Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 16:42 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντήρηση ανάρτησης C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2012, 11:53 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Πριν λιγες ημερες που εκανα το service των 60000km αλλαξα και τα LDS της αναρτησης,τωρα ειναι πιο μαλακη και καταπινει ακομα καλητερα τους κακους ελληνικους δρομους!!

:clap :clap

Ειδες οτι τελικα εχει διαφορα καιδ εν ειναι για 200000 χιλιομετρα;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντήρηση ανάρτησης C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2012, 11:56 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ναι σου λεει 5χρονια η' 200000km

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντήρηση ανάρτησης C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Δεκ 2014, 15:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Επαναφέρω.
Το αυτοκίνητο είναι 2.000cc, του 2007 με 55 χιλ χλμ. Πηγαινοέρχεται αποκλειστικά στο χωριό.
Το Σάββατο πάω για σέρβις λίπανσης. Πειράζω τίποτα στην ανάρτηση; δεν νιώθω κάτι κακό όταν το οδηγάω.
Αν χρειαστεί να αλλάξω LDS πόσο είναι το κόστος;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντήρηση ανάρτησης C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Δεκ 2014, 16:12 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Κακό δεν θα του κάνεις!!Τα lds κάνουν γύρω στα 50€!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντήρηση ανάρτησης C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Δεκ 2014, 16:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8106
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
θελει και επιπλέον βοηθεια από λεξια να επαναφέρεις τα υγρα επιστροφης στο δοχειο?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντήρηση ανάρτησης C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Δεκ 2014, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Νομιζω οτι στο C5 ειναι απαραιτητη η συνδεση της 'Αλεξιας' για να γινει η αλλαγη των υγρων LDS στην αναρτηση

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντήρηση ανάρτησης C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Δεκ 2014, 19:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
nik0laus έγραψε:
Νομιζω οτι στο C5 ειναι απαραιτητη η συνδεση της 'Αλεξιας' για να γινει η αλλαγη των υγρων LDS στην αναρτηση


Όχι, δεν είναι απαραίτητο το lexia. Το μηχάνημα σου δίδει την δυνατότητα να "σπάσεις" την πίεση του κυκλώματος και μετά να αδειάσεις το κύκλωμα απο τα παλιά υγρά. Αλλά υπάρχει η δυνατότητα, να χαμηλώσεις τέρμα το αμάξι και μετά να ανοίξει ο μηχανικός τις βαλβίδες που έχει το κύκλωμα και να ξεπρεσαριστεί. είναι λιγάκι περισσότερη η φασαρία δηλαδή.
Αφού βγουν όλα τα υγρά, συμπληρώνεις όσο πρέπει και γυρνάς το τιμόνι πολλές φορές αριστερά, δεξια με τον κινητήρα σε λειτουργία για να γίνει η αυτόματη εξαέρωση, η τάπα που έχει το δοχείο του lds είναι ειδικότατη και είναι εάν προσέξετε ημιδιαπερατή, σαν μεμβράνη κτλπ
Θεωρώ οτι εάν παρήλθαν 7 έτη δεν είναι κακό να αλλαχτούν τα υγρά και το όφελος στην άνεση και στην σωστή λειτουργία θα είναι πολύ μεγάλο, άλλωστε ένα παλιο υγρό χαλάει τσιμουχάκια κτλπ.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντήρηση ανάρτησης C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Δεκ 2014, 11:08 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ωραίος ο Γιώργης! :thumb

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντήρηση ανάρτησης C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Απρ 2015, 21:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Το σημείο όπου παρατηρήθηκε η διαρροή. Μικρή και "μπιχλώδης", δηλ. λάδι και σκόνες.

Εικόνα

Μερικές επιπλέον φωτό από κάτω και από την πίσω μεριά κοιτάζοντας προς τα εμπρός

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Και μια όψη απο κάτω και εμπρός, σχεδόν ακριβώς από κάτω, στα αριστερά της φωτογραφίας είναι η ρόδα
του συνοδηγού.

Εικόνα


Διαβάζοντας το θέμα θυμήθηκα αυτό που γράφει για όλα τα υδροπνευματικά η σιτροέν.
Μη "σφίγγετε" πολύ τα στεγανοποιητικά γιατί
"στεγανοποιούν από μόνα τους λόγω της πίεσης των υδραυλικών υγρών"

Τα πρώτα δυο χρόνια, κάθε μέρα με το παρκάρισμα την κατέβαζα κάτω και την επόμενη
μετά το ξεκίνημα, την ανέβαζα στο νορμάλ.
Αλλά δε μ'έκοβε το ξερό'μ. Με το κατέβασμα, έπεφτε και η πίεση, λίγο μεν αλλά δεν ήταν η πίεση που
θέλει να έχει μέσα το κύκλωμα.
Ε, απ'το πολύ πέσε-πέσε, η μια μπουκάλα κάπου πήρε αέρα και δεν έκανε την στεγανοποίηση
που θα έπρεπε.
Επίσης, κανα δυο τρεις φορές που άλλαξα λάδια σε δυκόλονο ανυψωτικό, με τις ρόδες να κρέμονται
δε το 'ξερα και άφησα κλειστό το πώμα του δοχείου των υδραυλικών.

Και αυτό, γράφει η σιτροέν, απαγορεύεται δια ροπάλου.

Στο docbackup γράφει η σιτροεν σαφέστατα και με κόκκινα γράμματα
Κάθε φορά που ανυψώνετε το όχημα με τις ρόδες να κρέμονται
πάντα να ανοίγετε το πώμα του δοχείου LDS


Προφανώς, τα στεγανοποιητικά κάνουν στεγανοποίηση με την πίεση και όποτε
είναι να πέσει η πίεση πρέπει να υπάρχει τρόπος να μπει μέσα αέρας
οπότε άμα δεν ανοίξεις το δοχείο των υδραυλικών, θα μπει ο αέρας απο τις τσιμούχες.
Με αποτέλεσμα να υπάρχει διαρροή, η οποία όμως σταματάει μόλις το κύκλωμα
ξαναποκτήσει πίεση.

Με τον φίλο (τώρα πια.....) από την αντιπροσωπεία Σιτροεν Βεγλεκτσής της Αλεξανδρούπολης
έκανα μια κουβέντα και με είπε αυτό ακριβώς,
"κάθε φορά που σήκωνα τα πρώτα C5, που ήταν απλά υδροπνευματικά,
αρχίζαν και τρέχαν οι πίσω μπουκάλες, μόλις τα κατέβαζα σταματούσαν".

Μετά τα δυο προαναφερθέντα χρόνια, σταμάτησα να το ανεβοκατεβάζω. Ο λόγος.
Αυξάνονται οι ώρες λειτουργίας της αντλίας και δεν υπάρχει κανένα όφελος
ούτε φεύγει εντελώς η πίεση απ'το κύκλωμα.
Και ουσιαστικά το κύκλωμα χρειάζεται την πίεση για να μη χάνει υγρά.
Γι' αυτό και δε πέφτει εντελώς με το σβίσημο του αυτοκινήτου.

Την παραπάνω διαρροή την είδε ο τεχνικός απ'το ΚΤΕΟ
και εκεί που βρίσκεται είναι δύσκολο να τη δει κανείς.
Το σημείο καθαρίστηκε όσο γίνεται και παρακολουθείται.
Και δεν είναι και εύκολο να καθαρίσεις με το χέρι και το χαρτί εντελώς όλο το χώρο.
Το κομάτι που κοιτάει προς το μέταλλο δε καθαρίστηκε.
Μόνο το τμήμα προς τον χώρο της μηχανής καθαρίστηκε που έχει χώρο να βάλεις χέρι.
Ελέχθηκε η στάθμη των υγρών
με το DiagBox και βρέθηκε στο σωστό σημείο, άρα τα υγρά μας δεν έχουν φύγει.
Τις στεγνές μέρες, μέρα παρά μέρα, στρίβω τιμόνι και περνάω ένα φύλο χαρτί υγείας
και βρίσκω το σημείο καθαρό.
Τις βροχερές μέρες, τα νερά και η υγρασία, βρέχουν τα ήδη λερωμένα προς τα πάνω λάδια
και τα κατεβάζουν κάτω και λερώνεται το σημείο.
Το παρακολουθούμε και βλέπουμε.

Μια καινούρια μπουκάλα κάνει 340 ευρώ και ένα πενηντάρικο θέλει ο παραπάνω φίλος για τη δουλειά.
Και εάν υπάρχει συνεχής διαρροή, όπως μου ανέφερε, το λάδι φθείρει το κάτω σινεμπλόκ της ανάρτησης
το οποίο δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό, πάει μαζί με όλο το hub carrier, όλο το μεταλλικό κομμάτι, (250 ευρώ).
Ευτυχώς υπάρχει στο ebay είτε σκέτο λάστιχο, είτε λάστιχο μέσα σε μεταλλικό κομμάτι,
είτε ένα μόνο του είτε ζευγάρι.

Εντελώς πληροφοριακά, στο ebay βρήκα:

σινεμπλόκ σκέτο λάστιχο μονό #221324812837 περί τα 20 ευρώ

σινεμπλόκ λάστιχο μέσα σε μεταλλικό κέλυφος μονό #261290283975 περί τα 20 ευρώ επίσης

σινεμπλόκ λάστιχο μέσα σε μεταλλικό κέλυφος ζευγάρι #370620780478 περίπου 35-40 ευρώ.

οι τιμές μαζί με τα μεταφορικά.

C5 Tourer 2.0 Hdi 163
90.000 χλμ.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντήρηση ανάρτησης C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Απρ 2015, 21:45 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Πρωτη φορά το ακούω αυτό για το καπάκι!!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντήρηση ανάρτησης C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Απρ 2015, 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Πρωτη φορά το ακούω αυτό για το καπάκι!!!


εδω εχουμε πρωτη φορα αριστερα....συγχωρησε....απλα αμα σηκωσεις το αμαξι χωρις να το ανοιξεις μετα θα δεις οτι εχει πεταξει υγρα απο επανω του γιατι ειναι ειδικο και ημιδιαπερατο...

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντήρηση ανάρτησης C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Απρ 2015, 16:28 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Για να δεις τα υγρα σε πια θέση πρέπει να ειναι η ανάρτηση?

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντήρηση ανάρτησης C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Απρ 2015, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Για να δεις υγρά στην τελευταία C5 θες το διαγνωστικό DiagBox.
Δεν έχω ιδέα άν το κάνει και το Lexia, απο Lexia έχω μαύρα μεσάνυχτα.
Σε DiagBox το'χω κάνει και γι'αυτό μπορώ να μιλήσω σίγουρα.
Έχει το λοιπόν το DiagBox ένα μενού "Παράδοση στον πελάτη"
εκεί έχει μια υπο-επιλογή "έλεγχος υδραυλικού υγρού"
Με το που την πατάς αρχίζει και κάνει τα δικά του το αυτοκίνητο
φέρνει όλα τα υγρά της ανάρτησης στο ντεπόζιτο, προφανώς και απ'το
υδραυλικό τιμόνι, μιας που είναι κοινή τροφοδοσία κοινό λάδι,
και όταν έρθουν όλα τα υγρά στο ντεπόζιτο,
η σωστή στάθμη πρέπει να είναι ανάμεσα στα δυο "σκαλοπατάκια" που κάνει ο λαιμός του δοχείου.
Η διαδικασία δειαρκεί περί τα 3 λεπτά.
Και κατά τη δειάρκεια το αυτοκίνητο κατεβαίνει εντελώς κάτω απο μόνο του, δε κάνει τίποτα ο χειριστής.
Μετά ακολουθεις το επόμενο βήμα που σου βγάζει η οθόνη για να τελειώσει ο έλεγχος,
δηλ. περιμένεις κάνα 3λεπτο και αποσυνδέεις τη μπαταρία για ένα-δυο λεπτά
και την ξανασυνδέεις.
Ιδού οι οδηγείες απο το Doc Backup

σελίδα 1

Εικόνα

σελίδα 2

Εικόνα

Το Diag Box ειναι εφαρμογή. Πρόγραμμα για PC.
Είναι φτιαγμένο να δουλεύει σε WinXP αλλά το είδα να το δουλεύουν και σε Win7
Προσοχή, μόνο 32 bit.
Το πουλάν στο ebay σε διάφορες τιμές, από 60-70 ευρώ μέχρι και 150+
και μαζί δίνουν και τα καλώδια και το μηχανάκι που κάνει το interface ανάμεσα στο αυτοκίνητο και τον υπολογιστή
και σε βγάζει ένα USB για να συνδέσεις τον υπολογιστή.
Εγώ κατάληξα και αγόρασα το παρακάτω

http://www.ebay.co.uk/itm/321710139371? ... EBIDX%3AIT

σε περίπτωση που δε σας βγάλει πουθενά ο σύνδεσμος, το νούμερο του αντικειμένου είναι #321710139371
και το βρήκα στο UK ebay, όχι στο ".com" αλλά στο ".co.uk"

Όσον αφορά το άνοιγμα του καπακιού όταν ανυψώνουμε το αυτοκίνητο με τις ρόδες να κρέμονται
και εγώ παρομοίως όταν το διάβασα απόρησα, αλλά σκέφτηκα πως για να το λέει το επίσημο manual
και μάλιστα να το επαναλαμβάνει με κόκκινα γράμματα σε κάθε εργασία
που περιλαμβάνει ανύψωση του αυτοκινήτου με τις ρόδες να κρέμονται,
ε λέω, κάποιος λόγος θα υπάρχει. Γι'αυτο και το αναπαράγω, δε το βγάζω απ'το μυαλό μου.
Το γράφει το επίσημο εγχειρίδιο.
Και ισχύει και για τα προηγούμενα C5, 2001 και εξής,
μιας που το κύκλωμα έχει τις ίδιες αρχές λειτουργίας.
Οπότε, όσοι έχουν υδροπνευματικά C5, ανεξαρτήτως χρονολογίας κατασκευής,
όταν πατε να αλλάξετε λάδια, ή τακάκια, ή ακόμα και λάστιχα στο βουλκανιζατερ
κάθε φορά που θα χρειαστεί να σηκωθεί το αυτοκίνητο με τις ρόδες να κρέμονται,
θεωρήστε το ζωτικής σημασίας και μη διστάσετε, ανοίξτε το καπώ και ανοίξτε το καπάκι των υδραυλικών
και σημαδέψτε το κάπως για να μη το ξεχάσετε όταν κατεβάσετε το αυτοκίνητο, επίσης σημαντικό.
Εγώ το ανοίγω ακόμα και μια ρόδα να βγάλω για να αλλάξω λάστιχο.
Πρώτα απλά το σήκωνα στη μεγάλη σκάλα, αλλά θεωρώ πως η θέση αυτή
ίσως να περιλαμβάνει πιεση περισσότερη απ'όσο θα'πρεπε για το κύκλωμα και ανακάλεσα.
Και πλέον απλά ανοίγω το καπάκι.
Μια πατέντα που σκαρφίστικα για να μη το ξεχνάω.
Εχω μονίμως στο αυτοκίνητο μια χαρτοταινία, τη λεπτή 19mm,
κόβω ένα κομάτι καμιά εικοσαριά πόντους και το ακουμπάω στο "χαλαρωμένο" καπάκι
ώστε να πιάνει και στο φτερό στο πλάι. Ακόμα κι αν το ξεχάσω, κλείνοντας το καπω
θα φαίνεται στο πλάι η χαρτοταινία και θα μας το θυμίσει.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντήρηση ανάρτησης C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Απρ 2015, 19:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8106
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ΑΚΟΥ δεις κολπα τα σε5........αμ καλα λεω ότι το τελευταιο γνησιο σιτροεν είναι το ξανθια.......

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντήρηση ανάρτησης C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Απρ 2015, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
:thumb :thumb :thumb :thumb

σαν τη μυρουδιά του LHM δεν υπάρχει.
σνιφ σνιφ.....ααααααχχχχ....λαδάκι

το πολύ το ηλεκτρονικό είναι που δε με αρέσει.
Προς το παρών, προσωπικά, τα 5 χρόνια τα κλεινω του χρόνου
αλλά δε σκοπεύω να κάνω κάτι στα υγρά.
Το αυτοκίνητο προστατεύεται απο καιρικές συνθήκες
γι'αυτο λέω να το αφήσω να φτάσει τα 200.000 όπως λέει το εργοστάσιο.
Εξάλου, με τη διαρροή που ίσως έχω, μπορεί να χρειαστεί τελικά κάποια στιγμή
να ανοιχτεί το κύκλωμα για την αντικατάσταση της μπουκάλας,
οπότε θα γίνει ανανέωση με εκείνον τον τρόπο.
Εγώ είμαι της τακτικής "άμα δουλεύει καλά, μη το διορθώνεις"
ή τελος πάντων μη βάζεις χέρι. Το 'χω πάρει απο φόβο.

:lol :lol :lol

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 7 [ 98 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο



Συναφή θέματα

C5 αντλια λαδιου αναρτησης υδραυλικων citroen
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Συντηρηση και tips για τον thp
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: ds3_ncl
Απαντήσεις: 10
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ - SERVICE
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 43
Επιλογή ανάρτησης C3 1.1 2006
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 13
αλλαγη αναρτησης
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C5
Συγγραφέας: ALES
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron