Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:36 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Χαμηλωμα 4cm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιουν 2011, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Αύγ 2010, 20:00
Δημοσιεύσεις: 23
Καλησπερα παιδια εχω ενα c5 III και το εχω χαμηλωση 4εκ με το γνωστο κιτ της HR το θεμα ειναι οτι μου παει βαρκα γιαλο και αχρισε να με φοβηζει ειναι θεμα αμορτισερ και αν ναι τι μου προτεινεται να ειναι μεν σφηχτο αλλα να μην χανω και σε ανεση


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλωμα 4cm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Ιουν 2011, 08:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Οταν λες "κιτ" εννοεις μονο ελατηρια?
αν ναι,τοτε εχεις κανει μεγαλη πατατα για τετοιο αυτοκινητο!
ψαξε για PSS στην Bilstein για να εχεις κατι αξιοποιστο και ταυτοχρονα μουρατο!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλωμα 4cm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Ιουν 2011, 22:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Δεν υπάρχει "κιτ" ελατήρια.
Υπάρχει "σετ" ελατήρια,ή σετ αμορτισέρ.
Το "κιτ",είναι ελατήρια και αμορτισέρ μαζί.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλωμα 4cm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιουν 2011, 06:09 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Σωστος ο Μανθος...

Οταν θελουμε να κανουμε λιγο πιο "σφιχτο" ενα αυτοκινητο, δεν αλλαζουμε μονο αμορτισερ ή ελατηρια με καποια πιο σκληρα, αλλα και τα δυο! Και αμορτισερ και ελατηρια αλλαζουμε!!!

Τα μαμα αμορτισερ με καποια πιο σκληρα ελατηρια, δεν δουλευουν οπως πρεπει, οπως και τα μαμα ελατηρια με καποια πιο σκληρα αμορτισερ.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλωμα 4cm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Ιουν 2011, 09:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Η σωστή δουλειά γίνεται με ταυτόχρονη αλλαγή και ελατηρίων και αμορτισέρ, και μάλιστα με κάποιον συνδιασμό που ταιριάζει από χαρακτηριστικά σκληρότητας/απόσβεσης. Για παράδειγμα, συνήθως τα koni τα πάνε καλά με Eibach, ενώ τα Bilstein με H&R

Όταν αλλάζοντας ελατήρια για χαμήλωμα τα αμορτισέρ είναι σχετικά καινούργια, μπορούμε να τα αλλάξουμε κ αυτά ώστε να γίνει σωστή δουλειά από την αρχή. Είναι φοβερό το πώς μεταμορφώνεται ένα αυτοκίνητο όταν βάλεις σοβαρά αμορτισέρ κ ελατήρια, σε βαθμό που αισθάνεσαι μ@λ@κ@ς που περίμενες τόσον καιρό. Η δε “μεταμόρφωση” είναι τόσο μεγαλύτερη, όσο πιό χάλια ήταν το αυτοκίνητο.

Το άλλο καλό με τη συνολική αλλαγή είναι πως μας μένει στην αποθήκη όλο το μαμά σετ ελατήρια-αμορτισέρ, οπότε μπορούμε είτε να το πουλήσουμε, είτε σε μία ώρα να επιστρέψουμε το αυτοκίνητο στο προηγούμενο configuration.

Επειδή όμως τις περισσότερες φορές τα χρήματα δεν περισσεύουν, μπορούμε να βάλουμε ελατήρια χαμηλώματος αφήνοντας τα προηγούμενα (μαμά) αμορτισέρ. Καθώς όμως δε σχεδιάστηκαν για αυτό το χαμηλό ύψος => και τις νέες “διαδρομές” της ανάρτησης, φθείρονται με ταχύτατους ρυθμούς. Και όταν λέμε ταχύτατους, εννοούμε πως ενώ υπο ΚΣ θα έβγαζαν πχ 80 χιλιάδες χιλιόμετρα, τώρα θα βγάλουν πχ. 20-30.

Το σημαντικότερο όμως κομμάτι είναι να ταιριάζει το ελατήριο κ το αμορτισέρ, τόσο στα χαρακτηριστικά του, όσο κ στο στυλ της οδήγησης που έχει ο κάτοχος, όσο κ στους δρόμους που θα κυκλοφορεί το αυτοκίνητο. Δεν έχει δλδ κανένα νόημα να φτιάξω ένα θεόσκληρο αυτοκίνητο με στήσιμο πίστας, κάτι που θα είναι απόλυτο στις αντιδράσεις του (κρατάει, κρατάει, κρατάει και μετά φεύγει κ δε μαζεύεται με τίποτα) και να το κυκλοφορώ φορτωμένο με την οικογένεια μέσα στη Θεσσαλονίκη....

Αλλά πάλι η “ιδανική” ανάρτηση είναι τελείως θέμα προσωπικού γούστου. Τώρα κοντά σιμά που θα παίξω με το C4 θα πάω καρφωτός για το συνολάκι που περιέγραψε ο agiorgitis στο topic της C4 (κάτι με αρκετή άνεση που σκληραίνει όταν κ όποτε πρέπει), ενώ κάποιος άλλος θα έφτιαχνε κάτι πολύ σπορ.

Το άλλο σημαντικό στοιχείο είναι πως με την αναβάθμιση της ανάρτησης έχουμε πλέον και μεγαλύτερες απαιτήσεις από τα λάστιχα, όποτε μετά την αλλαγή πρέπει να βρίσκονται τουλάχιστον σε καλή κατάσταση.

Όλα τα παραπάνω τελείως μα τελείως εμπειρικά, μετά από καμιά δεκαριά αλλαγές αμορτισέρ στα αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου.

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλωμα 4cm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Ιουν 2011, 10:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
M.M έγραψε:
Δεν υπάρχει "κιτ" ελατήρια.
Υπάρχει "σετ" ελατήρια,ή σετ αμορτισέρ.
Το "κιτ",είναι ελατήρια και αμορτισέρ μαζί.


Εγω το ξερω,σ'αυτους που τα πουλανε και τα περνανε,να τα πεις!!!!!! :lol

Blanc έγραψε:
Σωστος ο Μανθος...

Οταν θελουμε να κανουμε λιγο πιο "σφιχτο" ενα αυτοκινητο, δεν αλλαζουμε μονο αμορτισερ ή ελατηρια με καποια πιο σκληρα, αλλα και τα δυο! Και αμορτισερ και ελατηρια αλλαζουμε!!!

Τα μαμα αμορτισερ με καποια πιο σκληρα ελατηρια, δεν δουλευουν οπως πρεπει, οπως και τα μαμα ελατηρια με καποια πιο σκληρα αμορτισερ.


Ο "VAGIOSS" απο οτι καταλαβα δεν εψαχνε να κανει πιο "σφιχτο" το αυτοκινητο αλλα πιο ομορφο (γιατι ειναι σαν κατσικι με την μαμα αναρτηση).
Ομως προφανος καποιοι ασχετοι ή λαμογια στο χωρο (συνεργεια-tuning) τα περασαν στον ανθρωπο "ελαφραν τι καρδίαν" και το πιθανοτερο χωρις να τον ενημεροσουν για το ποσο χαλια θα ειναι η συμπεριφορα του αυτοκινητου μετα.

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλωμα 4cm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Ιουν 2011, 10:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
vil έγραψε:
Ο "VAGIOSS" απο οτι καταλαβα δεν εψαχνε να κανει πιο "σφιχτο" το αυτοκινητο αλλα πιο ομορφο (γιατι ειναι σαν κατσικι με την μαμα αναρτηση).
Ομως προφανος καποιοι ασχετοι ή λαμογια στο χωρο (συνεργεια-tuning) τα περασαν στον ανθρωπο "ελαφραν τι καρδίαν" και το πιθανοτερο χωρις να τον ενημεροσουν για το ποσο χαλια θα ειναι η συμπεριφορα του αυτοκινητου μετα.


:agree


Καταραμενα Fast&Furious...απο τοτε που βγηκαν, ξεφυτρωσαν χιλιαδες καγκουρο-συνεργεια!
Ποσο επιρεαζεται αυτη η χωρα απο μια ταινια??? :D

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλωμα 4cm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Ιουν 2011, 13:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
kobulis έγραψε:
Επειδή όμως τις περισσότερες φορές τα χρήματα δεν περισσεύουν, μπορούμε να βάλουμε ελατήρια χαμηλώματος αφήνοντας τα προηγούμενα (μαμά) αμορτισέρ. Καθώς όμως δε σχεδιάστηκαν για αυτό το χαμηλό ύψος => και τις νέες “διαδρομές” της ανάρτησης, φθείρονται με ταχύτατους ρυθμούς. Και όταν λέμε ταχύτατους, εννοούμε πως ενώ υπο ΚΣ θα έβγαζαν πχ 80 χιλιάδες χιλιόμετρα, τώρα θα βγάλουν πχ. 20-30.

Υπάρχει και η λύση του τόρνου. Δηλαδή να πάς το αμορτισέρ στον τόρνο, να κόψεις το καλάμι π.χ. 4cm (όσο είναι το χαμήλωμα) και να γίνει νέο σπείρωμα. Έτσι το αμορτισέρ είναι στο μαμά ύψος, απλά κάνει ελάχιστα μικρότερη διαδρομή. (λόγο μικρότερης διαδρομής του ελατηρίου)
Δεν λέω οτι αυτό είναι το τέλειο, αλλά απο το να φάς τα αμορτισέρ πρίν την ώρα τους, ας βγάλουν και 10.000χλμ παραπάνω... :thumb

Φυσικά γίνεται και το αντίθετο, όταν δηλαδή κάποιος θέλει να σηκώσει το αυτοκίνητο. Υπάρχουν μικρές προεκτάσεις που βιδώνουν στην πάνω μεριά του καλαμιού και έτσι το αμορτισέρ παραμένει πάλι στο σωστό ύψος...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαμηλωμα 4cm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Ιουν 2011, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
agiorgitis έγραψε:
kobulis έγραψε:
Επειδή όμως τις περισσότερες φορές τα χρήματα δεν περισσεύουν, μπορούμε να βάλουμε ελατήρια χαμηλώματος αφήνοντας τα προηγούμενα (μαμά) αμορτισέρ. Καθώς όμως δε σχεδιάστηκαν για αυτό το χαμηλό ύψος => και τις νέες “διαδρομές” της ανάρτησης, φθείρονται με ταχύτατους ρυθμούς. Και όταν λέμε ταχύτατους, εννοούμε πως ενώ υπο ΚΣ θα έβγαζαν πχ 80 χιλιάδες χιλιόμετρα, τώρα θα βγάλουν πχ. 20-30.

Υπάρχει και η λύση του τόρνου. Δηλαδή να πάς το αμορτισέρ στον τόρνο, να κόψεις το καλάμι π.χ. 4cm (όσο είναι το χαμήλωμα) και να γίνει νέο σπείρωμα. Έτσι το αμορτισέρ είναι στο μαμά ύψος, απλά κάνει ελάχιστα μικρότερη διαδρομή. (λόγο μικρότερης διαδρομής του ελατηρίου)
Δεν λέω οτι αυτό είναι το τέλειο, αλλά απο το να φάς τα αμορτισέρ πρίν την ώρα τους, ας βγάλουν και 10.000χλμ παραπάνω... :thumb

Φυσικά γίνεται και το αντίθετο, όταν δηλαδή κάποιος θέλει να σηκώσει το αυτοκίνητο. Υπάρχουν μικρές προεκτάσεις που βιδώνουν στην πάνω μεριά του καλαμιού και έτσι το αμορτισέρ παραμένει πάλι στο σωστό ύψος...


Θα γλιτωσεις τα αμορτησερ απο προορρη φθορα,αλλα το αυτοκινητο θα ειναι "αλλου γι'αλλου"!!!!!
το χαμηλοτερο ελατηριο και σκληροτερο στην περιπτωση του συμφορουμιτη, εχει αλλες απαιτησεις απο το αμορτησερ (bound & rebound) και μαλιστα σε ενα αυτοκινητο 1500Kg+

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Χαμήλωμα καπάκι
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: VAGOS
Απαντήσεις: 15
Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: kostaspach
Απαντήσεις: 25
ασυμετρο χαμηλωμα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: stelios
Απαντήσεις: 21
Χαμήλωμα C4
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 188
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια