Μετά από περίπου 56.000 χλμ και αφού τα LTFT έφταναν κοντά στο 9,4 % με ανοδική τάση ανεξαρτήτως της ήρεμης ή επιθετικής οδήγησης αποφασίστηκε να αλλαχτεί η καδένα χρονισμού.
Πράγματι μετά το άνοιγμα του μοτέρ μετρήθηκε ο υδραυλικός τεντωτήρας και ήταν στα 70 mm με όριο τα 68 mm όπως φαίνεται και στην παρακάτω φωτογραφία
Στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγει κανείς και με την μέτρηση της κλίσης στον εκκεντροφόρο εισαγωγής όπου με όρια 89,6 - 91 μοίρες είχε φτάσει τις 86 όπως φαίνεται και στην παρακάτω φωτογραφία
Αλλάχτηκαν όλα όσα προτείνει ο κατασκευαστής με γνήσια ανταλλακτικά από δίκτυο Citroen όπως φαίνονται στις παρακάτω φωτογραφίες.
Τα παλιά που βγήκαν
και οι συσκευασίες όλων αυτων που μπήκαν
Το αποτέλεσμα θα έλεγα ότι ήταν κάτι περισσότερο από ικανοποιητικό
Λογικά αυτό το νούμερο θα αλλάξει μετά από 5.000 χλμ και συνεπώς θα ήθελε ένα επανέλεγχο-χρόνισμα αλλά είναι επίπονη και δαπανηρή διαδικασία που ούτε ο κατασκευαστής προτείνει.
Φυσικά τα LTFT μηδένισαν και θα παρακολουθούνται για τα επόμενα 1500 χλμ και η κατανάλωση έχει πέσει αισθητά τουλάχιστον όσο μπόρεσα να καταλάβω για τα χλμ που το οδήγησα μετά την αλλαγή.