Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ]
lakis99
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ C5 2001 1800 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Φεβ 2010, 19:01 |
|
|
Καλησπερα σε ολους.Το αμαξη πηγε στο συνεργιο το διαγνωστικο δεν ενδειξε κατι?δειχνει ολα οκ!και πιθανον να εχει καει η αντλια!.θα τοποθετηθει αλλη για δοκιμη? και βλεπουμε!.
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ C5 2001 1800 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Φεβ 2010, 19:53 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Δεν υπαρχει λαμπακι που να σχετιζεται με την αναρτηση στο καντραν!!αυτο γινοτανε παλια στο texas πλεον περνανε ολα απο το bsi και σου γραφει το προβλημα στην οθονη!!
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ C5 2001 1800 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Φεβ 2010, 20:47 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Δεν ξερω το γιατι!!αλλα αφου δεν το βγαζει σαν βλαβη το lexia θα στο βγαλει το bsi??,Επισης δεν ξερουμε τι χιλομετρα εχει ο φιλος, και αν την εχει συντηρηση ποτε σε αυτα τα 9 χρονια!!!
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
lakis99
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ C5 2001 1800 Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Φεβ 2010, 23:27 |
|
|
καλησπερα σε ολους τελικα ειναι αντλια.δυστυχως? αλλα τι να κανουμε η αγαπη μας παραμενει για τη λοχια μας και ειπα να τι βαλω καινουρια μιας και μεταχειρισμενη τι φωβαμε.Τωρα κρατηθειτε λιγο στην καρεκλεσας! το κοστος της αντλιας σαν ανταλαχτικο! ειναι στα 950 eyro? και φυσικα εχουμε?την εργασια ? /λαδια?/κ.λ.π τι να κανουμε? η ομορφες Γαλλιδες θελουν λεφτα! παρολαυτα ?την αγαπαμε! Καλο βραδυ!
|
|
|
|
|
Γιάννης Αννουσάκης
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ C5 2001 1800 Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Μάιος 2012, 22:56 |
|
|
Αγαπητοί φίλοι, δεν έδειξε λαμπάκι ούτε προειδοποίηση και τάπαιξε η μονάδα ανάρτησης, αυτό το τριών μερών ως ενιαίο πωλούμενο, συνδεμένα το ένα πάνω στο άλλο με βίδες, το ηλεκτρικό περιστροφής της αντλίας, η αντλία και η πλακέτα, το ονομάζουν μονάδα ανάρτησης η ΜΑ. Καλά και ήσουνα σε ξεκίνημα, αν ήσουνα με 160 - 180 με το μαγικό χαλί σου και κουτούλαγε χάμω σαν σκαφτικό, εσύ που θα ήσουνα. Δεν μπορώ να δεχθώ ότι η αγάπη σου για το C5 σου επιτρέπει να μην ζητήσεις από την Citroen, να προσθέσει από την βαλβίδα ρύθμισης πίεσης που υπάρχει στην ΜΑ, ένα καλώδιο πριν τον διακόπτη εντολής ύψους, ώστε αυτός να στείλει απεικόνιση service emergensy στο Multi, και όχι να είναι τυφλό το Multi, σε τόσο σοβαρό πρόβλημα. Το C5, πρόσεξέ το αυτό, δεν έχει εναλλακτική ανάρτηση για να συνεχίσει το ταξίδι, ούτε για να το κρατήσει να μη γίνει σκαπτικό με 160 χαω, μην ξεχνάμε δε ότι είναι - κρίνεται το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στον κόσμο (με αυτό όμως το κρίσιμα επικίνδυνο κενό). Οι καταχωρήσεις πως η ΜΑ είναι μακράς ζωής, λένε ακριβώς πως είναι εφ όρου ζωής του αυτοκινήτου, δεν απαλλάσσει από την υποχρέωση, ειδοποίησης όταν πρόκειται να γνατίσει το αυτοκίνητο. Εγώ πάντα τρέχω. Ατύχημα δεν έχω κάμει στα 48 χρόνια που οδηγώ. Έχω δίπλωμα εκπαιδευτή οδηγών αυτοκινήτου ΕΙΧ και ΦΙΧ. Εμένα με άφησε μεσάνυχτα από Ηράκλειο προς Χανιά με πολλά αλλά ευτυχώς σε μεγάλη ευθεία και χωρίς κίνηση. Φιλικά Γιάννης Αννουσάκης 23.05.12
|
|
|
|
|
Γιάννης Αννουσάκης
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ C5 2001 1800 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μάιος 2012, 03:00 |
|
|
Δεν βγάζει κανένα λαμπάκι όταν η Μονάδα Ανάρτησης σταματάησει να λειτουργεί, ούτε όταν διατηρείται η προϋπάρχουσα πίεση, ούτε όταν εξανληθεί. Εμένα έτσι μου έχει συμβεί. Το αυτοκίνητο είναι στου Βενιανάκη στα Χανιά 1 μήνα τώρα. Διαγνώστηκε Μονάδα Ανάρτησης, αυτό που λέτε τρόμπα υψηλής η ηλεκτρική αυτή. Μου εξήγησαν ότι δεν υπάρχει ένδειξη για την περίπτωση αυτή. Μου εξήγησαν ότι στο νέο μοντέλο υπάρχουν αυτές οι ενδείξεις από την Μονάδα Ανάρτησης. Πράγμα που αποδυκνείει ότι αποτελεί παράλειψη και μάλιστα κρίσιμα επικίνδυνη, αφού στο Ντισπλάυ δείχνει θέση πορείας, ενώ σέρνεται κάτω. Όσον αφορά ότι δεν σε αφήνει ακαριαία, αυτό είναι σχετικό με πόσα πηγαίνεις, και μάλιστα όταν ο συνοδηγός σου ρωτάει το έχεις βάλλει στην θέση σπορ γιατί κτυπάει έτσι Εθνική οδό, ε μετά όχι πολύ κάτσαμε. Πράγματι είναι στιβαρή κατασκευή η Μονάδα Ανάρτησης και την έχει φτειάξει όπως λένε γιανα μηνχαλαέι εγ όρου ζωής του οχήματος άλλωστε αυτό είναι το βασικό του, αλλά αποτελείται από 3 μέρη, το ηλεκτρομοτέρ που έχει καρβουνάκια και πρέπει να σου φωνάξει όταν θέλουν αλλαγή, αντίσταση μάλλον θερμική που πρέπει να σου φωνάξει όταν καεί, την ατλία δημιουργίας πίεσης, την βαλβίδα ανοιγοκλέιματος ροής πίεσης που αυτή όταν δεν έχει να αντιληφθεί πίσεη πρέπει να σου φωνάξει και την πλακέτα 8μερούς επικοινωνίας των λοιπών, που αν τα φτύσει, πάλι και αυτή πρέπει να σου φωνάξει ότι σε λίγο πέφτεις. Θεωρώ ότι πρέπει να τα ανακαλέσει και να προσθέσει ένα η τρία καλώδια από αυτά προς το Ντισπλάυ - Μούλτι το ονομάζει, και όχι να δείχνει απλά σαν παιχνιδάκι την θέση του διακόπτη μόνο, αλλά τουλάχιστον ότι παράγεται πίσεη για πορεία. Γιάννης Αννουσάκης.
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|