Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:23 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πώς να τις αλλάξω σφαίρες C5 ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Μάιος 2010, 16:46 
Άβαταρ μέλους
Για χαρά σε όλους. Κατέχω το C5-2003 1800cc 16v. Αγόρασα από την Αγγλία 4 σφαίρες εμπρός και πίσω. Βρήκα κάτι απλές πληροφορίες από το ιντερνετ πώς να τις αλλάξω αλλά είμαι επιφυλακτικός. Θα εκτιμούσα αρκετά την συμβολή σας αν με βοηθούσατε λιγάκι. Αν κάποιος έχει γνώση , ας με φωτίσει.

:read


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πώς να τις αλλάξω σφαίρες C5 ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Μάιος 2010, 17:17 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παρε ενα κλειδι με αλυσιδα, το λεγομενο σφαιροκλειδο, για να μπορεσεις να ξεβιδωσεις τις σφαιρες πανω απο την βαση τους. Ξεβιδωνουν αριστεροστροφα (οπως οι περισσοτερες βιδες).
Θα χρειαστει ομως ΠΡΩΤΑ να κατεβασεις το αμαξι στην τελευταια κατω σκαλα του υψους της, και να εκτονωσεις την πιεση του κυκλωματος της αναρτησης πριν βγαλεις οτιδηποτε απο πανω. Αν δυσκολευεσαι να ξεβιδωσεις τις σφαιρες απρολο που εκανες εκτονωση του κυκλωματος, απλα εχουν "κολλησει" και θα χρειαστει αν χτυπησεις με σφυρι την σφαιρα στο μπροστινο μερος της (εκει που μοιαζει με βαλβιδουλα ή εξογκωμα μπροστα) κανα 2-3 φορες με μετρια δυναμη.
Οταν βγαζεις τις μπροστινες για να μην σου λερωσει πολυ το μηχανοστασιο, θα βαλεις στουπι απο κατω απο την σφαιρα για να απορροφησει τα υγρα. Προσεχε στο βιδωμα μην μπλεχτει καμια κλωστη στο σπειρωμα ή μεσα στην σφαιρα. Θα βγαλεις την παλια, και μετα θα αφαιρεσεις ενα λαστηχακι πιου εχει μεσα εκει που ειναι το σπειρωμα. Μπορει αν βγει και κολλημενο απο τον καιρο πανω στην σφαιρα. Θα βαλεις το καινουριο λαστηχακι και προσεκτικα θα βιδωσεις την σφαιρα.
Προσεχε ποια σφαιρα βαζεις που. Μην βαλεις τις μπροστινες πισω και αναποδα ή μπλεξεις εναλλαξ σφαιρες εμπρος-πισω.
Θα σου προτεινα αφου βαζεις καινουριες σφαιρες, να αδειασεις και τα παλια υγρα του δοχειου ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ, και να βαλεις καινουρια υγρα LDS κοκκινα (οχι LHM πρασσινα που ειχαν τα προηγουμενης γενιας υδροπνευματικα) για να δουλευει πολυ καλυτερα και να ειναι καθαρα. Παιζει πολυ σημαντικο ρολο τα καινουρια και καθαρα υγρα, οσο και αν λενε για 200000 χιλιομετρα και τετοια.....
Πισω ειναι λιγο πιο δυσκολο αφου πρεπει να σηκωσεις το αμαξι (δεν θα το βαλεις μπροστα, με ανοιγμενη την εκτονωση και τερμα κατω το υψος) θα το σηκωσεις σε τριποδα ή αναβατωριο για να πεσεις απο κατω και να ξεβιδψσεςι τις σφαιρες. θα τις βγαλεις και θα τις βαλεις οπως και πριν.
Θα βαλεις τις σφαιρες και τα υγρα, και θα πρεπει να κλεισεις την βαλβιδα της εκτονωσης της πιεσης για να μπορεσει να μαζεψει πιεση ξανα το κυκλωμα. Θα το βαλεις μπροστα και θα περιμενεις να σηκωθει στο κανονικο υψος.
Δεν μου ερχεται κατι αλλο να σου πω......

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πώς να τις αλλάξω σφαίρες C5 ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Μάιος 2010, 17:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 12:29
Δημοσιεύσεις: 1252
Marigleni έγραψε:
Για χαρά σε όλους. Κατέχω το C5-2003 1800cc 16v. Αγόρασα από την Αγγλία 4 σφαίρες εμπρός και πίσω. Βρήκα κάτι απλές πληροφορίες από το ιντερνετ πώς να τις αλλάξω αλλά είμαι επιφυλακτικός. Θα εκτιμούσα αρκετά την συμβολή σας αν με βοηθούσατε λιγάκι. Αν κάποιος έχει γνώση , ας με φωτίσει.

:read

Λοιπόν παλήκάρια αυτά που ξέρατε να τα ξεχάσετε. Πρέπει να πας σε ένα συνεργείο Citroen, όχι απαραίτητα εξουσιοδοτημένο, για να μπεί στον εγκέφαλο να σου "λύσει την πίεση", αλλιώς θα σου σκάσει στη μούρη η σφαίρα και τρέχα γύρευε. Λυπάμαι αλλά η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει και τα παρελκόμενα της. Πάντως μην τολμήσεις να τις αλλάξεις μόνος σου, θα βρεθείς "στου χαντάκι" χωρίς να το καταλάβεις :shift :shift :shift


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πώς να τις αλλάξω σφαίρες C5 ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Μάιος 2010, 18:33 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ναι, αυτο εννοουσα, ξεχασα να το πω......
Θα πας π.χ. στον ΖΧΠανο που εχει Lexia και θα κατεβασεις το αμαξι τερμα κατω, θα πας στο αντιστοιχο μενου που λεει για την εκτονωση της πιεσης και θα το εκκενωσεις απο πιεση. Επειτα θα κανεις την διαδικασια που σου ειπα. Οταν τελειωσεις θα ξαναδωσεις εντολη για κλειδιμο της βαλβιδας εκτονωσης για να μαζεψει πιεση και θα εισαι ΟΚ.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Σφαίρες Lizarte και IFHS.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: n555
Απαντήσεις: 1
Σφαιρες για xantia
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 153
Να αλλάξω το κιβώτιο ταχυτήτων μου?
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 35
Πρόβλημα στην εμπρός ανάρτηση, σφαίρες, σωληνάκια επιστροφής
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: n555
Απαντήσεις: 24
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ