Ψιτ Grekoulis, καλοτάξιδο μεν αλλά μη νομίζεις, και που δεν έχει αυτόματα φώτα-υαλοκαθαριστήρες, δε χάνει και τίποτα.
Στο Χ7 οι αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες είναι μια μάπα και μισή (για να μη πω την άλλη λέξη...)
Έχει θέση "Auto", προς τα κάτω απ'τη θέση 0, που είναι "μπουτόν", δηλ. το κάνεις μια προς τα κάτω για να ενεργοποιηθεί, και επανέχεται στο μηδέν,
ΟΚ ενεργοποιεί την αυτόματη λειτουργία, αλλά όταν σβήνει τ'αμάξι, κάνει reset.
Την επόμενη φορά που θα βάλεις μπρος, πρέπει να την ξανα-ενεργοποιήσεις. Άλλη δουλειά δεν έχεις δηλαδη!
Σε αντίθεση με τα Ξαρά που ήταν μόνιμο αυτό. Ή το διάλεγες ή όχι, και ήταν το ίδιο συνέχεια, είτε σβήνεις είτε ανάβεις.
Μετά, έχει θέση "Διακοπτόμενης" λειτουργίας,
η οποία παίρνει σήμα ΚΑΙ από τον αισθητήρα στο παρμπρίζ αλλά ΚΑΙ από την ταχύτητα που τρέχει τ'αμάξι,
Και σου αλλάζει την διακοπή σε πιο συχνή και πιο αραιή. Και σε πληροφορώ πως σε ότι βροχή ή ψυχάλα βρέθηκα, σπάνια ήταν χρήσημη.
Χίλιες φορές μια σταθερή διακοπτόμενη γύρω στα 5 δευτερόλεπτα, παρά αυτή η βλακεία.
Έχω βρεθεί σε ψιχάλα, να πηγαίνω με 100, και η διακοπτόμενη να δουλεύει τόσο συχνά, που σκούπιζε στεγνό παρμπρίζ.
Κι έχω βρεθεί να πηγαίνω με 60 σε ψιχάλα πάλι, που δούλευε τόσο αραιά, που αναγκάστηκα να βάλω τη συνεχόμενη γιατί δε μάζευε τίποτα.
Άσε, καλύτερα είναι πες του χωρίς αυτόματα φώτα-υαλοκαθαριστήρες. Όπως τα παλιά. Ένας πονοκέφαλος λιγότερος.
Εξ' άλλου ακόμα και στο χειροκίνητο, τα φώτα σβήνουν άμα τα ξεχάσεις αναμένα και σβήσεις τ'αμάξι.
Απλά δεν ανάβουν μόνα τους, ΟΚ αλλά άμα έχεις φώτα Ξένον του εμπορίου όπως εγώ, δε θα θες να ανάβουν και να σβήνουν τόσο συχνά.
Να μη ταλαιπωρούνται κλπ. Εμένα που έχει τα LED ημέρας, το μοχλό τον έχω μονίμως στο μηδέν.
Κι άμα είναι να ανάψω, τότε τον βάζω στο πρώτο κλικ που είναι το αυτόματο.
ΟΚ, τα αυτόματα φώτα ίσως να είναι αναλόγως πως θέλει ο καθένας, αλλά οι υαλοκαθαριστήρες είναι αίσχος.
Μια άλλη απορία όμως: τα τέλη, κτεο, πρόστιμα κλπ, γιατί τα πλήρωσε ο αγοραστής?
Εγώ ξέρω πως τα πληρώνει ο πωλητής, κι άμα δε γουστάρει υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές!
Γιατί επιβαρύνθηκε ο άνθρωπος τόσα έξοδα που θα'πρπε να κάνει ο πωλητής?
Επίσης, όσον αφορά τις χειρολαβές στις πόρτες, εγώ έβγαλα τις ασημί λωρίδες και τις έβαψα.
Απλά δε τις πέρασα βερνίκι, και με τον καιρό άρχισε να φαίνεται από κάτω το άσπρο αστάρι.
Σε διάστημα μιλάμε τώρα 3-4 χρόνια για την πόρτα του οδηγού που χρησιμοποιείται συνέχεια, έτσι?
Η πόρτα του συνοδηγού που δουλεύεται λιγότερο, δεν έχει τίποτα.
Θα τις ξαναβγάλω να τις ξαναπεράσω κάνα δυο χέρια, και αυτή τη φορά θα βάλω και βερνίκι,
για να κλειδώσει το χρώμα και να μη ξαναπάθει τίποτα.
Όσο για τις διαρροές στα παλιά, ο φίλος που δεν είχε διαρροές είναι απ'τους τυχερούς. Εμείς με δυο GS πάντα είχαμε διαρροές.
Και όπως έχω ξαναγράψει, σ'αυτό που έχω τώρα αναγκάστηκα να βάλω χέρι και να αντικαταστήσω όλες τις διακλαδώσεις των υδραυλικών, γιατί απλά χάναν.
Να μια εικόνα :
όποιος και να έβαλε χέρι, όσες φορές και να έβαλε χέρι, πάντα τα υγρά λιγοστεύαν.
Είχε μεν και ένα σκισμένο λαστιχένιο κάλυμα στο πίσω ρομποτάκι, που έχανε κι από κει,
ΟΚ αλλάχτηκε κι αυτό.
Πριν κανα δυο μήνες έκανα και την τελευταία διακλάδωση για τις πίσω επιστροφές απ'τις μπουκάλες, και τέλος.
Που θέλω να καταλήξω: ακόμα κι αν υπάρχουν διαρροές,
υπάρχουν τη σήμερον υλικά που μπορεί να αλλαχτεί το εργοστασιακό με πολύ καλύτερο
και να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα στο μέλλον.
Να μη χρειαστεί να ξαν'ασχοληθεί ο άνθρωπος με διαρροές και χάνει τον καιρό του.