Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:17 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Δεκ 2020, 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
To θέμα είναι ότι όλα αυτά τα σημαντικά που αναφέρει ο Νονός , δεν την έσωσαν την εταιρεία από την χρεωκοπία και ευτυχώς κατέληξε στην Πεζό , που την διατήρησε ζωντανή , έστω και με όλα τα σκαμπανεβάσματα .

Αλλιώς ήταν εύκολο να έχει την τύχη της Σίμκα , ή της Λάντσια ή όλης της Βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας .

Πρωτότυπο ήταν και το καμπύλο πίσω τζάμι της τελευταίας 5άρας για να κυλάει το νερό και να μην χρειάζεται καθαριστήρα . Και το σταθερό κέντρο και το σχήμα του πρώτου C4 , είτε ως κουπέ , είτε ως σεντάν . Και το εσωτερικό τους . Δεν συγκινήθηκαν αρκετοί .

Και διάβασα στο Πλανέτε Σιτροέν από ένα ιδιοκτήτη της νέας 4 , ότι και αυτή δεν έχει πίσω καθαριστήρα και με τον διαχωρισμό και την αεροτομή που έχει , το πάνω μέρος του τζαμιού παραμένει καθαρό .

Οι εποχές αλλάζουν και όσοι δεν προσαρμόζονται μένουν πίσω .

Γράφουν στα διάφορα σάιτ , αλλά και φόρουμ για , άλογα , γκαζώματα και διάφορες ιστορίες που σε κάνουν να γελάς .

Και άντε εδώ στην Ελλάδα δεν έχουμε σοβαρό έλεγχο από την τροχαία .

Εχω πάνω από 10 χρόνια να βγώ στο εξωτερικό , αλλά τα πράγματα προφανώς θα είναι χειρότερα από τότε .

Τι είχαμε και από ότι ακούω έχουμε ακόμα .

Μαθαίνεις στους αυτοκινητοδρόμους την λέξη "μποτιλιάρισμα" σε κάθε γλώσσα . Φλούε , Στάου και άλλα που δεν θυμάμαι .

Τα όρια εκτός κάτι κομματιών της Γερμανίας , στα 100-130 . Αν βγείς σε Εθνικό ή Επαρχιακό , τότε 80-100 το πολύ . Και οι κάμερες παντού . Και τα ηλεκτρικά έρχονται καλπάζοντας .

Οι χώρες μιλάνε ότι σε 10-15 χρόνια θα απαγορεύσουν τους θερμικούς κινητήρες .

Εδώ και 2-3 χρόνια λένε ότι τα παιδιά που γεννήθηκαν μετά το 2015 δεν θα χρειαστεί να πάρουν δίπλωμα οδήγησης .
Τα αμάξια θα είναι αυτόνομα .

Οπότε είτε μέτοχος , είτε αμέτοχος , το μέλλον είναι εδώ ....

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Δεκ 2020, 00:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αυτό που λέει ο Bakevang για κάποια αντιπροσωπεία που αλλάζει ΜΟΝΟ τα σινεμπόκ το επιβεβαιώνω κι εγώ.
Γνωρίζω τον ιδιοκτήτη της, ο οποίος είναι κουμανταδόρος κάτω στο συνεργείο, και όντως τα αλλάζει μόνο αυτά.
Όντως η σιτροέν δεν δίνει κωδικό για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό μόνο του,
αλλά απ'έξω εγώ το'χω φέρει με κόστος συνολικά περί το εικοσάρικο το ένα.
21€ το 'χει πρόσφατα που τσέκαρα.

https://www.ebay.co.uk/itm/Front-Suspen ... 2749.l2649

και είναι το εξαρτηματάκι Α που είναι κυκλωμένο στο σχήμα.

Εικόνα


Το εξαρτηματάκι Β που είναι κυκλωμένο, στο άλλο μεταλλικό κομμάτι, είναι ένα άλλο σινεμπλόκ
το οποίο κι αυτό αλλάζει σχετικά συχνά, και επίσης δεν έχει ξεχωριστό κωδικό ανταλλακτικού σιτροέν
αλλά κι αυτό δύναται να βρεθεί από το εξωτερικό, αλλά και από το εσωτερικό,
όπως με ενημέρωσε κάποια στιγμή ο παραπάνω "κουμανταδόρος".

Από το εξωτερικό πάντως δεν χρειάστηκε να το φέρω προσωπικά, αλλά ο φίλος μας το έφερε
και όταν τον επισκέφθηκα κάποια στιγμή, είχε απόθεμα, προέλευσης από το εσωτερικό.

Αυτό που βρήκα εγώ περί τα 16€ είναι αυτό, από τον ίδιο πωλητή

https://www.ebay.co.uk/itm/Citroen-C5-C ... 1438.l2649

της Sasic απ'ότι βλέπω.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Δεκ 2020, 00:39 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ευτυχώς που ο Zach8 επανέφερε το θέμα του τοπικ. Αλλιώς θα αρχίζαμε πάλι μια ατέρμονη συζήτηση...
Ο Χρήστος είναι αθεράπευτα ρομαντικός. Ο Βασίλης είναι ρεαλιστής.
Προσωπικά κοιτάω μπροστά αλλά ενίοτε ρίχνω και νοσταλγικές ματιές στο παρελθόν.
Σύμφωνα όμως με τον νόμο της εξέλιξης των ειδών, επιβιώνουν τα είδη που προσαρμόζονται στις απαιτήσεις της εποχής και του κοινού. Αυτό κάνει και η Citroen υπό την σκέπη της PSA.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Δεκ 2020, 08:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
η αποψη μου ολα χαλανε και οκα φτιαχνονται,,,,,αλλα...θα πρεοει και η εταιρια αν θελει να ειναι σοβαρη και να υπαρχει στηριξη στον πελατη να δινει μια γκαμα ανταλακτικων σε αναλωσιμα ετσι ωστε να μπορει ο καθε κατοχος να επισκευασει το αμαξι του και να το εχει για οσο διαστημα μετα την επισκευη επιθυμει ο κατοχος...
Τωρα δεν εχω συνεμπλοκ παρε ψαλιδι 500 ευρω αυτο για μενα ειναι χαλαει δοντι πετας κεφαλι...και το αποτελεσμα.....χασιμο κοινου και πελατειας...προν κατι μηνες η σιτροεν σταματησε την παραγωγη καποιων ηλεκτρικων εξαρτηματων για c4...ειναι απαραδεκτο....ενας ψαγμενος χρηστε δεν θα παρει σιτροεν θαπαει δε βαγκ η τογιοτα....αρα μηπως η ιδια η εταιρια βαζει τα χερακια της και βγαζει τα ματακια της και δε την φταει η μαμα πεζω?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Δεκ 2020, 09:37 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Φυσικά Μανώλη είναι απαράδεκτη αυτή η λογική. Θέλω σινεμπλοκ και με βάζεις να αλλάξω όλο το μπράτσο? Καίγεται η ασφαλειοθηκη και δεν βγάζεις πλέον ανταλλακτικο? Για μοντέλο 15ετιας? Απαράδεκτο! Μου έχει περάσει από τη σκέψη να αγοράσω μια ασφαλειοθηκη για να την έχω μήπως αργότερα δεν βρω αν καεί η δικιά μου.Αλλα αν δεν καεί ποτέ? Θα έχω ξοδέψει 300 ευρώ έτσι για πλάκα?... Κάπου έχουν χάσει τη μπάλα μου φαινεται...Δηλαδή σε λίγα χρόνια λόγω έλλειψης κάποιων σοβαρών ανταλλακτικών δεν θα μπορούμε να κινήσουμε τα αυτοκίνητα μας. Αγγελία για ανταλλακτικά θα γίνει το DS4! Τότε θα πάω να πάρω ένα Κορεάτικο ηλεκτρικό , μη σου πω Κινέζικο και θα απαλλαγω για παντα απο βενζιναδικα, συνεργεία ,ανταλλακτικα κλπ. Ουτε τακακια δεν θα αλλαζουμε αφου αυτα φρεναρουν με ανακτηση ενεργειας!!!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Δεκ 2020, 15:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Εγώ τα βλέπω λίγο πιο "ελεύθερα" τα πράγματα, νομίζω ότι όταν μιλάμε για αυτοκίνητα και ο ρομαντισμός και ο ρεαλισμός έχουν λόγο ύπαρξης ανά περίπτωση, και μπορεί ο ίδιος άνθρωπος να αντιμετωπίζει/αντιδρά είτε με τον ένα είτε με τον άλλο τρόπο αναλόγως την περίπτωση.

Είναι απαράδεκτο τόσο σύντομα να διακόπτεται η παραγωγή ανταλλακτικών και να σταματάει η υποστήριξη, για τον πελάτη είναι θηλιά στο λαιμό.
Από την άλλη, είναι μεν ακριβότερο για τον πελάτη να δίνονται πακέτο κάποια ανταλλακτικά, αλλά αυτό έχει να κάνει αποκλειστικά με το οικονομικό σκέλος του ολοκληρωμένου πρότζεκτ που είναι για κάθε κατασκευαστή το κάθε μοντέλο του. Κοιτάζει με κάθε τρόπο να μειώσει έτσι τα κόστη του σε όλη την αλυσίδα του, ώστε να μπορεί ταυτόχρονα να είναι ανταγωνιστικός και σε τιμές αρχικής αγοράς και σε συντήρηση, με γνώμονα το να μπορεί να ανταποκρίνεται στις εγγυήσεις που δίνει με το μικρότερο δυνατό κόστος για τον ίδιο.
Για κάθε κατασκευαστή μετράει πολύ το να απλοποιείται η αντικατάσταση π.χ. όλου του πακέτου ψαλιδιού-συνεμπλόκ. Από εκεί και μετά, ξέρει πολύ καλά ότι ο πελάτης έχει επιλογές aftermarket και θα τις εκμεταλλευτεί όπως αυτός νομίζει καλύτερα, είτε να βρει με 20 ευρώ σινεμπλόκ και να του τα περάσει ένα συνεργείο, και του δικτύου του συμπεριλαμβανομένου αφού πέραν της εγγύησης δεν τον νοιάζει τον κατασκευαστή να δεσμεύει τα συνεργεία του με συγκεκριμένες εργασίες και τα αφήνει να ενεργούν αναλόγως τις πολιτικές τους, είτε να βρει ψαλίδι κομπλέ με 40 έως 80 ευρώ.

Εκεί που θα διαφωνήσω κάθετα, είναι στη μοίρα και τη σωτηρία της Citroen εντός PSA...
Φαινότανε το πράγμα από παλιά, αλλά ιδίως έτσι όπως το πάει τελευταία το γκρουπ, η Citroen είναι όλο και περισσότερο το αποπαίδι του.
Της ανατέθηκε (...μάλλον επιβλήθηκε) ο ρόλος του SUVοκατασκευαστή, και λόγω ιστορίας και των "ιδιαίτερων" δημιουργιών, αλλά, η Peugeot είναι που τη χτυπάει ευθέως στα SUV (βλ. την περίπτωση του "σχετικά επιτυχημένου" C5 Aircross σε σχέση με το πάρτι που κάνουν τα αδελφά SUV) και οι "ιδιαίτερες" δημιουργίες κρίνονται βάσει της αντίδρασης του αγοραστικού κοινού από συζητήσιμες έως απαράδεκτες. Και δεν φταίνε γι' αυτό (μόνο) οι ζαβοί σχεδιαστές της, μάλλον τα ζαβά (...) "θέλω" της "μαμάς" φταίνε που προγραμματίζει αναλόγως πριν από τη Citroen για τη Citroen προσλαμβάνοντας τα "κατάλληλα" στελέχη σε όλα τα πόστα.
Ναι, πως να το κάνουμε, δεν είναι αντάξιες και ισάξιες οι σημερινές "ιδιαιτερότητες" της Citroen με αυτές του παρελθόντος! Και αναλογικά, οι τότε "ιδιαίτερες" Citroen του παρελθόντος είχαν μεγαλύτερη απήχηση στις τότε συνθήκες της αγοράς και του αγοραστικού κοινού, ανεξαρτήτως του που οδηγήθηκε οικονομικά η εταιρεία και δεν φταίνε γι' αυτό μόνο οι "ιδιαιτερότητες"! Ας έχουμε πάντα κατά νου και τι παιχνίδια παίχτηκαν στο πολύ αμαρτωλό τρίγωνο της γαλλικής κυβέρνησης με Renault και Peugeot...

Ένα C3 III στην απλή και στην AC έκδοση κράτησαν τη Citroen τα τελευταία χρόνια, και πάει κι αυτό, πόσο να κρατήσει, πόσοι να το αγοράσουν, κατρακυλάει στις αγορές η Citroen και δε σώζεται η κατάσταση με lifting στις μουτσούνες. Και πιο πίσω στο πρόσφατο παρελθόν να πάμε, τα ίδια θα δούμε με τα C2, C3 II, C4 Ι και C5. Εξαιρετικά αυτοκίνητα μπροστά από την εποχή τους και σχεδιαστικά και μηχανικά με κινητήρες και αναρτήσεις, αλλά τζίφος, η Peugeot (προώθησε και) πούλησε πολύ περισσότερο τα αντίστοιχα δικά της μοντέλα. Ακόμη και η "ταπεινή"/"συντηρητική" C4 II, έδειξε δρόμους σχεδιαστικά στην κατηγορία της, και οι πωλήσεις της ήταν απλά καλές αλλά πολύ κάτω σε σχέση με αυτές του αδελφού 308.

Που να έρθει για τα καλά και το "ίσωμα" Stellantis των νέων τεχνολογιών και της νέας εποχής του "αμέτοχου" οδηγού, δηλαδή...
Μέχρι να έρθει, ελπίζω, ρομαντικά, αν και τη θεωρώ εμφανισιακά αποκρουστική, να πάει καλά η νέα C4, και να μην είναι η οριστική καταστροφή...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Δεκ 2020, 16:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Συμφωνώ με την ανάλυση .

Προφανώς με την Στελάντις ο όμιλος θα κοιτάξει να βάλει τις μάρκες σε συγκεκριμένες θέσεις .

Οπως κάνει και η Βάγκ .

Ισως όμως το κάνει πιο ευγενικά για την ιστορία της κάθε μάρκας , γιατί όπως και να το κάνουμε άλλο σιτροέν , άλλο σέατ και σκόντα Επειδή όμως αυτά αλλάζουν με τις οικονομικές συνθήκες , δεν ξέρω αν θα επιβιώσει η Ντι Ες , ή θα ξαναγυρίσει στην Σιτροέν ως δεύτερη σειρά , η θα κλείσει και θα αναστήσουν την Λάντσια .

Γενικά εκτός της Λέξους που και πάλι δεν κάνει και πολλά , οι άλλες μάρκες τύπου ινφίνιτι έκλεισαν . Και η Ντι Ες δεν βγάζει και μοντέλα να σε τρελάνουν .

Μάλιστα επειδή έκανα κάτι βόλτες στις εταιρείες , το Χ1 και τα GLA και GLB , έχουν πολύ καλό εξοπλισμό στις βασικές εκδόσεις και οι τιμές είναι λογικές σε σχέση με το 7 .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Δεκ 2020, 18:52 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Εγω πιστεύω οτι οι Γάλλοι είναι τελειωμένοι. Το πολύ σε 10 χρόνια θα κλείσουν, η θα εξαγοραστούν η δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης. Αυτό γιατί δεν κατάφεραν να γίνουν "παγκοσμιοι" κατασκευαστές. Η Πεζω νομίζει οτι με τη Στελλάντις θα βάλει πόδι στην Αμερικάνικη αγορά. Μια αγορά περισσότερο εσωστρεφή και από τη γαλλική. Στην Αμερική ο μέσος καταναλωτής αγοράζει ακομα αμερικανικα προιοντα γιατι ειναι ακρως συντηρητικος στη σκεψη αλλα και εθνικόφρων και θελει να υποστηριζει τα δικα του προιοντα. Προιοντα που τα επιλεγει με βαση την ευκολια χρήσης και την αξιοπιστια. Τι να αγοράσει ο αμερικανος απο την Πεζώ. Ενα πιο μεγάλο 508? Δεν συνάδει με την αισθητικη του αμερικανου. Φαντάσου τον χοντρομπαλά χιλιμπίλι μετα τα 5 χαμπουργκερ να προσπαθει να χωθεί μεσα στο i-cokpit. :laugh :D Και να πιάνει τα piano buttons με τα λερωμενα με κετσαπ δαχτυλά του...Oh mon Dieu! Quel catastrophe...Aν θέλεις να κερδισεις την αμερικανικη αγορα πρεπει να φτιαξεις αυτοκινητα για τα γουστα τους και να τους τα πουλησεις φθηνοτερα απο τα δικα τους. Τοτε ισως κατι να γινει...Τι να πει στον μεσο αμερικάνο που καβαλάει θηριώδη και σκληροτράχηλα SUV το δήθεν SUV 3008 και το C5 Aircross?...Aυτοκινητα δήθεν σκληροτράχηλα με gay αισθητική (ειδικα το C5...) φτιαγμενα απο τσιγαροχαρτο να αντεξουν το πολυ 5 χρονια...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Δεκ 2020, 19:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Jeep θα αγοράσει...

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Δεκ 2020, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Νίκο τέτοιο μένος ούτε σκληροπυρηνικος Χοντακιας.
Μια χαρά θα προχωρήσουν οι Γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες και εξαιρετικά προϊόντα βγάζουν σε κάθε κατηγορία που έχουν μοντέλο και σίγουρα δεν είναι φτιαγμένα από τσιγαροχαρτο!!!!
Δηλαδή ήταν αυτοκινηταρα και γνήσιο Citroen το saxo που ήταν σαν τενεκές για ελαιόλαδο η ακαμψία του αμαξώματος και μας χαλάει το c5 air cross?
Μια χαρά θα πάνε αυτοί και εξαιρετικά προϊόντα βγάζουν όπως και σε στρατιωτικα εξοπλιστικά που όλοι τα λαχταρούν, εμείς τι κάνουμε? Ακόμα και τον καφέ δεν το πετυχαίνουμε πάντα....


Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2020, 07:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 759
Για να επανέλθουμε στην Χ7 γιατί δεν κατάλαβα μάλλον κάτι.
Υπάρχει μέλος εδώ που έδωσε την 2,0i exclusive για να πάρει C3 aircross ή κατάλαβα κάτι λάθος;

_________________
www.drakonakis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2020, 08:49 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Nεκτάριε εχεις δίκιο. Με έπιασε μένος γιατί βλέπω συνέχεια την κατρακύλα...Δέχομαι ότι μπορεί να έχω λάθος προσλαμβάνουσες η τα βλέπω αλλιώς τα πράγματα. Ειδικά τη Citroen την έχουν ξεφτιλίσει γιατί την έχουν σαν φθηνή φίρμα. Καλά να είμαστε και να είμαστε εδώ στην παρέα να παρακολουθούμε την εξέλιξη και να σχολιάζουμε. Χαίρομαι που δεν ειμαι πλέον σε αναζήτηση του επόμενου αυτοκινήτου μου γιατι πολυ φοβάμαι οτι θα αναγκαζόμουν να φυγω πλέον απο τη φίρμα, ισως και απο το γκρούπ. Ευτυχώς υπάρχουν οι Κορεάτες που κάνουν εξαιρετική δουλειά πλέον σε ολα τα επιπεδα και απευθυνονται σε ολα τα πορτοφολια με σεβασμο.Ακομα και στο συναισθημα (βλ Hyundai N series). Oi Γάλλοι απευθυνονται πλέον μονο στους μετοχους τους και στους λογιστες τους χωρις να τους ενδιαφερει να δημιουργησουν μια νεα γενια γαλλοφιλων ανα τον κοσμο. Φτιαχνουν ευκαιριακα φω-μπιζού τα οποια δεν υποστηριζουν ουσιαστικα περαν της πενταετιας. Μετα την πενταετια που αρχιζουν τα προβληματα , αρχιζει η ελλειψη ανταλλακτικων και οι δυσαρεστημενοι πελατες που θα φυγουν απο αυτη τη φιρμα. Πραγματικα ομως απορω, τι με πιανει τοσο φανατισμος και ασχολουμαι σε οπαδικο επιπεδο. Δεν παει να αυτοκτονησει η Citroen και η ιδια η PSA με τις επιλογες της...Ποσώς με ενδιαφέρει. Οπως είπα, ευτυχως υπάρχουν οι Κορεάτες...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2020, 09:39 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Δηλαδή ήταν αυτοκινηταρα και γνήσιο Citroen το saxo που ήταν σαν τενεκές για ελαιόλαδο η ακαμψία του αμαξώματος και μας χαλάει το c5 air cross?

Θα γράψω ένα σχόλιο συνολικά κάποια αργότερα αλλά να πω κάτι για το παραπάνω..
Κάθε αυτοκίνητο κρίνεται την εποχή του και σε σχέση με τον ανταγωνισμό του. Δε μπορώ να καταλάβω το παραπάνω σχόλιο λοιπόν..Σούπερ μίνι με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση. Δεν έχω να πω κάτι άλλο..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2020, 09:49 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Εννοείται και ήταν καλό στην εποχή του σε χώρους και άνεση ανάρτησης αλλά σίγουρα δεν ήταν καλό σε παθητική ασφάλεια όπως π.χ. ήταν το Polo ή το Corsa.
Το συγκριτικό μου σχόλιο είχε να κάνει με τον Νίκο που λέει τσιγαροχαρτα τα νέα Citroen.


Μάστορα μου ναι υπήρξε μέλος που έκανε αυτήν την κίνηση αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική του αγορά σε σχέση με τις ανάγκες του παρελθόντος και του παρόντος.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2020, 10:06 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Nεκτάριε, ο Χρήστος έπιασε εν μέρει το νόημα της γκρίνιας μου. Στο θέμα των αναρτήσεων που υποτίθεται για χρόνια πολλά ήταν μάστορας η Citroen και έδειχνε τον δρόμο με τις ανεξάρτητες αναρτήσεις απο την εποχή του 2CV μεχρι τη μυθικη υδροπνευματική. Το Saxo λοιπόν ήταν πιο πιστό στις παραδοσιακές αξίες της Citroen γιατί ήταν άνετο, οδηγήσιμο και με ανεξάρτητη ανάρτηση all-round τότε που τα περισσότερα μικρά είχαν ημιάκαμπτους. Ενω η σύγχρονη ναυαρχιδα της φίρμας το C5 Aircross εχει ημιάκαμπτο. Αυτό για εμένα δείχνει μη σεβασμό στο ίδιο το όνομα της φίρμας και φθήνια με πονηρό σκοπό το κέρδος. Δείχνει ότι εκεί στο Παρίσι πιστεύουν ότι τα προϊόντα τους απευθύνονται σε απλούς χρηστές άσχετους με την αυτοκίνηση που δεν κοιτάνε ποτέ κάτω από το αμάξι τους να δουν τι ανάρτηση έχει το αυτοκίνητο τους. Εσύ θα απαρνιόσουν την ανεση, την ασφάλεια και την ακριβεια λειτουργίας της αναρτησης που εχεις στο C5 για να πάρεις ενα καρο που θα κοπαναει καθε τοσο και θα εχεις πληρωσει 30-35 χιλιαρικα? Οταν ο Κορεάτης ακομα και απο το i30 η το Ceed σου δινει πισω ανεξαρτητη αναρτηση? Στη λογική μου, φτιάχνεις πρώτα το αμαξι οπως πρεπει μηχανολογικα και τεχνολογικα πιστο στις παραδοσεις του ονοματος σου και μετα το τυλίγεις με φαντεζι επενδυση για να το πουλησεις. Σε 5 χρονια και το πιο εντυπωσιακο αμαξωμα στα ματια του ιδιοκτήτη θα εχει χασει το ενδιαφερον, το μηχανολογικο κομματι ομως που θα ειναι στο τεχνολογικο επιπεδο που πρεπει και δεν θα τον προδωσει ποτέ θα μεινει βαθια χαραγμένο μεσα στη συνειδηση του αγοραστη και θα ξαναπεράσει απο το μαγαζι γιατι θα εχει δημιουργηθει σχεση εμπιστοσυνης.
Γιατι βέβαια παρεμεινα εγω στη φιρμα τοσα χρονια και τελικα πηρα 2 καρα με ημιακαμπτο? Σιγουρα χρήζει ψυχολογικης αναλυσης...Ισως γιατι παντα ειχα Citroen που δεν ηταν ποτε εμπορικα και μου τα επαιρνε σαν ανταλλαγη μονο η Citroen. Εκανα και εγω τους συμβιβασμους μου. Νερωσα πολυ το κρασι μου και εχασα την ευκαιρία να συμβιώσω με ενα Focus, ενα Golf, μια Corolla η μια Alfa. Αναφέρομαι στα μοντέλα με ανεξαρτητη πισω αναρτηση.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 8 από 9 [ 133 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ C5 2001 1800
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 14
Ανάρτηση πρόβλημα σε c5 του 2009. Καμμένη ασφάλεια αλλά ?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Tzartos Christos
Απαντήσεις: 18
Πισω αναρτηση.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: NEKTARIOS C5
Απαντήσεις: 18
ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΣ ΗΧΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: stelios
Απαντήσεις: 4
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 1.8i 16V
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 32
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron