Καμία επίσημη κανενός κατασκευαστή δεν κάνει τέτοιο δουλειά. Όπως επίσης δεν λύνουν μουαγιέ ή δεν γρασάρουν μπιλιοφόρους ή δεν πλανάρουν καπάκια κλπ κλπ. Η δουλειά του -όποιου- επίσημου είναι να αλλάξει το ανταλλακτικό που χάλασε και να δώσει εγγύηση για αυτό, οτιδήποτε άλλο και δεν προβλέπεται και μπορεί να επιφέρει ζημιά στο μαγαζί και στον αντιπρόσωπο.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
Καταλαβαίνω πως το το εννοεις Αντωνη αλλα φυσικα και τα συνεργεια των επισημων κανουν και πιο βαριες εργασιες εκτος από το ν αντικαθιστουν εξαρτήματα και να περνανε εγγυησεις. Για παράδειγμα αν θυμαμαι καλα το σασμαν του 206 σου σε επισημη το ανοιξες και το επισκευασες. Ναι μεν με γνησια επισημα ανταλλακτικα αλλα δε το αντικατέστησες με καινουργιο υποχρεωτικα, το επισκευασες! Φυσικα και κανενας κατοχος συνεργείου αυτοκινητου δεν είναι και μηχανουργος επισης. Δεν είναι αυτή η δουλεια του. Ολοι εξωτερικα στελνουν κεφαλες για πλανισμα πχ. Και ναι δε θα κατσουν ν ασχοληθουν με ψιλα πραγματα, μικροαιτηματα και ότι δεν αφηνει εργατοώρες και ανταλλακτικα...
edit συντακτικο
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Τελευταία επεξεργασία από nonos και Δευτ 21 Δεκ 2020, 17:12, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Χρήστο μου, όλες οι επίσημες έχουν το δικαίωμα να το κάνουν. Άλλο που δεν το κάνουν ή δεν φαίνεται ότι το κάνουν.
Κι όμως δεν εχουν δικαίωμα να το κανουν. Δε μπορεις ως επίσημος να μη βαζεις ανταλλακτικα ''στα κουτακια από τη μαμα''.. Προσωπικα αν ειχα καινουργιο αυτοκινητο θα ανησυχουσα. Αν με ρωτς αν μ ενοχλεί για το αν συμβαινει. Καθολου. Μακαρι ολοι οι επισημοι να ηταν πιο προσαρμοσμένοι στις ανάγκες του πελατη ειτε ειχαν 20ετιας ειτε ολοκαινουργιο αυτοκινητο και να μη σε σπρωνουν να πετας το παλιοτερο αυτοκινητο.
bakevang έγραψε:
Υ.Γ.: Αν ήταν έτσι, οι επίσημες έπρεπε να έχουν μέσα μόνο αυτοκίνητα της μάρκας που πουλάνε και να αρνηθούν να κάνουν σέρβις σε άλλης μάρκας αυτοκίνητο. Συμβαίνει αυτό; Μην κοιτάτε πως είναι η κατάσταση στις Αθηναϊκές κάθετες... Εκεί δεν προλαβαίνουν τα σέρβις στα καινούρια. Εδώ όμως;
Φυσικα και συμβαινει! Επισης θα ειχε ενδιαφερων να ξεραμε ,γιατι ειλικρινα δε γνωρίζω, πως στηνεται κάθε επισημη. Άλλο οι πωλήσεις και άλλο το συνεργειο και άλλο η καθετη με φανοποιειο-ηλεκτρολογειο-συνεργειο και πωλήσεις υποθετω. Δεν γνωρίζω πως στηνεται το δικτυο και τι συμφωνιες υπαρχουν που εμεις μπορει να βλέπουμε μια εικονα ''όλα μαζι'' αλλα η πραγματικοτητα να ειναι άλλη. Το αν τωρα το 'βαζουμε απ όλα μεσα'' συμβαινει επειδή δε βγαινει αλλιως και το παραβαζει δε το ξερω και σε παραπέμπω στο παραπανω.
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Καταλαβαίνω πως το το εννοεις Αντωνη αλλα φυσικα και τα συνεργεια των επισημων κανουν και πιο βαριες εργασιες εκτος από το ν αντικαθιστουν εξαρτήματα και να περνανε εγγυησεις. Για παράδειγμα αν θυμαμαι καλα το σασμαν του 206 σου σε επισημη το ανοιξες και το επισκευασες. Ναι μεν με γνησια επισημα ανταλλακτικα αλλα δε το αντικατέστησες με καινουργιο υποχρεωτικα, το επισκευασες! Φυσικα και κανενας κατοχος συνεργείου αυτοκινητου δεν είναι και μηχανουργος επισης. Δεν είναι αυτή η δουλεια του. Ολοι εξωτερικα στελνουν κεφαλες για πλανισμα πχ. Και ναι δε θα κατσουν ν ασχοληθουν με ψιλα πραγματα, μικροαιτηματα και ότι δεν αφηνει εργατοώρες και ανταλλακτικα...
Δεν με κατάλαβες, δεν εννοώ ότι αναλαμβάνουν μόνο απλές/εύκολες δουλειές, κάθε άλλο, δεν είμαι ο τύπος που αφορίζει τους επίσημους, αλλά ότι δεν "επεμβαίνουν" σε εσωτερικά μεμονωμένων ανταλλακτικών. Όπως λες, κανονικότατα ο επίσημος της Peugeot άνοιξε κιβώτιο, παρήγγειλε όλα τα -προβλεπόμενα- ανταλλακτικά, και με χρέωσε την προβλεπόμενη εργατοώρα, βάσει τιμοκαταλόγου. Αλλά π.χ. στο μουαγιέ δεν προβλέπεται από τον κατασκευαστή και την επίσημη διαδικασία ανοίγματός του για να περάσουν καινούριο ρουλεμάν. Ή επίσης προβλέπεται διαδικασία επισκευής κινητήρα (εντός ορίων, με ελέγχους κλπ) αλλά όχι επιδιόρθωση καπακιού ή ελατηρίων, αλλά με βγάζω-παλιό-βάζω-καινούριο-ανταλλακτικό.
Και αυτά είναι για προστασία και των ιδίων και της εταιρείας, αφού όλα γίνονται βάσει προδιαγεγραμμένων διαδικασιών....
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
Οκ πιο κατανοητός τώρα. Έτσι ακριβώς ειναι . Ποια η άποψη σου για αυτά που λέει ο Βαγγέλης?
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Για άλλες μάρκες μέσα σε επίσημους ? Και μένα με έχει παραξενέψει αυτό και μάλιστα δεν περιορίζεται σε 1-2-3 μάρκες, το κάνουν γενικώς αρκετοί. Βέβαια εξαρτάται και την αντιπροσωπεία, π.χ. Βελμάρ Γέρακα δεν έχω δει σχεδόν ποτέ (μπορεί και κυριολεκτικά ποτέ) άλλη μάρκα μέσα στο συνεργείο τους (βέβαια έχουν και 6-7 μάρκες, που να βρεθεί χώρος και για άλλη ? )
Υποθέτω όμως ότι στην περιφέρεια, κυρίως εκτός των 2-3 μεγάλων αστικών κέντρων, είναι καθαρά θέμα διαθεσιμότητας και ζήτησης, απλά δεν υπάρχουν τόσα πολλά μαγαζιά που να ξέρεις ότι θα λάβεις ένα minimum επίπεδο υπηρεσίας. Από την πλευράς τους οι επίσημοι ίσως δεν έχουν και τόση πολύ δουλειά, και ο αντιπρόσωπος κάνει τα στραβά μάτια (?)...
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
Εγω έχω δει ελάχιστες φορές σε επίσημη στην Αθήνα άλλης μάρκας αυτοκίνητο. Είναι συνήθως το άλλο αυτοκίνητό πελάτη τους που το χει πάει εκεί για φανελοποιία η για μικροπράγματα επειδή τους εμπιστεύεται...Μου το έχουν πει, επειδή τους ρώτησα μια φορά που ειχαν μια παλια Mercedes .
Ti σημαίνει Klaus? Φοβάμαι οτι δεν καταλαβαίνω το χιούμορ σου. Εκτός αν εννοείς ότι το σχεδίασαν με γερμανική νοοτροπία. Δεν μου λεει κάτι αυτο σε σχέση με το πως κοστολογείς ένα ανταλλακτικό. Πάντως το κάτω μπράτσο σχήματος L του μπροστινου μακφέρσον σε C4-DS4 στο δίκτυο το βλέπω στην τιμή των 50-60ευρώ μαζι με τα σινεμπλοκ...
Η πιό ανόητη διαφήμιση γαλλικού προιόντος που παραδέχεται την ανωτερότητα των γερμανικών. Ο υπερόπτης Klaus κυριεύει το Βερολίνο με γαλλικό άρμα που μοιάζει με γερμανικό...Απ'ολη τη διαφήμιση εστιάσα στην σκυμμένη σερβιτόρα! Μeine Frau!!! Γαλλάκια , φάτε τώρα τα wurst που σας σερβίρει η Helga...
Πάντως παραδέχομαι στους Γάλλους την τόλμη τους. Υπήρξε μια εποχή που κατάφεραν να φτιάξουν "γερμανικά" αυτοκίνητα με την ελπίδα οτι θα πουλήσουν . Ούτε τότε ο κόσμος ανταποκρίθηκε για πολλούς λόγους που έχουμε χιλιοσυζητησει.
Τωρα επέστρεψαν στις ριζες τους με καινοτομα σχήματα, φρου-φρου και αρώματα. Αυτό μπορούν οι γάλλοι, αυτό κάνουν...
Το στοίχημα είναι πως θα πεισθεί ο μέσος καταναλωτής να αγοράσει πολλά Πεζώ, Σιτροέν, ΝτιΕς, Αλφα και Φιατ αφου η συνειδηση του κοσμου ειναι κολλημένη στα γερμανικα, ιαπωνικά και κορεάτικα προιοντα.
Σίγουρα αφορούν τους μετόχους , αλλά για να μπορεί να αγοράζει , μάλλον τελικά πουλάνε και πουλάνε αρκετά . Η Πεζώ και η Ρενό περισσότερο , ενώ η Ντάτσια πάει εξαιρετικά .
Η Σιτροέν έχει το πρόβλημα της μικρής γκάμας με 3 αυτοκίνητα μόνο στα ΙΧ . Αντίθετα πάει καλά στους ανθρωπομεταφορείς και τα επαγγελματικά .
Τωρα επέστρεψαν στις ριζες τους με καινοτομα σχήματα, φρου-φρου και αρώματα. Αυτό μπορούν οι γάλλοι, αυτό κάνουν...
Τα έχεις μπλέξει για πολλοστή φορά.... Καινοτόμο σχήμα δεν είναι κανένα. Καινοτόμα ήταν μια ds, γιατί τη σχεδίασε γλύπτης και ταυτόχρονα ενσωμάτωνε νόμους της φύσης στη σχέδιαση της... σχήμα σταγόνας, στενότερο πισω μετατρόχιο, κιβώτιο εμπρός του κινητήρα με καλύτερη κατανομή βάρους με αποτέλεσμα να σου βγαίνει και αυτό το "δραματικό" τεράστιο καμπυλωτό καπώ που δεν είχε ανάγκη ούτε την τοποθετηση παραδοσιακής μάσκας στην εμπρόσθια όψη... Σε παρόμοια φιλοσοφία και το κάθετο τελείωμα της Gs με ευεργετικό χαρακτήρα αεροδυναμικά πίσω. Και διάφορα άλλα.. η εμπρόσθια καλυμμένη όψη τη SM και το κολλητό παρμπρίζ που έκανε τεράστια διαφορά αεροδυναμικά επίσης..και πόσα ακόμα...
Φρου φρου και αρώματα είναι τώρα ,παλιά δεν ήταν..ήταν ΟΥΣΙΑ, υπεροχή και πρωτοπορία. Αλλά το εχετε φάει το παραμύθι για τα καλά.... Και έχουμε καταντήσει να διαβαζουμε αυτά για τα οποία ξέσκιζα το κάθε βαγκιτη και βλάκα τογιοτακια στους 4Τ. Πουλαει-> είναι καλό.. πουλάει -> είμαι χαρούμενος μέτοχος.... άσε ρε...
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Τελευταία επεξεργασία από nonos και Σάβ 26 Δεκ 2020, 20:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Γιατί, δεν είναι καινοτομία τα airbumps και τα Progressive Hydraulic Cushions?...Δεν είναι καινοτομία τα πολλά χρώματα και αρώματα?... Είμαι και εγώ χαρούμενος μέτοχος...
Απο τη στιγμή που έχει βγάλει τόσες hydractive και έχεις την επιλογή της έτοιμης απλής υδρο, απλά φτηνια είναι...
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση