Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:06 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Engine Fault και ανεμιστήρας ψυγείου στο full (THP 1.6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2018, 17:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Ιουν 2011, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20
Γεια σε όλους

Το αυτοκίνητο κοντεύει τα επτά χρόνια κυκλοφορίας, με 58.000 χλμ. στο κοντέρ.
Ξαφνικά λίγο μετά την εκκίνηση παρουσίασε engine fault και ο ανεμιστήρας του ψυγείου μπήκε στο full.
Σβήνω μηχανή αλλά ο ανεμιστήρας συνεχίζει για ακόμα δέκα λεπτά περίπου, ενώ η μηχανή είναι κρύα.
Το έκανε δυο φορές (και επανήλθε) μέσα σε δέκα ημέρες και τώρα έμεινε για τα καλά.

Στο torque έβγαζε μόνο μηνύματα για missfire, αυτή τη φορά εμφανίζει:
P1339 Crankshaft Pos./Engine Speed Sensor Cross Connected (φυσικά δεν το έχει πειράξει κανείς)
P1338 Crankshaft Pos. Sensor, Bank1 Open Circ/Short to B+.

Δείχνει να έχει βραχυκυκλώσει ο σένσορας του χρονισμού (?).

Ελπίζω να είναι μόνο αυτό, γιατί συνέχεια κάτι συμβαίνει και κοντεύω να το ξαναγοράσω από τις επισκευές του κινητήρα, τα λάδια μηχανής και το LDS (χάνουν οι δύο πίσω μπουκάλες).

Εάν κάποιος γνωρίζει κάτι, παρακαλώ ας ενημερώσει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Engine Fault και ανεμιστήρας ψυγείου στο full (THP 1.6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2018, 18:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Η θερμοκρασία που σου δείχνει στον πίνακα οργάνων είναι σωστή??

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Engine Fault και ανεμιστήρας ψυγείου στο full (THP 1.6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2018, 18:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
tasos66 έγραψε:
κοντεύω να το ξαναγοράσω από τις επισκευές του κινητήρα


για πες... :hmm

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Engine Fault και ανεμιστήρας ψυγείου στο full (THP 1.6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2018, 18:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Ιουν 2010, 13:47
Δημοσιεύσεις: 219
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εάν ο κινητήρας σου είναι EP6CDT με BOSCH MED 17.4 τότε :

P1338 Βλάβη ρεταρίσματος στον κύλινδρο αρ. 2 : Μη χαρακτηρισμένη
P1339 Βλάβη ρεταρίσματος στον κύλινδρο αρ. 3 : Μη χαρακτηρισμένη

_________________
C5 (X7) 1.6 THP - EP6CDT - MCC - BVM6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Engine Fault και ανεμιστήρας ψυγείου στο full (THP 1.6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2018, 19:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Καταρχήν τσεκάρεις χρονισμό.

Αν δεν αναφερθείς ομως στο ιστορικό του οχήματος, τι έχεις κάνει από σέρβις κ τυχόν ζημιες/ τρόποι επίλυσης των, δύσκολα να βρεθεί άκρη εύκολα από εδω.

Στάλθηκε από το G3212 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Engine Fault και ανεμιστήρας ψυγείου στο full (THP 1.6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2018, 22:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
tasos66 έγραψε:
Γεια σε όλους

Το αυτοκίνητο κοντεύει τα επτά χρόνια κυκλοφορίας, με 58.000 χλμ. στο κοντέρ.
Ξαφνικά λίγο μετά την εκκίνηση παρουσίασε engine fault και ο ανεμιστήρας του ψυγείου μπήκε στο full.
Σβήνω μηχανή αλλά ο ανεμιστήρας συνεχίζει για ακόμα δέκα λεπτά περίπου, ενώ η μηχανή είναι κρύα.
Το έκανε δυο φορές (και επανήλθε) μέσα σε δέκα ημέρες και τώρα έμεινε για τα καλά.

Στο torque έβγαζε μόνο μηνύματα για missfire, αυτή τη φορά εμφανίζει:
P1339 Crankshaft Pos./Engine Speed Sensor Cross Connected (φυσικά δεν το έχει πειράξει κανείς)
P1338 Crankshaft Pos. Sensor, Bank1 Open Circ/Short to B+.

Δείχνει να έχει βραχυκυκλώσει ο σένσορας του χρονισμού (?).

Ελπίζω να είναι μόνο αυτό, γιατί συνέχεια κάτι συμβαίνει και κοντεύω να το ξαναγοράσω από τις επισκευές του κινητήρα, τα λάδια μηχανής και το LDS (χάνουν οι δύο πίσω μπουκάλες).

Εάν κάποιος γνωρίζει κάτι, παρακαλώ ας ενημερώσει.



Δεν δουλεύει ο θερμοστάτης σου.
Αλλάζεις μαζί με τον σωλήνα και με την καλωδίωση την καινούργια.
Κόστος μαζί με τα εργατικά απο 170 έως 200 ευρώ.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Engine Fault και ανεμιστήρας ψυγείου στο full (THP 1.6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μαρ 2018, 10:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Ιουν 2011, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20
Καλημέρα,

Sorry για την απουσία, με έριξε η γρίπη.

@vii, ναι η θερμοκρασία είναι σωστή

@barracuda, Φτερωτή turbo, αντλία ψύξης turbo, διάφοροι αισθητήρες που είναι ενσωματωμένοι σε σωληνώσεις. Ο προτελευταίος μαζί με απλό service (λάδι φίλτρα λαδιού & αέρος) κόστισε 660€ και ο τελευταίος 300€. Γενικά για διάφορους λόγους μπαινοβγαίνει στο συνεργείο, τρεις φορές με γερανό δύο από στάθμη λαδιού και μία από το turbo.

@Tzakos, το σκέφτηκα για το θερμοστάτη αλλά, δεν εξηγεί το θόρυβο της μηχανής που κάνει σαν να μη δουλεύει ο ένας κύλινδρος και την έντονη μυρωδιά άκαυστης.

Τελευταία φορά που το έβαλα μπρος και έκανε τα ίδια, έριξα μερικές ξερογκαζιές και έβγαλε μαυρίλα στο δάπεδο της πυλωτής, σα να τινάζεις μπουριά σόμπας.
Τελικά την Κυριακή που χρειάστηκε να το κινήσω σε μικρή διαδρομή, έσβησε η ένδειξη του κινητήρα στο καντράν και η μηχανή λειτούργησε αθόρυβα και ομαλά.

Είμαι σίγουρος ότι δεν θα τη γλιτώσω τόσο εύκολα, θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη.

Ευχαριστώ όλους


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Engine Fault και ανεμιστήρας ψυγείου στο full (THP 1.6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μαρ 2018, 12:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ 2013, 17:04
Δημοσιεύσεις: 21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Καλού κακού δεν αλλάζεις βενζινάδικο. Εμένα μου παρουσίασε μια παρόμια βλάβη πριν από 110000χλμ. Περίπου στα 70000 μου άναψε το λαμπάκι της μηχανής και έκανε σαν μπουκομένο. Μαζί άναψε και ο ανεμιστήρας στο full ενώ ο κινητήρας ήταν κρύος (αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας δουλεύει σε "safe mode"). Την επόμενη μέρα το πήγα στο συνεργείο και το διαγνωστικό έλεγε βλάβη αισθητήρα Λ και βουλομένο μπεκ πρώτου κυλίνδρου. Κόστος επισκευής σε επίσημο αντιπρόσωπο της Θεσσαλονίκης 500€. Τους είπα να σβήσουν την βλάβη, με χρέωσαν 80€ κι έφυγα. Από τότε δεν ξαναπαρουσίασε πρόβλημα. Βέβαια προσέχω από που βάζω καύσιμα (τα τελευταία 2 χρόνια μόνο ΕΚΟ 95). Αποφεύγω σαν τον διάολο το λιβάνι τα AEGEAN, AVIN, ETEKA, BP (ναι και αυτή) και λοιπούς μικρούς και ανώνυμους.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Engine Fault και ανεμιστήρας ψυγείου στο full (THP 1.6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μαρ 2018, 12:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Να σχολιάσω μόνο πως σημασία έχει το πρατήριο και όχι η μάρκα της βενζίνης.
Έχω κολλητό με καύσιμα Revoil στις Σέρρες και βγάζω 680 χλμ., το ντεπόζιτο. Στα Γιάννενα - Αλεξανδρούπολη, Avin, το ίδιο.
Βάζω σε άγνωστο Shell πχ., εταιρικό κιόλας, 450 χλμ., το ντεπόζιτο.

Άποψή μου, τσεκάρισμα τον χρονισμό του. Και αν έχει και χιλιόμετρα, τον κάνει προληπτικά. Ας πάει σε 0W30 στο επόμενο σέρβις και όχι σε 5W30. Θα δει βελτίωση, παράλληλα με το χρονισμό. Για βαλβίδες - μπουζί, να τολμήσω να μιλήσω;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Engine Fault και ανεμιστήρας ψυγείου στο full (THP 1.6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μαρ 2018, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
πολλαπλασιαστής-ες

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Engine Fault και ανεμιστήρας ψυγείου στο full (THP 1.6)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μαρ 2018, 21:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
vil έγραψε:
πολλαπλασιαστής-ες
Πολύ πιθανό. Δεύτερου (P1338) και τρίτου (P1339) κυλίνδρου.

Κι εγώ έκανα σήμερα τράμπα τον πολλαπλασιαστή του πρώτου με του τέταρτου για να τσεκάρω κάτι.

Ειρήσθω εν παρόδω, πέρα από "μαμά", αγοράζουμε κάτι NGK κτλ;

Edit: Για να γίνω πιο σαφής, στα PSA τα P1337-40 είναι κωδικοί για τα misfires των αντίστοιχων κυλίνδρων, ασχέτως του τι λέει το Torque. Ok, μηχανικές γνώσεις δεν έχω, αλλά είμαι ψιλοσίγουρος ως προς αυτό. [emoji14]

Sent from my LG-H870 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Anti pollution system fault
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS3
Συγγραφέας: filippos83
Απαντήσεις: 16
ΛΑΣΠΗ ΣΤΑ ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ. ΦΛΑΝΤΖΑ Ή ΜΙΞΗ ΠΑΡΑΦΛΟΥ?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Oplon
Απαντήσεις: 12
engine man system
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: giannisC2vts
Απαντήσεις: 37
Check Engine Oil Level
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS4
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ