Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 27 Απρ 2024, 09:06 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μάιος 2021, 21:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
Sherif καλησπερα και ευχαριστω για το ποστ σου.
Πριν γινει το τζαμπερωμα το αυτοκινητο ειχε ...κοιμηθει.
Καμια ασφαλεια καμενη ουτε και καποιο αλλο ηλεκτρονικο εξαρτημα.
Εφ οσον λειτουργει η πορτα του οδηγου και το μπαγκαζ και δοκιμαστικα ειναι ενταξη οι μηχανισμοι των αλλων πορτων,σημαινει οτι ισως καποιο καλωδιο η ρελε????? εχει το προβλημα.Ετσι εξηγω και του Lexia-Diagbox τον κωδικο σφαλματος(βραχυκυκλωμα στη γειωση).
Παντως βλεπω σε πολλα ξενα φορουμ οτι πολλοι αντιμετωπιζουν το ιδιο η παραπλησιο προβλημα μετα απο φλατ μπαταρια,οχι μονο σε C5x7 αλλα και σε αλλα citroen καθως και σε αλλες μαρκες ( το οποιο σε μερικες περιπτωσεις λυθηκε μονο του)Δυστυχως ομως τη λυση την δινουν σε μελη τους με προσωπικα μηνυματα.
Γιαυτο εγραψα στο δικο μας το φορουμ μηπως εχει συμβει σε καποιον αλλο φιλο,η σε καποιον τεχνικο του φορουμ μας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2021, 19:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ίσως να βρήκα κάτι.
Στο french car forrum έπεσα σε μια ίδια περίπτωση σε C3.
https://frenchcarforum.co.uk/forum/view ... hp?t=60700

Το πρόβλημα ήταν το ρελέ του κλειδώματος, το οποίο όπως υποψιαστήκαμε είναι εντός της BSI.
Και απ'ότι γράφουν, η μονάδα μπορεί να βγει και να διαχωριστούν οι πλακέτες,
και να αλλάξει το ρελέ.

Εικόνα

Εικόνα

Επειδή το ρελέ δεν είναι το τυποποιημένο που κυκλοφορεί στο εμπόριο, και έχει σε διαφορετικές θέσεις τα πινάκια
στο ίδιο πόστ, ένας άλλος έκανε εγχείρηση στο BSI και έβαλε ένα απλό 12-βολτο ρελέ,και απλά το κόλλησε με καλώδια.
Επειδή όμως έβγαινε αρκετά έξω, έκανε μια τρύπα στο κουτί, κι άντε γεια.

Εικόνα

Τώρα βέβαια πρόκειται για C3, αλλά μιας που δεν έχουμε κάτι να χάσουμε,
και μιας που θεωρώ πως όλα τα μοντέλα σίγουρα θα έχουν ομοιότητες στην αρχιτεκτονική,
αν είχα το ίδιο θέμα δε θα δίσταζα να ανοίξω την BSI και να μετρήσω τα πηνία των ρελέ.
Το θέμα που είχε ο τύπος ήταν στο ρελέ μέσα στον κύκλο, που αν κατάλαβα καλά είχε κοπεί κάπως
το πηνίο του και δεν ενεργοποιούνταν.

Ωστόσο, έπεσα πάνω και σε ένα άλλο μοντουλάκι, όσον αφορά το C5/X7, που δεν κατάλαβα που είναι τοποθετημένο.
Έχει να κάνει με το κλείδωμα/ξεκλείδωμα των θυρών, και το ονομάζουν "door control module".
Δεν έχω ιδέα όμως που βρίσκεται τοποθετημένο.
Πάνω στην πόρτα δεν το'χω δει, και έχω βγάλει και βάλει την καλωδίωση δυο φορές λόγω μεταμόσχευσης.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2021, 20:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
Καλησπερα Ζαχο-Χριστος Ανεστη-Ευχαριστω για το Ποστ σου
Το συγκεκριμενο ξενο ποστ για την BSI του C3 ειχε πεσει στην πλωρη μου εδω και καμια εικισαρια μερες.
Αν και εχουν διαφορες οι BSI των δυο αυτοκινητων συμφωνω μαζι σου για την αρχιτεκτονικη τους και οτι μπορει να ομοιαζουν στα ανταλλακτικα τους,γιαυτο και την περασμενη Δευτερα παραγγειλα το συγκεκριμενο ρελεδακι απο eBay-Just in case.......
Φυσικα και το προβλημα του C3 ομοιαζει με το δικο μου.
Ομως στο πισω μερος του μυαλου μου κρατω τα πιθανα σφαλματα που τεκαρει το Lexia-Diagbox για τα αυτοκινητα μας(Αρκετα μακρυς καταλογος)και αν ειχε βλαβη η BSI σαν μοναδα στον συνολικο ελεγχο θα αναφεροταν "βλαβη στο BSI" στο ταδε σημειο.Δεν ξερω ...λεω.
Επισης ειχα στο μυαλο μου να αποσυνδεσω-βγαλω την BSI αλλα δεν το εχω ξαναεπιχειρισει και δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο και φυσικα δεν εχω σκοπο να διαλυσω ολη την μοστρα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2021, 23:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 599
:clap :clap :clap


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Μάιος 2021, 23:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
όχι όχι, λάθος το βλέπεις Γεώργιος
θα στο αναλύσω συντόμως, τώρα δε προλαβαίνω, πάω για νάνι.... :lol

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Μάιος 2021, 23:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

Σ'αυτόν τον σύνδεσμο έβαλα δυο pdf σχετικά με την αφαίρεση του BSI στο Χ7
και όσον αφορά αναγνώριση του BSI.
Θεωρώ ότι κακώς διστάζεις. Βάλ'του χέρι αλύπητα και δε θα το μετανιώσεις.
Έχεις τις γνώσεις και πιάνει το χέρι σου, και δε θα κάνεις πατάτα.
Αν μάλιστα ακολουθήσεις και τις οδηγίες για την αφαίρεση/επανατοποθέτηση, θα είναι παιχνιδάκι.
Σημαντικό: όπως λέει στις οδηγίες, περιμένουμε κάνα τρίλεπτο και μετά αποσυνδέουμε τη μπαταρία
και κατά τη γνώμη μου, ακόμα και μετά την αποσύνδεση, εγώ θα περίμενα ακόμα ένα πεντάλεπτο
να ξεφορτιστούν όλοι οι πυκνωτές κλπ.


Αν ήμουνα στη θέση σου, δε θα δίσταζα. Έστω και ένα απλό βγάλσιμο και έλεγχο τα ρελέ.

To BSI που έχουν τα C5 είναι αυτό εδώ

Εικόνα

όσο κι αν προσπάθησα να το βρω ανοιγμένο δε βρήκα κάτι, θα το συνεχίσω όμως μπας και πέσουμε σε κάνα τυχερό.


(πιστεύω έγινε κατανοητό μέχρι τώρα πως δεν έτυχε κάτι παρόμοιο σε μας, αλλά καλό μας κάνει να ψάχνουμε :lol :lol )

_________________
Keep the shiny side up


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Zach8 για την δημοσίευση του/της: georgios
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Μάιος 2021, 12:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επίσης, ξέχασα να αναφέρω και κάτι ακόμα, πριν να βάλεις χέρι,
δες αν κουνιέται τίποτα μέσα στο κουτί του BSI.
Όχι αν το κουνάς και ακούγεται κάτι να περιφέρεται εκεί μέσα, όχι, από άποψη ρελέ εννοώ. Αν δουλεύουν.
Κλείσε πόρτες και άσε μόνο του οδηγού ανοιχτή, και κλείσε το γλωσσίδι της πόρτας οδηγού,
και δοκίμασε κλείδωμα/ξεκλείδωμα με το τηλεχειριστήριο, και ακούμπα το χέρι στο κουτί
να νιώσεις αν κάνει κάτι "τσικ" ή όχι. Αν υπάρχουν ακουστικά από κάνα πιεσόμετρο, βάλε να ακούσεις.

Ακόμα όμως και αν κάνει τσικ, υπάρχει και η περίπτωση το ρελέ να έπιασε κάνα μπιμπίκι
και να μην κάνει επαφή.
Δεν είναι σπάνιο να βγάζει το διαγνωστικό τέτοια μηνύματα, και η αιτία να είναι αλλού.
Και μάλιστα αυτό που λες πως ίσως να έβγαζε το διαγνωστικό κάτι σχετικό,
δεν είμαι και τόσο σίγουρος.
Γι' αυτό και κάνω και άλλες σκέψεις.

Το άλλο όμως θέμα που ανακύπτει πιστεύω, είναι το θέμα της αλλαγής της μπαταρίας.
Ανέφερες πως το reset του BSI προτείνεται από "πολλά τεχνικά συγράματα για όλες τις μάρκες"
Εγώ στα εφεδρικά έγγραφα που έχω στη διάθεσή μου,
δεν είδα πουθενά να γράφει (ο κατασκευαστής....)ότι με την τοποθέτηση νέας μπαταρίας,
δύναται να γίνει BSI reset αντί για την τυπική δήλωση μέσω του διαγνωστικού
και μάλιστα με το Diagbox και όχι με το Lexia.

Και μάλιστα κάθε φορά που χρειάζεται να αποσυνδεθεί η μπαταρία για κάποια εργασία,
γράφει η σιτροέν μετά την εργασία:
"Πραγματοποιήστε τις εργασίες που πρέπει να γίνουν μετά από την επανασύνδεση της μπαταρίας".
Ποιες είναι αυτές δηλαδή?
Βάζουμε κλειδί, ανοίγουμε διακόπτη στα λαμπάκια χωρίς να βάλουμε μπρος,
τον αφήνουμε εκεί για ένα λεπτό για να γίνει ξανά εκμάθηση των εγκεφάλων,
και μετά βάζουμε μπρος και κάνουμε αρχικοποίηση των παραθύρων.


Θέλω να πω δηλαδή πως μου ακούγεται πολύ κουφό να έχω τη δυνατότητα να δηλώσω
σωστά την νέα μπαταρία, και αντί γι' αυτό το τόσο εύκολο,
να πάω και να κάνω reset το BSI.

Να πω ότι δεν υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με το αυτοκίνητο, κομμάτια να γίνει.
Αλλά όταν έχουμε το Actia, και συνδεόμαστε με το αυτοκίνητο, και μιλάμε και επικοινωνούμε,
γιατί να μην του δηλώσουμε κανονικά τη νέα μπαταρία, και να πάμε να κάνουμε μια άλλη διαδικασία?
Μετά από τόσα επανειλημμένα reset, πως μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την ακεραιότητα του BSI?
Δηλαδή ΟΚ, το BSI είναι φτιαγμένο "και" για να δέχεται reset, αλλά γιατί ???....
Μου μοιάζει σαν να πηγαίνουμε απ'τη σκάλα, ενώ μπορούμε να πάρουμε το ασανσέρ.

Όσον αφορά τα σφάλματα που αναφέρεις πως βγάζει και είναι μακρύς κατάλογος,
κι εμένα όταν έπεσε η μπαταρία, άρχισαν να καταγράφονται σφάλματα.
Δεν είναι απίθανο να βγήκαν από κει.
Αλλά αυτό που λες ότι θα σου'βγαζε το BSI "βλάβη στο Χ σημείο", δε νομίζω να το έκανε ποτέ κάποιο BSI.
Εκτός κι αν γνωρίζεις ότι έχει αυτή τη δυνατότητα και υπάρχει, οπότε ΟΚ, το δέχομαι.

Μόστρα όμως δεν πρόκειται να χαλάσεις στο εγγυώμαι.

Λέω να σκαρώσω κάνα βιντεάκι για την δήλωση της μπαταρίας που έκανα στο diagbox
να δούμε τα βήματα να έχουμε υπόψη......

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Μάιος 2021, 12:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
Ζαχο καλημερα και ευχαριστω πολυ για τα PDFs
Εχω και εγω το αγγλικο PDF "CITROEN C5 RD-TD WORKSHOP MANUAL 2007-2017"και εχω διαβασει την διαδικασια εξαρμωσης της BSI.
Το ειχα αγορασει προ 4-5ετιας απο το νετ (ebay) ψαχνοντας για το Haynes για τα δικα μας αυτοκινητα (που δυστυχως δεν εχει εκδοθει για το Χ7)
Γνωριζω επισης τον τυπο της BSI-Jonson Control,9664058780-9664059080(Κωδικος PSA και συμπληρωματικος αριθμος.)
Βρικα καποιες κλειδωμενες BSI,δευτερο χερι εδω στην ελλαδα(νετ)και μια που μπορει να ξεκλειδωθει και να κωδικοποιηθει βαση της υπαρχουσης γυρω στα 250 ευρω.Μονο που πρεπει να τους στειλω την υπαρχουσα Βορεια Ελλαδα και δεν μπορω να αφησω το αμαξι σε ακινησια γιαυτο το σκεπτομαι ακομα.
Αν οπως λες ηξερα πως ειναι μεσα οι δικες μας μοναδες,αν δηλαδι ειναι σε δυο τμηματα οπως του c3 θα ρισκαριζα να αγορασω μια και να αντικαθηστουσα το τμημα με τα ρελε(Αν τελικα φταινε αυτα και το λεω αυτο γιατι η πορτα του οδηγου και το μπαγκαζ λειτουργουν κανονικα διαφορετικα δεν θα δουλευαν ουτε αυτα..σωστα???)Εξ αλλου εχω παραγγειλει ηδη τα ρελε βαση κωδικων του C3.....δεν ξερω καν αν ειναι συμβατα..(Ξενο ποστ)και ακομα ειμαι σε σκεψη αν πρεπει να ξεκινησω την επεμβαση χωρις να εχω κατι στα χερια μου-απο ανταλλακτικα.
Βεβαια πρεπει να αναφερω οτι αν και το προβλημα εξακολουθει να υπαρχει,στο Lexia-Diagbox δεν βγαζει πλεον το σφαλμα στον συνολικο ελεγχο που εκανα με το διαγνωστικο εδω και δυο μερες χ4.
Το μονο παραξενο που βλεπω ειναι στο κεφαλαιο κλειδωμα,στις παραμετρους,"Αιτηση κλειδωματος/ξεκλειδωματος στην εμπρος δεξια κλειδαρια,"ειναι τσεκαρισμενο το ναι ενω επρεπε να ειναι το οχιοπως στην εμπρος αριστερη.Δηλ οι παραμετροι αυτοι κανονικα αλλαζουν με τη χρηση του κοντρολ η του μουτον της κονσολας στη στιγμη της πιεσης του κουμπιου και απο το οχι γινεται ναι και επανερχεται στο οχιστην πορτα του οδηγου.Αυτη ομως η παραμετρος στην πορτα του συνοδηγου παραμενει σταθερη στο ναι σε οποια ενεργεια-χρηση του-των κουμπιων.
Αυτο το ενα υποπτο και το δευτερο που με προβληματιζει ειναι στη δοκιμη ενεργοποιητων στο κλειδωμα δεν γινεται τιποτα μονο ενα κλικ απο καποιο ρελε ακουγεται χωρις να ακουγονται οι κλειδαριες ενω στο ξεκλειδωμα ακουγεται και το ρελε και η κινηση στην κλειδαρια του οδηγου μονο.
Ελπιζω λοιπον να σταθουμε τυχεροι στο κοματι "πως ειναι εσωτερικα" η BSI των αυτοκινητων μας απο καποια επεμβαση που εχει κανει καποιος....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Μάιος 2021, 13:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
Ζαχο καλο μεσημερι και παλι σ'ευχαριστω για το νεο ποστ.
Εχω αναφερει και σε προηγουμενο ποστ και στο τελευταιο οτι ακουγεται το κλικ στη Bsi απο καποιο ρελε λογικα ,κατα την χρηση του μπουτον η του κοντρολ.Αν και εχω ακουστικα να αφουγκραζομαι αυτους τους ηχους,ειναι τοσο ευδιακριτο αυτο το κλικ που δεν χρειαστικε να τα χρησιμοποιησω.
Για τον μακρυ καταλογο σφαλματων που εχω προαναφερθει εννοω οχι σφαλματα που μου εχει χρεωσει το αυτοκινητο μεσω του διαγνωστικου μου(actia)αλλα στο Lexia υπαρχει η δυνατοτητα να διαβασεις τι σφαλματα μπορει να επισημανει το μηχανημα-διαγνωστικο.Δηλ ολα τα πιθανα σφαλματα που καλυπτουν σφαιρικα αμαξι και διαγνωστικο.Ισως υπαρχει συνεργασια του lexia με το sendre.Δεν ξερω ακριβως.
Τα σφαλματα που εχω χρεωθει κατα καιρους ειναι για το κοντρολ της πορτας οδηγου που ειναι μονιμο και fake (αναφερεται η επεξηγηση στο διαγνωστικο για αυτο, λογω του αριθμου παραγωγης του αυτοκινητου
και λεει να μην λαμβανεται υπ'οψιν)για ταχυτητα αυτοκινητου φευγαλεο που αφορα τις πιεσεις των τροχων,και στην BSI,ενδειξη λαδιου-προσορινο,μετα απο αποσυνδεση μπαταριας σφαλμα απροσμενης αρχικοποιησης bsi και το γνωστο πλεον με το κλειδωμα,που εδω και δυο μερες δεν το επισημαινει σαν σφαλμα-αλλα εξακολουθει να υπαρχει το προβλημα οπως αναφερω στο τελευταιο ποστ.
Στο κεφαλαιο BSI reset.Αναφερεται σε πολλα φορουν του εξωτερικου και για τα δικα μας αμαξια και για αλλες μαρκες.Για τα δικα μας εχει και σχετικο βιντεο.Και στο δικο μας το φορουμ σε ορισμενα προβληματα συνφορουμητες προτεινουν "αποσυνδεση μπαταριας"ισως εσφαλμενη εκφραση του BSI Rest.
Αυτο που λες για τη δηλωση της μπαταριας ειναι σωστο και λογικο.στη συνεχεια ομως μετα τη δηλωση εχει ολα τα στοιχεια του BSI reset.Αυτο ακριβως γινεται και εκει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Μάιος 2021, 14:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ωπ, σημαντική αυτή η πληροφορία. Θα έπρεπε να είναι "ΟΧΙ" όπως λες.
Άπαξ και είναι στο "ναι" εμένα πάει το μυαλό μου πως κάτι είναι σε λάθος σημείο.
Να ρωτήσω......όσες φορές βρίσκεσαι στο αυτοκίνητο......είσαι με το τηλεχειριστήριο?
Το key fob δηλαδή?..... και τα κουμπιά στο τηλεχειριστίριο δουλεύουν καλά?
Τα νιώθεις σωστά?
Αλλά απ'την άλλη, αν ήταν πατημένο το ξεκλείδωμα στο τηλεχειρηστίριο θα κανε το ίδιο και του οδηγού.
Όχι, κάτι μέσα στο BSI είναι, κάτι βρίσκεται σε λάθος θέση.

Όσον αφορά αυτό που είπες, να κάνεις τράμπα τις πλακέτες μόνο των ρελέ,
εγώ δε θα το πρότεινα, για την περίπτωση που είναι ζευγαρωμένες.....και που να τρέχεις μετά να ξαναζευγαρώνεις.

Η απ'ευθείας αλλαγή είναι η αγαπημένη μου. Βγάλε ρελέ, βάλε ρελέ.

Και μάλιστα θεωρώ πως και στα δικά μας οι πλακέτες πάλι έτσι διπλές είναι με πινάκια,
όπως στη φωτό του C3 που είδαμε παραπάνω.

Όσο όμως για το άλλο που λες, πως μετά τη δήλωση τα βήματα είναι του BSI reset,
δε νομίζω πως είναι έτσι.
Το βίντεο που βρήκα για BSI reset άλλα βήματα δείχνει.
Ενώ εγώ σ'αυτό που ανέφερα για δήλωση μπαταρίας, δεν κάνω κάποια άλλα βήματα.
Θα κάνω βιντεάκι πως την έκανα εγώ και θα με πεις αν έχει διαφορά ή όχι.

Ένα άλλο που ξέχασα:
Η μπαταρία που έχεις πάνω αυτή τη στιγμή...... η "Γ" όπως την ονομάσαμε.....
είναι μισή.
Οι πλάκες της από μέσα είναι μισές.
δεν είναι όλες καθαρές για αποθήκευση ενέργειας.
Άπαξ και σε βγάζει τάση στο ρελαντί 14,5V 14.7V, και με το ιστορικό της μπαταρίας,
να έχει κάτσει ένα χρόνο αχρησιμοποίητη, είμαι 99% σίγουρος πως από μέσα είναι η μισή καθαρή.
Και χωρίς να μας το πεις, ξέρω πως για κάποιον ανεξήγητο λόγο, το αυτοκίνητό σου
μπαίνει σε "economy mode" πολύ γρήγορα και εξαιρετικά συχνά.
Ίδια περίπτωση με μένα.
Με πουλήσαν μισή μπαταρία, "και καλά" για καινούρια και σε χαμηλότερη τιμή, αλλά ήταν ληγμένη,
δηλαδή μη σου πω πενταετίας, και είχε κάτσει στο ράφι χωρίς φόρτιση.
Και αντί να τη στείλουν πίσω, τη δώσαν σε τιμή κόστους (ή και όχι), διότι σιγά μη τη στέλναν πίσω.
Δες λίγο τον κωδικό που γράφει πάνω η μπαταρία, τον ανάγλυφο, τους 4 πρώτους χαρακτήρες,
να δούμε πότε φτιάχτηκε και πότε έληγε.
Είμαι επίσης 99% σίγουρος πως από τη στιγμή που την έβαλες, θα σε πάει 4 χρόνια.
Ακόμα και μισή που είναι.
Εδώ εμένα με πετρέλαιο με πήγε 4, εσένα με βενζίνη δε θα σε πάει?

Θα ψάξω λίγο ακόμα μπας και βρω κάνα ανοιγμένο BSI στο ίντερνετ.
Να δούμε πως είμαστε, γιατί τώρα μ'εβαλες κι εμένα σε απορία πως είναι από μέσα.
:lol :lol :lol :lol :lol

(η μισή μου μπαταρία, τις ζεστές μέρες, κάργα καλοκαίρι, έδειχνε τάση 13,8V, και έπαιζε μέχρι 14,8V κατά την κίνηση, όχι όμως λιγότερο.
Η τωρινή μου, αυτόν τον καιρό που δεν είναι κάψα, παίζει σταθερά στο 13,2V - 13,3V, και φτάνει μέχρι 14,8V κατά την κίνηση)

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Μάιος 2021, 21:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
Ζαχο καλησπερα.
Διαβασα το τελευταιο σου ποστ με προσοχη και σε ευχαριστω.
Σχετικα με την μπαταρια.
Πρεπει να σου πω οτι αυτη τη στιγμη παιζουν τρεις μπαταριες στο αμαξι.Η varta -1 exide & 1 adelco
77-75-74ah αντιστοιχα.Και αυτο γιατι δεν κινω το αυτοκινητο οποτε η μια ειναι επανω και οι αλλες δυο στη φορτιση.
Παντως εχεις δικιο για το economy mode.......Το αμαξι μπαινεi σε economy mode πολυ γρηγορα οποτε μαλλον ισχυει αυτο που λες για μιση μπαταρια,αν και πρωτη φορα το ακουω σαν εκφραση.
Αυριο θα δω στη varta τα αναγλυφα και θα σου πω.
Επιδη τα ηλεκτρονικα στα αμαξια μας Χ7 ειναι πολλα και περιεργα ισως μια μπαταρια "πεσμενη"να ευθυνεται
για τα .......βασανα μου.
Ισως αγοραζοντας μια νεα μπαταρια να διορθωθει το προβλημα???Ισως!!!!!!
Κοιταω και γω μηπως βρω καποιο ποστ με την BSI μας ανοιχτη να δουμε τι κρυβει μεσα της.


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω georgios στις Σάβ 15 Μάιος 2021, 19:51.
Αιτία: error
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μάιος 2021, 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
Ζαχο καλησπερα
Καπου βρικα αυτο.Ανοιξε το λινγκ.https://www.reddit.com/r/peugeot/comments/e96gm2/why_guys_which_one_of_this_is_the_chip_to_read/
Φαινεται το πισω μερος της BSI ενος πεζω ομοια αν οχι ιδια με τη δικη μας.Δες τις συγκολλησεις απο τις ασφαλειες και τις φυσες.Ειναι σαν την δικη μας.
Λοιπον απο οσο μπορω να δω δεν μπορω να ξεχωρισω καποιο ρελεπανω στην πλακετα παρα μονο τσιπακια βλεπω εκτος και αν ειναι απο την αλλη οψη!!!!!Δεν ξερω.Δες το και συ.
Θα κοιταξω βαση των συγκολλησεων καπου κοντα στις συγκολλησεις των φυσων.Δες το και συ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μάιος 2021, 00:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Όχι, αυτή είναι η κάτω πλευρά και τα ρελέ πολύ πιθανόν να βρίσκονται στην άλλη πλευρά
από δω κι από κει όμως, χωρίς να έχω βρει ανοιγμένη κάποια, αλλά μόνο από εξωτερικές φωτογραφίες
τα σημεία που σημειώνω σ'αυτή τη φωτό που βρήκες
είναι πιθανόν να φιλοξενούν ρελέ από την άλλη πλευρά

Εικόνα

θα συνεχίσω το ψάξιμο.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα κλειδωματος-Ξεκλειδωματος citroen C5 x7
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μάιος 2021, 12:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
Καλημερα Ζαχο.
Συμφωνω μαζι σου.Φαινεται επισης και ενα σημειο με δυο......υποπτες για ρελε θεσεις αν και τα "ποδαρακια"ειναι πολλα.Αλλα και αυτα ζευγαρωμενα ειναι.
Ομως αν κρινω απο τα ποδαρακια που εχεις..κυκλωσει και αν αυτα αντιστοιχουν στα ρελε Lock-Unlock βλεπω οτι διαφερουν κατα πολυ απο τα ρελεδακια YN119 του C3 και δυστυχως αυτα εχω παραγγειλει απο
aliexpress.Λεω δυστυχως οχι για το κοστος που δεν ειναι σπουδαιο αλλα για την συμβατοτητα και την αναμονη των συγκεκριμενων.
Προσανατολιζομαι να αγορασω μια BSI used (που δεν ειναι και φτηνη λυση)μονο και μονο να την ανοιξω και να δω πως ειναι και ισως χρησιμοποιησω τα ρελε σε μια δεδομενη επεμβαση.
Εχω δει καποια ρελε εδω στο νετ (nec)αλλα δεν ειναι εμφανες πως ταιριαζουν στα δικα μας BSI.
Κανε μου σε παρακαλω μια υπενθυμιση πως θα κανω upload φωτο στην συζητηση μας αν κατι βρω-Thanks


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 5 [ 68 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

Μαρκα Citroen εν Ελλαδι
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Kilomeater
Απαντήσεις: 12
Προβλημα με σταχτοδοχειο C5 II
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C5
Συγγραφέας: pikos2000gr
Απαντήσεις: 0
5 Χρόνια Εργοστασιακή Εγγύηση Citroën
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 37
Citroen Xantia coupe
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Προβλημα με τους διακοπτες κλιματισμου...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron