Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:13 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Απρ 2021, 17:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
Ευχαριστω Βαγγελη και Βασιλη.
Μακαρι να ειναι θεμα μπαταριας που δεν το πιστευω......
Στο σαιτ του εξωτερικου το διαβασα.
Ομως ειναι ετσι φτιαγμενη η ταπετσαρια που οταν ειναι κλειστη η πορτα-πορτες,αν δεν την καταστρεψεις δεν βγαινει με τιποτα.Βλεπεις ειδικα εκει που κλεινει η πορτα η ταπετσαρια ειναι τουλαχιστον πεντε εκατοστα κρυμενα στο σωμα του αμαξιου και το πλαστικο που ας πουμε καλυπτει την κλειδαρια,πρεπει στα σιγουρα να σπασει γιατι το πισω μερος του ειναι τυφλο.
Εκανα την κινηση αλλα βρηκα τοιχο.Στο C5x7 δεν ειναι καν δυνατον εκτος και αν το καταστρεψεις.

https://www.ebay.co.uk/itm/254578893430 ... olid=10001

Δες δεξια το πλαστικο που καλυπτει το μηχανισμο της κλειδαριας


Τελευταία επεξεργασία από georgios και Τετ 14 Απρ 2021, 17:58, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω georgios στις Τετ 14 Απρ 2021, 17:44.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Απρ 2021, 18:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Στο 4.14 που σου ειπα στο βιντεο εχει child safety option PRESENT. Κλικαρεις σε αυτό και το αλλαζεις σε missing
Απο κατω ειναι αυτο που λεει σε mechanical κτλπ (αλλη επιλογη)

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε grekoulis για την δημοσίευση του/της: georgios
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Απρ 2021, 18:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
grekoulis Καλησπερα.Αυτο το option δεν το εχει το C5 x7.Ειναι το option που αφορα το C5II face lift
Ευχαριστω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Απρ 2021, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
Καλο μεσημερι σε ολους.Να δοσω λοιπον τα φωτα μου σε φιλους που ισως αντιμετωπισουν προβλημα ιδιο με το δικο μου.
Μετα απο πολυ σκεψη και προβληματισμο,καταφερα να ανοιξω τις πισω πορτες(επαναφορα των παιδικων ασφαλειων)
Εκει εντοπισα το προβλημα τελικα.
Για οσους ισως αντιμετοπιζουν η αντιμετωπισουν στο μελον το ιδιο προβλημα.......
Εργαλεια¨μια 9volt μπαταρια και δυο ακιδες απο σιρμα.Ξεκουμπωσα τη φυσα της πισω πορτας.Βρικα απο το διαγραμμα που ειναι η επαφη των ασφαλειων,διοχετευσα ρευμα απο την μπαταριουλα και οοοοπς οι @@@
παιδικες ασφαλειες απασφαλισαν και οι πισω πορτες ανοιγουν απο μεσα και φυσικα απο εξω.
Το θεμα ειναι οτι στο κεντρικο κλειδωμα Κλειδωνει μονο η πορτα του οδηγου(Χειριστηριο η κλειδι)
Ελπιζω να βρω το προβλημα(Βραχυκυκλωμα στην γειωση-as per Lexia)
προτασεις δεκτες

c5 x7 THP 1.6 EXCLUSIVE
XANTIA 1.8 16V (ACTIVA)


Τελευταία επεξεργασία από georgios και Τετ 21 Απρ 2021, 18:55, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω georgios στις Παρ 16 Απρ 2021, 12:58.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Απρ 2021, 19:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μιας που ανέφερες πως το πρόβλημα έγινε μετά από αλλαγή μπαταρίας,
για πες λίγο πως έγινε η αλλαγή της μπαταρίας?
Ξεσυνδέθηκε η παλιά? Ξεσυνδέθηκε με τον σωστό τρόπο? Μετά από κλείδωμα και αναμονή πενταλέπτου?
Έμεινε το σύστημα χωρίς ρεύμα αρκετή ώρα ώστε να ξεφορτιστούν τα κυκλώματα?
Ή συνδέθηκε μια εξωτερική, για να μη μείνει το κύκλωμα χωρίς ρεύμα, και μπήκε η νέα?

Μετά την επανασύνδεση, γύρισε ο διακόπτης στην θέση "run" (χωρίς να βάλουμε μπρος), και αναμονή τουλάχιστο ενός λεπτού,
σύμφωνα με τις οδηγίες που αναφέρει το βιβλίο οδηγιών?
Και μάλιστα, με την επανασύνδεση και το πρώτο άνοιγμα του διακόπτη με την νέα μπαταρία, μπήκε κατ'ευθείαν το Diagbox
ώστε να δηλωθεί στον υπολογιστή η νέα μπαταρία?
Η μπαταρία που μπήκε είναι η εργοστασιακή? Αυτή η Varta L3 75Ah/800Α αν θυμάμαι καλά?

Εικόνα

Ή μπήκε κάποια άλλη?

Προσφάτως εγώ στο δικό'μ άλλαξα μπαταρία μετά από ξελίγωμα, και η διαδικασία έγινε όπως περιγράφω παραπάνω.
Δηλ. αφού κλειδώθηκε τ'αυτοκίνητο, χωρίς να έχω ενεργοποιήσει το κλείδωμα των πίσω ασφαλειών, (απ'τον διακόπτη οδηγού)
περίμενα κάνα τεταρτάκι, και μετά ξεσύνδεσα πλήρως τους πόλους κι έβγαλα τη μπαταρία.
Επειδή χρειάστηκε να την πάω στο μαγαζί για "απόσυρση", για να πάρω την νέα, και μετά κατ'ευθείαν δουλειά,
το αυτοκίνητο έμεινε κάνα 8-άωροχωρίς ρεύμα, οπότε άδειασαν πλήρως όλοι οι πυκνωτές κλπ.

Με την επανασύνδεση της νέας μπαταρίας, ξεκλειδώνω τ'αυτοκίνητο με το τηλεχειριστήριο, ανοίγω τον διακόπτη, ΔΕΝ βάζω μπρος,
συνδέω το Diagbox, και μου πήρε κάνα τεταρτάκι μέχρι να θυμηθώ και να βρω το μενού, όπου έκανα την τηλεκωδικοποίηση
και δήλωσα πλέον την νέα μπαταρία στον υπολογιστή.
Μέσα σ'αυτό το τέταρτο, συμπεριλαμβάνεται φυσικά και το "ένα λεπτό" που θέλει η σιτροέν για να γίνει εκμάθηση των εγκεφάλων,
όπως λέει στο βιβλίο οδηγιών.
Το κουμπί των πίσω παιδικών ασφαλειών στον πολυδιακόπτη του οδηγού παρέμεινε απενεργοποιημένο,
μιας που δεν το είχα ποτέ ενεργοποιήσει,
και όλες οι πόρτες άνοιγαν και έκλειναν κανονικά, ακόμα και πριν την δήλωση της νέας μπαταρίας.

Η μπαταρία που μπήκε είναι η ίδια που είχε. Bosch S5 008 77Ah / 780A
Η εργοστασιακή του ήταν η Varta L3 75Ah/800A.

Η μπαταρία που επιλέχθηκε είναι η πιο κοντινή σε αμπερώρια με την εργοστασιακή, και χωράει στις διαστάσεις του χώρου.
Οτιδήποτε μεγαλύτερο σε Ah μεγαλώνει σε μέγεθος και δε χωράει.
Η δε δήλωση της μπαταρίας στον υπολογιστή, έγινε από το μενού με τις διαθέσιμες επιλογές,
όπου επιλέχθηκε η μπαταρία των 75Ah, μιας που δεν έχει επιλογή 77Ah.
Προσωπικά θεωρώ πως είναι η ίδια μπαταρία. Η 75-άρα η εργοστασιακή είναι η ίδια μπαταρία με την 77-άρα του εμπορίου.
Απλά την 75-άρα η Bosch/Varta τη δίνει μόνο στο εργοστάσιο για καινούρια και ΟΕΜ ανταλλακτικά,
και την 77-άρα την κυκλοφορεί έξω στο εμπόριο. 140€ αρχική τιμή, και με την απόσυρση της παλιάς, μου την άφησε στα 120€.
Γι'αυτό και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα όσον αφορά τη μπαταρία.
Η πρώτη αλλαγή από εργοστασιακή L3 σε 77-άρα έγινε το '16, και η δεύτερη πριν μερικές βδομάδες, πάλι με την ίδια 77-άρα.
Το αυτοκίνητο είναι C5/X7 του 2011. 2.0 Hdi 163(κινητήρας RHH)
Κάτι μου λέει πως κι εσύ την ίδια μπαταρία με μένα φοράς.

Εικόνα

Αφού λοιπόν κατάφερες και κούνησες το μοτοράκι της κλειδαριάς στην πόρτα, τουλάχιστο σιγούρεψες πως δεν υπάρχει
κάνα βραχυκύκλωμα από τη φίσα προς τον μηχανισμό.
Εμένα με ανησυχεί ο τρόπος που έγινε η αλλαγή της μπαταρίας. Μην έγινε εκεί καμιά στραβή και επλήχθη κάνας εγκέφαλος
και δεν μπορεί πλέον να δουλέψει και να κλείσει τις πόρτες σωστά.
Μπορεί βεβαίως και να πέφτω εντελώς έξω......

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Απρ 2021, 19:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Κάθε ποσταρισμα σου είναι θησαυρός Ζάχο.. :clap

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Απρ 2021, 21:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
Καλησπερα Ζαχο καλη Ανασταση.Ευχαριστω για το ποστ σου.
Η νεα μπαταρια ειναι κοντα στη μαμα-VARTA-Ε44 12ν 77Ah-780A(EN)
Η αντικατασταση εγεινε με τον ΟΡΘΟ τροπο και επιπλεον BSI Reset.
Ολες οι ηλεκτρομαγνητικες λειτουργουν σαν εξαρτηματα.Τις τσεκαρισα μια μια.
Το θεμα ειναι οτι δεν παιρνουν εντολη απο το κεντρικο κλειδωμα.Κλειδωνει ξεκλειδωνει μονο η πορτα του οδηγου και το μπαγκαζ.Οι αλλες νεκρα.
Το Lexia & DiagBox επισημαινουν σφαλμα-ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ ΕΞΟΔΩΝ-ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΣΤΗ ΓΕΙΩΣΗ.
Οι αλλες πορτες ναι μεν εχουν την κανονικη ιδιοτητα(ανοιγεις καποια και αναβουν οι μπλαφονιερες κανονικα και απασφαλιζει-ξεκλειδωνει η κλειδωμενη πορτα του οδηγου.Οπως εαν καποια απο τις αλλες τρεις ειναι ανοιχτη δεν κλειδωνει η πορτα του οδηγου(θυρα ανοιχτη)και λαβαινω το γραπτο μνμ στο κατραν πχ ταδε πορτα ανοιχτη.
Στη δοκιμη ενεργοποιητων στην εντολη κλειδωμα θυρων ακουγεται ενα ρελε απο την πλευρα της BSI αλλα δεν γινεται τιποτα-Τιποτα επισης δεν γινεται στην επιλογη ΕΝΙΣΧΗΜΕΝΟ Κλειδωμα,Νεκρα.Μονο τις εντολες ξεκλειδωμα ακουει(πορτα οδηγου)Παιδικες ασφαλειες και ανοιγμα μπαγκαζ,
Και φυσικα μετα απο καθε δοκιμη ενεργοποιητων δεν ξεμλοκαρουν οι παιδικες ασφαλειες(παρα μονο με την πατεντα που γραφω πιο πανω)αλλα επισης μετα απο καθε δοκιμη λαβαινω το μνμ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ-ΚΑΝΕΝΑ ΣΦΑΛΜΑ.
Σε ελεγχο ομως ημερολογιου σφαλματων και BSI ,το γνωστο σφαλμα ΠΡΟΒΛΗΜΑ κλεδωματος των εξοδων-Βραχυκυκλωμα στη γειωση....παραμενει.
Που στην ευχη ειναι αυτο το ρελε.Γιατι αν ειναι μεσα στην BSI....αντιο!!!
Και τι ειδους βραχυκυκλωμα ειναι αυτο που αναφερει.Ολα τα καλωδια φαινινται οκ.
Γνωμες??????


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Μάιος 2021, 00:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ευχαριστώ Νονέ μου, τα σέβη μου.

Η μπαταρία σου Γεώργιε είναι η ίδια με τη δικιά μου. Κάτι τέτοιο περίμενα άλλωστε.
Μια διευκρίνηση δεν έκανες όμως, θέλω να με πεις αν έμεινε τ'αυτοκίνητο χωρίς ρεύμα εντελώς.
Η φράση "η αντικατάσταση έγινε με τον ορθό τρόπο" είναι λίγο αόριστη.
Και δεύτερη μπαταριούλα να βάλεις παράλληλα, μέχρι να αλλάξεις την μπαταρία, κι αυτό ορθός τρόπος θεωρείται.
Εγώ έχω απορία αν έμεινε εντελώς χωρίς ρεύμα τ'αυτοκίνητο.
Στην τηλεκωδικοποίηση που έγινε μετά την τοποθέτηση, να θεωρήσω πως επιλέχθηκε η επιλογή της 75-άρας, σωστά?
Τη μπαταρία την έβαλες εσύ ή κάποιος άλλος?
Αν δε σου είναι κόπος, κάνε μου μια αναλυτική εξιστόριση της όλης εργασίας. Απ'τη στιγμή που κλείδωσες το αυτοκίνητο
με την παλιά μπαταρία, (και ανοιχτό καπό), μέχρι την τηλεκωδικοποίηση στο Diagbox.
Συμπεριλαμβανομένου και οποιασδήποτε μικρολεπτομέρειας. Όσο ασήμαντη κι αν είναι.
Μέχρι και τη γουλιά καφέ κατά τη διάρκεια της εργασίας.
Άπαξ και ξεκίνησε το φαινόμενο ακριβώς με την αλλαγή, κάτι τρέχει με την αλλαγή.

Στην δική μου περίπτωση, το αυτοκίνητο κλείδωσε και κοιμήθηκε με την παλιά, έμεινε χωρίς ρεύμα
και ξεκλείδωσε ξανά μετά από 8 ώρες με την καινούρια.
Έγινε κάτι τέτοιο σε σένα?
Θέλω να με βάλεις δίπλα στο άτομο που έκανε τη δουλειά. :lol :lol

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Μάιος 2021, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
Καλησπερα Ζαχο.Καλη Ανασταση με υγεια.Ευχαριστω για το ποστ
Το πως μπηκε η μπαταρια δεν νομιζω να βοηθα στο προβλημα που εχω.Εξ αλλου ειναι η τριτη μπαταρια που μπαινει στο αυτοκινητο (C5x7 12ος/2010 1.6THP Exclusive)-Ποτε πριν δεν αντιμετωπισα προβλημα με το κεντρικο κλειδωμα.Υπ οψιν τις αλλαγες τις εχω κανει μονος μου.
Θελω ομως να απαντησω στο ποστ σου πιο πανω.
Λογω επαγγελματος απουσιαζω απο 7 εως 12 μηνες το χρονο απο ελλαδα.Ναυτικος.
Στο τελευταιο τωρα.
Το αμαξι φυλασεται σε κλειστο γκαραζ.
Μια μερα πριν φυγω για μπαρκο αποσυνδεσα την μπαταρια.Επιδη την ειχα τρια χρονια ειχα αγορασει την Ε44 varta 77Ah(780 EN)για παν ενδεχομενο.
Οταν γυρισα Ελλαδα μετα απο απουσια 12 μηνων περιπου(Εγκλωβιστικα περισσοτερο απο οτι συνηθιζω λογω Covid-19-δεν επιτρεποταν να ξεμπαρκαρουμε απο λιμανια ουτε να ελθουν αντικαταστατες)
κατεβηκα την αλλη μερα 3 φλεβαρη,στο γκαραζ,συνδεσα την μπαταρια,ανοιξα το αμαξι κανονικα με το κοντρολ εβαλα μπροστα για λιγα λεπτα,αφισα μεσα τα δωρακια του που ειχα παραγγειλει απο ιντερνετ και περιμεναν στο σπιτι,το κλεδωσα (καπο κλειστο και οχι κουμπωμενο)το κουκουλωσα και το ξεχασα για δυο βδομαδες λογω υποχρεωτικης καραντινας που επρεπε να μπω.
Περασα τις μερες της καραντινας και στη συνεχεια ασχολιθηκα με την XANTIA I 1.8 16v 75000 km που ηταν κουκουλωμενη στη πυλωτη.Ενα σερβις -Engine flashig(carter)λαδια φιλτρα ξιδια λημ-οτι κανω σε καθε ξεμπαρκο.(Μονος)και προγραμματισα εργασιες για το c5x7 -Καλοπισμου βασικα,για την επομενη εβδομαδα.
Οταν ηρθε η ωρα κατεβηκα στο γκαραζ στο c5x7 να ασχοληθω μαζιτου.
Οταν πατισα στο κοντρολ να το ανοιξω τιποτα.Δεν ανοιγε.Ανοιξα με το κλειδι την πορτα του οδηγου,εβαλα τα κλειδια στη μιζα και εφαγα τοιχο.Flat Battery.Μετρησα την ταση με πολυμετρο 5,3 βολτ.Συνδεσα μπουστερ-Black & Decker-(ειχα προνοησει να ειναι φορτισμενο)-Tιποτα-Flat battery βλεπεις......
Μετρησα την καινουρια αφορετη Varta που ειχα και ηταν 12,5 βολτ.Την εβαλα στον φορτιστη μεχρι τα 12,8 βολτ
Αποσυνδεσα την παλια μπαταρια εντελως-ενωσα το θετικο και το αρνητικο ακροδεκτη του αμαξιου με jamber για ενα 15λεπτο τοποθετησα την καινουρια μπαταρια ακολουθοντας τον τροπο BSI Reset,και στη δοκιμη κλειδωματος κλειδωσαν ολες οι πορτες.ξεκλειδωνω και ξεκλειδωσε μονο του οδηγου.Στις πισω ειχαν ενεργοποιηθει οι παιδικες ασφαλειες και δεν μπορουσα να τις ανοιξω ουτε απο μεσα.-μεχρι την πατεντα που γραφω σε παραπανω ποστ.Του συνοδηγου ανοιγε μονο απο μεσα.Αφου το καλωδιωσα για την μπαταρια εκανα και συνολικο ελεγχο Lexia-Diagbox οπου αναφερθηκε το σφαλμα.Μολις το αφησα και το κλειδωσα ανακαληψα οτι αφου ξεκλειδωσαν ολες οι πορτες κατοπιν κλειδωνε μονο του οδηγου και με το κοντρολ και απο το κλειδι και απο την κονσολα.Το σφαλμα παραμενει.
Στο Lexia-Diagbox εινει τικαρισμενα να κανει απλο κλειδωμα και ολες τις πορτες-οχι μονο του οδηγου οπως και στο dash board.
Αυτα......Γνωμες???????


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2021, 02:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ναι, δεν έχεις κι άδικο, απλά ο τρόπος που συνδέθηκε η τελευταία μπαταρία δε μ'αρέσει.

Λες, πριν φύγεις αποσύνδεσες τη μπαταρία. Τη δεύτερη.... καλά κατάλαβα?
Και επειδή δε σ'άρεσε, πήρες και την τρίτη καβάτζα. Καλά κατάλαβα?
Και η αποσύνδεση έγινε πριν φύγεις, δηλαδή....πριν ένα χρόνο?
Δηλαδή η μπαταρία Β', έμεινε ξεσυνδεμένη ένα χρόνο?
Και επειδή προνόησες και αγόρασες και την μπαταρία Γ', έμεινε κι αυτή καβάτζα για το ίδιο διάστημα?

Λέω κάτι λάθος σ'αυτά? Κατάλαβα καλά?

Μετά,
απ'ότι κατάλαβα με το που είδες την μπαταρία Β πεσμένη, μέτρησες την Γ με το πολύμετρο
και σου'δειξε το 12,5V.
Με αναλυτή τη μέτρησες? Να δεις πόσο καθαρή είναι από μέσα?

Αν το'πιασα καλά, έμειναν και οι δυο μπαταρίες ένα χρόνο ξεσυνδεμένες.
Κι άντε η καινούρια (η Γ') ίσως και να μην τρέχει τίποτα, αλλά για αυτήν που ήταν πάνω στ'αυτοκίνητο, την Β'
δείχνει φυσιολογικό να έχει πεθάνει έτσι μετά από ένα χρόνο χωρίς να κουνηθεί.
Και μάλιστα τα 5,3V είναι πολύ χαμηλά.

Αν λοιπόν κατάλαβα καλά, η αλλαγή από την Β' στην Γ' έγινε με παροχή ρεύματος στο αυτοκίνητο,
με βοηθητική παροχή ρεύματος δηλ. Σωστά? Δεν έμεινε το αυτοκίνητο χωρίς ρεύμα.
Αυτό το jumper που αναφέρεις, είναι η βοηθητική μπαταρία, καλά κατάλαβα?
Μια μικρή που έβαλες παράλληλα για να μη μείνει τ'αυτοκίνητο χωρίς ρεύμα. Σωστά?
ΟΚ ως εδώ.

Όσον αφορά το Λέξια. Θα την πω την αμαρτία μου, Χ7 με λέξια δεν έχω δουλέψει.
Μόνο με Diagbox το'χω δουλέψει το Χ7, και θεωρώ πως δε δουλεύει με λέξια.
Άπαξ όμως αναφέρεις πως το'χεις δουλέψει εσύ, δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω.
Το λέξια λοιπόν, κάνει την ίδια αναγνώριση των εγκεφάλων όπως και το Diagbox?
Σου βγάζει τον εγκέφαλο διαχείρισης του συστήματος φόρτισης?
Κι αν στον βγάζει, μπορείς να συνδεθείς και να επιλέξεις μπαταρία? Και να δηλώσεις την καινούρια μπαταρία?
Έχει γίνει ποτέ κάτι τέτοιο στο αυτοκίνητο? Να δηλωθεί η μπαταρία στον υπολογιστή του συστήματος φόρτισης?

Π.χ. εμένα στο Diagbox, με την αναγνώριση του αυτοκινήτου, μου κάνει μια αναγνώριση όλων των εγκεφάλων
και επιλέγω τον εγκέφαλο διαχείρισης φόρτισης, και μπορώ να πάω και να δηλώσω νέα μπαταρία.
Απλά θα πρέπει να μείνει το αυτοκίνητο εντελώς χωρίς ρεύμα, ούτε jumper, για κάνα τέταρτο-εικοσάλεπτο.
Να ξεφορτίσουν τα πάντα.
Και μετά να μπει η καινούρια μπαταρία. π.χ. η Γ'.
Και με το που θα μπει η Γ', ναι μεν ξεκλείδωμα με το τηλεχειριστήριο, αλλά άνοιγμα διακόπτη,
χωρίς να βάλω μπρος,
και αμέσως σύνδεση με το diagbox, και μέχρι να γίνει η δήλωση της νέας μπαταρίας, έχει στο μεταξύ
γίνει και η αναγνώριση των εγκεφάλων.

Αυτό το σύστημα δηλαδή με το BSI reset εγώ δεν το γνώριζα μέχρι σήμερα, αλλά και δε μου κάθεται καλά.
Δε μ'αρέσει δηλαδή μετά από κάθε αλλαγή μπαταρίας, απλά να γίνεται ένα BSI reset, και συνεχίζουμε.
Ίσως και να μη δουλεύει. Δηλαδή, για να πάρουμε την άλλη πιθανότητα, του να μη δουλεύει το reset,
αν δεν έχει γίνει δήλωση νέας μπαταρίας στο αυτοκίνητο με τον τρόπο που περιγράφω,
υπάρχει πιθανότητα ο υπολογιστής να θεωρεί ακόμα πως έχει την εργοστασιακή.

Αν είχες δυνατότητα να συνδέσεις βολτόμετρο καθώς δουλεύει τ'αυτοκίνητο,
θα μπορούσες να δεις σε τι κατάσταση "νομίζει" το αυτοκίνητο πως είναι η μπαταρία
βλέποντας την τάση που υπάρχει καθώς κινείσαι.

Αν το αυτοκίνητο θεωρεί πως έχει καινούρια μπαταρία, και με τον αισθητήρα στον πόλο βλέπει πως η μπαταρία είναι καλή,
τότε η τάση που θα βλέπεις στο πολύμετρο καθώς κινείσαι θα πρέπει να είναι από 12,8V μέχρι 13,4-13.5V
Αν το αυτοκίνητο θεωρεί πως έχει την παλιά μπαταρία, παρόλο που με τον αισθητήρα στον πόλο βλέπει κάτι διαφορετικό,
τότε η τάση που θα βλέπεις στο πολύμετρο καθώς κινείσαι θα πρέπει να είναι από 14,4 V και άνω,
και δεν είναι υπερβολικό να δεις μέχρι και 15,1 - 15,2V.

Επίσης, καθώς κινείσαι, αν δεις την τάση σταθερά κολλημένη στα 14,8 με 15V, τότε το αυτοκίνητο σίγουρα θεωρεί
πως έχει πάνω την παλιά μπαταρία.

Και ένα άλλο που καλό είναι να γνωρίζουμε.
Το σύστημα διαχείρισης φόρτισης του Χ7 παίζει συνέχεια την τάση. Δε την κρατάει σταθερή.
Καθώς κινούμαστε, αν η τάση στο πολύμετρο δείχνει κάτω από 14,5V,
αν αφήσουμε τ'αυτοκίνητο να "κυλήσει" με την ταχύτητα μέσα, χωρίς να πατάμε γκάζι,
η τάση θα ανέβει στα 14,8V. Μόλις ξαναπατήσουμε γκάζι να προχωρήσουμε, θα τη δούμε να πέφτει στην προηγούμενη τιμή.

Το ίδιο θα γίνει και όταν βγάλουμε νεκρό και πατήσουμε το φρένο.
Μετά από ένα περίπου δευτερόλεπτο που θα πατήσουμε το φρένο, η τάση θα ανέβει στα 14,8V
και καθ'όλη τη διάρκεια της επιβράδυνσης το πολύμετρο θα δείχνει 14,8V.

Προσέξτε όμως:
Αν το αυτοκίνητο θεωρεί πως έχει παλιά μπαταρία, με την εκκίνηση το πολύμετρο θα δείξει αμέσως 14,8V.
Και με όποιο τρόπο θα κινούμαστε, θα δείχνει 14.8V. Κολλημένο. Έχω δει μέχρι και 15,2V.

Στην καινούρια και δηλωμένη μπαταρία, η τάση κατά την κίνηση δείχνει 12,8V ή 13V,
με το που γυρίζω το τιμόνι πέφτει περίπου 0,2V, από τα 13 στα 12,8,
αν είναι στα 12,8 δεν πέφτει καθόλου, ΟΚ,
και όταν αφήνω τ'αυτοκίνητο να κυλίσει με ταχύτητα, ή όταν βάλω νεκρό και πατήσω φρένο, ακόμα και ελαφρά,
ίσα ίσα ν'ανάψει το στοπ,
η τάση ανεβαίνει στα 14,8V.

Και αυτό συμβαίνει μόνο όταν τα φώτα είναι σβηστά.
Αν η τάση κατά την κίνηση βρίσκεται στα ....π.χ. 13,1 V, (τυπική τιμή, την βλέπω αυτές τις μέρες),
και ανάψω φώτα, τότε σταματάει το φαινόμενο του να ανεβάζει την τάση με το φρένο η με την κύλιση.

Άλλο παράδειγμα:
Αν έχω 13,1 V κατά την κίνηση, και βρίσκομαι σε μια ωραία μακρυά κατηφόρα,
και τ'αφήνω να κυλίσει με την ταχύτητα, θα ανεβάσει την τάση στα 14,8V.
Αν κατά τη διάρκεια της κύλισης, που η τάση είναι ανεβασμένη, ανάψω φώτα,
θα κατεβάσει αμέσως την τάση στα επίπεδα "κίνησης", στα 13,1 V, ακόμα κι αν συνεχίζω να κυλάω με ταχύτητα.

Έχω κάνει και βιντεάκι που φαίνεται το βολτόμετρο που τα βλέπω όλα αυτά.

https://www.youtube.com/watch?v=nwGf4TNUMFk

π.χ. στο βίντεο δείχνει 14,5V. Ε, όταν πατήσω φρένο θα ανέβει στα 14,8.

Ξέρω ότι έχω ξεφύγει λίγο, απλά σκέφτομαι μήπως δεν υπάρχει κάποιο θέμα
με τους μηχανισμούς και τους υπολογιστές στο αυτοκίνητο, και απλά να είναι θέμα δήλωσης της μπαταρίας?
Και όχι του reset?....

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2021, 17:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
[quote="Zach8"]Ναι, δεν έχεις κι άδικο, απλά ο τρόπος που συνδέθηκε η τελευταία μπαταρία δε μ'αρέσει.

Λες, πριν φύγεις αποσύνδεσες τη μπαταρία. Τη δεύτερη.... καλά κατάλαβα?
Και επειδή δε σ'άρεσε, πήρες και την τρίτη καβάτζα. Καλά κατάλαβα?
Και η αποσύνδεση έγινε πριν φύγεις, δηλαδή....πριν ένα χρόνο?
Δηλαδή η μπαταρία Β', έμεινε ξεσυνδεμένη ένα χρόνο?
Και επειδή προνόησες και αγόρασες και την μπαταρία Γ', έμεινε κι αυτή καβάτζα για το ίδιο διάστημα?

Λέω κάτι λάθος σ'αυτά? Κατάλαβα καλά?

μεχρι εδω σωστα.

Μετά,
απ'ότι κατάλαβα με το που είδες την μπαταρία Β πεσμένη, μέτρησες την Γ με το πολύμετρο
και σου'δειξε το 12,5V.
Με αναλυτή τη μέτρησες? Να δεις πόσο καθαρή είναι από μέσα?

Μονο με πολυμετρο

Αν το'πιασα καλά, έμειναν και οι δυο μπαταρίες ένα χρόνο ξεσυνδεμένες.
Κι άντε η καινούρια (η Γ') ίσως και να μην τρέχει τίποτα, αλλά για αυτήν που ήταν πάνω στ'αυτοκίνητο, την Β'
δείχνει φυσιολογικό να έχει πεθάνει έτσι μετά από ένα χρόνο χωρίς να κουνηθεί.
Και μάλιστα τα 5,3V είναι πολύ χαμηλά.

Μετα την επιστροφη μου συνδεσα την μπαταρια που ηταν πανω και οπως γραφω στο πιο παω ποστ δουλεψε κανονικα-και οι κλειδαριες δουλεψαν και μπροστα πηρε το αμαξι.εγεινε φλατ 5,3βολτ μετα απο καποιες μερες που δεν ασχολιθηκα μαζι του(αυτοκινητο)Διαβασε προσεκτικα το πιο πανω ποστ με ολες τις λεπτομερειες,

Αν λοιπόν κατάλαβα καλά, η αλλαγή από την Β' στην Γ' έγινε με παροχή ρεύματος στο αυτοκίνητο,
με βοηθητική παροχή ρεύματος δηλ. Σωστά? Δεν έμεινε το αυτοκίνητο χωρίς ρεύμα.

Οχι δεν εγεινε παροχη ρευματος-Εβαλα μπουστερ πριν την αποσυνδεσω μηπως παρει μπροστα

Αυτό το jumper που αναφέρεις, είναι η βοηθητική μπαταρία, καλά κατάλαβα?

Οχι-Αφου αποσυνδεσα την μπαταρια και την εβγαλα απο τη θεση της το τζαμπερ ειναι καλωδιο που ενωνει τους δυο ακροδεκτες του αυτοκινητου +-Το προτινουν αρκετοι

Μια μικρή που έβαλες παράλληλα για να μη μείνει τ'αυτοκίνητο χωρίς ρεύμα. Σωστά?
ΟΚ ως εδώ.

Οχι-Αν εχεις διαβασει το ποστ μου τα εξηγω ολα με λεπτομερειες

Όσον αφορά το Λέξια. Θα την πω την αμαρτία μου, Χ7 με λέξια δεν έχω δουλέψει.
Μόνο με Diagbox το'χω δουλέψει το Χ7, και θεωρώ πως δε δουλεύει με λέξια.
Άπαξ όμως αναφέρεις πως το'χεις δουλέψει εσύ, δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω.
Το λέξια λοιπόν, κάνει την ίδια αναγνώριση των εγκεφάλων όπως και το Diagbox?
Σου βγάζει τον εγκέφαλο διαχείρισης του συστήματος φόρτισης?
Κι αν στον βγάζει, μπορείς να συνδεθείς και να επιλέξεις μπαταρία? Και να δηλώσεις την καινούρια μπαταρία?
Έχει γίνει ποτέ κάτι τέτοιο στο αυτοκίνητο? Να δηλωθεί η μπαταρία στον υπολογιστή του συστήματος φόρτισης?

Δουλευει κανονικα (σωστα) και το Lexia-WinXP-Εχω κανει αρκετες φορες δηλωση μπαταριας


Αυτό το σύστημα δηλαδή με το BSI reset εγώ δεν το γνώριζα μέχρι σήμερα, αλλά και δε μου κάθεται καλά.
Δε μ'αρέσει δηλαδή μετά από κάθε αλλαγή μπαταρίας, απλά να γίνεται ένα BSI reset, και συνεχίζουμε.
Ίσως και να μη δουλεύει. Δηλαδή, για να πάρουμε την άλλη πιθανότητα, του να μη δουλεύει το reset,
αν δεν έχει γίνει δήλωση νέας μπαταρίας στο αυτοκίνητο με τον τρόπο που περιγράφω,
υπάρχει πιθανότητα ο υπολογιστής να θεωρεί ακόμα πως έχει την εργοστασιακή.

Το BSI reset το προτινουν πολλα τεχνικα συγραμματα για ολες τις μαρκες αυτοκινητων.

Αν είχες δυνατότητα να συνδέσεις βολτόμετρο καθώς δουλεύει τ'αυτοκίνητο,
θα μπορούσες να δεις σε τι κατάσταση "νομίζει" το αυτοκίνητο πως είναι η μπαταρία
βλέποντας την τάση που υπάρχει καθώς κινείσαι.

Με τον κινητηρα σε λειτουργεια το δυνομο δειxνει 14,5-14.7 βολτ


Τελευταία επεξεργασία από georgios και Τρί 04 Μάιος 2021, 17:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μάιος 2021, 17:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
Καλησπερα Ζαχο.Σου απαντησα με παραθεση στα ερωτηματα σου.
Το προβλημα ειναι οτι το διαγνωστικο βγαζει την βλαβη ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΘΥΡΩΝ-ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΣΤΗ ΓΕΙΩΣΗ.Αυτο ειναι το προβλημα μου και παραμενει.Κλειδωνει ξεκλειδωνει μονο η πορτα του οδηγου.Οι αλλες μενουν ξεκλειδωτες.
(χειριστηριο(α)-κλειδι-μπουτον κονσολας)
Σε αυτο το θεμα αν υπαρχει καποιος που το εχει αντιμετωπισει η καποιος που ξερει ας μου δοσει τα φωτα του.
Και αν καποιος ξερει αν το ρελε κεντρικου κλειδωματος βρισκεται εντος η εκτος της BSI θα βοηθουσε.
(Αν και απο το διαγραμμα πιστευω πως ειναι μερος της BSI)
Ευχαριστω!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μάιος 2021, 16:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 599
georgios
Την προηγούμενη φορά που είχες αλλάξει μπαταρία το έκανες με αυτόν τον τρόπο?
Οχι-Αφου αποσυνδεσα την μπαταρια και την εβγαλα απο τη θεση της το τζαμπερ ειναι καλωδιο που ενωνει τους δυο ακροδεκτες του αυτοκινητου +-Το προτινουν αρκετοι

Με το τζάμπερ? Το βιβλίο αυτοκινήτου που έχεις το συνιστά? Πρίν κάνεις το βραχυκύκλωμα (τζαμπέρωμα) περίμενες κάποια ώρα να αποφορτιστούν οι διάφοροι πυκνωτές?
Πιστεύω ότι αυτό προκάλεσε αυτή την δυσλειτουργία, με αυτή την ενέργεια κάηκε κάποια ασφάλεια (υπάρχουν ασφάλειες σε πολλά μέρη του αυτ/του όχι μόνο στην ασφαλειοθήκη) ή κάποιο ηλεκτρονικό εξάρτημα ή έσκασε πυκνωτής και γι αυτό δεν περνάει ρεύμα στον μηχανισμό της πόρτας αλλά όταν διοχετεύεις από εξωτερική πηγή λειτουργεί, και σωστά σου δείχνει το διαγνωστικό βραχυκύκλωμα. Εάν μπορείς βρες τον προηγούμενο κόμβο (φύσα) και βάλε ρεύμα να δεις αν θα περάσει ως τον μηχανισμό της πόρτας μήπως έτσι μπορέσεις εύκολα να εντοπίσεις το σημείο της βλάβης.
Χρειάζεσαι ηλεκτρολόγο που να έχει το ηλεκτρολογικό σχέδιο του αυτ/του αλλά και να ξέρει να το διαβάζει ώστε να εντοπίσει την βλάβη χωρίς να κάνει (κοπτοραπτική) δλδ να βγάζει και να βάζει εξαρτήματα στο περίπου μήπως και εντοπίσει την βλάβη
Γνώμη μου χωρίς να είμαι ειδικός επί του θέματος.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε SHERIF για την δημοσίευση του/της: georgios
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 5 [ 68 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

Προβλημα με σβησιμο μηχανης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Πωλείται Citroën C5 Tourer 1.6HDI (link).
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Πρόβλημα ρελαντί και κίνησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Citroen-Xantia-1.6-8v 1994
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: bxakias
Απαντήσεις: 121
Πρόβλημα με immobilizer
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ