παραπανω ....ενω τα ιταλικα made in bulgaria θα τα πληρωσεις αρκετα φτηνοτερα σε τιμη οσο ενα πολωνικο αριστης ποιοτητας και θα εχεις θεματα με το μουφα ιταλικο....
και οι πολωνοι εχουν κανει σημαντικες προοδους στο αεριο......
α και κατι αλλο δεν ειμαι αριστεροσυριζαιος για να υποστηριζω τα πολωνικα εχω δουλεψει σε προγραμμα σε πολωνικο συστημα και πιστεψεμε εχει πιο πολλες δυνατοτητες απο ενα αντιστοιχο ιταλικο....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Μάιος 2018, 18:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
σε προγραμμα σε πολωνικο συστημα και πιστεψεμε εχει πιο πολλες δυνατοτητες απο ενα αντιστοιχο ιταλικο....

Δεν ξέρω σε πιο σύστημα απευθύνεσαι,αλλά σίγουρα όχι στα Ζαβόλια.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Μάιος 2018, 22:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Μανώλη το ΖΑΒΟΛΙ αρικο μου στα 800/850 Ε δεν το λες και ακριβό ,ουτε εχει ηλεκτροβαλβιδες κσι ο εγκέφαλος του εχει προδιαγραφές ΜΙΤ..
Θα ηταν χρηςιμο για το φορουμ ,μια και σίγουρα το εχεις ψάξει να μας πεις σε ποιο Πολωνέζι κο αναφέρεσαι και σε τι τιμη παιζει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μάιος 2018, 20:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
θα σου πω πχ το optima eco tec για παραδειγμα με μπεκ μπαρακουντα εχω δει το λογισμικο του πολυ υπερ πληρες σε συγκριση με αλλο ......κοιτα αν εβαζα σημερα αυτο θα εβαζα στο αμαξι μου...αλλα παντα το 70% παιζει η τοποθετηση και μοτερ αυτοκινητκαι το 30% ειναι το συστημα οσο αναφορα τι δυνατοτητες εχει.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Μάιος 2018, 05:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Κάποια στιγμή την επόμενη εβδομάδα αν προλάβω θα κάνω κάποια έρευνα αγοράς και θα έχω νεότερα να σχολιάσω .

Μέχρι τότε όσοι έχετε διάθεση , βάλτε σχόλια για να μας ενημερώνετε ...

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Μάιος 2018, 07:31 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Αν και ακριβώς αντίθετα σαν πόλη μήπως να κανονίσεις κατευθείαν με τον Μάνθο για να ξενοιάζεις μια για πάντα;

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος 2018, 14:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αρχίζω με κάποια δικά μου δεδομένα:

- 260.000 χλμ στο κοντέρ σε δίλιτρη C5 9/2009.
- 220 χιλιάδες έγιναν με υγραέριο.
- Συντήρηση υγραερίου, μόνο φίλτρα και με τα χεράκια μου, στα 25.000 χλμ κ βάλε.
- Σύστημα υγραερίου της κακιάς ώρας, Aldesa Τουρκικής προέλευσης. Για να σας προλάβω, όταν μπήκε το 2010 η Θεσσαλονίκη είχε 2 (δύο!) εγκαταστάτες αερίου και 2 (δύο!) πρατήρια σε όλο το νομό. Αυτό υπήρχε, αυτό μπήκε.
- Εγκατάσταση πολύ καλή σε επίπεδο hardware, ψιλοαπαράδεκτη σε επίπεδο ρύθμισης software, με επισκέψεις trial and error και εις άτοπον απαγωγή. Ανάθεμά με αν ήξεραν τότε!
- Χρήση πολύ ήπια, 95% Εγνατία οδός με 140χαω στο cruise.
- Συντήρηση αυτοκινήτου από ελάχιστη έως ανύπαρκτη, λάδια κάθε 25.000 χιλιόμετρα.


Προβλήματα που βγήκαν

- Ένα σετ πολλαπλασιαστών (τους έχει όλους σε έναν) στα 210.000 χλμ, μπορεί κάλλιστα να είναι και φυσιολογική φθορά.
- Ένας πίσω αισθητήρας λ (ο 2ος) που δεν αλλάχθηκε και έχω λαμπάκι CEL (αλά VW) για περίπου 50 χιλιάδες χιλιόμετρα.
- Προκαταλύτης είπε το ποίημα από αυξημένη θερμοκρασία, κάποια κομμάτια πέρασαν στον καταλύτη, δεν ασχολήθηκα παραπάνω.
- Ένας κύλινδρος λόγω μπεκ υγραερίου που ψεκάζει λάθος εξαφανίζει την ακίδα του μπουζί κάπως γρηγορότερα από τους υπόλοιπους. Δεν ασχολήθηκα.

Μέχρι που παρέδωσα πινακίδες 31/12/15 το αυτοκίνητο ήταν 100% λειτουργικό, είχα αναμένο το λαμπάκι χωρίς κάποιο άλλο σύμπτωμα. Εϊχα και πολύ σοβαρότερα προβλήματα => θα φτιαχτούν όλα σε κανα μήνα όταν το ξανακυκλοφορήσω με το καλό.

Εννοείται πως στο ενδιάμεσο των 220.000χλμ έγινε απόσβεση των 800 ευρώ της εγκατάστασης, καθώς και 2 φορές απόσβεση ολόκληρου του αυτοκινήτου. Άρα, όπως καταλαβαίνεται το συστήνω ανεπιφύλακτα σε αυτόν που γράφει πολλά χιλιόμετρα.

Πόσα είναι τα πολλά τα χιλιόμετρα; Μολύβι και χαρτί, ή απλά Excel και βγαίνουν στο πεντάλεπτο…

Τέλος για τα ψυχολογικά του φίλου cruiser και για τους φίλους πιουρίστες που δε θα μαγάριζαν με LPG μία C6 ή μία S-Class, ή απλά μία C5 προηγούμενης γενιάς ένα έχω να πώ:

Παιδιά διαβάζω τα ποστ και πραγματικά σας θαυμάζω για το πόσο προσέχετε τα αυτοκίνητά σας και το πόσο τα έχετε σε εκτίμηση. Και μην το πάρετε στραβά, για καλό το λέω!

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος 2018, 20:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Εξαιρετικό το σχόλιο .

Εγώ όπως έχω πει δεν έχω δεσμούς με πράγματα . Ετσι μου αρέσει το αμάξι μου για να είναι χρηστικό , του κάνω την συντήρηση που προβλέπεται για να είναι ασφαλές για μένα και την οικογένεια μου , αλλά δεν τρελαίνομαι αν έχω ένα σημαδάκι .

Εβαψα πριν ένα μήνα τους προφυλακτήρες και 4 κομμάτια γιατί είχαν ψιλοχτυπήματα από διάφορα @@ που παρκάρουν με το αυτί , η περνάνε με χίλια από τα στενά και τα παρκαρισμένα ιδιαίτερα τα φορτηγάκια κλπ επαγγελματικά , όπως και τα μηχανάκια .

Με είχε χτυπήσει στο δεξί πίσω φτερό παρκαρισμένος ένας αλουμινάς με ένα Φόρντ Τράνζιτ που είχαμε παρκάρει σε δημόσιο πάρκινγκ με γωνία 45 μοιρών και όταν ξεπάρκαρε μου την έχωσε με την πίσω αριστερή γωνία της καρότσας . Επειδή είχε μαγαζιά μου άφησε τηλέφωνο που αποδείχτηκε ψεύτικο . Τσαντίστηκα πολύ , αλλά το μάζεψα αργότερα μαζί με τα υπόλοιπα .

Τον τελευταίο μήνα με το βάψιμο και το μεγάλο σέρβις έδωσα πάνω από 1000 € και θέλω και σινεμπλόκ μπροστά και αν βάλω και το αέριο θα περάσω τα 2000 . Πολλά λεφτά για αμάξι που θα σου δώσουν αστεία λεφτά για να στο πάρουν . Αλλά επειδή σαν αμάξι αξίζει πολλά η σκέψη είναι του βάζω αέριο και το κρατάω 6 χρόνια μέχρι τα 15 του , περνάω τα 200.000 χλμ και βλέπω τι θα κάνω μετά αφού η απαξίωση έχει ήδη έλθει και δεν θα επιδεινωθεί .

Να ρωτήσω και κάτι άλλο . Η πόρτα του οδηγού θέλει κάποια συντήρηση στους μεντεσέδες . Τι κάνουμε για αυτό ?

Η όλη ουσία είναι ότι το αμάξι θέλει ελάχιστα λεφτά για να γίνει τέλειο , ενώ θέλω πολλά λεφτά για να πάρω κάτι ανάλογο .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος 2018, 09:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
cruiser έγραψε:
Να ρωτήσω και κάτι άλλο . Η πόρτα του οδηγού θέλει κάποια συντήρηση στους μεντεσέδες . Τι κάνουμε για αυτό ?

Η όλη ουσία είναι ότι το αμάξι θέλει ελάχιστα λεφτά για να γίνει τέλειο , ενώ θέλω πολλά λεφτά για να πάρω κάτι ανάλογο .


Επειδή με τους μεντεσέδες το πέρασα και εγώ (έτριζαν δύο πόρτες), η μοναδική "καλή" λύση είναι καινούριοι, περίπου στα 170€ (αν θυμάμαι καλά). Λύσεις του στυλ WD40, spray γραφίτη, γρασάρισμα κλπ είναι ημίμετρα, και αντέχουν για μερικές μέρες/βδομάδες.

Τα "πολλά λεφτά για κάτι ανάλογο" εξαρτώνται από το τι εννοείς με το "ανάλογο". Ανάλογο σε άνεση, είτε τότε είτε τώρα, πρέπει να πας σε ποσά της τάξης των 6x/7x Κ€ για να βρεις κάτι αντίστοιχο. Ανάλογο σε εξοπλισμό μπορείς να βρεις και εντός του 2x K€ bracket, αν και πρέπει να πας πάνω από τη μέση, δηλαδή >25Κ€. Αν όμως δεν θες γενικότερα να ανέβεις πάνω από τα 20Κ€, τότε όχι, δεν μπορείς να βρεις κάτι ανάλογο.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος 2018, 17:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
cruoser συγνωμη αλλα το ψιριζεις πολυ το θεμα και θα χασεις την ουσια....
το πουλας? το δινεις οπως ειναι και τελος και απο εκει και περα κανεια τα κουμαντα σου
το κρατας? καντο αεριο να τελειωνεις.....
φιλικα και χωρις παρεξηγηση....το βαζεις και αν θες το βγαζεις σε χρονο 0

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος 2018, 18:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
xantiamanolis έγραψε:
cruιser συγνωμη αλλα το ψιριζεις πολυ το θεμα και θα χασεις την ουσια....

Πενία τέχνας κατεργάζεται :P

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος 2018, 22:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
grekoulis έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
cruιser συγνωμη αλλα το ψιριζεις πολυ το θεμα και θα χασεις την ουσια....

Πενία τέχνας κατεργάζεται :P


Ακριβώς .

Σε θέματα που ΔΕΝ γνωρίζω δεν παίρνω ποτέ αποφάσεις εν θερμώ . Τα μετράω όλα και μετά αποφασίζω .

Εδώ θα κάνω έρευνα αγοράς , θα μάθω τι βάζουν κάποιοι του χώρου της εταιρείας , θα σας τα πω , θα τα συζητήσουμε και μετά θα αποφασίσουμε . Δεν χρειάζεται βιασύνη .

Στην δουλειά μου είναι αντίθετα . Εκεί παίρνω γρήγορα αποφάσεις γιατί τα ξέρω τα θέματα .

Οπως σωστά είπε ο Ασσος για να πάρω κάτι ανάλογο , θα πρέπει να πλησιάσω ή να περάσω τα 30000 € . Αλλιώς έπαιξε το μικρό Αιρκρός γύρω στα 20000 . Τα 30000 δεν παίζουν αυτή την εποχή . Τα 20000 παίζουν αλλά τα μειονεκτήματα είναι πολλά . Αρα σκέψη και υπομονή . :)

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μάιος 2018, 13:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Για τον Cruiser ίσως ισχύει το ρητό «εκεί που ήσουν ήμουνα και εδώ που είμαι σου εύχομαι να έρθεις»
Η επαφή μου με την υγραεριοκίνηση ξεκινά το 1979-80 τότε που τα ταξί ακόμα δεν είχε αποφασιστεί να πάνε στο ντίζελ και ψαχνότανε λόγω της πετρελαϊκής κρίσης. Στην Θεσσαλονίκη τότε μεσουρανούσε ένας εγκαταστάτης ονόματι Ζωρζ Γκαζ και θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα από τα πρώτα Jetta ταξί που είχα μπει και είχε μια πινακίδα που έλεγε απαγορεύεται το κάπνισμα υγραέρια Ζωρζ Γκαζ. Τότε ακόμα επιτρεπόταν το κάπνισμα μέσα σε ταξί. Και θυμάμαι να μυρίζει υγραέριο το ταξί, φρίκη.
Κατόπιν απαγορεύτηκε, στην Ελλάδα ξεχάστηκε, και τα αέρια καύσιμα τα ξαναβρήκα μπροστά μου το 1988 στην Ιταλία σαν φοιτητής. Τότε ξεπηδούσαν και τα πρώτα δυνατά ντήζελ, μόλις είχε βγει το Tdi και η κουβέντα, τα ατέλειωτα μεσημέρια και βράδια στην εστία για φαγητό αλλά και στα δωμάτια ήταν εάν συμφέρει να το κάνεις α μετάνο δηλαδή φυσικό αέριο ή γκας ητοι υγραέριο ή καλύτερα ντηζελ που τότε είχε διπλά τέλη κυκοφορίας το σουπερ μπόλο. Και δώστου αναλύσεις και κουβέντες κτλπ. Και όσοι φοιτητές είχαν αυτοκίνητο το είχαν ή υγραέριο ή μεθάνιο και κάποιες πλούσιες είχαν κανενα γκολφάκι ντήζελ, η φτώχια ρίτμο και ούνο με αέριο ή άντε καμια παλια αλφέτα κτλπ.
Πάντα το αέριο είχε θέματα, πότε ο πνεύμονας πότε τα νερά, οι θερμοστάτες, οι φλάντζες, και αν θυμάμαι καλά δεν μπορούσες τότε να αλλάξεις καύσιμο εν κινήσει έπρεπε να σταματήσεις και να σβήσεις.
Ασε που η ασφάλεια είχε μια προσαύξηση που ισχύει ακόμα στην Ιταλία ενώ δεν μπορείς να παρκάρεις εκεί αλλά και σε άλλες χωρες σε υπόγεια ή και κλειστά γκαράζ
¨Ετσι, δεν είχα και την καλύτερη άποψη για τα αέρια καύσιμα και όταν άρχισε η κουβέντα στην Ελλάδα το 2010 ήμουν τελείως αρνητικός. Ως ιταλόφωνο, με φώναξαν σε μια παρουσίαση επαγγελματική μιας σημαίνουσας εταιρείας του χώρου και εκεί εγώ τους τα έχωνα στα ιταλικά για το υγραέριο κτλπ. Διαφωνούσα για την ασφάλεια της εγκατάστασης, την ρύθμιση, την κατανάλωση, ότι χαλάει το μοτέρ κτλπ
Μάταια ο ιταλός μηχανικός μου εξηγούσε ότι αυτά ήταν προβλήματα του παρελθόντος, εγώ έλεγα, ασε τα χαζά.
¨Ολο το 2011, το συζητούσα το έψαχνα, έκανα δε αγώνα κατά της υγραεριοκίνησης εάν και για λόγους ας πουμε προβολής μου είχαν πεί να κάνω μια εγκατάσταση με μειωμένη τιμή. Μπήκε το 2012, η βενζίνη στον θεό και ξαφνικά τα έβαλα κάτω και είδα ότι το κόστος μετακίνησης μέσα στο 2010-2011 είχε πάει στον θεό, δεν έβγαινα. Τον Μάρτιο του 2012 αποφάσισα με πόνο ψυχής να βάλω το άγνωστο magic πολωνιας γ εθνική με ηλεκτροβαλβίδα. Ο εγκαταστάτης ήταν ο μηχανικός μου, στο δικό του είχε βάλει και σε κανενα δυο, ήταν εν γνώσει μας, στου κασσίδη το κεφάλι. Πολύ διάβασμα και από μένα και από αυτόν που είχε πάει και σχολείο να πάρει τις σχετικές άδειες, μετά να μάθουμε τα τριμς, τους προγραμματισμούς κτλπ. Η εγκατάσταση στο πρώτο C5 πήγε τέλεια, δεν είχα ποτέ λαμπάκι για 60χλδ χιλιόμετρα και χόρτασα βόλτες και αυτοκίνητο.
Θυμάμαι ότι η τελευταία αποστολή με βενζίνη ήταν κάπου στους Δελφούς Γαλαξίδι κτλπ και είχα φάει περίπου 70ευρώ βενζίνα. ¨Όταν φούλαρα πρώτη φορά αέριο και πήγα Θεσσαλονίκη Αθήνα με 31 ευρώ δεν πίστευα!!!! ¨ Το σόκ είναι τεράστιο, πως ρε παιδί μου νιώθεις εάν κάποιος σε προδώσει μετά από χρόνια και λές τι έκανα δεν έβλεπα? Κάπως έτσι λοιπόν.
Τελικά όσα φοβόμουνα, τίποτα δεν βγήκε αληθινό.
Δεν είχα θέμα με το αέριο, δεν είχα θέμα με ασφάλειες κτλπ γιατί στην ελλάδα δεν υπάρχει διαφορά, στο καράβι το φορτώνεις και δεν νοιάζονται, δεν υπάρχει απαγόρευση στα πάρκινγκ πλην του mall.
Με όλο αυτό το σεντόνι ήθελα να πω στον cruiser ότι είναι φυσιολογικό να σκέφτεται έτσι και είμαι φυσικά στην διάθεση του να το συζητήσω περεταίρω.
Κάτι που έμαθα με το παρόν c5 που είχε ήδη αέριο όταν το πήρα είναι ότι είναι καλά να κάνεις όλες τις τηλεφορτώσεις στον εγκέφαλο πριν αρχίσεις την εγκατάσταση, πολλά θέματα έχουν λυθεί έτσι.
Και σήμερα, θεωρώ το αέριο ευλογία και όχι λύση ανάγκης, δηλαδή και καγιεν να έπαιρνα αέριο θα την έκανα

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μάιος 2018, 14:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
1980 Πάντοβα , Λάντσια HF α μετάνο κόκκινη .

Αντί για 1 πανίνο πηγαίναμε βόλτα στο Μιλάνο , σαν Ελληνάρες , αλλά για να την βάλεις μπρος....

Αυτά μου είπε να γράψω ο συνεταίρος μου , που ήταν τότε στο IUAV , μόλις του διάβασα το πόστ σου . :D

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 6 από 14 [ 203 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Επόμενο



Συναφή θέματα

Tι κάνατε στο Citroen σας σήμερα?
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: ds3_ncl
Απαντήσεις: 30246
Τα Citroen στον κινηματογράφο
Δ. Συζήτηση: Βιβλιογραφία και links για ιστορικά μοντέλα.
Συγγραφέας: NIGA
Απαντήσεις: 1
Αμορτισερ για Citroen XSARA PICASSO 1.6
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: GREGPEK
Απαντήσεις: 14
NEO CITROEN JUMPER
Δ. Συζήτηση: Επαγγελματικά μοντέλα
Συγγραφέας: panc4
Απαντήσεις: 7
Γανζος κουρτινας πισω πορτας citroen c5x7
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C5
Συγγραφέας: georgios
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια