Σελίδα 1 από 1

Αποστάτες σε Εργοστασιακές Ζάντες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Απρ 2011, 20:07
από ALES
μπορω να βαλω αποστατες στις μαμα ζαντες? εχω βρει αυτο

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Citroen- ... ccessories
και κατι αλλο εδω και μια εβδομαδα δεν μπορω να δω τις εικονες του σιτε και τα διακοσμιτικα του σιτε.

Re: Αποστάτες σε Εργοστασιακές Ζάντες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Απρ 2011, 20:36
από Prokopas
Ales θεωρητικά μπορείς να βάλεις ΑΛΛΑ
- οι συγκεκριμένες δεν αναφέρουν τίποτα για τις αποστάσεις των μπουλονιών (αν θα ταιριάζουν στο μουαγιέ του C5. Αυτά τα custom build τα ακούω βερεσέ)
- είναι αμφιβόλου ποιότητας και αξιοπιστίας
- το θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι θα αλλάξει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου προς το χειρότερο με την προσθήκη οποιαςδήποτε προσθήκης.

Re: Αποστάτες σε Εργοστασιακές Ζάντες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Απρ 2011, 20:48
από ALES
επειδη δεν γνωριζω πολλα για το θεμα , σε τι εξυπηρετουν οι αποστατες? τι σημαινει custom build? με βαση την λογικη υποθετω οτι αυξανουν το μετατροχιο αρα καλυτερο πατημα. το σκεφτομαι λαθος?

Re: Αποστάτες σε Εργοστασιακές Ζάντες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Απρ 2011, 21:12
από billaras
ΟΚ αλλαζει, αλλα τετραγωνιζεις μετα το αυτοκινητο (δλδ αυξανεις το μετατροχιο, με ιδιο μεταξονιο) αρα αποκτα καλυτερη σαφηνεια και αισθηση πατηματος, αλλα πολυ πιο αποτομη συμπεριφορα ξεκολληματος, δυσκολια στην επαναφορα στην "ταξη" και ακομα πιο εντονο πεταγμα κωλου σε φρενα στην στροφη.

Re: Αποστάτες σε Εργοστασιακές Ζάντες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Απρ 2011, 23:25
από sotoszx
ALES έγραψε:
επειδη δεν γνωριζω πολλα για το θεμα , σε τι εξυπηρετουν οι αποστατες? τι σημαινει custom build? με βαση την λογικη υποθετω οτι αυξανουν το μετατροχιο αρα καλυτερο πατημα. το σκεφτομαι λαθος?

Και μεταβάλεται η γεωμετρία της ανάρτησης :suspi

Re: Αποστάτες σε Εργοστασιακές Ζάντες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 13:49
από Tzakos
billaras έγραψε:
ΟΚ αλλαζει, αλλα τετραγωνιζεις μετα το αυτοκινητο (δλδ αυξανεις το μετατροχιο, με ιδιο μεταξονιο) αρα αποκτα καλυτερη σαφηνεια και αισθηση πατηματος, αλλα πολυ πιο αποτομη συμπεριφορα ξεκολληματος, δυσκολια στην επαναφορα στην "ταξη" και ακομα πιο εντονο πεταγμα κωλου σε φρενα στην στροφη.


:agree :agree :agree
Εκτός απο το ότι αν φρενάρεις με στροφές(το γκάζι στο πάτωμα),δεν έχεις υπερστροφή.