Zach8 έγραψε:
Βασικά καρντάσι δε μου'ρχεται καμιά ιδέα, απλά γράφω για να ρωτήσω.....πως κάνουν επανεκκίνηση το BSI?
Μια ίσως ανορθόδοξη λύση στο πρόβλημά σου είναι να βγάλεις και τους δυο ακροδέκτες από τη μπαταρία,
και να βραχυκυκλώσεις τα καλώδια αναμεταξύ τους. Με τη μπαταρία εκτός συστήματος δηλαδή.
Μόλις χθες είδα βίντεο του Skotty Kilmer που εξηγούσε αυτό το θέμα.
Με πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα που έχουν υπολογιστές κλπ,
αυτό το βραχυκύκλωμα κάνει hard reset τους υπολογιστές και τους ξαναφέρνει "στα ίσα" τους.
Ξεφορτίζει τα πυκνωτάκια από μέσα κλπ.
Ωστόσο, αυτό δουλεύει σε ασιατικά αυτοκίνητα. Στα ευρωπαϊκά ίσως και να μην έχει κάνα αποτέλεσμα,
γι'αυτό και δεν το προτείνω.
Ειδικά σε Μερσεντές και BMW που είναι κάργα στους υπολογιστές, θέλει διαγνωστικό.
Άμα δεις ότι το πρόβλημα παραμένει και έχεις δοκιμάσει άλλες λύσεις,
και δε μένει να κάνεις άλλο τίποτα, ίσως σαν ύστατη λύση ......κι ο θεός βοηθός.
Αλλά προς θεού όχι ως την πρώτη λύση. Δεν την έχω δοκιμάσει και γι'αυτό δε την προτείνω.
Ας υπάρχει ως ιδέα να βρίσκεται.
Απορία: με γεμάτο ρεζερβουάρ τι αυτονομία δείχνει?
και αν οπ φορτισμενοι πυκνωται στειλουν καμια αναποδη ταση σε κανα υπολογιστη........εκει τι κανουμε?