Αμορτισερ πορτ παγκαζ C5 break II (greek patent)
Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Δεκ 2018, 18:32
Χαιρετω τους συνσυντροενακιδες και ανοιγω αυτο το θεμα μετα απο πολυ παιδεμα και αμφιβολια , που ομως οδηγησε σε ενα απιστευτο αποτελεσμα. Οποιος εχει C5 break και εχει χρειαστει να αλλαξει τα αμορτισερ του πορτμπαγκαζ θα με καταλαβει απολυτα!! (κοστος υλικων 290€ + εργασια). Το βαλκανικο δαιμονιο ξυπνησε μεσα μου και αμφεβαλα για τα παντα! Δεν μπορει ενα αμορτισερ πορτπαγκαζ να εχει 15€ και το δικο μας 90!!;;;!!!
Λοιπον συναδελφοι.... εβγαλα τον ουρανο μονος μου (3 κλιπσακια + 3 κομματακια διπλης οψεως ταινια). Αφαιρεσα τις ασφαλειες και εβγαλα τα αμορτισερ αρκετα ευκολα. Απλα θελει ενα μυτοτσιμπιδο για ασφαλειες (αυτο που οταν το πιεζεις ανοιγει αντι να κλεινει). Οταν λοιπον εχεις στα χερια σου το αμορτισερ πηγαινεις στους ειδικους https://www.kallimanis.com.gr/grepikoinonia.html και παιρνεις 2 αμορτισερακια για το παρμπριζ (250N) και 2 αμορτισερακια για την πορτα (1000Ν) . Κοστος και για τα 4 (επειδη ηταν πεσμενα ολα) 59€ μονο!!!
Επειτα πηγαινεις στον αλλο ειδικο http://www.engineservice.gr/%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%BA%CE%BF-i-110.html
και σου ανοιγει τα αμορτισερ με τα ειδικα του χειρουργικα εργαλεια , μεταφεροντας τα ακρα στα καινουρια αμορτισερακια και ειμαστε κομπλε!!!!!
Οι απιστευτοι γαλλοι για να μην χαλασουν ευκολα τα αμορτισερ λογω μεγαλου βαρους, ειπαν να βαλουν ενα αμορτισερακι 440Ν και να το ενισχυσουν με ενα ελατηριο που εχει αλλα 450Ν περιπου, συνολο 900Ν. Οποιος θελει μπορει να παρει απο τους πρωτους ειδικους αμορτισερ των 440Ν και να το παει στον δευτερο ειδικο να του τα κανει οπως ηταν τα μαμα. Εγω επειδη επελεξα τα 1000Ν τα αφησα χωρις ελατηρια και δουλευουν ΑΨΟΓΑ!!!
Για λεπτομερειες οποιος θελει βγαζω και φωτο και βιντεο και οτι γουσταρετε!!!
Οποτε απο τα 290€ + εργασια πεσαμε στα 59€ + εργασια !!!! Καλη χρονια να εχουμε!!!
Λοιπον συναδελφοι.... εβγαλα τον ουρανο μονος μου (3 κλιπσακια + 3 κομματακια διπλης οψεως ταινια). Αφαιρεσα τις ασφαλειες και εβγαλα τα αμορτισερ αρκετα ευκολα. Απλα θελει ενα μυτοτσιμπιδο για ασφαλειες (αυτο που οταν το πιεζεις ανοιγει αντι να κλεινει). Οταν λοιπον εχεις στα χερια σου το αμορτισερ πηγαινεις στους ειδικους https://www.kallimanis.com.gr/grepikoinonia.html και παιρνεις 2 αμορτισερακια για το παρμπριζ (250N) και 2 αμορτισερακια για την πορτα (1000Ν) . Κοστος και για τα 4 (επειδη ηταν πεσμενα ολα) 59€ μονο!!!
Επειτα πηγαινεις στον αλλο ειδικο http://www.engineservice.gr/%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%BA%CE%BF-i-110.html
και σου ανοιγει τα αμορτισερ με τα ειδικα του χειρουργικα εργαλεια , μεταφεροντας τα ακρα στα καινουρια αμορτισερακια και ειμαστε κομπλε!!!!!
Οι απιστευτοι γαλλοι για να μην χαλασουν ευκολα τα αμορτισερ λογω μεγαλου βαρους, ειπαν να βαλουν ενα αμορτισερακι 440Ν και να το ενισχυσουν με ενα ελατηριο που εχει αλλα 450Ν περιπου, συνολο 900Ν. Οποιος θελει μπορει να παρει απο τους πρωτους ειδικους αμορτισερ των 440Ν και να το παει στον δευτερο ειδικο να του τα κανει οπως ηταν τα μαμα. Εγω επειδη επελεξα τα 1000Ν τα αφησα χωρις ελατηρια και δουλευουν ΑΨΟΓΑ!!!
Για λεπτομερειες οποιος θελει βγαζω και φωτο και βιντεο και οτι γουσταρετε!!!
Οποτε απο τα 290€ + εργασια πεσαμε στα 59€ + εργασια !!!! Καλη χρονια να εχουμε!!!