Καλημερα Μανθο-
Ορθον!Δεν εχει νοημα ομως.Και διακοπτη μπορεις να βαλεις....λεμε.Αλλα δεν εξυπηρετει σετιποτα.Βαζεις και τουρμπο ταιμερ....Για να εχει και 3ο καλωδιο σημαινει οτι σβηνοντας τη μηχανη παιρνει εντολη απο καπου αλλου ισως CAN Low? ισως απο καποιο αισθητηρα θερμοκρασιας(το πιθανοτερο νομιζω)και καποιο μικρορελε παιρνει εντολη απο θερμοκρασια και ανοιγει το κυκλωμα του θετικου,
με αποτελεσμα να δουλευει το αντλιακι μεχρις οτου λαβει αντιθετη εντολη (χαμηλη θερμοκρασια)που του κοβει το κυκλωμα και σταματα.
Λογικα ετσι πρεπει να γινεται το νταλαβερι....Βλεπεις το Haynes για το C5Χ7 δεν εχει κυκλοφορισει ακομα....και ενα Ισπανικο που εχω ειναι για ντιζελ κινητηρα και δεν αναφερει πουθενα για το συγκεκριμενο αντλιακι.Δεν ξερω καν αν τα ντιζελ τουρμπατα εχουν κατι τετοιο.
Παντως απ'οτι βλεπω δεν εχει παρατηρηθει ξανακατι τετοιο με ΤΗΡ κινητηρα μεσα στο δικο μας φορουμ η απο DS3-C4- C5 κλπ.
Στο μεταξυ δεν ξερω αν καποιος εχει ανοιξει τετοιο αντλιακι.Ειναι φουλ στα μικροκυκλωματα και δεν εναι απλες επαφες ενος ηλ.μοτερ(με σταθερο ροτορα εκει που επρεπε να ειναι ο στατορας και για ροτορα-φτεροτη αντλιας-μαγνητη που αγκαλιαζει τον στατορα
.Δηλ.παιζει τρελη πατεντα)Γι'αυτο ειναι και σχετικα πανακριβα(τουλαχιστον τα της μαμας σιτροεν)