Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:26 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα στα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Μαρ 2019, 09:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2013, 20:51
Δημοσιεύσεις: 150
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
Καλημέρα όλη μέρα ,ερώτηση στους ειδικούς έχω ένα c5 του 2006 και για πρώτη φορά μπορώ να πω ότι με απασχόλησε με βλάβη .
Και να εξηγηθώ ! Πριν 10 ημέρες περίπου λύνοντας το χειρόφρενο το ένιωσα κάπως να έχει χαλαρώσει. Την επόμενη το ίδιο και σχολνώντας από την δουλειά πέρασα από το σέρβις να το δουν πλην όμως είχαμε γενική διακοπή ρεύματος και δεν μπορούσαν να το σηκώσουν και μου είπαν να το πάω σε 2 ημέρες. Γύρισα πίσω το άφησα στο πάρκινγκ έφυγα για δουλειές 4 ημέρες επιστρέφω πάω να πάρω το αμάξι << κόκκαλο >> δεν κουνούσε ήταν μαγκωμένο στα φρένα. Το αφήνω φωνάζω κάποιον από το σέρβις στο σπίτι και μου λέει!!!! Δαγκάνες ,δηλαδή λέω εγώ ,ξέρεις λέει όλα που έχουν το χειρόφρενο πάνω στα φρένα και μπροστά το παθαίνουν .Εάν είσαι τυχερός σηκώνει επισκευή με περίπου 80 ευρώ άλλως ετοιμάσου για κανένα 400 με τα εργατικά μαζί να βάλεις καινούργιες δαγκάνες.
Έτσι είναι ή να ετοιμάζομαι να αλλάξω αμάξι!!! :gflag


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Μαρ 2019, 09:48 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Έτσι είναι γιατί όμως να σου αλλάξει και τις δύο αν δεν χρειάζεται.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Μαρ 2019, 10:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Το καλύτερο είναι η αλλαγή με ανακατασκευής. Στην Ελλάδα ολίγον δυσευρετες και σε υψηλή τιμή.
Ή τις επισκευάζεις που λές και εσύ (αλλά με πόσο είπε ο μάστορας)
Ή με 130 ευρώ στην πόρτα σου και
χωρίς να πρέπει να στείλεις πίσω τις παλιές σου έρχονται δυο καινούργιες ανακατασκευής και ησυχάζεις. Τα λοιπά ηλεκτρ. μαγαζιά σου ζητάν να τις στείλεις πίσω.

Ιδού το λίνκ https://www.bandel-online.de/bremsanlag ... 9977_0.htm

Αμα θες πάρε μια με κόστος 64 συν μεταφορικά 30 = 90

Μιλάμε για c5 I, II δηλαδή 2000-2008 1800 κυβικά.
Αλλά και περισσότερα κυβικά να είσαι διαλέγεις τις κατάλληλες απο τον ίδιο, οι τιμές δεν παίζονται.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Απρ 2019, 17:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2013, 20:51
Δημοσιεύσεις: 150
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
Όλα καλά παιδιά !!! Φτηνή ήταν η επίσκεψη 60 € συν τακάκια που θα αλλάξω
σε 4 ημέρες γιατί δεν τα είχαν σήμερα μιας και τα άλλα είχαν γίνει κρόσσια !!! :gflag


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Απρ 2019, 22:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
trapezitis έγραψε:
Όλα καλά παιδιά !!! Φτηνή ήταν η επίσκεψη 60 € συν τακάκια που θα αλλάξω
σε 4 ημέρες γιατί δεν τα είχαν σήμερα μιας και τα άλλα είχαν γίνει κρόσσια !!! :gflag
Με τα 60 ευρώ την ξεκόλλησες ή την επισκεύασες με κιτ επισκευής; Αν την ξεκόλλησες απλώς, θα σου ξανακολλήσει. Μα σε 1 με σε 2 εβδομάδες, θα την ξαναπάθεις.
Να είσαι έτοιμος ψυχολογικά για μεγάλες αλλαγές. Βέβαια όχι στην τιμή που σου είπαν... Δηλαδή όχι 400 ευρώ μόνο για δαγκάνες.
Με 400 ευρώ αγοράζεις δαγκάνες, δίσκους, και τακάκια από τρίλιτρο μοντέλο και στα βάζουν κι όλας. Και το φρενάρισμα σου γίνεται απίστευτο. Όπως ακριβώς έκανα εγώ. Πριν αγοράσεις τακάκια, σκέψου την δική μου λύση.

Ορίστε το τιμολόγιο αγοράς από Autodoc. Κατεβάζεις την εφαρμογή στο τηλέφωνο σου και κάνεις απευθείας τις αγορές σου. Μόλις αγόρασα δίσκο πλατώ προς 110 ευρώ. Αυθεντικό Valeo που εδώ θα τον βρεις από 170 ευρώ και πάνω :Εικόνα

Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Απρ 2019, 18:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
φιλε εχω καλυτερη τιμη στην δαγκάνα :P

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Απρ 2019, 16:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2013, 20:51
Δημοσιεύσεις: 150
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
Παιδιά τι να πω δεν ξέρω εμένα η απόδειξη λέει επισκευή .Ξέρω ότι τις έβγαλε και τις πήγε σε ένα που ασχολείται
μόνο με φρένα . Θα το δω όμως αυτό που λέτε γιατί αυτός μου είπε ότι θα είμαι οκ και το μόνο που πρέπει να αλλάξω
είναι τα τακάκια τα οποία τα έχω παραγγείλει είδη γιατί λέει πρόβλημα.
Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι τώρα τα φρένα έχουν μαλακώσει σε σχέση με πριν δεν ξέρω εάν το λέω καλά.
Δηλαδή ενώ πριν έιχα μικρότερη διαδρομή μέχρι κάτω τώρα έχω μεγαλύτερη ,δεν ξέρω εάν έτσι πρέπει .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Αύγ 2019, 10:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Τίποτα εξαέρωση????

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στα φρένα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιουν 2021, 15:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Μια πιθανή εξήγηση για το πρόβλημα της κολλημένης Δαγκάνας

Συχνά έχετε διαβάσει ότι κολλάει η δαγκάνα στα C5. Όπως και σε αλλα υδρό το χειρόφρενο πιάνει μπροστά. Σε κάποια φάση λοιπόν, κολλάει και ενώ φαίνεται να έχει λυθεί το χειρόφρενο, παραμένει εμπλεκόμενο με αποτέλεσμα να κολαει το φρένο και να βγάζει καπνούς το τακάκι που τρίβεται.
Η Συνήθης θεραπεία είναι η αντικατάσταση της δαγκάνας που πάσχει ή και η επισκευή της(αλλά με αμφίβολα αποτελέσματα). Στην αγορά κυκλοφορούν ανακατασκευασμένες δαγκάνες με κόστος από 80 ευρώ και άνω και φυσικά καινούργια από την Σιτροέν με πολύ περισσότερα.
Εξυπακούεται ότι εάν έχει τριφτεί το τακάκι θα έχει ρημάξει και τον δίσκο οπότε τα αλλάζεις όλα.
Τον Γενάρη του 2019 και μετά από 13 χρόνια κόλλησε η δεξιά δαγκάνα. Ε είπα να αλλάξω και τις δύο προληπτικά με όλο το πακέτο δίσκοι τακάκια κτλπ. Λέω ησύχασα για κάποια χρόνια.
Μετά ήρθαν τα μέτρα και η μακρά ακινησία. Το αυτοκίνητο παρκαρισμένο δίπλα στην θάλασσα εκτεθειμένο στο αλάτι την άμμο και τις έντονες μπόρες.
Έτσι, την Κυριακή του Πάσχα ανεβαίνοντας την Συγγρού άρχισε να μυρίζει καμένο φρένο, κάνω δεξιά καπνοί από τον δεξί τροχό. Το άφησα κρύωσε, κοπάνησα την δαγκάνα μια με μια ομπρέλα και ψιλοξεκόλησε. Δεν έκανα πολλά χιλιόμετρα μέχρι πρίν 14 μέρες που πήγα στην Δυτική Μακεδονία αλλά η δαγκάνα ψιλοκολούσε και ξεκολούσε μόνη της.
Πήγα συνεργείο, είδαμε ότι πάλι κολλημένη η δαγκάνα, κουνήσαμε με το χέρι την ντίζα είχε μια κάποια διαδρομή άρα λέμε δαγκάνα. Παραγγελία, ανακατασκευής 80 ευρά συν δίσκοι τακάκια καινούργια από την αρχή.
Τα βάζοουμε, μικρές βόλτες δυο μέρες όλα καλά. Μετά πάω να κάνω 5 χιλιόμετρα τσακ μυρωδιά, καπνοί. Σταματάω, τα ίδια. Ευτυχώς το συνεργείο κοντά το λύνουμε ξανά η δαγκάνα δούλευε αλλά μερικώς…
Βγάζουμε την κονσόλα, βλέπουμε το χειρόφρενο και διαπιστώνουμε ότι ναι μεν δούλευε η ντίζα και δεξιά και αριστερά αλλά όχι ισομεμερώς!!!
Εδώ σε θέλω μάγκα μου.
Και πάμε να βγάλουμε την δεξιά ντίζα, να μην βγαίνει. Η ντίζα είναι ένα σύρμα που έχει εξωτερικά μια άσπρη πλαστική επένδυση για λόγους προστασίας και όλο αυτό μπαίνει σε έναν χαλκινο σωλήνα που ξεκινά από τον θόλο-ράμφος περνά δίπλα από τον καταλύτη και μπαίνει μέσα στο αμάξωμα.
Και εκεί βρίσκεται το μυστικό! Επειδή δεν έβγαινε η ντίζα βγάζουμε όλο τον σωλήνα, κόβουμε το κεφάλι τις ντίζας και την τραβάμε. Ελα που βγαίνει το σύρμα αλλά η εξωτερική προστασία μένει μέσα στην σωλήνα. ¨Ο,τι και να κάναμε δεν εβγαινε, παρα μόνο κομμάτια.
Διάγνωση: Ο καταλύτης αλλάχτηκε Φλεβάρη του 2020 πριν τα καραντίνα, εκανε δηλαδή άντε 2χλδ χιλιόμετρα εκτοτε. Το θέμα είναι ότι ΙΣΩΣ ζεσταίνεται περισσότερο με αποτέλεσμα η πλαστική επένδυση της ντίζας να κολλάει μέσα στην σωλήνα και να μην παίρνει η ντίζα την πλήρη διαδρομή.
Αρα, το πρόβλημα ΙΣΩΣ δεν είναι της δαγκάνας αλλά της ντίζας που επειδή δεν έχει πλήρη διαδρομή δεν απασφαλίζει πλήρως το χειρόφρενο και έτσι ναι μεν παίρνει φωτιά το σύστημα πλην κινείται.
Το ερώτημα είναι αυτό έφταιγε και στον Γενάρη του 2019 που έγινε η αλλαγή? Και αν ναι γιατί εμφανίστηκε τόσο σύντομα. Επιπλέον φταίει ο καταλύτης και η θερμοκρασία?
Δεν μπορώ να δώσω σαφή απάντηση. ΑΛΛΑ. Όπως έγραψα από μακρού χρόνου καταλύτη, ουσιαστικά δεν είχα καθώς για κάποιο χρόνο είχε εξαιχνωθεί το μέσα του καταλύτη. Το συζητήσαμε τότε όταν άλλαξα. viewtopic.php?f=55&t=14487
Αρα, ίσως δεν είχαμε συνέχεια υψηλές θερμοκρασίες αλλά τώρα που έβαλα καταλύτη, ίσως εχω. Το υγραέριο άραγε αυξάνει την θερμοκρασία των καυσαερίων? Πολύ πιθανό και εδώ θέλω τα φώτα σας, πώς να μετρήσω θερμοκρασία και από τι εξαρτάται? Λαμπάκι δεν έχω, ούτε το διαγνωστικό του υγραερίου έχει κάποια βλάβη κρατημένη.
Τελικά, είναι μεμονωμένο περιστατικό ή αφορά περισσότερα C5? Aπο την στιγμή που ο κόσμος αλλάζει δαγκάνα-όπως και εγώ- και το πρόβλημα λύνεται όπως έγινε και σε μένα το 2019 θα έλεγα ότι μάλλον έτυχε σε μένα. ΑΛΛΑ, το γεγονός ότι ανεξάρτητοι ανταλλακτικατζήδες πουλάνε την ΓΝΗΣΙΑ σωλήνα (δεν υπάρχει aftermarket) σημαίνει ότι υπάρχει ζήτηση άρα συμβαίνει και σε άλλους.
Για καλό και για κακό, άλλαξα και ένα μαρκούτσι αριστερό και σωλήνα και ντίζα και δεξιά ώστε όλα να είναι αλλαγμένα.
Εύχομαι να γλίτωσα αν και φοβάμαι πως όχι…

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

C2 vts προβλημα με το Air Condition
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: Jimmy's
Απαντήσεις: 2
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: c3dieselauto2013
Απαντήσεις: 10
BSI πρόβλημα και λοιπά.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
μεγάλο Πρόβλημα με την κλειδαριά
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Πρόβλημα στο CD Player
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 91
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ