Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:02 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ 2020, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 28 Σεπ 2020, 22:25
Δημοσιεύσεις: 7
Καλησπέρα φίλοι μου. Πριν ένα χρόνο απέκτησα ένα C5 1600 diesel 2010 με συμβατική ανάρτηση από Βέλγιο σε πραγματικά άψογη κατάσταση με 140χιλ πραγματικά χλμ. Δυστυχώς το αμάξι πάει σα βάρκα στο δρόμο με έντονες ταλαντώσεις δεξιά αριστερά. Τοποθέτησα και νέα αμορτισέρ kayaba αλλά η κατάσταση βελτιώθηκε ελάχιστα. Ο έλεγχος σε αντιπροσωπία δεν έδειξε κάποιο πρόβλημα. Είχα παλιά xara i και ήταν καταπληκτικό και δε μπορώ να δεχτώ ότι η ναυαρχίδα της CITROEN μπορεί να έχει τέτοια συμπεριφορά. Εχω οδηγήσει το peugeot 407 που από κάτω είναι ακριβώς το ίδιο και ήταν μια χαρά αμάξι. Έχετε ιδέα τι μπορώ να κάνω γιατί το αμάξι είναι πραγματικά πολύ κουραστικό.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Οκτ 2020, 06:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 12:29
Δημοσιεύσεις: 1252
Αυτό το μοντέλο έχει θέμα με τα μπροστινά συνεμπλοκ ψαλιδιού.......τα χαλάει εύκολα....αλλάξε ψαλίδια και θα δεις διαφορά :shift :shift :shift


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Οκτ 2020, 14:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 28 Σεπ 2020, 22:25
Δημοσιεύσεις: 7
Καλημέρα , ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Τα συνεμπλοκ είνα μια χαρά χρειάστηκε αλλαγή το εμπρός δεξιά αλλά το πρόβλημα παραμένει. Πίστεύω ότι το πρόβλημα προέρχεται από τη πίσω ανάρτηση. Το έκανε και με τα μαμα αμορτισέρ και με τα kayaba. Συμπεριφέρεται σα να μην έχει ζαμφόρ. Πολύ κούνημα δεξιά αριστερά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Οκτ 2020, 16:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Τα ελαστικά και οι ζάντες είναι στην σωστή διάσταση σύμφωνα με το ταμπελάκι της πόρτας; Φαντάζομαι στην αντιπροσωπία θα είδαν αν έχει γίνει κάποια μετατροπή ή πατέντα (κόψιμο ελατηρίων για χαμήλωμα κλπ) οπότε δεν πάει κάπου αλλού το μυαλό μου. Δες μήπως μπορείς να βρεις άλλο ίδιο με συμβατική ανάρτηση να το πας μια βόλτα να δεις διαφορές.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Οκτ 2020, 18:35 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Aυτη η πλατφόρμα με τα εμπρός ψαλίδια και πίσω την αλουμινένια γέφυρα με τους πολλαπλούς συνδέσμους είναι απο τις καλύτερες της PSA. Eχουν κτιστεί αρκετα μεαγαλομεσαία μοντέλα του γκρούπ εκει πάνω. 407, C5, C6, 508... Exω οδηγησει σε test drive παλιότερα C5 III με την υδροπνευματική αλλά και με την μεταλλική ανάρτηση. Τα είχα βρει πολύ καλά και τα δύο, απλα το υδροπνευματικό ηταν πιο μαλακο. Δεν παρατηρησα ουτε στο "μεταλλικό" κάποιο πρόβλημα. Το 407 που αναφερεις εχει την ιδια αναρτηση σαν τεχνολογια αλλα λιγο πιο σπορτιβ στησιμο. H C5 ακομα και με την μεταλλική ανάρτηση ειναι μια ανετη μεγαλη Citroen. Προσπαθώ απο τα γραφόμενά σου να καταλάβω το πρόβλημα. Γέρνει πολύ στις στροφές και σε ενοχλει? Νομιζω οτι ειδικα με τη μεταλλικη ανάρτηση ειναι απο τις Cirtroen με τις λιγοτερες κλισεις στις στροφες. Το κουνημα δεξια-αριστερα που λες δεν το καταλαβαινω. Σου το κάνει σε οδοστρωμα με λακουβες? Σου το κάνει σε διαγωνιο περασμα απο αυλακια δρομων? Ολα ετσι κανουν αν εννοεις αυτο...Ειχα και εγω xsara παλιοτερα. Ημουν ικανοποιημενος αλλα η C5 άλλο αμάξι, άλλη κλάση!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Οκτ 2020, 12:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 28 Σεπ 2020, 22:25
Δημοσιεύσεις: 7
Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον. Καταρχήν το αυτοκίνητο δεν έχει κάποια μετατροπή με αλλαγμένα ελατήρια ΄ή κάτι τέτοιο Δεν με ενοχλούν οι κλίσεις στις στροφές , είναι φυσιολογικές. Το αμάξι κουνάει δεξιά αριστερά με μεγάλες ταλαντώσεις όταν βρίσκει ανωμαλία στο οδόστρωμα ειδικά όταν τη βρίσκει μόνο με τους δεξιούς ή τους αριστερούς τροχούς. Αν ανεβάσεις και χλμ και ο δρόμος δεν είναι καλός τότε πάει βάρκα γιαλό. Εκεί που είναι πιο έντονο είναι όταν περνάει διαγώνια γραμμές τρένου ή κάποια διαγώνια ανωμαλία. Ειδικά με μικρή ταχύτητα η ταλάντωση δεξιά αριστερά είναι μεγάλη ίσως λόγο και μεγάλης διαδρομής ανάρτησης. Έχω αρκετά μεγάλη εμπειρία στα αυτοκίνητα ,έχω αλλάξει 7 αυτοκίνητα μέχρι τώρα και επίσης λόγο εμπλοκής με μοτοσυκλέτες σε πίστα (Μέγαρα , Σέρρες) έχω και γνώση αλλά και αίσθηση της λειτουργίας της ανάρτησης. Περιμένω να οδηγήσω ένα ίδιο για να δω τι γίνετε γιατί η εν λόγο οδική συμπεριφορά είναι αστεία θα έλεγα. Ακόμα και η γυναίκα μου που δεν έχει μεγάλη εμπειρία, όταν μπήκε μέσα το παρατήρησε αμέσως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Οκτ 2020, 13:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Καλωσήρθες στην παρέα του GCC, καλή διαμονή και να χαίρεσαι σε ωραία χιλιόμετρα τη C5 σου, και με τη συμβατική ανάρτηση υπόδειγμα είναι.
Πολύ περίεργο ακούγεται και αδικαιολόγητο, αν εξαιρέσουμε την υποκειμενικότητα της αίσθησης που μάλλον δεν παίζει με όσα λες!
Είναι σίγουρα ελεγμένα και σε καλή κατάσταση όλα (ψαλίδια, ελατήρια, τοπ μάουντς, σινεμπλοκ κλπ) τα στοιχεία, τίποτα στραβό ή φθαρμένο;
Πάντως, το σωστό ήταν να αλλάξεις σινεμπλόκ και αριστερά. Δεν πας καλύτερα και αλλού να το δουν, μη και βγει κανένα εύρημα; Ποτέ δεν ξέρεις.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Οκτ 2020, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Εγω πιστευω οτι είναι φυσιολογικο. Ετσι κανουν ολα τα Citroen που ειχα και εχω. Ειναι ενοχλητικο αλλα το συνηθιζεις. Εκτος απο το xsara τι άλλα αυτοκινητα ειχες? Ισως η C5 να εχει παχυτερες και σκληροτερες αντιστρεπτικες και να μην αφηνει μεγαλη ελευθερια κινησεων στα μελη της αναρτησης για να μην γερνει πολυ στις στροφες. Το φαινομενο ειναι εντονο και στο δικο μου το DS4 που εχει σφιχτοτερη αναρτηση , σκληροτερες αντιστρεπτικες απο τη C4. Μπορει να παιζει ρολο και τι ζαντες φοράς. Εμενα ας πουμε, φοράει 18άρες με 45άρι προφιλ οποτε διαβαζω αρκετα τον δρομο. Προσπαθω να περναω με χαμηλη ταχυτητα απο τετοια σημεια που ανεφερες και εσυ, αλλιως περα απο το εντονο ταρακουνημα εχω και αρκετο θορυβο στην καμπινα, εως και μεταλλικες εκτονώσεις απο το αμάξωμα λογω εντονης στρέβλωσης. Το εχω συνηθισει και προσεχω...Δεν γνωριζω τι κανουν αλλα αυτοκινητα και αλλες μαρκες σε αυτον τον τομεα. Μηπως να ελεγξεις την πισω αντιστρεπτικη, μηπως κατι δεν ειναι σφιγμενο με τη σωστη ροπη και εχει γινει πιο σκληρη αποσο λενε οι προδιαγραφες. Στο δικο μου που εχει ημιάκαμπτο το καταλαβαινω να κανει τετοια, αλλα σε μια πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων οπως στο C5?... μπορει να οφειλεται στο οτι τα πισω αμορτισερ, ελατηρια ειναι τοποθετημενα σε εγκαρσια κλιση αλλα αυτο μαλλον το κανανε για να μην κλεβουν χωρο απο το πορτμπαγκαζ αλλα και για πιο σπορτιβ συμπεριφορα. Ευχομαι να βρεις λύση.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Οκτ 2020, 21:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 28 Σεπ 2020, 22:25
Δημοσιεύσεις: 7
Ευχαριστώ για το χρόνο σας .Θα κάνω ένα ακόμα έλεγχο σε κάποιο καλό συνεργείο , θα οδηγήσω και ένα ίδιο και θα δω. Η έσχατη λύση είναι να τα αλλάξω όλα από 407.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Οκτ 2020, 02:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Η έσχατη λύση, είναι να τα "ξεσκονίσεις" όλα σε καλό όπως είπες συνεργείο (...εξειδικευμένο) και να βρεις λύση, με ότι χρειαστεί από Citroen C5.
Μπορεί να φαίνονται όλα ίδια, αλλά κάποιες λεπτομέρειες στο στήσιμο να κάνουν τη διαφορά. Και από την άλλη, και να είναι όλα ίδια και να μην υπάρχει διαφορά, το ίδιο θα πετύχεις με το αν τα άλλαζες όλα με καινούργια της C5. Αλλά δεν είναι αυτή λύση, ένα καλό συνεργείο θα σε βοηθήσει να γλυτώσεις από περιττά έξοδα πληρώνοντας μόνο για ότι εντοπιστεί και χρειάζεται να αλλάξεις.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Οκτ 2020, 09:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Η πρώτη μου παρατήρηση όταν αγόρασα την C5 1.6THP HA3+ ήταν (α) το πόσο μαλακή ήταν και (β) ο (μη) έλεγχος συγκεκριμένων ταλαντώσεων. Μάλιστα είχα φέρει ως παράδειγμα το γνωστό σημείο της δεξιάς στροφής με τα συνεχόμενα "αυλάκια"-αρμούς στο ποτάμι στις τρεις γέφυρες στο ρεύμα προς Κηφισιά, όπου το αυτοκίνητο ταλαντώνονταν αρκετά και αφού είχα περάσει τους αρμούς. Δεν ξέρω τις δικές σου εμπειρίες με γαλλικά, εγώ πάντως με το ΖΧ που είχα παλιότερα είχα σημείο αναφοράς και η C5 ήταν σαφέστατα πιο..."χαλαρή".

Αν δεν υπάρχει κάποιο στραβό/χαλασμένο κομμάτι, αυτή είναι η αναμενόμενη συμπεριφορά οπότε θα πρέπει να τη συνηθίσεις. Απλά στην μεταλλική μπορείς να κάνεις μερικά πραγματάκια για να το μαζέψεις, αλλά θα πρέπει να βάλεις σκληρότερα αμορτισέρ και -αν υπάρχουν, π.χ. από την 3λιτρη- σκληρότερες αντιστρεπτικές.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε The Ace για την δημοσίευση του/της: AR48
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Οκτ 2020, 10:29 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ace, το Ford πως συμπεριφέρεται στο ιδιο σημειο?...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Οκτ 2020, 16:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
To Fiesta (που είναι πιο μαλακό, ένεκα Titanium) περνάει και κάνει 2-3 ταλαντώσεις διαμηκοεγκάρσιες (επειδή περνάς τους αρμούς διαγώνια). Το Kuga περνάει πιο μονοκόμματο, με το πρώτο bounce σταματάει εντελώς η κίνηση της ανάρτησης. Το σημείο αυτό το ξέρω πολύ καλά, για μένα είναι σχεδόν γνώμονας για τον έλεγχο της ανάρτησης ενός αυτοκινήτου (αυτό συν η περιφερειακή Υμηττού).

Για σύγκριση, η C5 συνέχιζε για 4-5 ακόμα ταλαντώσεις, θυμάμαι ότι και μένα μου είχε κάνει εντύπωση και πρέπει να είχα ρωτήσει σχεδόν το ίδιο πράγμα με τον φίλο (αλλά η δική μου ήταν ΗΑ3+)

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Οκτ 2020, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Tι δεν εχουν ρυθμισει σωστά οι Γάλλοι δηλαδη? Χαιρετιζω και υποκλίνομαι στο know-how των μηχανικών ανάρτησης της Ford, αλλα δεν μπορει ρε παιδι μου οι Γάλλοι να εχουν κάνει κάτι τοσο λάθος... Εκτος αν κατα τα τεστ εξέλιξης δεν τα υποβάλλουν σε τετοιες δοκιμασιες...Αποτι ξέρω ολοι λιγο-πολύ ολοι τα "κοπανάνε' στις πιστες που έχουν. Βεβαια της Ford στο Βέλγιο ειναι εξαιρετικη οπως και τις VW που περνανε τα δυσμοιρα Golf με ταχυτητα επανω απο εγκάρσια μεταλλικα στοιχεια...Υπάρχουν σχετικα βιντεο το youtube...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Οκτ 2020, 16:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Δεν είναι θέμα αν ξέρουν/δεν ξέρουν, ή αν μπορούν/δεν μπορούν, προφανώς και οι γάλλοι ξέρουν και μπορούν. Απλά είναι θέμα επιλογής και στόχευσης. Η C5 (ειδικά η υδρο) είναι cruiser, άρα είναι μαλακή και άνετη, όπως και γενικά τα περισσότερα Citroen, αντίθετα με τη Ford, η οποία βάζει γενικότερα πρώτα την οδηγική αίσθηση. Άρα είναι θέμα ρυθμίσεων στα χαρακτηριστικά και την γεωμετρία της ανάρτησης.

Έχω την εντύπωση ότι σε αυτό που αναφερόμαστε τώρα, η βασικότερη ρύθμιση είναι το rebound, δηλαδή ο έλεγχος επί του ρυθμού και ταχύτητας αποσυμπίεσης του αμορτισέρ μετά την αρχική συμπίεση (compression)

Και επαναφέρω την πρότασή μου για το πως μπορούσε η Citroen να φτιάξει την HA4 και να προσφέρει τα πάντα όλα σε μια ανάρτηση, όλα σε ένα νοικοκυρεμένα: μπουκάλες με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες διόδους λαδιού/υγρού, συν κάμερες και αισθητήρες για να "βλέπουν" το δρόμο. Βάλε 3-4 modes: comfort για άνεση, sport για πιο ελεγχόμενες αντιδράσεις, track για ανάρτηση-τραπέζι, συν ένα auto που να δουλεύει με τις κάμερες, και είσαι κομπλέ. Αν μάλιστα δώσεις κάτι παραπάνω και βάλεις πολύ γρήγορους αισθητήρες, κάμερες και ηλεκτρουδραυλικά μοτεράκια στις μπουκάλες, θα μπορούσες να αλλάζεις τα χαρακτηριστικά της κάθε μπουκάλας ακόμα και μεταξύ φάσεων συμπίεσης-αποσυμπίεσης, οπότε θα είχες στην ίδια ανωμαλία πολύ μαλακό compression και πολύ σκληρό rebound, και στην αμέσως επόμενη στροφή να είχες το ανάποδο.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε The Ace για την δημοσίευση του/της: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 26 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με τα λάδια?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: chrisman28
Απαντήσεις: 3
Xsara Picasso - Πρόβλημα με την εξάτμιση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 28
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ - ΣΕΙΡΙΑΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C1
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 13
Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: makis406
Απαντήσεις: 26
Πρόβλημα με φλας!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Xantia Serres
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ