corsax10xe έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
η αληθεια ειναι καπου στην μεση...ναι τα C5 ειναι πιο εξελιγμενα απο τις ξανθια απο θεμα επιστροφες κλπες μλκιες..ομως....μια υδροπνευματικη αναρτηση για καποιον που εινε στενα οικονομικα και δεν εχει γνωσεις και δεν ξερω αν ειναι διατεθιμενος να μαθει ειναι θεμα θα τον πηδηξουν τα μαστορια....φυσικα υπαρχουν και τιμιοι μαστοροι στην πιατσα αλλα....εγω προσωπικα θελω να ρωτησω με τι κριτηριο θες να διαλεξεις το συγκεκριμενο αμαξι....απο θεμα ομορφιας αναρτησης....απο τι.....?
ολα τα υδροπνευματικα λογω της ιδιομορφιας τηνς αναρτησης εχουν αυξημενο κοστος συντηρησης και οσο πιο πολυπλοκο ενα συστημα τοσο πιο πολλες ζημιες....
το αμαξι ποσο το βρηκες σε τιμη? πρεπει να το δει καποιος που να ειναι σχετικος καιπολυ μαλιστα με την αναρτηση...
Θέλω ένα τέτοιο αμάξι για την ασφάλεια που παρέχει,την ανεση,τους χώρους,το επίπεδο εξοπλισμού και πιο βασικό ότι έχω εμπειρία από ίδιο αλλά 2λιτρο ενός φίλου.
Κατά κύριο λόγο για ταξίδια άνω των 500 χιλιομέτρων.
Να ρωτήσω και κάτι άλλο...νομιζω έχει κοντό σασμάν και πόσο επηρεάζει την κατανάλωση στο ταξίδι με 120χλμ/ ώρα με αυτόματο πιλότο σχέση με ένα αυτοκίνητο με πιο μακρύ σαζμαν ή 6ταχυτο.
Η τιμή που το βρίσκω είναι 4.000€
Δεν έχει κοντό σασμάν. Για μακρινά ταξίδια όπως σου είπα και πιο πάνω είναι πολύ καλο. Με το cruise control που έχει (να το δεις αυτό δλδ αν έχει) το ταξίδι είναι πολύ άνετο. Στα 120 δεν ακούγεται τίποτε και η κατανάλωση για τ
όσο βαρυ αμάξι είναι καλή, περίπου στα 6.5 λίτρα. Από 120 και πάνω θα περνάς τα 7 7,5 λίτρα.
4000 είναι καλή τιμή αν είναι σε άψογη κατάσταση. Μην τη φοβάσαι την ανάρτηση, δεν θα σου βγάλει τίποτε.
Να λάβεις υπόψη σου τα τέλη κυκλοφορίας που για 1800 δυστυχώς είναι τσιμπημενα. Είναι το μόνο που με χαλάει σε σχέση με τα νεώτερα που βγαίνουν Γενικά σε λιγότερα κυβικά.
Όσον αφορά το κόστος συντήρησης, ακριβά σχετικά είναι κάθε 60000 χλμ (ιμάντες κλπ) που θέλεις γύρω στα 400 ευρώ
Πήγαινε ή στην autofit στο Χαϊδάρι, ή στον Δρακωνακη στο νέο κόσμο να το δουν.