Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:19 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: To μυστήριο του χαμένου Καταλύτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Μαρ 2020, 14:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Το μυστήριο του χαμένου καταλύτη.

Από μακρού χρόνου δηλαδή από τότε που πήρα το όχημα ήγουν προ 6,5 ετών και με 95χλδ χιλιόμετρα πρόσεξα ότι ο καταλύτης έδειχνε σαν αλλαγμένος. Επίσης, εμφανιζόταν η βλάβη Ρ420 γηρανση καταλυτη. Αποδόθηκε σε κακή ρύθμιση αερίου και κάποτε έστρωνε κάποτε όχι. Δεν έσκαζα. Προ τετραετίας άρχισε σε ανηφόρες να μυρίζει ο καταλύτης, λίγο σαν κλουβιο αυγό λίγο σαν να καίγεται κάτι. Πάλι λέω δεν βαριέσαι. Θα δούμε. Το τελευαταίο χρόνο το P420 έγινε συχνότατο και η μυρωδια εντονότερη.
Μάζεψα χρήματα και αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε αλλαγή καταλύτη. Εψαξα για walker τελικά έβαλα BM αγγλίας για 240 ευρώ και επίσης άλλαξα και λάμδα προληπτικά με bosch.
Βγάζοντας σήμερα τον καταλύτη (μεγάλο μανίκι, έπρεπε να κατέβει η γέφυρα) διαπιστώσαμε με έκπληξη ότι μέσα ο καταλύτης δεν είχε ΤΙΠΟΤΑ. Σαν να αφαίρεσε κάποιος το στοιχείο του. Το περίεργο είναι ότι το αυτοκίνητο περνούσε ΚΤΕΟ κανονικά και τελευταία φορά που μέτρησα καυσαέρια πριν ένα χρόνο μια χαρά έδειχνε…
Τώρα ο καταλύτης που φορούσε ήταν γνήσιος αλλά είχε γραμμένο με μαρκαδόρο ένα 210. Εάν αλλάχτηκε ποτέ δεν μπορώ να ξέρω. Απορώ που πήγε το υλικό. Αφαιρέθηκε από τον προηγούμενο ή πιθανότερο σιγά σιγά εξαϋλώθηκε?
Δεν έκανα επανεκμάθηση πεταλούδας, ούτε το έβαλα στον υπολογιστή για το αέριο. Θα το κυκλοφορήσω προς το παρόν και θα δούμε εάν και τι βλάβες θα βγάλει.
Πάσα ιδέα για το τι συνέβη δεκτή
Κόστος
240 καταλύτης
55 φλατζα και λ
70 εργασία
Με τιμολογιο.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: To μυστήριο του χαμένου Καταλύτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Μαρ 2020, 15:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Ε κλασικα, αφαιρεσαν τα εντόσθια, δεν εκπλησομαι καθολου, greek παντεντα, και ας παθουν ολοι καρκινο. Οταν παίρνεις μτχειρισμενο δεν μπορεις να ξερεις τι εχει κανει ο προηγουμενος.

Οσο για το κτεο, πιστευω αφου ειχε ρυθμιστει σωστα το αεριο, οσο σωστα μπορουσε να φτασει δηλαδη, λογικα δεν σε κοψανε επειδη ετσι κ αλλιως τα καυσαέρια απο το αεριο σε σχεση με την βενζίνη ειναι πολυ λιγότερα.

Φυσικα φταινε και τα ΚΤΕΟ, δηλαδη αν η μετρηση θελει καποιες στροφες και αυτοι μετρανε ρελαντι εννοειται δεν θα δούμε κατι.

Λογικα τωρα απο αποδοση ισως σου γεμισουν οι χαμηλομεσαιες και χασεις ελαφρως ψηλα. Το λεω γιατι πιτσηρικας ακουσα και γω κατι εξυπνους και αφαιρεσα των καταλυτη απο την μοτοσυκλετα μου. Ε η μηχανη εχασε ολο το back pressure χαμηλα δεν τραβαγε καθολου, οποτε ξαναεβαλα τον καταλυτη. Σιγουρα παντως θα χρειαστει να ξαναρυθμισεις το αεριο.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: To μυστήριο του χαμένου Καταλύτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Μαρ 2020, 19:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ότι είπε ο Βαρυμαγκας.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: To μυστήριο του χαμένου Καταλύτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μαρ 2020, 20:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
barimagas έγραψε:
Ε κλασικα, αφαιρεσαν τα εντόσθια, δεν εκπλησομαι καθολου, greek παντεντα, και ας παθουν ολοι καρκινο. Οταν παίρνεις μτχειρισμενο δεν μπορεις να ξερεις τι εχει κανει ο προηγουμενος.

Οσο για το κτεο, πιστευω αφου ειχε ρυθμιστει σωστα το αεριο, οσο σωστα μπορουσε να φτασει δηλαδη, λογικα δεν σε κοψανε επειδη ετσι κ αλλιως τα καυσαέρια απο το αεριο σε σχεση με την βενζίνη ειναι πολυ λιγότερα.

Φυσικα φταινε και τα ΚΤΕΟ, δηλαδη αν η μετρηση θελει καποιες στροφες και αυτοι μετρανε ρελαντι εννοειται δεν θα δούμε κατι.



nonos εσυ σαν μηχανικός συμφωνείς με αυτά?

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: To μυστήριο του χαμένου Καταλύτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μαρ 2020, 21:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Οσο για το κτεο, πιστευω αφου ειχε ρυθμιστει σωστα το αεριο, οσο σωστα μπορουσε να φτασει δηλαδη, λογικα δεν σε κοψανε επειδη ετσι κ αλλιως τα καυσαέρια απο το αεριο σε σχεση με την βενζίνη ειναι πολυ λιγότερα.

Το αυτοκίνητο το μετράνε γυρισμένο σε βενζίνη.

Φυσικα φταινε και τα ΚΤΕΟ, δηλαδη αν η μετρηση θελει καποιες στροφες και αυτοι μετρανε ρελαντι εννοειται δεν θα δούμε κατι.

Οι μετρήσεις είναι δύο,μία στο ρελαντί και μια στίς 2.500 στροφές.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: To μυστήριο του χαμένου Καταλύτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μαρ 2020, 21:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
grekoulis έγραψε:
nonos εσυ σαν μηχανικός συμφωνείς με αυτά?

Όχι.
Συμφωνώ στο ότι θεωρώ ότι είχε αφαιρεθεί το εσωτερικό του. Μ αυτό συμφώνησα και δε το έγραψα σωστά.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: To μυστήριο του χαμένου Καταλύτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μαρ 2020, 23:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
nonos έγραψε:
Όχι.
Συμφωνώ στο ότι θεωρώ ότι είχε αφαιρεθεί το εσωτερικό του. Μ αυτό συμφώνησα και δε το έγραψα σωστά.

Και Πως εξηγει η επιστημη τα φυσιολογικα καυσαερια?

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: To μυστήριο του χαμένου Καταλύτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Μαρ 2020, 20:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Δεν έχω εξήγηση ,όπως και δε πιστευω οτι το εσωτερικού του εξαϋλωθηκε. :hmm Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά και ο Νονος δε διάβασε και πολύ προσεκτικά το ποστ του Βαρυμαγκας πριν συμφωνήσει αμέσως αμέσως... :shy

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: To μυστήριο του χαμένου Καταλύτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2020, 00:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Συμφωνω με νονό, η επιστημη σηκωνει τα χέρια ψηλά. Για να ακριβολογουμε ειναι το Ελληνικό συστημα, που δημιουργησαμε για να βολευομαστε.

Σε περίπτωση μου π.χ. ηθελα να περασω το tdm με τις acrapovic, παω απ ευθείας στον τεχνικο (οχι στις γραμματεες), ρωταω, μου λεει "βαλε της μαμα και ελα, δεν γινεται να σε περασω".
Παω στο επομενο κτεο, του λεω, "παιρναει;;" "Ναι", μου λεει, "παιρναει" και ολα καλα. Και μετα παμε και παραπονιομαστε...αφου δεν αλλαζουμε εμεις οι ιδιοι πως θα αλλαξει το συστημα;;; Εμεις φταιμε.


Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: To μυστήριο του χαμένου Καταλύτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2020, 07:37 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Και μια και μιλαμε για καταλυτες να ρωτησω κατι. Πως γινεται και το ΑΧ της αδερφης μου που το παω εγω ΚΤΕΟ και ειναι 23 χρονων να περναει ακομα ΚΤΕΟ και καρτα καυσαεριων με τον ιδιο εργοστασιακο καταλυτη και να μην εχει βγαλει ποτε προβλημα ουτε στον αισθητηρα λ? Το αμαξι εχει κανει περιπου 120000km...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: To μυστήριο του χαμένου Καταλύτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2020, 08:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
To 106 μου γράφει 191.000 χλμ (σίγουρα έχει πάνω από 300κ με βάση ένα ψάξιμο σε κτεο ) και έχει ακόμη τον εργοστασιακό..

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: To μυστήριο του χαμένου Καταλύτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2020, 11:36 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
:thumb :thumb :thumb

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: To μυστήριο του χαμένου Καταλύτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2020, 15:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
nontaskatsaras έγραψε:
To 106 μου γράφει 191.000 χλμ (σίγουρα έχει πάνω από 300κ με βάση ένα ψάξιμο σε κτεο ) και έχει ακόμη τον εργοστασιακό..


Το, πλέον πρώην, Picasso μου, το έδωσα με 455.000 χλμ. χωρίς καμία παρέμβαση στον καταλύτη.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: To μυστήριο του χαμένου Καταλύτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2020, 21:13 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
:clap

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: To μυστήριο του χαμένου Καταλύτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2020, 21:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Συγνώμη βρε παιδιά, οι καταλύτες δεν είναι εξάρτημα εφ' όρου ζωής του οχήματος; Αν δεν πάθει ζημιά από άκαυτη βενζίνη, ανέβασμα θερμοκρασίας ή άλλον παράγοντα που δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις να τον γνωρίζω, για ποιόν λόγο να χαλάσει; Όσον αφορά το ΚΤΕΟ που δεν μέτρησε τα καυσαέρια, να μην πω κανένα νόστιμο, βλέπετε όλοι τι χρέπια κυκλοφορούν κανονικά με ΚΤΕΟ, κάρτες καυσαερίων κλπ, πολλές φορές χωρίς καν ο ιδιοκτήτης να "πληρώσει" να μην κοπεί το αμάξι. Λίγα αμάξια κόβονται από Ι.ΚΤΕΟ, επειδή απλά είναι επιχειρήσεις που ξέρουν πως αν κόψουν έναν πελάτη, 90% θα πάει σε άλλο, θα περάσει και θα συνεχίσει να πηγαίνει στο άλλο. Γιατί κόπτονται να σε πάρουν τηλέφωνο να μην ξεχάσεις να βγάλεις ΚΕΚ ή να περάσεις ΚΤΕΟ; Για να μην πληρώσεις πρόστιμο ή για να σου κλείσουν το ραντεβού και να βγάλουν το μεροκάματό τους;

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 21 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγή καταλύτη
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Προβλήμα με τον αισθητήρα λαμδα με τα τον καταλύτη.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Makaros1253
Απαντήσεις: 1
Καθαρισμός DPF, καταλύτη, eolys.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: billys
Απαντήσεις: 6
Ερώτηση για καταλύτη σε saxo 1.1 2000
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: panagos
Απαντήσεις: 2
Γήρανση καταλύτη σε Citroën C4 Coupe 1.4
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ