Το σημείο όπου παρατηρήθηκε η διαρροή. Μικρή και "μπιχλώδης", δηλ. λάδι και σκόνες.
Μερικές επιπλέον φωτό από κάτω και από την πίσω μεριά κοιτάζοντας προς τα εμπρός
Και μια όψη απο κάτω και εμπρός, σχεδόν ακριβώς από κάτω, στα αριστερά της φωτογραφίας είναι η ρόδα
του συνοδηγού.
Διαβάζοντας το θέμα θυμήθηκα αυτό που γράφει για όλα τα υδροπνευματικά η σιτροέν.
Μη "σφίγγετε" πολύ τα στεγανοποιητικά γιατί
"στεγανοποιούν από μόνα τους λόγω της πίεσης των υδραυλικών υγρών"
Τα πρώτα δυο χρόνια, κάθε μέρα με το παρκάρισμα την κατέβαζα κάτω και την επόμενη
μετά το ξεκίνημα, την ανέβαζα στο νορμάλ.
Αλλά δε μ'έκοβε το ξερό'μ. Με το κατέβασμα, έπεφτε και η πίεση, λίγο μεν αλλά δεν ήταν η πίεση που
θέλει να έχει μέσα το κύκλωμα.
Ε, απ'το πολύ πέσε-πέσε, η μια μπουκάλα κάπου πήρε αέρα και δεν έκανε την στεγανοποίηση
που θα έπρεπε.
Επίσης, κανα δυο τρεις φορές που άλλαξα λάδια σε δυκόλονο ανυψωτικό, με τις ρόδες να κρέμονται
δε το 'ξερα και άφησα κλειστό το πώμα του δοχείου των υδραυλικών.
Και αυτό, γράφει η σιτροέν, απαγορεύεται δια ροπάλου.
Στο docbackup γράφει η σιτροεν σαφέστατα και με κόκκινα γράμματα
Κάθε φορά που ανυψώνετε το όχημα με τις ρόδες να κρέμονται
πάντα να ανοίγετε το πώμα του δοχείου LDSΠροφανώς, τα στεγανοποιητικά κάνουν στεγανοποίηση με την πίεση και όποτε
είναι να πέσει η πίεση πρέπει να υπάρχει τρόπος να μπει μέσα αέρας
οπότε άμα δεν ανοίξεις το δοχείο των υδραυλικών, θα μπει ο αέρας απο τις τσιμούχες.
Με αποτέλεσμα να υπάρχει διαρροή, η οποία όμως σταματάει μόλις το κύκλωμα
ξαναποκτήσει πίεση.
Με τον φίλο (τώρα πια.....) από την αντιπροσωπεία Σιτροεν Βεγλεκτσής της Αλεξανδρούπολης
έκανα μια κουβέντα και με είπε αυτό ακριβώς,
"κάθε φορά που σήκωνα τα πρώτα C5, που ήταν απλά υδροπνευματικά,
αρχίζαν και τρέχαν οι πίσω μπουκάλες, μόλις τα κατέβαζα σταματούσαν".
Μετά τα δυο προαναφερθέντα χρόνια, σταμάτησα να το ανεβοκατεβάζω. Ο λόγος.
Αυξάνονται οι ώρες λειτουργίας της αντλίας και δεν υπάρχει κανένα όφελος
ούτε φεύγει εντελώς η πίεση απ'το κύκλωμα.
Και ουσιαστικά το κύκλωμα χρειάζεται την πίεση για να μη χάνει υγρά.
Γι' αυτό και δε πέφτει εντελώς με το σβίσημο του αυτοκινήτου.
Την παραπάνω διαρροή την είδε ο τεχνικός απ'το ΚΤΕΟ
και εκεί που βρίσκεται είναι δύσκολο να τη δει κανείς.
Το σημείο καθαρίστηκε όσο γίνεται και παρακολουθείται.
Και δεν είναι και εύκολο να καθαρίσεις με το χέρι και το χαρτί εντελώς όλο το χώρο.
Το κομάτι που κοιτάει προς το μέταλλο δε καθαρίστηκε.
Μόνο το τμήμα προς τον χώρο της μηχανής καθαρίστηκε που έχει χώρο να βάλεις χέρι.
Ελέχθηκε η στάθμη των υγρών
με το DiagBox και βρέθηκε στο σωστό σημείο, άρα τα υγρά μας δεν έχουν φύγει.
Τις στεγνές μέρες, μέρα παρά μέρα, στρίβω τιμόνι και περνάω ένα φύλο χαρτί υγείας
και βρίσκω το σημείο καθαρό.
Τις βροχερές μέρες, τα νερά και η υγρασία, βρέχουν τα ήδη λερωμένα προς τα πάνω λάδια
και τα κατεβάζουν κάτω και λερώνεται το σημείο.
Το παρακολουθούμε και βλέπουμε.
Μια καινούρια μπουκάλα κάνει 340 ευρώ και ένα πενηντάρικο θέλει ο παραπάνω φίλος για τη δουλειά.
Και εάν υπάρχει συνεχής διαρροή, όπως μου ανέφερε, το λάδι φθείρει το κάτω σινεμπλόκ της ανάρτησης
το οποίο δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό, πάει μαζί με όλο το hub carrier, όλο το μεταλλικό κομμάτι, (250 ευρώ).
Ευτυχώς υπάρχει στο ebay είτε σκέτο λάστιχο, είτε λάστιχο μέσα σε μεταλλικό κομμάτι,
είτε ένα μόνο του είτε ζευγάρι.
Εντελώς πληροφοριακά, στο ebay βρήκα:
σινεμπλόκ σκέτο λάστιχο μονό #221324812837 περί τα 20 ευρώ
σινεμπλόκ λάστιχο μέσα σε μεταλλικό κέλυφος μονό #261290283975 περί τα 20 ευρώ επίσης
σινεμπλόκ λάστιχο μέσα σε μεταλλικό κέλυφος ζευγάρι #370620780478 περίπου 35-40 ευρώ.
οι τιμές μαζί με τα μεταφορικά.
C5 Tourer 2.0 Hdi 163
90.000 χλμ.