Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 13:08 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2020, 10:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
NEKTARIOS C5 έγραψε:
αλλά σίγουρα δεν ήταν καλό σε παθητική ασφάλεια όπως π.χ. ήταν το Polo ή το Corsa.

Το '96-'97?? Όχι Νεκταριε δεν ισχυει αυτο :)
Όλα στο ιδιο καζανι εβραζαν. Η αναβαθμιση στον τομεα στη κατηγορια ηρθε καποια χρονια αργοτερα. Το yaris mk1 πχ.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2020, 11:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Και η εργασία αλλαγής του σινεμπλόκ, από ερασιτέχνη Λιθουανό παλικαράκι που πιάνουν τα χέρια του.

https://www.youtube.com/watch?v=hgWbLufBXnQ

Δεν είμαι όμως σίγουρος πως χρειάζεται να βγει όλο το μπράτσο, αν και δεν έχω επιχειρήσει την εργασία.
Απλά μου φαίνεται τραβηγμένο, ίσως όμως και να μην γίνεται αλλιώς.
Εκεί που δε μας τα λέει καλά στο συγκεκριμένο βίντεο το παλικαράκι, είναι στο ότι έβγαλε το σωλήνα πίεσης της μπουκάλας
για να ρίξει την πίεση, ενώ η σιτροέν έχει συγκεκριμένη διαδικασία σπασίματος της πίεσης με το Diagbox.
Προφανώς δεν έχει diagbox ο φίλος.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2020, 11:33 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Στο υβρίδιο C5 aircross πίσω έβαλε πολλαπλών. Να είναι μια κίνηση επέκτασης και στα υπόλοιπα C5??

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2020, 11:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Αρχικά να ξαναθυμίσω ότι σαν άτομο , σαν χαρακτήρας , δεν έχω δεσμούς με πράγματα . Αγοράζω και διατηρώ ό,τι μπορώ και με βολεύει την συγκεκριμένη χρονική στιγμή .

Ετσι λοιπόν η 5άρα , είχε αρχίσει να με δυσκολεύει σε πολλά πράγματα . Στο γεγονός ότι στην δουλειά μου χρειαζόταν πλέον να κινούμαι στο κέντρο της πόλης , κάτι που δεν είχα μέχρι το 2012 . Το γεγονός ότι λόγω της γενικότερης κατάστασης είχαν μειωθεί τα μεγάλα ταξίδια , είχαν σχεδόν μηδενιστεί . Το γεγονός ότι δεν ήθελα να έχω το μεγάλο αμάξι στην παρέα και να μου φορτώνονται διάφοροι και τέλος είχα λίγο ξενερώσει και είχα ενοχληθεί από την ζημιά στην ανάρτηση . Ακόμα τα άλλα αυτοκίνητα στην οικογένεια ήταν παλιότερα , αλλά είχαν λιγότερα χλμ και δεν έπιαναν χρήματα στην αγορά , ενώ τα τέλη κυκλοφορίας του δίλιτρου ήταν πάντα ένας λόγος να εκνευρίζομαι . Τέλος όπως έχω ξαναπεί τα χέρια μου δεν πιάνουν καθόλου , οπότε δεν ήθελα να έχω ένα αμάξι που λόγω ηλικίας και χλμ θα ζήταγε περισσότερα κάθε φορά .

Από την άλλη το μικρό αιρκρός , από την πρώτη στιγμή που το είδα μου άρεσε πολύ . Μπορεί να έχει σκληρά πλαστικά στο ταμπλώ , μέτριας ποιότητας , αλλά η θέση οδήγησης , είναι λες και έχει φτιαχτεί ειδικά για μένα και ανθρώπους του σωματότυπου μου , όπως και άλλους . Μάλιστα επειδή οδηγώ με ανοιχτά γόνατα , το 3008 και το 5 αιρκρος , παρ΄ ότι μεγαλύτερα από το 3 αιρκρος έχουν αυτή την τεράστια κεντρική κονσόλα και με ενοχλεί αφάνταστα . Το 3 έχει ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ για τα 4,15 του μήκους του . Χωράμε 4 άνθρωποι μέσα , δύο ψηλοί του 1,94 μπροστά και 2 κανονικού ύψους πίσω , πιο άνετα από ότι στην C5 ,

Προφανώς στον μέτριο και κακό δρόμο , δεν έχει καμιά σχέση με την υδροπνευματική , αλλά στο ταξίδι είναι άνετο , ενώ η ψηλότερη θέση οδήγησης , επιτρέπει να κάθεσαι πιο κάθετα και να κουράζεσαι λιγότερο .

Αλλωστε πριν την C5 , είχα δύο μεγάλα τζίπ , Γκράντ Τσερόκι και ML-350 και η θέση οδήγησης αυτή με βολεύει περισσότερο .

Η C5 πουλήθηκε με 150.000 χλμ . Αν δεν είχα πάρει το Αιρκρος θα είχε σήμερα 170.000 , μια και ήδη έκανα 20.000 με το Αιρκρος σε 6 μήνες . Τώρα δεν θα συνεχιστούν σε τέτοιο βαθμό , αλλά μέσα στο 2021 θα κάνω πάλι αρκετά χλμ .
Δηλαδή σε ένα χρόνο η C5 θα είχε 180.000 τουλάχιστον και θα έπρεπε να πουληθεί ακόμα χαμηλότερα ή να κρατηθεί για χρόνια που δεν το ήθελα .

Ο οικογενειακός προγραμματισμός προβλέπει στα μέσα του 2022 το αργότερο να δοθεί και η ΧΑΝΤΙΑ και να αγοραστεί ένα άλλο B ή C σουβ , ανάλογα με τις ανάγκες και τις δυνατότητες εκείνης της εποχής .

Το μόνο που θα κάνω στην ΧΑΝΤΙΑ πλέον μετά την αλλαγή των ΤΟΠ ΜΑΟΥΝΤ , είναι να αλλάξω και το χταπόδι και το αμάξι θα είναι άριστο .

Ενα ριβιού του Αιρκρος μετά από 20000 χλμ στα χέρια μου και 35000 χλμ συνολικά .
Το αμάξι είναι μια χαρά . Χτυπάει ο ημιάκαμπτος στις ανωμαλίες , είναι όμως κλάσεις καλύτερος από το C4 I σε αυτό τον τομέα , ενώ δεν τρίζει τίποτα . Είναι ψιλοενοχλητικός ο ανεμιστήρας του καλοριφέρ που ακούγεται , σε αντίθεση με τον κλιματισμό που το καλοκαίρι δεν ακουγόταν , η θέρμανση δεν είναι άμεση όπως στα 4 και 5 , αλλά έρχεται πιο ήπια , χωρίς όμως να κρυώνεις . Εχει τρείς επιλογές , το έχω στην μεσαία .

Κινητήρας και κιβώτιο άψογα και κατανάλωση 2 λίτρα κάτω από την 5 και το 4 , αν και έχω αυτόματο κιβώτιο . Δηλαδή φέτος η διαφορά κατανάλωσης και τελών κυκλοφορίας είναι πάνω από 800 ευρώ συνολικά .

Η κύλιση του είναι άνετη , έχω κάνει κάποια ταξίδια , συνολικά γύρω στα 6000 χλμ και οι κλίσεις στις στροφές λίγο μεγαλύτερες από αυτές της C5 , λόγω της διαφοράς ύψους . Επειδή όμως έχω μάθει τόσα χρόνια με γαλλικά , να οδηγώ με γραμμές και όχι με απότομα κοψίματα του τιμονιού , δεν ενοχλούν .



Ας μιλήσουμε λίγο και για τον ανταγωνισμό .

Την περασμένη εβδομάδα , είχα χρόνο το πρωί και ήμουν στα νότια προάστια και έτσι έκανα βόλτες σε όλες τις αντιπροσωπείες που είναι στην Βουλιαγμένης , εκτός της Βάγκ και της Σιτροέν βέβαια , αλλά και της Νισσάν που είναι σε περίοδο αλλαγής τα αμάξια της.

Αρχικά για τα Κορεάτικα .
Στην κατηγορία των Β σουβ , πέραν του Αιρκρος με βόλευε και μου άρεσε και το Στόνικ . Είχα μπει και στο Σπόρτατζ , αλλά η μάσκα του με απωθούσε . Μου άρεσε εξωτερικά και το Τουσόν . Είδα το Χ-σίντ που λένε στο φόρουμ καλά λόγια . Εντάξει αποδεκτό απλά . Οχι κάτι να σου τραβήξει το ενδιαφέρον . Αλλά τα χάτς έτσι και αλλιώς δεν μου αρέσουν αυτή την εποχή . Είδα δίπλα και το Κόνα . Πριν το φέις λιφτ , το θεωρούσα από έξω , απλά υπερβολικό . Το νέο είναι ο ορισμός του Κίτς .

Το αμάξι και πριν είχε πάρει τον μισό Κάκτο στην όψη και είχε πετάξει και διάφορα άλλα στοιχεία πάνω του και ήταν υπερβολικό . Τώρα πλησιάζει την ψυχοπάθεια . Μπήκα και μέσα που δεν είχα ξαναμπεί .
Το Στόνικ μέσα ίδιαίτερα στην Πρίμιουμ έκδοση με τα δερματάκια , ήταν όμορφο . Το Κόνα έχει πλαστικά 2 κατηγορίες κάτω από το χαμηλής κατηγορίας σε αυτό τον τομέα Αιρκρος . Εχει μικρότερους χώρους από το Αιρκρός , χειρότερους κινητήρες - κιβώτια και με γαλύτερη τιμή , ενώ μέσα έχει μια σκοτεινιά που σου χαλάει την διάθεση .

Εκανα τέστ ντράιβ ένα Καπτούρ νταινάμικ με τα 95 ντίζελ χειροκίνητο . Το αμάξι έχει ποιότητα μέσα και από το Κόνα που έχουν παρόμοιες τιμές , είναι 5 κατηγορίες επάνω .

Εγώ θα το έβλεπα , αλλά έχει δύο μειονεκτήματα που αφορούν όμως εμένα προσωπικά . Ενοχλεί λίγο στα γόνατο ο χώρος , αλλά το συνηθίζεις , έχει όμως ένα στένεμα στην περιοχή των παραθύρων , με αποτέλεσμα να κάθομαι πολύ κοντά στο δίπλα κάθισμα . Δηλαδή ένας ανάλογου μεγέθους με εμένα , θα ακούμπαγαν οι ώμοι μας . Δεν είναι βέβαια σαν το Αρόνα που βρίσκει ο ώμος μου στο κάθισμα του συνοδηγού , αλλά θα ήθελα 5-10 πόντους στο πλάτος ακόμα .

Μπήκα και στο Βιτάρα ξανά . Το Βιτάρα είναι πολύ άνετο μπροστά. Το μόνο αρνητικό είναι η αισθητική στο ταμπλώ και η ποιότητα σε διακόπτες κλπ που είναι εποχής Σάξο που αναφέρατε . Αλλά περιμένουμε νέο μοντέλο και σε αυτό .

Μπήκα στα Μάζντα . Είχα ξαναμπεί στα γρήγορα πριν 3 μήνες . Καλή ποιότητα , αλλά μόνο αυτό . Κινητήρες εκτός αγοράς και πολύ μικροί οι χώροι τους για το μέγεθος τους . Είδα εκεί και το DS-7 , αναλυτικότερα από ότι το είχα 2 πριν 2 χρόνια . Καλό χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερο και με πολύ μέτριο εξοπλισμό για την τιμή του .

Παρακάτω μπήκα 5 χρόνια μετά στην Μερσέντες . Αλλη εποχή για την Μερσέντες . GLA και GLB με άποψη , με χώρους και το κυριότερο με εξοπλισμό . Το GLB κάνει μια χαψιά το DS-7 , γιατί το πρώτο στα 47000 έχει σχεδόν τα πάντα και έχει και τεράστιους χώρους και το σήμα και την μεταπώληση , ενώ το δεύτερο στα 43000 δεν έχει φούλ λέντ φώτα ούτε δέρματα και φαίνεται πολύ φτωχό .

Εδώ οι Γάλλοι θα έχουν το πρόβλημα , όχι στα μικρά που πουλάνε . Το αμάξι αυτό θα έπρεπε να έρχεται σε μια και μόνο πλούσια έκδοση και μετά να έχεις να διαλέξεις ΜΟΝΟ υπερβολές . Οπως και για το DS-3 . Μου φαίνεται ότι η σειρά αυτή από πρότζεκτ έχει γίνει εμμονή για κάποιους εκεί στο Παρίσι . Αλλωστε και το DS-9 αντί να είναι το Μετρόπολις ή κάποιο άλλο ειδικό , είναι ένα 508 με άλλο σήμα . Μάλλον για την Κίνα τους βλέπω να πουλάνε .

Τα ίδια με την Μέρκ ισχύουν για την Χ1 που επίσης είναι ωραία με καλό εξοπλισμό , είτε βενζίνη , είτε ντίζελ στα 37000 . Εχουν και αυτή την βλακεία εκεί την Χ2 που δεν μπόρεσα καν να μπώ μέσα λόγω μικρής πόρτας σε ύψος .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Δεκ 2020, 06:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 759
Μάλιστα, πήρες κανά 10ρικο από την C5 τουλάχιστον;

_________________
www.drakonakis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Δεκ 2020, 07:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
δυστυχως η αγορα και τα εσοδα μιας αυτικινητοβιομηχανιας ειναι αυτα που τελικα αποφασιζουν πως θα προχωρησει μια εταιρια
Δεν νοιαζει καμια εταιρια αν πρεπει να αλλαξεις ψαλιδι για ενα συνεμπλοκ διοτι θα το πεταξεις στις 150.000 με 170.000 οποτε ειναι στα 10 χρονια που οι ευρωπαιοι τα πετανε ατα αυτοκινητα.....δε ειναι ελλαντα που ακομα θεωρουμε ενα αμαξι 15 χρονια με 200.000 μια καλη περιπτωση.....για τι απλα τα φραγγα δε φτανουν για κατι αλλο......θελουμε πολυ δρομο και αυξηση μισθων για να φτασουμε ευρωπη...
αν η σιτροεν ειχε λυσει καποια μαλκσμνα προβληματα με την υδροπνευματικη η αποψη μου ειναι οτι θα υπηρχε ακομα...
τωρα δεν μπορουμε να συγκρινουμε αμαξια του 1995 εποχης με το 2015...χαοδης διαφορα...το θεμα ειναι οτι σημερα εν ετη 2020 προς το τελος βλεπουμε πολλα οχηματα του 2000 και αρκετα απο το 1995 και μετα.....που σημανει οτι τα οχηματα αυτα μπορει για τα σημερινα δεδομενα να μην εχουν παθητικη ασφαλεια αλλα εχουν ποιοτητα υλικων πχ σπογγωδες ταμπλο....σε αντιθεση με τα οχηματα του 2015 που εχουν παθητικη ασφαλεια αλλα ποιοτητα υλικων οχι πανω απο 5ετια...
αρα σωστα εγραψε ο φιλος δεν υπαρχουν συναισθηματισμοι σημερα οσο και να θελουε να κρατησουμε ενα αμαξι γιατι το αγαπαμε πχ ενα αμαξι 20ετιας το σιγουρο ειναι οτι θελουμε λιγο πιο βαθεια τσεπη...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Δεκ 2020, 12:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Πολύ σωστά. Και απαντώντας στον φίλο για το πόσο το πούλησα που όλοι ξέρετε αφού το έγραψα το θέμα είναι πόσο εύκολα θα έδινε κάποιος 10000 για δίλιτρο 11 ετών με 150000 χλμ. Έστω και αν είχε πολύ πλούσια εξοπλισμό. Απλά ο άνθρωπος ήθελε το συγκεκριμένο μοντέλο και κυβισμό για να το κάνει υγραέριο και το δικό μου ήταν η καλύτερη επιλογή. Πέραν αυτού ουδέν.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Δεκ 2020, 01:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
cruiser έγραψε:

Είδα δίπλα και το Κόνα . Πριν το φέις λιφτ , το θεωρούσα από έξω , απλά υπερβολικό . Το νέο είναι ο ορισμός του Κίτς .

Το αμάξι και πριν είχε πάρει τον μισό Κάκτο στην όψη και είχε πετάξει και διάφορα άλλα στοιχεία πάνω του και ήταν υπερβολικό . Τώρα πλησιάζει την ψυχοπάθεια . Μπήκα και μέσα που δεν είχα ξαναμπεί .


Κιτς το Κόνα, αλλά τόσες επιλογές κινητήρων (μέχρι 198 άλογα) δεν φαντάζεται το c3 aircross ούτε στα πιο τρελά του όνειρα. Πόσο μάλλον δυνατότητα τετρακίνησης, λέξη άγνωστη στην κατηγορία.

Οι τιμές του Hyundai Kona F/L (περιλαμβάνεται η έκπτωση)
1.0T 120ps 6MT Exclusive 17.890 €
1.0T 120ps 6MT Premium 19.090 €
1.0T 120ps 6MT Distinctive 20.390 €
1.0T 120ps iMT 48V Hybrid Exclusive € 18.790 €
1.0T 120ps iMT 48V Hybrid Premium 19.990 €
1.0T 120ps iMT 48V Hybrid Distinctive 21.290 €
1.0T 120ps 7DCT Exclusive 19.890 €
1.0T 120ps 7DCT Premium (16'') 20.790 €
1.0T 120ps 7DCT Distinctive (16'' woSmart) 21.690 €
1.6T 198ps 7DCT Premium 23.390 €
1.6T 198ps 7DCT Distinctive 24.990 €
1.6T 198ps 7DCT 4X4 Premium 25.890 €
1.6T 198ps 7DCT 4X4 Distinctive 27.490 € 27.490 €
1.6D 136ps iMT 48V Hybrid Exclusive 21.690 €
1.6D 136ps iMT 48V Hybrid Premium 22.890 €
1.6D 136ps iMT 48V Hybrid Distinctive 24.190 €
1.6D 136ps 7DCT 48V Hybrid Exclusive 23.690 €
1.6D 136ps 7DCT 48V Hybrid Premium 24.890 €
1.6D 136ps 7DCT 48V Hybrid Distinctive 26.190 €
1.6D 136ps 7DCT 48V Hybrid 4X4 Exclusive 25.990 €
1.6D 136ps 7DCT 48V Hybrid 4X4 Premium 27.190 €
1.6D 136ps 7DCT 48V Hybrid 4X4 Distinctive 28.490 €





Στάλθηκε από το CMR-AL09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Δεκ 2020, 07:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 759
cruiser έγραψε:
Πολύ σωστά. Και απαντώντας στον φίλο για το πόσο το πούλησα που όλοι ξέρετε αφού το έγραψα το θέμα είναι πόσο εύκολα θα έδινε κάποιος 10000 για δίλιτρο 11 ετών με 150000 χλμ. Έστω και αν είχε πολύ πλούσια εξοπλισμό. Απλά ο άνθρωπος ήθελε το συγκεκριμένο μοντέλο και κυβισμό για να το κάνει υγραέριο και το δικό μου ήταν η καλύτερη επιλογή. Πέραν αυτού ουδέν.


Πραγματικά δελεαστικό και περίεργο όταν οι περισσότερες 2.0i Χ7 πωλούνται λίγο πάνω από τα μισά και οι περισσότερες έχουν ήδη υγραέριο.
Παράκληση ανοίξτε ένα τόπικ που να λέγε το C3 κι ο ανταγωνισμός ή HYUNDAI LOVELY CARS κλπ...
Έτσι θα ενημερωθεί και κάποιος, που δεν μπαίνει για χ ψ λόγους στο C5 ΙΙΙ, για το τι επιλογές έχει αν και για μένα η σύγκριση αυτή μοιάζει με ιεροσυλία..

_________________
www.drakonakis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Δεκ 2020, 07:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Drakonakis έγραψε:
cruiser έγραψε:
Πολύ σωστά. Και απαντώντας στον φίλο για το πόσο το πούλησα που όλοι ξέρετε αφού το έγραψα το θέμα είναι πόσο εύκολα θα έδινε κάποιος 10000 για δίλιτρο 11 ετών με 150000 χλμ. Έστω και αν είχε πολύ πλούσια εξοπλισμό. Απλά ο άνθρωπος ήθελε το συγκεκριμένο μοντέλο και κυβισμό για να το κάνει υγραέριο και το δικό μου ήταν η καλύτερη επιλογή. Πέραν αυτού ουδέν.


Πραγματικά δελεαστικό και περίεργο όταν οι περισσότερες 2.0i Χ7 πωλούνται λίγο πάνω από τα μισά και οι περισσότερες έχουν ήδη υγραέριο.
Παράκληση ανοίξτε ένα τόπικ που να λέγε το C3 κι ο ανταγωνισμός ή HYUNDAI LOVELY CARS κλπ...
Έτσι θα ενημερωθεί και κάποιος, που δεν μπαίνει για χ ψ λόγους στο C5 ΙΙΙ, για το τι επιλογές έχει αν και για μένα η σύγκριση αυτή μοιάζει με ιεροσυλία..


Ισως δεν με κατάλαβες . 6950 το ζήταγα , 6800 το πούλησα . Βασικά πλήρωσα την μεταβίβαση . 10000 δεν υπήρχε περίπτωση να πάρω . Οι έμποροι ήθελαν να κονομήσουν το έπαιρναν 4000 άντε 5000 στις εικονικές εκπτώσεις που κάνουν στα διάφορα ριβερς σειλς ... :D

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Δεκ 2020, 07:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Περί Κόνα .

Δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει η ύπαρξη 198 αλόγων σε ένα τέτοιο αμάξι . Ασε που οι ρύποι που θα βγάζει θα έχουν θέμα .

Δες το όμως από κοντά .

Είδα και το νέο Τουσόν χτες . Μεγάλο , άνετο , πολυτελές , αλλά ένα μεγάλο σχεδιαστικό μπέρδεμα το έχει .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Δεκ 2020, 07:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
μηπως φυγαμε λιγο.....απο αναρτησησ c5 πηγαμε στην κορεα ολε ......στο τελος θα δινουμε ολες τις πληροφοριες για τα κορεατικα...ας ανοιχτει ενα τοπικ....... μετα το c5 τι παιρνω?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Δεκ 2020, 17:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Απλά Aircross :P :D

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 9 από 9 [ 133 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 5, 6, 7, 8, 9



Συναφή θέματα

δισκος πλατο και θορυβο στην αναρτηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 21
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: iolithos
Απαντήσεις: 19
Και πάλι προβλημα με ανάρτηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: daskalos
Απαντήσεις: 15
Ανάρτηση C5 2007 [04-07]
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: mce
Απαντήσεις: 30
Πρόβλημα στην εμπρός ανάρτηση, σφαίρες, σωληνάκια επιστροφής
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: n555
Απαντήσεις: 24
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ