Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:17 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πίσω φώτα DRL για C5 Mk3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Απρ 2018, 12:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Το τελευταίο C5, γνωστό και ως Mk3 (ή εργοστασιακά Χ7),
έχει στον πίσω προφυλακτήρα, στο κάτω μέρος, δυο ανακλαστικά σώματα.
Αυτά μπορούν να αφαιρεθούν και να μετατραπούν σε φωτιστικά σώματα
και να δουλεύουν με 3 τρόπους.
Είτε ως πίσω φώτα ημέρας, είτε ώς πίσω φώτα θέσης όταν ανάβουμε τα φώτα
είτε ώς φώτα "προειδοποίησης" να το πούμε έτσι, όταν ανοίγουμε το πορτ μπαγκάζ.
Η εργασία έγινε σε C5 Tourer, αλλά μπορεί να εφαρμοστεί και στο κουρσάκι.

Αφαιρείται από τον πίσω προφυλακτήρα το αντανακλαστικό στοιχείο,
που πιάνει εσωτερικά με κλιψάκια
(προσοχή στα κλιψάκια, σπάνε εύκολα......μη ρωτάς πως το ξέρω :lol :lol )

Εικόνα

Εικόνα

Κατόπιν, με μια φαλτσέτα και πολύ προσοχή, μπορεί να αφαιρεθεί το εξωτερικό αντανακλαστικό
απο την πλαστική βάση του, με τρόπο μάλιστα που να μπορεί να επανατοποθετηθεί στη βάση
Κολλημένο με LOGO το'χουν

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εσωτερικά στο αντανακλαστικό, υπάρχει αρκετός χώρος, 3 - 4 χιλιοστά,
και μπορεί να τοποθετηθεί ταινία LED, ή επιπλέον LEDάκια αν θέλουμε

Εικόνα

Τα LEDάκια διαπίστωσα πως είναι καλύτερα να είναι κόκκινου χρώματος,
γιατί δείχνει πιο κόκκινο μέσα απο το κρύσταλο,
ενώ το λευκό LEDάκι δε δείχνει τόσο φωτεινο.

Κατόπιν, αφού συνδεθούν όλα τα "+" και "-", έκανα 2 τρυπίτσες 1,5 χιλ. η κάθε μια, στο κέντρο της βάσης (φένεται στην φωτογραφία)
και πέρασα τα καλώδια απο μέσα έξω, και ξανα 'βαλα το κρύσταλο στη θέση του στη βάση
τοποθετημένο αυτή τη φορά με εποξική κόλλα Epoxy Metal της Byson.
Εποξική κόλλα έβαλα φυσικά και στο τρυπάκι που βγαίνουν τα καλώδια προς τα πίσω
ώστε να υπάρχει πλήρης στεγανοποίηση.

Οδεύουμε τα καλώδια και τα τακτοποιούμε για να τα περάσουμε στο εσωτερικό, προς τη μεριά του οδηγού,
όπου υπάρχει σημείο στο πορτ μπαγκάζ με λαστιχένια τάπα για να περνούν καλώδια μέσα στην καμπίνα

Η ηλεκτρική σύνδεση μπορεί να γίνει ώστε να δουλεύουν κατ' ελάχιστο με τους 2 τρόπους (DRL+Φώτα θέσης)
ή προεραιτικά και με τον τρίτο τρόπο ώς φώτα προειδοποίησης όταν ανοίγουμε το πορτ μπαγκάζ.

Η διαμόρφωση DRL+Φώτα θέσης είναι αναγκαία γιατί ως DRL μπορούν να λειτουργούν όταν λειτουργεί ο κινητήρας
ωστόσο θα πρέπει να μπορούν να λειτουργούν και με τον κινητήρα σβηστό ως φώτα θέσης.

Να το τελικό αποτέλεσμα

Εικόνα

Τα δυο καινούρια φωτιστικά συνδέθηκαν παράλληλα και τα δυο, και βγάζουν απλά δυο καλώδια, ένα "+" κι ένα "-".
Τα καλώδια αυτά συνδέθηκαν στο "+" και "-" των φώτων θέσης της πόρτας του πορτ μπαγκάζ.
Η σύνδεση όμως έγινε μέσω ενός ρελέ δυο κυκλωμάτων (8 ποδαράκια),
ώστε να μπορούμε να τα δουλέψουμε και με δικό μας κύκλωμα, δική μας παροχή ρεύματος,
απομονόνοντάς τα απο το υπόλοιπο κύκλωμα του αυτοκινήτου, όπου "ανακατεύεται" και υπολογιστής.

Εικόνα

Η σύνδεση γίνεται μόνο στη μια πλευρά της καλωδίωσης των φώτων θέσης,
μιας που έχουμε μόνο δυο καλώδια.
Το ρελε Νο1 θα πρέπει να συνδεθεί ώστε να μπορούν να δουλεψουν τα φώτα μας όπως έχουν σχειδαστεί ως φώτα θέσης,
αλλά και σύμφωνα και με το νόμο, ώστε όταν ανάβουμε φώτα, είτε δουλεύει ο κινητήρας είτε όχι, πρέπει να ανάβουν και τα πίσω φώτα θέσης.
Αυτό στην περίπτωση που θέλουμε να τα δουλεύουμε ως DRL μαζί με τα εργοστασιακά φώτα θέσης.
Σε περίπτωση που δε θέλουμε να τα δουλεύουμε μαζί με τα εργοστασιακά φώτα θέσης
μπορεί να παραλειφθεί το ρελέ Νο1 και να δώσουμε κατ' ευθείαν "+" και "-" στη γραμμή των LED
στο ρελέ Νο2, στις θέσεις Α και Β, απο την παροχή μας. Δε θα γίνει καμία σύνδεση στην καλωδίωση του αυτοκινήτου.

Στην περίπτωση που θέλουμε να τα δουλέψουμε και ως προειδοποιητικά με το άνοιγμα του πορτ μπαγκάζ,
Θα συνδέσουμε τα άλλα δυο άκρα του ρελέ Νο2, στις θέσεις C και D, κατ'ευθείαν στο φις της πίσω πλαφονιέρας, στο "+" και το "-"
(που θα το'χουμε βρει προηγουμένως με το πολύμετρο).

Και φυσικά στην περίπτωση που δε θέλουμε τίποτα από τα παραπάνω, μπορούμε να παραλείψουμε εντελώς τα δυο ρελέ
και να συνδέσουμε απευθείας τα LED με την παροχή μας.
Μπορούμε ακόμα και να παραλείψουμε και τον επιπλέον διακόπτη που φένεται στο σχέδιο,
ο οποίος έχει μπει ώστε να μπορούμε να τα δουλεύουμε κατά βούληση.

Υπόψη επίσης το εξής:
Εαν συνδεθούν και τα δυο ρελέ, ΚΑΙ ο διακόπτης, ώστε να δουλεύουν όλα ταυτόχρονα,
(τα φώτα θέσης μαζί με τα LED), τότε όταν θα τα απενεργοποιούμε με τον ξεχωριστό διακόπτη μας,
θα δουλεύουν όλα ως απλά φώτα θέσης απο το κύκλωμα του αυτοκινήτου,
και θα ανάβουν μόνο όταν ανάβουν και τα φώτα μας.
Και όταν ανοίγουμε το πορτ μπαγκάζ, φυσικά θα ανάβουν μόνο τα LED.

Όσον αφορά την τροφοδοσία μας, σημείωσα στο σχέδιο λήψη από το διακόπτη, με το που γυρίζουμε το κλειδί,
αλλά καλό είναι να πάρουμε ρεύμα είτε απο κάπου που υπάρχει τροφοδοσία ΜΟΝΟ όταν ο κινητήρας δουλεύει
είτε απο το κλειδί πάλι, αλλά μέσω ενός χρονοδιακόπτη, ώστε να ανάβουν αφού βάλουμε μπρος.

Να πούμε τέλος πως φυσικά και γίνεται, αν κάποιος δε θέλει να πειράξει τα δυο ανακλαστηράκια,
να δουλέψουν ως πίσω DRL μόνο τα φώτα θέσης, κατά προτίμιση τα δυο στην πόρτα,
αλλά και τα δυο στα φτερά, πάλι γίνεται.
Σ΄αυτή την περίπτωση συνδέουμε μόνο το ρελέ Νο1.
Η δε σύνδεση με τη λάμπα που φένεται στο σχέδιο, γίνεται στη βάση των λαμπών μέσα στο φωτιστικό.
Κόβεται το "+" και το "-" της λάμπας, και πέφτει κολλητίρι.
Το ρελεδάκι βρίσκεται έξω και κοντά στο φωτιστικό μας
με καλώδια που βγαίνουν πίσω από τη βάση.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πίσω φώτα DRL για C5 Mk3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Απρ 2018, 14:59 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Καλη φαση!!

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πίσω φώτα DRL για C5 Mk3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Απρ 2018, 21:03 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Άψογος :clap :clap :clap :clap :clap :clap

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πίσω φώτα DRL για C5 Mk3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Απρ 2018, 21:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Ναι ωραίο.... Αλλά για πιο λόγο?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πίσω φώτα DRL για C5 Mk3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Απρ 2018, 21:13 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Aψογη τεχνική περιγραφη και εκτέλεση οπως και η τεχνικη τεκμηρίωση με ηλεκτρολογικο σχέδιο!!!
:thumb

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πίσω φώτα DRL για C5 Mk3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Απρ 2018, 21:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Βασικά το σχέδιο είναι μισό. Θα το κανονίσω και θα το ξαναβάλω.

Ο λόγος:
Τώρα που στην Ελλάδα γίναμε ευρώπη, γεμίσαμε τούνελ.
Και στα τούνελ καλά είναι να έχεις φώτα αναμένα. Στο τελευταίο λοιπόν C5 που έχει μπροστά τις λωρίδες LED για φώτα ημέρας,
δε χρειάζεται να ανάβεις φως κάθε φορά που μπαίνεις στο τούνελ, και μετά να το σβήνεις κλπ κλπ.
Δεν ανάβει όμως τίποτα πίσω.
Και παρατήρησα πως και άλλα αυτοκίνητα που έχουν παρομοίως φώτα ημέρας LED, όπως και το C5, τα έχουν ΜΟΝΟ μπροστά.
Πίσω δεν ανάβει τίποτα.
Ε, όταν το αυτοκίνητο μπαίνει στο τούνελ, ή οπουδήποτε αλλού που μειώνεται η ορατότητα,
είναι "ορατό" στους μπροστινούς του, αλλά οι απο πίσω δεν έχουν καμία ένδειξη πως υπάρχει κάτι μπροστά τους.
Θα ήταν δηλ. χρήσημο να υπήρχαν έστω και μόνο τα φώτα θέσης, για να δηλώνουν απλά και μόνο την παρουσία του οχήματος.
Ενοείται φυσικά πως η ίδια τακτική μπορεί να εφαρμοστεί και σε άλλα αυτοκίνητα που έχουν φώτα ημέρας μόνο μπροστά (Audi, Opel, lamoyo-VW, ασιατικά κλπ).
Επιπλέον, εαν επιλεγεί να ανάβουν π.χ. μόνο τα φώτα θέσης, και να μένουν αναμένα καθ'όλη τη δειάρκεια που λειτουργεί το αυτοκίνητο,
είναι ήδη αναμένα και ως κανονικά φώτα θεσης. Όταν δηλ. αρχίζει και πεφτει το σούρουπο,
και δεν έχουν ακόμα ενεργοποιηθεί τα αυτόματα φώτα, τα αναμένα πίσω φώτα δουλεύουν ως φώτα θέσης μαζί με τα "φωτεινά" φώτα ημέρας.
Γιατί στο C5 τα φώτα θέσης μπροστά είναι η ίδια λωρίδα LED, που ως θέσης ανάβει σε χαμηλότερη φωτεινότητα.

Μια άλλη περίπτωση είναι και όταν βρέχει, ή έχει ομίχλη.
Το χειμώνα με τις σκοτεινές ημέρες, όταν η βροχή δεν είναι τόσο δυνατή, αλλά παρόλα αυτά είναι χαμηλή η ορατότητα
τα μπροστά φώτα LED είναι μια χρήσιμη εφαρμογή και δε χρειάζεται να ανάβεις τα κανονικά φώτα,
οπότε και τα πίσω συμπληρώνουν τα μπροστινά συνεισφέροντας και στην ασφάλεια αλλά και στο τυπικό του πράγματος.
Εγώ τα έχω μονίμως αναμένα και μάλιστα παρατήρησα πως στην ομίχλη, το φώς απο τα κόκκινα LED έχει καλή διαπερατότητα
και δεν είναι και τόσο φωτεινό όπως τα πίσω φώτα ομίχλης ώστε να στραβώνει τους απο πίσω.
Οπότε λειτουργεί και ως πίσω φώς ομίχλης κατά κάποιο τρόπο.

Γενικώς δε βλέπω κάτι αρνητικό στο να έχει ένα αυτοκίνητο πίσω φώτα ημέρας. Ούτε κάτι αντίθετο με το νόμο.
Τώρα βέβαια αν το καλοσκεφτείς, οι κατασκευαστές που τα κάνουν άπειρες δοκιμές, πως γίνεται να μη το σκέφτηκαν αυτό;
Ε μη κάνουμε και τους φωστήρες, μπορεί να το σκέφτηκαν και για κάποιο λόγο να μη το εφάρμοσαν.
Απλά δε μας είπαν το λόγο.
Αφού όμως η εφαρμογή δεν είναι ενάντια σε καμία νομοθεσία, δε βλέπω το λόγο γιατί να μην εφαρμοστει,
ακόμα και εργοστασιακά.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πίσω φώτα DRL για C5 Mk3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Απρ 2018, 21:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Δεν έχει αυτόματα φώτα το C5 για να ανάβουν και να σβήνουν στα τούνελ ?

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πίσω φώτα DRL για C5 Mk3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Απρ 2018, 13:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εχει αλλα μεχρι να καταλαβει μόνο του, έχεις πάει το μισό τουνελ.
Και επιπλέον, γιατί να μη το'χεις σβηστό και να έχεις μόνο τα φώτα ημέρας?
Την ίδια δουλειά κάνουν. Κι άμα έχεις και φώτα ξένον, ένα παραπάνω να το'χεις στο σβηστό
για να μη ταλαιπωρούνται τα ξένον.
Εξάλλου αυτός είναι και ο σκοπός των φώτων ημερας. Να μη χρειάζεται να ανάβεις τα κανονικά σου φώτα την ημέρα.

Να και το σωστό σχέδιο.

Εικόνα

Θέλει δυο ρελεδάκια για να απομονώνεται ξεχωριστά το φως της κάθε πλευράς.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πίσω φώτα DRL για C5 Mk3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2018, 08:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Ωραία μοντα
Ψιλό άχρηστη κατά τη γνώμη μου μιας και η δική μου εμπειρία είναι ότι τα αυτόματα ανάβουν πολύ γρήγορα, συν του ότι πλέον τα έχω πάντα αναμμένα ακόμα και τη μέρα.
Παρολαυτα παίζει να εμπαινα στο τρυπάκι να σε ακολουθήσω έτσι για το DIY αν δεν ήταν να φύγει το c5 σε κάνα δυο μήνες

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πίσω φώτα DRL για C5 Mk3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2018, 12:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
πιο χρησιμο για μενα ειναι οταν ανοιγεις σταματημενο το πορτπαγκαζ διοτι εχουμε να κανουμε και με χαζους οδηγους.....
διοτι συνηθως οτοαν σταματας τα φωτα ειναι κλειστα αν μπει και μια σειρα λεντ στο κοκκινο που εχει το τουρερ στο κατω μερος της πορτας (και παλομενο ) το συγκεκριμενο θεωρω οτι θα ηταν τοτελειο...και αυτα να ενεργοποιουντε μονο κατα το ανοιγμα του πορτ παγκαζ σε συνδυασμο με την πλαφονιερα πολυ καλη παρουσιαση

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

SIRIOCENTER (Ζάντες, Φίλτρα, Αμορτισέρ, Ελατήρια, Φώτα)
Δ. Συζήτηση: Αττικής
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Θόρυβος πίσω δεξιά;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: daskalos
Απαντήσεις: 16
θελω να βαλω ηλεκτρικα παραθυρα πισω
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: thespyr
Απαντήσεις: 3
Πισω Υαλοκαθαριστηρας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Dimitris32
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron