Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 06 Μαρ 2021, 10:52 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μάιος 2019, 13:28 
Άβαταρ μέλους
Φίλοι μου καλησπέρα.

Θα ήθελα τις συμβουλές σας σε ένα θέμα.
Σκέφτομαι να προχωρησω στην αγορα μιας C5 του 2006.Το συγκεκριμένο αυτοκινητο εχει 29000 χλμ και βρισκεται σε ακινησια τα τελευταια 7 χρόνια.
Πέρα απο τα προφανη που πρεπει να προσεξω , ποιες οι ιδιαιτεροτητες που πρεπει να δωσω σημασια και , αν τελικα το αγορασω , εκτός απο ιμαντες , χρονισμους και συντηρηση αναρτησης , τι αλλο εχει αναγκη το αυτοκινητο;
Σας ευχαριστω εκ των προτερων.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μάιος 2019, 14:41 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13471
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Καλησπέρα, η ακινησία ήταν σε κλειστό γκαράζ ή στον δρόμο?
Εκτός από όλα τα υγρά σίγουρα θα θέλει όπως είπες σετ χρονισμού μπαταρία και ελαστικά.
Από κει και πέρα δεν σπάει δεν χαλάει.
Καλό θα ήταν αν ήταν το μοτέρ με το μαύρο καπάκι και όχι με το ασημί.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μάιος 2019, 15:13 
Άβαταρ μέλους
[quote="NEKTARIOS C5"]Καλησπέρα, η ακινησία ήταν σε κλειστό γκαράζ ή στον δρόμο?
Εκτός από όλα τα υγρά σίγουρα θα θέλει όπως είπες σετ χρονισμού μπαταρία και ελαστικά.
Από κει και πέρα δεν σπάει δεν χαλάει.
Καλό θα ήταν αν ήταν το μοτέρ με το μαύρο καπάκι και όχι με το ασημί.

Ειναι ακινητο σε αντιπροσωπια , κυριως στην εκθεση . Το μετακινουν καθε τοσο , αναλογα με τις αναγκες τους . Ο ιδιοκτητης ειναι γνωστος , υπερηλικας , εξου και τα λιγα χιλιομετρα .Ακομα εχει ζελατινες στις κολωνες και στα καθισματα.
Πριν λιγο καιρο που πηγα να το δω , ειχε παρει αμεσως και άνετα μπροστα και δουλευε γλυκά.Σημερα που το ξαναεκανα , δουλευε με τρεις κυλινδρους , άναβε το λαμπάκι του ESP και εδειχνε ενα μυνημα στην οθονη για δυσλειτουργια του εξαερισμου αν καταλαβα καλα . Προβληματιστηκα λιγο ειναι η αληθεια.
Σχετικα με το καπακι , εχω την εντυπωση οτι ειναι ασημι.Εξηγησε μου ομως σε παρακαλω , καθό,τι νεος , τι σημαινει αυτο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μάιος 2019, 16:02 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13471
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Με το ασημί είναι με το πιο παλιό μοτέρ που είχε 116ps ενώ με το μαύρο που μπήκε το 2006 είναι με 127ps και με μεταβλητό χρονισμό το οποίο δείνει πιο ζωντάνια στο αυτοκίνητο.
Τρικυλιδρο θα δούλεψε λόγω παλιάς βενζίνης και έβγαλε μήνυμα  Anti-pollution fault system.
Αυτό θέλει διαγνωστικό για σιγουριά.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε NEKTARIOS C5 για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μάιος 2019, 16:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2850
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Αν είναι το ασήμι καπάκι, είναι με τα 117 άλογα. Αν είναι με το μαύρο είναι με τα 125.
Επειδή και εγώ αγόρασα αυτοκίνητο δεκαετίας με 32.000 χλμ που ήταν σε ακινησία (το δίλιτρο μοντέλο όμως), το πρώτο σέρβις που έκανα πριν το οδηγήσω (γιατί πήγε κατευθείαν από τη μάντρα στο συνεργείο) περιείχε τα πάντα και κόστισε 700 ευρώ.
Λάδια, φίλτρα, ιμάντες, υγρά φρένων, υγρά ανάρτησης, βαλβολίνες.
Να ελέγξεις τις σφαίρες γιατί είναι ευαίσθητες στην ακινησία. Όπως επίσης και οι μπροστινές δαγκάνες φρένων, να μην έχουν κολλήσει. Γενικά να αποφεύγεις να βάζεις χειρόφρενο εκεί που μπορείς. Και όταν βάζεις να μην το τερματίζεις. Στην ευθεία μόνο ταχύτητα.
Πήγαινε σε ένα εμπιστο συνεργείο να στο κοιτάξει. Γενικά τέτοια αυτοκίνητα δεν θα έχουν τίποτα και θα είναι αστέρια. Αν δε σου βγάλει κάτι τρελό που δεν μπορείς να καλύψεις οικονομικά, προχωρά στην αγορά του. ΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μάιος 2019, 16:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15711
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Δωσε βαση σ αυτο το τελευταιο ποστ του Meddling να βοηθηθεις!

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 229.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 210.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μάιος 2019, 19:47 
Άβαταρ μέλους
MeddlingMageGR έγραψε:
Αν είναι το ασήμι καπάκι, είναι με τα 117 άλογα. Αν είναι με το μαύρο είναι με τα 125.
Επειδή και εγώ αγόρασα αυτοκίνητο δεκαετίας με 32.000 χλμ που ήταν σε ακινησία (το δίλιτρο μοντέλο όμως), το πρώτο σέρβις που έκανα πριν το οδηγήσω (γιατί πήγε κατευθείαν από τη μάντρα στο συνεργείο) περιείχε τα πάντα και κόστισε 700 ευρώ.
Λάδια, φίλτρα, ιμάντες, υγρά φρένων, υγρά ανάρτησης, βαλβολίνες.
Να ελέγξεις τις σφαίρες γιατί είναι ευαίσθητες στην ακινησία. Όπως επίσης και οι μπροστινές δαγκάνες φρένων, να μην έχουν κολλήσει. Γενικά να αποφεύγεις να βάζεις χειρόφρενο εκεί που μπορείς. Και όταν βάζεις να μην το τερματίζεις. Στην ευθεία μόνο ταχύτητα.
Πήγαινε σε ένα εμπιστο συνεργείο να στο κοιτάξει. Γενικά τέτοια αυτοκίνητα δεν θα έχουν τίποτα και θα είναι αστέρια. Αν δε σου βγάλει κάτι τρελό που δεν μπορείς να καλύψεις οικονομικά, προχωρά στην αγορά του. ΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αν γνωρίζετε , πόσο κοστίζουν οι σφαίρες σε περίπτωση που χρειαστεί να αλλαχτούν;
Φαντάζομαι οτι υπάρχουν τέτοια ανταλλακτικά , και τώρα , αλλά και στο μέλλον αν χρειαστει...

Και ευχαριστώ πολύ πολύ για τις συμβουλές...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μάιος 2019, 22:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2850
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Όλες μαζί να αλλαχτούν λίγο δύσκολο. Και αυτό είναι ένα από τα καλά της υδροπνευματικής. Σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα, όταν αλλάζεις αμορτισέρ, τα αλλάζεις όλα. Και τα 4. Σε εμάς αλλάζεις μόνο τη σφαίρα που έχει πρόβλημα. Η αξία της είναι περίπου στα 120-150 ευρώ η μια, εάν την αγοράσεις καινούργια.
Μπορείς όμως να την βρείς στη μισή τιμή από κάποιο μεταχειρισμένο ή κάποιο κατεστραμμένο αυτοκίνητο στο car.gr. Οπότε μην το φοβάσαι το κόστος.

Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 χρησιμοποιώντας Tapatalk


Τελευταία επεξεργασία από MeddlingMageGR και Δευτ 13 Μάιος 2019, 22:11, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μάιος 2019, 22:09 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15711
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Οι σφαιρες σε ολα τα υδροπνευματικα αλλαζωνται ανα αξονα θεωρω εγω. Χωρις αυτο να σημαινει οτι σε παλιοτερα της c5 επρεπε μαζι με τις πισω π.χ. ν αλλαξεις και την αντιβυθιση. Τουλαχιστον ανα γωνια σε ζευγαρια αξονα (και στη c5). 7 χρονια ακινησια στη μεμβρανη σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο...Επισης ειναι απο τα ανταλλακτικα που ποτε δε θα εβαζα μεταχειρισμενα. Ας μας πει την αποψη του και ο Μανωλιος.

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 229.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 210.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μάιος 2019, 22:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 596
Ο Μανώλης έχει κάνει μεταπτυχιακό στις σφαίρες :) :clap ακόμα να βάλει φωτο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Μάιος 2019, 10:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1219
Σε τι ποσό μιλάμε για το C5;

Κοιτάς τα προφανή και τα στάνταρ που θα ήλεγχες στο οιοδήποτε μεταχειρισμένο προς αγορά

Γενικά η C5 είναι από τα αξιόπιστα μοντέλα της Citroen

Σφαίρες ανάρτησης βρίσκεις και πιο φθηνά αν ψάξεις ...

Η ανάρτηση ίσως να είναι και το πιο αξιόπιστο σύστημα της C5...
Σίγουρα η Hydractive 3 είναι η πλέον αξιόπιστη υλοποίηση υδροπνευματικής ανάρτησης. Μην ακούς, αυτά που λένε οι αδαείς, λόγια του τύπου "είχε ο κουμπάρος μου σιτροεν το 1985 και είχε όλο διαρροές" ή "o μπατζανάκης στη Xantia σύμπλήρωνε συνέχεια LHM" κλπ...Καμία σχέση

Όσο και τα χιλιόμετρα να είναι λίγα δεν παύει να είναι ένα αυτοκίνητο 13+ ετών.
Πάνω από 4000 ευρωπαϊκά δε θα έδινα.

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Ιουν 2019, 09:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17
Δημοσιεύσεις: 454
Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
nik0laus έγραψε:
...
Μην ακούς, αυτά που λένε οι αδαείς, λόγια του τύπου "είχε ο κουμπάρος μου σιτροεν το 1985 και είχε όλο διαρροές" ή "o μπατζανάκης στη Xantia σύμπλήρωνε συνέχεια LHM" κλπ...Καμία σχέση


Εδώ θα υπερασπιστώ και τις Citroen του 1985 μιας και είχε μια GSA ο πατέρας μου του 1985 στην οποία και έμαθα να οδηγώ και μέχρι που την δώσαμε ποτέ δεν είχε κάποια διαρροή, αλλά και τις Xantia όπου ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο και μέχρι τα 14 χρόνια του και 195.000 χλμ που το έδωσα διαρροή δεν είχα ποτέ.

Όλα είναι θέμα συντήρησης, η οποία απλά πρέπει να γίνεται στο χρόνο της και από μηχανικό που ξέρει τι του γίνεται.

_________________
Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003

-- παλιές αγάπες --
Citroen Xsara I 1.4i 1998
Opel Astra H 1.4i 16V 2004
Citroen Xantia I 1.6i SX 1994
Citroen GSA 1.1 Special 1985


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Ιουν 2019, 00:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 7908
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
απλα για τα υδρο και ειδικα για τα παλια βαζεις λιγο παραπανω το χερι στην τσεπη.....αλλα το αξιζουν..

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Ιουν 2019, 20:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3424
Συγχαρητήρια για τις αγορές στους νέους και σύντομα κατόχους C5
Κατ εφαρμογήν του αξιώματος όσο φτάνει το πάπλωμα τόσο απλώνεις και τα πόδια σου μετά από έρευνα αγοράς αρκετό καιρό ο αδερφός μου απέκτησε c5 2l υδρό βενζινοκίνητο μοντέλο 5ος 2009 (καινούργιο....) 86χλδ χιλιομετρα (αμα θελουμε το πιστευουμε αλλά το αυτοκινητο δειχνει αμεταχειριστο) εξ ευρώ 5χλδ. Πωλητής κύριος ετών 79 ο οποίος το φύλαγε σε κλειστό γκαράζ και ήταν σε ακινησία για 2-3 χρόνια. Ετσι ο αδερφός επιβαρύνθηκε ΚΤΕΟ, τελη κυκλοφορίας, πρόστιμο ΚΤΕΟ και μεταβίβαση και φυσικά βαρβάτο σέρβις και λάστιχα
Για λάστιχα καταλήξαμε σε primacy 4 διοτι τα hankook έπρεπε να τα περιμένουμε για κανενα 10ημερο, και τα παλια ήταν όντως τραγικά ήταν του 2013 και είχαν φύγει κομμάτια απο το πέλμα
Αλλάχτηκαν σήμερα, όλα τα υγρα, ήγουν παραφλού-μπήκε g12, υγρα φρένων, lds, φίλτρα αερος καμπινας λαδιου, ιμαντας χρονισμου και αντλια νερου, τακακια εμπρός, βασεις μηχανης δεξια δυο, μπουζι, ιμαντας αξεσουαρ, λαδια.
Κόστος ελαστικών 225/55/17 580 όιρο με αποδειξη
Κοστος ανταλλακτικών 425 ευρώ Με απόδειξη
Κόστος εργασίας 120. Τι ειναι η απόδειξη?
Λίγο που το οδήγησα για να το πάω σπίτι συνεργείο ενταξ δεν ειναι και τοοοοσο διαφορετικο απο το δικό μου.
Ειναι η kobulios εκδοση δηλαδή φτώχια καταραμένη, μα δεν εχει εργοστασιακους αισθητηρες παρκαρισματος, έχει μονο πίσω και εγω σαν αναπηρος που το δικο μου εχει μπρος πισω με εχει εκκνευρισει. Δεν εχει αυτοματα φωτα, δεν εχει αυτοματους καθαριστηρες, ρε στο ξαρα του 2000 ειχα, δεν εχει ηλεκτροτετοιο καθρεπτη. Αλλά, καινουργιο. Κατάσταση καλή, με μικρο φθορές λόγο μπάρμπα.
Συντομα θα κανω ταξιδι για να εχω γνωμη και θα γραψω συγκριτικό

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Ιουν 2019, 22:05 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13471
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Καλά χιλιόμετρα να έχει πάντα ο αδελφός σου!!
Τι είχε πρίν?

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 27 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΑΓΟΡΑ CITROEN PICASSO
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Ομαδική Αγορά Plasti Dip ...
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: c2_vTs_Prioni
Απαντήσεις: 7
Μεταχειρισμένο c2 VTR ( αγορά )?
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: lem99
Απαντήσεις: 1
Υπό σκέψη για αγορά Citroen Xsara Picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: apotolis1985
Απαντήσεις: 16
Αγορα c4 1.6hdi
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: klaklap063
Απαντήσεις: 41
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια