Παιδια για πειτε μου την γνωμη σας για αλλαγη στα τακακια....να βαλω παλι τα μαμα η after market;;και αν ναι πια μαρκα προτεινετε;θα εχω προβλημα που ειμαι στην εγγυηση;ευχαριστω
προβλημα με την εγγυηση θεωριτικα εχεις στα φρρενα αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να μην στο περασουν.... γνωριζω αυτοκινητα που δεν εχουν τιποτα μαμα πανω τους και δεν τους λενε τιποτα... ακομα και πρωτο σταδιο βελτιωμενα..
ποιος ο λογος να μην ξανα βαλεις τα μαμα εφοσον σε αφησαν ευχαριστημενο ομως...?
Δεν ξερω βρε verde αν ειμαι ευχαριστημενος και στο λεω αυτο γιατι με τα προηγουμενα αμαξια που ειχα κραταγανε 40 με 50000km τα τακακια ενω αυτα τωρα εχουν 21000κm και ειναι στο οριο αλλαγης και ημουνα και πιο αγριο νιατο τοτε!!
Δεν ξερω βρε verde αν ειμαι ευχαριστημενος και στο λεω αυτο γιατι με τα προηγουμενα αμαξια που ειχα κραταγανε 40 με 50000km τα τακακια ενω αυτα τωρα εχουν 21000κm και ειναι στο οριο αλλαγης και ημουνα και πιο αγριο νιατο τοτε!!
Στο δικό μας έχουμε 22.000κλμ και έχουν ακόμα αρκετή πάστα. Βέβαια είναι χιλιόμετρα ταξιδίων. Αλλά όντως τα 20.000 για αλλαγή τακάκια είναι λίγα... Πρόσεχε μην φας κανένα δίσκο με τα νέα φρένα.
ε τοτε κοιτα τι διαθεσιμο υπαρχει σε Ferodo, ουσιαστικα για τα DS2500... θα εχουν πολυ καλυτερο φρεναρισμα αλλα απο διαρκεια ζωης στα ιδια θα σου ερθει...
το θεμα ειναι οτι δυσκολα θα σου δωσει καποιος συμβουλη με απολυτη σιγουρια καθως φανταζομαι λιγοι εως κανενας εχουν δοκιμασει να φορεσουν διαφορετικα τακακια απο τα εργοστασιακα σε C5...
τωρα απο την αλλη να πας σε συνεργειο να σου βαλει θεοσκληρα τακακια (του τυπου: "χρονια τα βαζω σε πολλα αμαξια εμπιστεψου με") να μην τρωγονται με τιποτα μεν αλλα να μην φρεναρουν κιολας δε νομιζω οτι αποτελει λυση.. την πατησε φιλαρακι μου και σε καλο μηχανικο ετσι ο οποιος του εξηγουσε ποσο εχουν χαλασει τα Ferodo.........
εγω θα σου προτεινα να αλλαξεις και τα υγρα φρενων σε dot 5.1.. εκει ισως δεις οντως αισθητη διαφορα αν θες πιο δυνατα φρενα.. εφοσον δε σε αφησαν ικανοποιημενο..
εγω θα σου προτεινω να βαλεις τα μαμα αλλα οχι στην αντιπροσωπεια.. σε συνεργειο... θα γλυτωσεις καποιο ποσο σιγουρα.. οι αντιπροσωπειες ολων των αυτοκινητων ειναι φαρμακεια!!
Συγνωμη που γραφω στα C5 ενω εχω Xantia II 1.8 16ν, απλα το θεμα τακακια ειναι κατι σχετικα γενικο και αφορα ολους μας.
Εμενα σε συνεργειο "της γειτονιας" οταν ειχα αλλαξει τα τακακια μου μπροστα και πισω με τα "κλασικα" μαμα Bendix, με εξαερωση κυκλωματος φρενων και 2 μπουκαλια LHM εδωσα 100 ευρω για ολα. Απο αυτα τα 60 ηταν τα τακακια.
Σε μαγαζι με ανταλλακτικα για γαλλικα αυτοκινητα, ειδα με μια μικρη εκπτωση που μου εδινε, οτι τα μπροστα μου τα κοστολογουσε 30 ευρω, και τα πισω 25. 5-7 ευρω εχει το καθε δοχειο LHM. Τα υπολοιπα ειναι εργασια.
Λογικα οι τιμες των ανταλλακτικων ειναι παραπλησιες για τα αυτοκινητα αυτα και δεν θα εχουν τρομερες διαφορες στην τιμολογηση. Το πολυ διαφορα κοντα στα 5-7 ευρω.
Οσο για την διαρκεια ζωης των τακακιων (των Bendix, Textar και των αλλων λοιπων μαμα εταιριων που προμηθευεται η Citroen-Peugeot) ειναι λιγο περιεργη. Γιατι σε δυνατα φρεναρισματα θα παρατηρησετε οτι μετα απο λιγο λογω θερμοκρασιας δεν εχετε καλο φρενο, και γι αυτο φταινε τα τακακια........ Επισης γενικα δεν εχει καλη αισθηση το φρενο και μερικες φορες σφυριζουν σε ασχετα χρονικα διαστηματα. Τα καλα των "μαμα" τακακιων της εταιριας.
Εμενα μαλιστα για περιπου 3 μηνες κυνηγουσα λιγο το αυτοκινητο σε κατφορες και ευθειες, με αποτομα φρεναρισματα με κατεβασματα απο τα 160-170 μεσα σε 400-500 μετρα, και μου εφαγε τα μπροστινα σε 5000 χιλιομετρα........
Οσο για το θεμα της εγγυησης στα φρενα δεν μπορουν να πουν τιποτα ΜΟΝΟ εαν εβαλες τακακια που "τρωνε" τον δισκο και χρειαστεις δισκους. Για τιποτε αλλο δεν μπορουν να σου πουν ή να βρουν αφορμη για το οτιδηποτε.
Επισης τα παλια τακακια (στα παλαιοτερα χρονια κια αυτοκινητα) κρατουσαν παραπανω και λογω του οτι τα αυτοκινητα ηταν πιο ελαφρια και γιατι ειχαν σαν συστατικο τους τον καρκινογονο αμιαντο (ινες και σκονη αμιαντου). Το ιδιο συνεβαινε και με τους συμπλεκτες. Για τον ιδιο λογο σφυριζουν τα τωρινα τακακια ειδικα αν ειναι και λιγο πιο σκληρα απ'οτι πρεπει.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
Εγω φιλε εχω χαντια 1,6 μου εβαζε ενα ξαδερφακι τακακια λουκας μου εβγαζαν περιπου 40000 χλμ με κανονικη οδηγηση τωρα αναγκαστικα να αλλαξω δισκους εμπρος εβαλα φεροντο τακακια εμπρος τεξταρ ομοια και τακακια πισω τεξταρ και βλεπουμε παντως για μενα αποψη μου ειναι να βαλεις τακακια ιδια με αυτα που φοραει η μαμα και να τα παρεις απο μαγαζι εκτος αντιπροσωπειας
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
εγγυηση εχω μεχρι 12/2012 και τα εβαλα στον Χανιαδακη!εμενα προσωπικα σε συγκριση και με τα προηγουμενα αμαξια που ειχα αλλα και απο τιμες που ακουω απο συναδελφους σε αλλες μαρκες, ειναι πολυ καλη η τιμη!μην μου κανεις συγκριση με το συνεργειο της γειτονιας ειναι αστοχη!!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση