Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 20 Αύγ 2019, 07:14 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με economy mode
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Δεκ 2018, 15:51 
Άβαταρ μέλους
Γεια σας
Έχω ένα C5 του 2004. Μόλις σβήσω τη μηχανή μου δείχνει κατευθείαν economy mode activated, αλλά το economy mode ισχύει μόνο για το λαμπάκι της πλαφονιέρας. Τα παράθυρα ανεβαίνουν και κατεβαίνουν κανονικά και το cd συνεχίζει να δουλεύει. Στο χρόνο που θα έσβηνε το λαμπάκι της πλαφονιέρας σβήνει το cd και σταματάει να δίνει ρεύμα σε παράθυρα κτλ. Όταν ανοίξει μια πόρτα ή ξεκλειδώσω με το χειρηστήριο παίρνει μπρος και το cd (χωρίς φυσικά να ανάψει η πλαφονιέρα). Σε όσες αντιπροσωπείες το έχω πάει και το σύνδεσαν σε Lexia δε βρήκαν καμία βλάβη, είτε στο cd, είτε στις πλαφονιέρες. Αυτό που πραγματικά ενοχλεί δεν είναι το ότι παίρνει μπρος το cd, αλλά το ότι δε δουλεύουν οι πλαφονιέρες (οι οποίες λειτουργούν κανονικά όταν η μηχανή δουλεύει). Και για να προλάβω την ερώτηση, ναι, έχω αλλάξει cd, αλλά και με το εργοστασιακό τα ίδια έκανε. :no1
Δοκίμασα να κάνω reset στο BSI αλλά κανένα αποτέλεσμα.
Καμία βοήθεια;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με economy mode
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Δεκ 2018, 16:25 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13201
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Μπαταρία δοκιμάσατε καινούργια?

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με economy mode
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Δεκ 2018, 01:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 546
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Μπαταρία δοκιμάσατε καινούργια?

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

:agree για μπαταρία 2. ελέγχεις αν φορτίζει ο δυναμό 3. ελέγχεις για τυχόν διαροές ρεύματος.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με economy mode
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Δεκ 2018, 11:19 
Άβαταρ μέλους
Η μπαταρία είναι καινούργια, ελεγμένη και σε άριστη κατάσταση, κρατάει ρεύμα κανονικά, το δυναμό φορτίζει όπως πρέπει, διαρροές δε βρέθηκαν. Έχω πονοκεφαλιάσει ως τώρα τουλάχιστον τέσσερις αντιπροσωπείες και καμιά δεκαριά ανεξάρτητους ηλεκτρολόγους! Εδώ το έβαλα μην τυχόν κι έχει ξανατύχει σε κάποιον και έχει βρει λύση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με economy mode
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Δεκ 2018, 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15511
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Δοκιμαζεις για αρχη σε οποιον εχει γνησιο διαγνωστικο να κανει τηλεφορτωση με νεοτερο λογισμικο ή εκ νεου εγκατασταση.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με economy mode
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιούλ 2019, 08:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 19 Ιούλ 2019, 09:51
Δημοσιεύσεις: 2
Το C5 το 2004 είναι ένα πολύ ενδιαφέρον μοντέλο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με economy mode
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιούλ 2019, 13:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 386
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μισό.... λέμε : "το CD συνεχίζει να δουλεύει κανονικά και τα παράθυρα το ίδιο"
Δηλ. γυρίζω το κλειδί, σβήνει η μηχανή, και ενώ είχα το ράδιο ανοιχτό αυτό συνεχίζει να δουλεύει?
Διότι εγώ ξέρω πως όταν σβήνουμε τον κινητήρα, το ανοιχτό ράδιο κλείνει αυτόματα,
και μόνο εάν το πατήσουμε θα ξανανοίξει.
Οπότε θεωρώ πως η παραπάνω δήλωση εννοεί πως κλείνει το ράδιο με το που βγάλουμε κλειδί, αλλά αν το πατήσουμε αμέσως με το χέρι θα ξανανοίξει.
Όσο για τα παράθυρα, υπάρχει το σύστημα που συνεχίζει να τους δίνει ρεύμα για καμιά τριανταριά δευτερόλεπτα αμέσως μετά που θα σβήσουμε.
Οπότε όταν τα παράθυρα σταματάν να δουλεύουν μετά τα 30 δευτερόλεπτα, εκείνο δεν είναι economy mode, είναι η σωστή λειτουργία τους.
Το economy mode απ'ότι κατάλαβα κι εγώ το βλέπεις μόνο στην πλαφονιέρα. Έτσι όπως το βλέπεις κι εσύ φίλος.....πως είπαμε τ'ονομά σου, Κοντός.

Μερικές ερωτήσεις:
Μπαταρία λες είναι καινούρια.
Ποια μπαταρία είναι?
Πότε μπήκε?
Πως δοκιμάστηκε? Πριν να μπει εννοώ, όχι πάνω στ'αυτοκίνητο.
Με αυτά τα καινούρια τα τέστερ αγωγιμότητας ή με τα παλιά με τις ακίδες?
Πόσο την πήρες?
Από που την πήρες? μαγαζάκι ή πολυκατάστημα?
Μπαταριατζίδικο, ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων ή αξεσουαράδικο?
Ή αντιπροσωπεία?
Κι αν από αντιπροσωπεία, είναι ο κωδικός για το αυτοκίνητό σου ή είναι μια παρόμοια π.χ. της Varta.
Κι όταν μπήκε πάνω, έγινε προγραμματισμός στο αυτοκίνητο για την μπαταρία που έβαλες?
Ή μήπως τα πρώτα C5 δεν χρειάζονταν να "τους πεις" τι μπαταρία τους έβαλες?
Αυτό το τελευταίο δεν είμαι σίγουρος, αν γνωρίζει κάποιος απ'το φόρουμ αν ισχύει, ας μας πει, θέλω κι εγώ να μάθω.

Μου'χει τύχει να πάρω καινούρια μπαταρία από αξεσουαράδικο, 90 ευρώ.
Για το δικό μου το C5 Mk3 του '11.
Bosch 77 Ah-780A.
Πριν να τη βάλω πάνω, τον έβαλα να τη "μετρήσει" με τέστερ δικό του, την έβγαλε 100% "καλή".
Τη βάζω στο πορτ μπαγκάζ, πάω σε μπαταριατζίδικο, τη μετράει με τέστερ της Bosch, τη βγάζει κι αυτός 100%"καλή".
ΟΚ, τη μετράω με το δικό μου το τέστερ, το κινέζικο που πήρα από ebay 60 ευρώ, μου τη βγάζει 44% "καλή".
Καινούρια μπαταρία, με κωδικό κατασκευής μόλις δυο μήνες πριν. (Αυτό που είναι τυπωμένο πάνω στο πλαστικό)
ΟΚ, τη βάζω στ'αυτοκίνητο. Σε μια βδομάδα μέσα, το αυτοκίνητο άρχισε να ξαναμπαίνει σε economy το ίδιο γρήγορα με την παλιά μπαταρία (η οποία υπόψη ήταν η εργοστασιακή, 75Ah-800A).
Το αυτοκίνητο δεν προγραμματίστηκε για την καινούρια μπαταρία, γιατί την πήρα χοντρικά στα ίδια στοιχεία.
Υπόψη επίσης, πως η ίδια μπαταρία από ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων έκανε 120 ευρώ.
90 με 120 είναι διαφορά που κινεί υποψίες.
Οπότε σκέφτομαι τα εξής:
Πως θα καταφέρει το εργοστάσιο να "πουλήσει" τις μπαταρίες σε προσφορά, όταν η κάθε μπαταρία χρειάζεται να μείνει κάποιο χρόνο στο εργοστάσιο για φόρτιση?
Ε το πιο εύκολο που έχει να κάνει είναι να τις αφήσει για λιγότερο χρόνο στη φόρτιση πριν να τις διώξει.
Σου λέει "θα φορτίσει το υπόλοιπο όταν θα ανέβει στ'αυτοκίνητο".
Κι εμείς όταν δούλευα στο μπαταριάδικο, γεμίζαμε τις καινούριες μπαταρίες με ηλεκτρολύτη, τις βάζαμε λίγες ώρες στη φόρτιση, κι ερχόταν τ'απόγευμα τ'αυτοκίνητο και τις βάζαμε πάνω.
Ε δε νομίζω να φορτίζονταν οι μπαταρίες και να "ενεργοποιούνταν" οι πλάκες στο 100%.
Άρα κάτι τέτοιο κάνουν και τα εργοστάσια.
Κόστος φίλε. Μεγάλο κίνητρο.

Βγάζω λοιπόν την "καινούρια" απ'τ'αυτοκίνητο, βάζω την παλιά. Τη βάζω στη φόρτιση.
Την αφήνω κάνα μήνα στη φόρτιση, την ξεσυνδέω, την επόμενη μέρα τη μετράω, με δείχνει ο "κινέζος" 58%.
Από 44% διαθέσιμες πλάκες που είχε, την πήγα στο 58% διαθέσιμες πλάκες.
Στην ολοκαίνουρια μπαταρία που είχα αγοράσει.
Οπότε υπάρχει περίπτωση η καινούρια μπαταρία που έβαλες να μην είναι.....πως να το πω, πλήρως καλή. Να μην είναι οι πλάκες όλες ενεργοποιημένες.
Μπορεί να λέω και μπαρούφες βεβαίως, αλλά μπορεί και να ισχύει.

Επίσης,
υπάρχει στ'αυτοκίνητο σύστημα παρακολούθησης της κατάστασης της μπαταρίας.
Αυτό δε ξέρω πως δουλεύει, αλλά δε μου το βγάζεις απ'το μυαλό πως κάτι βλέπει μέσα στη μπαταρία σχετικά με την αγωγιμότητά της και πόσο "καθαρή" είναι.
Οπότε άμα τη βλέπει πως δεν είναι και τόσο καθαρή, συμπεραίνει πως κάτι τρέχει με τη μπαταρία, και μπαίνει πιο γρήγορα σε economy.

Επίσης,
διάβασα και αυτό στο french car forum :

Εco mode works slightly differently on later full CAN cars (eg C4, mk2 C5 & C6) than it does on earlier VAN/CAN cars (eg Xsara picasso & mk 1 C5).
On VAN/CAN systems the Eco mode is just activated after a set time with certain consumers on,
when the engine is started even for just a few seconds the timer resets back fully again & you have the same amount of time availabe to listen to the radio etc again.
On full CAN systems the amount of time you get out of eco mode depends on how long the engine has been running,
If the car has gone into eco mode and you start the engine, you get double the amount of time in 'normal' mode (up to a maximum of 30 minutes) as you run the engine for.
Eg run the engine for 3 minutes & you will get 6 minutes in 'normal' mode,
run the engine for 11 minutes & you get 22 minutes.
However, you can't get more than 30 minutes of normal mode so if you run the engine for 20 minutes you will still only get 30 minutes normal mode.
The battery voltage or condition has nothing to do with the activation of eco mode on these 2 systems.
On C5 Mk3, although they have full CAN arcitecture there may be slight variations in the systems,
I don't know too much about the mk3 but I do know some of them and other later citroen models have battery status monitoring systems
(identified by a green unit on the negative terminal),
I believe these do have an input to the triggering of eco mode as well as the timer function.
However if you are saying that even after a long run (over 15 mins) you come back to the car after leaving it overnight
and it's in eco mode then there is something wrong somewhere.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με economy mode
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιούλ 2019, 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 7646
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
βγαλε τον πολο της μπαταριας και ξαναβαλτον και δες τι θα γινει μετα αν συνεχισουν τα προβληματα...η βαλε μια μπαταρια αλλη καλη ομως παραλληλα με την δικη σου να δεις αν αυτα τα συμπτωματα συνεχιζουν
επισης μπριζωσετο με λεξια και να το δει ανθρωπος που κατεχει απο υπολογιστες

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc Lpg lovato Fast and easy.....
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ....


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Πρόβλημα κλεισίματος οροφής Pluriel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Προβλημα με Ρευμα.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Belos
Απαντήσεις: 15
πρόβλημα με τιμόνι σε citroen C4 diesel 2012
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Προβλημα κατα την εκκινηση!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
σοβαρό πρόβλημα με μηχανή-λύθηκε
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: antonisk7
Απαντήσεις: 16
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron