Συγγραφέας |
Μήνυμα |
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2019, 06:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Πάντως ανεξάρτητα από το γεγονός ότι το δικό μου αμάξι παραμένει πάντα προς πώληση , θεωρώ ότι για τα 10000 χλμ που κάνω τον χρόνο , ότι καλά έκανα και δεν έμπλεξα με αέρια αυτά τα χρόνια της κρίσης . Γιατί αν είχα δώσει πριν 4-5 χρόνια 1000-1200 € , το όφελος θα ήταν γύρω στα 1000 € μετά την απόσβεση της εγκατάστασης , αν δεν είχα κανένα θέμα , που όπως διαβάζω και στο θέμα των Υγραεριοκίνητων , όλο και ανακύπτουν . Ασε που με τόσο εξοπλισμό και ηλεκτρονικά που έχει το αμάξι μου , το χέρι που θα το είχε βάλει το αέριο , θα πρέπει να ήταν Αγιο... και δύσκολα θα βρίσκαμε τέτοιο στα συνεργεία... Από τους γνωστούς ο πιο επιτυχημένος με αέριο , είναι ένας με ένα αρχαίο βόλβο 20ετίας που έβαλε ακριβό αέριο πριν χρόνια και πάει καλά , αλλά το αμάξι του ήταν και τότε και τώρα ελάχιστης έως μηδενικής αξίας . Ενας άλλος φίλος με ένα αρχαίο Crv στα 100.000 με αέριο , άλλαξε κινητήρα . Να πω την αλήθεια από όλα αυτά περισσότερο με ενοχλούσαν τα 308 του φόρου πολυτελείας που τελείωσε πλέον και η διαφορά των 350 ευρώ των τελών κυκλοφορίας , παρά τα 200-250 € καυσίμου που θα γλύτωνα τον χρόνο , με όλο το άγχος μην μου βγάλει θέματα .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Antonioc3
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:57 |
|
Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22 Δημοσιεύσεις: 1563 Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας Εικόνες: 0
|
cruiser έγραψε: Πάντως ανεξάρτητα από το γεγονός ότι το δικό μου αμάξι παραμένει πάντα προς πώληση , θεωρώ ότι για τα 10000 χλμ που κάνω τον χρόνο , ότι καλά έκανα και δεν έμπλεξα με αέρια αυτά τα χρόνια της κρίσης . Γιατί αν είχα δώσει πριν 4-5 χρόνια 1000-1200 € , το όφελος θα ήταν γύρω στα 1000 € μετά την απόσβεση της εγκατάστασης , αν δεν είχα κανένα θέμα , που όπως διαβάζω και στο θέμα των Υγραεριοκίνητων , όλο και ανακύπτουν . Ασε που με τόσο εξοπλισμό και ηλεκτρονικά που έχει το αμάξι μου , το χέρι που θα το είχε βάλει το αέριο , θα πρέπει να ήταν Αγιο... και δύσκολα θα βρίσκαμε τέτοιο στα συνεργεία... Από τους γνωστούς ο πιο επιτυχημένος με αέριο , είναι ένας με ένα αρχαίο βόλβο 20ετίας που έβαλε ακριβό αέριο πριν χρόνια και πάει καλά , αλλά το αμάξι του ήταν και τότε και τώρα ελάχιστης έως μηδενικής αξίας . Ενας άλλος φίλος με ένα αρχαίο Crv στα 100.000 με αέριο , άλλαξε κινητήρα . Να πω την αλήθεια από όλα αυτά περισσότερο με ενοχλούσαν τα 308 του φόρου πολυτελείας που τελείωσε πλέον και η διαφορά των 350 ευρώ των τελών κυκλοφορίας , παρά τα 200-250 € καυσίμου που θα γλύτωνα τον χρόνο , με όλο το άγχος μην μου βγάλει θέματα . πολύ σωστός ο κύριος, συμφωνώ μαζί σου
_________________ C3 1.6 e-hdi Eco Chic http://stergiopoulosmeat.gr
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2019, 16:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
cruiser έγραψε: Πάντως ανεξάρτητα από το γεγονός ότι το δικό μου αμάξι παραμένει πάντα προς πώληση , θεωρώ ότι για τα 10000 χλμ που κάνω τον χρόνο , ότι καλά έκανα και δεν έμπλεξα με αέρια αυτά τα χρόνια της κρίσης .
Γιατί αν είχα δώσει πριν 4-5 χρόνια 1000-1200 € , το όφελος θα ήταν γύρω στα 1000 € μετά την απόσβεση της εγκατάστασης , αν δεν είχα κανένα θέμα , που όπως διαβάζω και στο θέμα των Υγραεριοκίνητων , όλο και ανακύπτουν .
Αποκλείεται να είχες μόνο 1000 ευρώ κέρδος στα 5 χρόνια. Πες μου τί κατανάλωση έχεις με βενζίνη να στο υπολογίσω. Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2019, 18:51 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
MeddlingMageGR έγραψε: cruiser έγραψε: Πάντως ανεξάρτητα από το γεγονός ότι το δικό μου αμάξι παραμένει πάντα προς πώληση , θεωρώ ότι για τα 10000 χλμ που κάνω τον χρόνο , ότι καλά έκανα και δεν έμπλεξα με αέρια αυτά τα χρόνια της κρίσης .
Γιατί αν είχα δώσει πριν 4-5 χρόνια 1000-1200 € , το όφελος θα ήταν γύρω στα 1000 € μετά την απόσβεση της εγκατάστασης , αν δεν είχα κανένα θέμα , που όπως διαβάζω και στο θέμα των Υγραεριοκίνητων , όλο και ανακύπτουν .
Αποκλείεται να είχες μόνο 1000 ευρώ κέρδος στα 5 χρόνια. Πες μου τί κατανάλωση έχεις με βενζίνη να στο υπολογίσω. Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk επισης δεν θα εκανες μονο 1000 χλμτρα το μηνα λογω μειωμενου κοστους θα εκανες αρκετα παραπανω ...μη σου πω και 1500 το μηνα...και θα το χαιροσουν πιο πολυ απο οτι τωρα που καθετε επισης υπαρχουν μαστορια που ειναι πολυ αξιολογα και ειναι πραγματικοι χειρουργοι με λεπτοδουλεια και επαγγελαμτισμο....μετα απο 6-7 χρονυα που μπηκε το αεριο στην ζωη μας εμαθαν τα μαστορια...
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2019, 23:21 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
H κατανάλωση είναι 7 με 8 στο ταξίδι και γύρω στα 10 στην πόλη . Το να κάνω περισσότερα χλμ δεν το βλέπω , αφού είναι θέμα δουλειάς . Αν υπάρχει δουλειά που απαιτεί μετακινήσεις θα κάνω περισσότερα , αλλά το κόστος θα πάει στο κόστος της δουλειάς .
Από την άλλη τους 3 μήνες του καλοκαιριού κάνω κάθε ΣΚ γύρω στα 400 χλμ , αλλά τα κάνω και με τα δύο αμάξια , οπότε το να βάλω αέριο στο ένα δεν βοηθάει .
Το κέρδος των 1000 € το υπολογίζω μετά την αφαίρεση του κόστους εγκατάστασης .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2019, 01:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
xantiamanolis έγραψε: MeddlingMageGR έγραψε: cruiser έγραψε: Πάντως ανεξάρτητα από το γεγονός ότι το δικό μου αμάξι παραμένει πάντα προς πώληση , θεωρώ ότι για τα 10000 χλμ που κάνω τον χρόνο , ότι καλά έκανα και δεν έμπλεξα με αέρια αυτά τα χρόνια της κρίσης .
Γιατί αν είχα δώσει πριν 4-5 χρόνια 1000-1200 € , το όφελος θα ήταν γύρω στα 1000 € μετά την απόσβεση της εγκατάστασης , αν δεν είχα κανένα θέμα , που όπως διαβάζω και στο θέμα των Υγραεριοκίνητων , όλο και ανακύπτουν .
Αποκλείεται να είχες μόνο 1000 ευρώ κέρδος στα 5 χρόνια. Πες μου τί κατανάλωση έχεις με βενζίνη να στο υπολογίσω. Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk επισης δεν θα εκανες μονο 1000 χλμτρα το μηνα λογω μειωμενου κοστους θα εκανες αρκετα παραπανω ...μη σου πω και 1500 το μηνα...και θα το χαιροσουν πιο πολυ απο οτι τωρα που καθετε επισης υπαρχουν μαστορια που ειναι πολυ αξιολογα και ειναι πραγματικοι χειρουργοι με λεπτοδουλεια και επαγγελαμτισμο....μετα απο 6-7 χρονυα που μπηκε το αεριο στην ζωη μας εμαθαν τα μαστορια... Αυτο το σκεπτικο οτι ''αμα βαλεις υγραεριο θα κανεις περισσοτερα χιλιομετρα'' ποτε δε το καταλαβα. Το υγραεριο το βαζεις για να κοψεις απο το υπαρχων κοστος το οποιο θελεις να το περιορισεις... Οχι για να ερθεις παλι στα ισα-ιδιο κοστος και μαλιστα να μικρυνεις και τα διαστηματα τακτικης συντηρησης αυξανωντας τα διανυθεντα ανα μηνα χιλιομετρα. Βασιλη θεωρω οτι το εχεις σκεφτει πολυ καλα και ηταν προφανες απ οταν το συζηταγες οτι λογος κοστους κινησης ωστε να προβεις σε τοποθετηση δεν υπηρχε. Φυσικα απο τοτε σου ελεγα οτι δεν αξιζει να μπεις σε τετοια διαδικασια. Δεν ειναι και zx 25ετιας αυτο με ανυπαρκτη αξια για να κανεις μετατροπες ουτε τοσο παλιο πια που να μη σ ενδιαφερει αν κατι δε παει καλα...
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2019, 06:45 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Χρήστο ακριβώς ψάχτηκα να μειώσω το κόστος , αλλά το γεγονός ότι το αέριο είναι μεγάλο ρίσκο , όπως και το να βάλουν χέρι στο αμάξι με τόσους αυτοματισμούς που έχει , σε συνδυασμό με την σημαντική πτώση των τιμών των καυσίμων , αλλά και την μείωση της διαφοράς τιμής ανάμεσα στην βενζίνη και στο ντίζελ , όλα αυτά με έκαναν να αποφασίσω να μην προβώ σε τοποθέτηση γκαζιού .
Αλλωστε σε αυτό το αυτοκίνητο το πρόβλημα δεν είναι η κατανάλωση στο ταξίδι , αλλά μέσα στην πόλη λόγω βάρους και μποτιλιαρισμάτων και εγώ μόνο όταν είναι ανάγκη για δουλειά το βάζω σε τέτοιες διαδικασίες και τότε το καύσιμο είναι έξοδο δουλειάς .
Αντίθετα στο ταξίδι έχω δει καταναλώσεις με κρούζ στο 120-130 στην Εθνική , μόνος μου , γύρω στο 6,8-7 , σε επαρχιακό το ίδιο με δύο άτομα , ενώ με 4 άτομα , με πολλά κιλά και κλιματισμό σε Εθνική και ταχύτητες 120-140 , μου δείχνει 8,2-8,4 που είναι το μέγιστο .
Αρα συνήθως θα βάλω μία μέση κατανάλωση στα 7,5 λίτρα που πλέον με την τιμή γύρω στο 1,40 , έχουμε 10,5 € στα 100 χλμ . Με υγραέριο θα είχα γύρω στα 9 λίτρα με 0,70 , οπότε η διαφορά είναι γύρω στα 4 €/100 χλμ και γύρω στα 400-500 τον χρόνο .
Ετσι μετά την απόσβεση που θα γίνει σε 2-3 χρόνια , θα πρέπει να κρατήσω το αμάξι και να μην έχω θέματα για να το αποσβέσω , να μην έχουμε αλλαγές στις τιμές των καυσίμων και άλλα αβέβαια .
Ασε να τα κάνει αυτά όποιος το αγοράσει στο μέλλον και μπορεί να ασχολείται με το θέμα .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2019, 15:04 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Μια σημαντικη κατ εμε παράμετρος που πρεπει να ληφθεί υπ οψιν Εποπλεον,ειναι οχρόνος κατοχής που προγραμματίζεις του αμαξιου σου Πχ εγω που το αμαξι μου ειναι του 11 το περασα προ 2,5ετιας περιπου με 25 κχ στο κοντέρ.Περσν το ετήσιων χλτρων υπολόγισα Επιπλεον οτι το αμαξι στην κατάσταση που ηταν εαν το πουλούσα στις μάρκετ τιμές θα ητσν μεγαλεία μακακια γιατι θα το χάριζα... και αποφάσισα οτι θα το κρατήσω υπο νορμαλ συνθηκες τουλαχιςτον μια 5 ετια ,εφ στον το διατηρώ πιπίλα...Σημερα στα 45 και κατι κχ του κοντέρ,σίγουρα έβγαλα τα χρήματα εγκατάστασης και εχω μπει απο καιρο στο κέρδος καύσιμου
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2019, 15:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
cruiser έγραψε: Χρήστο ακριβώς ψάχτηκα να μειώσω το κόστος , αλλά το γεγονός ότι το αέριο είναι μεγάλο ρίσκο , όπως και το να βάλουν χέρι στο αμάξι με τόσους αυτοματισμούς που έχει , σε συνδυασμό με την σημαντική πτώση των τιμών των καυσίμων , αλλά και την μείωση της διαφοράς τιμής ανάμεσα στην βενζίνη και στο ντίζελ , όλα αυτά με έκαναν να αποφασίσω να μην προβώ σε τοποθέτηση γκαζιού .
Αλλωστε σε αυτό το αυτοκίνητο το πρόβλημα δεν είναι η κατανάλωση στο ταξίδι , αλλά μέσα στην πόλη λόγω βάρους και μποτιλιαρισμάτων και εγώ μόνο όταν είναι ανάγκη για δουλειά το βάζω σε τέτοιες διαδικασίες και τότε το καύσιμο είναι έξοδο δουλειάς .
Αντίθετα στο ταξίδι έχω δει καταναλώσεις με κρούζ στο 120-130 στην Εθνική , μόνος μου , γύρω στο 6,8-7 , σε επαρχιακό το ίδιο με δύο άτομα , ενώ με 4 άτομα , με πολλά κιλά και κλιματισμό σε Εθνική και ταχύτητες 120-140 , μου δείχνει 8,2-8,4 που είναι το μέγιστο .
Αρα συνήθως θα βάλω μία μέση κατανάλωση στα 7,5 λίτρα που πλέον με την τιμή γύρω στο 1,40 , έχουμε 10,5 € στα 100 χλμ . Με υγραέριο θα είχα γύρω στα 9 λίτρα με 0,70 , οπότε η διαφορά είναι γύρω στα 4 €/100 χλμ και γύρω στα 400-500 τον χρόνο .
Ετσι μετά την απόσβεση που θα γίνει σε 2-3 χρόνια , θα πρέπει να κρατήσω το αμάξι και να μην έχω θέματα για να το αποσβέσω , να μην έχουμε αλλαγές στις τιμές των καυσίμων και άλλα αβέβαια .
Ασε να τα κάνει αυτά όποιος το αγοράσει στο μέλλον και μπορεί να ασχολείται με το θέμα . Δεν την υπολογίζεις σωστά τη κατανάλωση σου. Εσύ κοιτάς την στιγμιαία κατανάλωση, ενώ εμείς ψάχνουμε τη μέση κατανάλωση. Θέλουμε ένα πραγματικό, απτό, και συγκεντρωτικό νούμερο για όλες τις συνθήκες οδήγησης. Άρα μηδενίζεις τον χιλιομετρητή σου και κινείσαι κανονικά για 1000 χλμ. Επαναλαμβάνεις τη διαδικασία άλλες 2-3 φορές ώστε να σιγουρέψεις το νούμερο, και πλέον με αυτό το νούμερο θα κάνεις υπολογισμούς. Πχ εγώ ξέρω ότι όπου κι αν πάω, ταξίδια και κίνηση στην πόλη, όσο και αν το πατάω, στα 1000 χλμ θα δω από 10.5 μέχρι 11 λίτρα για το δίλιτρο μοτέρ. Δεν υπάρχει περίπτωση να δω 12-13 ούτε 7-8-9. Ποτέ. Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2019, 21:30 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Εγώ μηδενίζω τους μετρητές του αυτοκινήτου , είτε στο ξεκίνημα κάποιου ταξιδιού , είτε σε γέμισμα , αλλά μετά τους αφήνω οπότε έχω και μακροχρόνιες μετρήσεις .
Αλλά η κίνηση δεν είναι σταθερή . Για παράδειγμα πέρσι το καλοκαίρι από αρχές Ιουνίου μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου , έκανα 400 χλμ κάθε ΠΣΚ σε εθνική και επαρχιακό .
Αντίθετα στην Αθήνα κάνω μικρές διαδρομές 3-4 χλμ που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί και τώρα κατεβαίνω κάποιες φορές στο κέντρο όπου πετυχαίνω και τρομερή κίνηση κάποιες φορές .
Αλλά αν έμπαινα στην λογική του αερίου θα ήταν για να κάνω περισσότερα ταξίδια από όσα κάνω τώρα .
Αυτό όμως δεν είναι κάτι που μπορώ να το προγραμματίσω αφού εξαρτάται από την δουλειά .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2019, 21:57 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Αέριο βάζεις μόνο αν κάνεις πάνω απο 15.000 χλμ ετησίως.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2019, 22:43 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Tzakos έγραψε: Αέριο βάζεις μόνο αν κάνεις πάνω απο 15.000 χλμ ετησίως. Άντε πάλι... Γιατί ρε Μάνθο; Για εξήγα το λίγο... Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2019, 22:58 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Για να κάνεις,απόσβεση το κόστος,τοποθέτησης,που αγγίζει το χιλιάρικο για ένα πολύ καλό σύστημα,για να βάζεις τα λάδια που πρέπει,τα μπουζί που πρέπει συν όλα τα πρέπει του αερίου. Όπως επίσης,αν είσαι λίγο άσχετος στον χειρισμό και λίγο μακάκας ο εγκαταστάτης,κάτι θα πάθει. Οπότε δεν αξίζει, αν κάνεις λιγότερο απο 15.000 χλμ.
Και αυτά στα λέει κάποιος που έκανε 500.000 χλμ με αέριο.
Και για το πετρέλαιο έχω την ίδια άποψη.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2019, 06:42 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Για το αέριο συμφωνώ και εγώ ότι πρέπει να κάνεις πάνω από 15000 τον χρόνο για διάφορους λόγους .
Αρχικά γιατί έχει σημασία πότε το βάζεις το αέριο . Για παράδειγμα εγώ θα έπρεπε να το έχω βάλει το 2014 που έληξε η εγγύηση , αλλά τότε ήταν ακόμα πιο πίσω η τεχνολογία .
Ο φίλος που το έχει βάλει εδώ και χρόνια σε ένα ερείπιο βολβο 20ετίας , το έβαλε τότε και το είχε πληρώσει 1300 € . Αν το είχα κάνει και είχα και τα σέρβις και κάποια βλάβη , τα 50000 χλμ που έχω κάνει θα είχαν όφελος 3500 € . Αλλά το τελικό όφελος θα ήταν γύρω στα 1800 με την προϋπόθεση ότι όλα θα είχαν πάει καλά . Δηλαδή 360 € τον χρόνο στην καλύτερη . Ένα σουβλατζίδικο το μήνα .
Στην περίπτωση του ντίζελ έχουμε δύο παραμέτρους . Είναι εργοστασιακό , άρα μπαίνει από την αρχή και έχει εγγύηση και αν το κόστος αγοράς είναι το ίδιο , τότε έχεις όφελος .
Για παράδειγμα ο κάκτος έχει ίδια τιμή βενζίνη-ντίζελ , ενώ στο αιρκρός υπάρχει διαφορά 1000-2000 € . Το γκράντλαντ που μου αρέσει έχει ίδια τιμή στην βασική αλλά αρκετά πλούσια έκδοση , οπότε εκεί το δίλλημα είναι διαφορετικό .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2019, 07:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
cruiser έγραψε: Για το αέριο συμφωνώ και εγώ ότι πρέπει να κάνεις πάνω από 15000 τον χρόνο για διάφορους λόγους .. Για ποιο λόγο μου το εξηγείς; Γιατί δηλαδή το όριο να είναι 15.000 το χρόνο και όχι 10.000 ή 8000? Αν κάνει κάποιος δηλαδή 8000 το χρόνο δεν κάνει απόσβεση; cruiser έγραψε: Αρχικά γιατί έχει σημασία πότε το βάζεις το αέριο . Για παράδειγμα εγώ θα έπρεπε να το έχω βάλει το 2014 που έληξε η εγγύηση , αλλά τότε ήταν ακόμα πιο πίσω η τεχνολογία .
Ο φίλος που το έχει βάλει εδώ και χρόνια σε ένα ερείπιο βολβο 20ετίας , το έβαλε τότε και το είχε πληρώσει 1300 € . Αν το είχα κάνει και είχα και τα σέρβις και κάποια βλάβη , τα 50000 χλμ που έχω κάνει θα είχαν όφελος 3500 € . Αλλά το τελικό όφελος θα ήταν γύρω στα 1800 με την προϋπόθεση ότι όλα θα είχαν πάει καλά . Δηλαδή 360 € τον χρόνο στην καλύτερη . Ένα σουβλατζίδικο το μήνα . . 15 φορές το διάβασα, δεν κατάλαβα τι έγραψες... Επίσης όπως σου έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα, οι υπολογισμοί που κάνεις είναι εντελώς λάθος. Δεν ξέρεις να υπολογίζεις, μη μας μπερδεύεις περισσότερο. Μπερδεύεις την στιγμιαία κατανάλωση με την μέση κατανάλωση. Άσε έναν μετρητή να γράφει χωρίς να τον μηδενίζεις μέσω της κακιάς συνήθειας που έχεις, μέχρι να γράψει 9999 χλμ. Τότε τα ξαναλέμε. Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|