Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vasilisc5
|
Θέμα δημοσίευσης: πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 12:58 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 11:55 Δημοσιεύσεις: 6
|
Καλή μέρα σε όλους . Είναι η πρώτη φορά που γραφώ και ζητώ την επιείκεια σας για τυχών λάθη. Το πρόβλημα μου ξεκινά με την τοποθέτηση ενός συστήματος υγραεριοκίνησης . Ξέχασα να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο είναι το C5 1800cc του 2009. Το σύστημα που τοποθέτησα είναι της BRC , και το πρόβλημα είναι ότι ενώ κινούμαι με αέριο, να μειώνεται η ένδειξη στάθμης βενζίνης στο ταμπλό ,καθώς αντίστοιχα και τα χιλιόμετρα τα οποία μπορώ να διανύσω ακόμα. Το αποτέλεσμα είναι να είναι αναμένω πάντα το λαμπάκι της ρεζέρβας καυσίμου . Ο εγκαταστάτης του συστήματος , ο οποίος είναι νόμιμος εγκαταστάτης της BRC, μου είπε ότι είναι ένα πρόβλημα το οποίο έχουν μονό τα CITROEN, και δεν δεν παίρνει κάποια άλλη ρύθμιση ο εγκέφαλος . Έχει αντιμετώπιση κάποιος κάτι ανάλογο. Που θα μπορούσα να βρω απαντήσεις . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 13:29 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Θεωρητικά η λειτουργία του δείκτη βενζίνης είναι η εξής. Όταν βάζεις μπρος μετράει απο το φλοτέρ και όσο κινείσαι υπολογίζει πόσο έχεις κάψει και κατεβάζει το δείκτη. Όταν ξαναβάλεις μπρός θα ξαναμετρήσει και θα πρέπει να σου δείξει σωστά. Σε εσένα δεν γίνεται αυτό; Δες όμως και το αντίστοιχο θέμα για C4 που έχει πολλές σελίδες με πληροφορίες.
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 15:25 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
vasilisc5 έγραψε: Καλή μέρα σε όλους . Είναι η πρώτη φορά που γραφώ και ζητώ την επιείκεια σας για τυχών λάθη. Το πρόβλημα μου ξεκινά με την τοποθέτηση ενός συστήματος υγραεριοκίνησης . Ξέχασα να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο είναι το C5 1800cc του 2009. Το σύστημα που τοποθέτησα είναι της BRC , και το πρόβλημα είναι ότι ενώ κινούμαι με αέριο, να μειώνεται η ένδειξη στάθμης βενζίνης στο ταμπλό ,καθώς αντίστοιχα και τα χιλιόμετρα τα οποία μπορώ να διανύσω ακόμα. Το αποτέλεσμα είναι να είναι αναμένω πάντα το λαμπάκι της ρεζέρβας καυσίμου . Ο εγκαταστάτης του συστήματος , ο οποίος είναι νόμιμος εγκαταστάτης της BRC, μου είπε ότι είναι ένα πρόβλημα το οποίο έχουν μονό τα CITROEN, και δεν δεν παίρνει κάποια άλλη ρύθμιση ο εγκέφαλος . Έχει αντιμετώπιση κάποιος κάτι ανάλογο. Που θα μπορούσα να βρω απαντήσεις . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. καλησπέρα Βασίλη. Δεν είναι πρόβλημα του συστήματος υγραεριοκίνησης αυτό. Είναι θέμα του αυτοκινήτου που δεν ελέγχει συνεχώς την υπολειπώμενη βενζίνη μέσα στο ντεπόζιτο, παρα ανεβοκατεβάζει τον δείχτη ανάλογα του πόσο γκάζι πατάς, ανεξαρτήτως αν κινείσαι με υγραέριο ή όχι. Σε αυτό δεν μπορεις να κάνεις τίποτα. Ζείς με αυτό και το συνηθίζεις. Κάποια στιγμή ο δείκτης ξυπνάει και σου δείχνει σωστά. Και στο δικό μου C4 το ίδιο συμβαίνει.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε MeddlingMageGR για την δημοσίευση του/της: vasilisc5
|
|
|
|
|
vasilisc5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 19:16 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 11:55 Δημοσιεύσεις: 6
|
Σας ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση . Την απάντηση του MeddlingMageGR μου έδωσε και ο εγκαταστάτης. Έχει κάνει κάποιος μετατροπή στην Citroen Χανιαδάκης ; έχουν και αυτοί το ίδιο πρόβλημα ; άκουσα πως όχι.
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 11:06 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Η κατάσταση είναι ακριβώς όπως σου την περιέγραψαν παραπάνω.
Απλά να συμπληρώσω οτι όσο περισσότερη βενζίνη έχεις στο ρεζερβουάρ, τόσο καλύτερα συμπεριφέρεται ο δείκτης. Αν πχ είσαι γεμμάτος, θα επανέλθει στην επόμενη εκκίνηση από όταν δείχνει 2/3. Αν είσαι στη μέση, πρέπει να βλέπεις αρκετές ημέρες λαμπάκι μέχρι να δείξει σωστό νούμερο.
Αν βάλεις έστω κ 6-7 λίτρα βενζίνης, ο δείκτης θα γυρίσει στο σωστό νούμερο, όπου κ αν βρίσκεται.
Ο μόνος τρόπος για να βλέπεις σωστή ένδειξη κάθε φορά που ξεκινάς είναι να περαστεί μιά ακόμα πλακέτα που παρεμβάλλεται στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Το είχα ψιλο-ψάξει πέρισυ όταν πέρασα υγραέριο στο C5, αλλά δεν ασχολήθηκα παραπάνω. Κρατάω σχεδόν φουλαρισμένο το αυτοκίνητο κ δεν τρέχει τίποτα. Τέλος, να συμπληρώσω πως καλό είναι να έχεις το ρεζερβουάρ γεμμάτο τουλάχιστον στα 2/3, καθώς ακούγεται οτι βοηθάει στη μακροζωία της αντλίας βενζίνης.
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε kobulis για την δημοσίευση του/της: vasilisc5
|
|
|
|
|
vasilisc5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 12:07 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 11:55 Δημοσιεύσεις: 6
|
Θα ήθελα να αναφέρω ότι σε τηλ. επικοινωνία που είχα με εγκαταστάτη συστημάτων BRC από Αλεξανδρούπολη μου είπε ότι κυκλοφορεί νέο λογισμικό της BRC στο οποίο δηλώνεις το αμάξι σαν υγραεριοκίνητο, το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα να λύνεται το πρόβλημα. Έχει ακούσει κάποιος κάτι.
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 12:16 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Χωρίς να έχω ακούσει ή να γνωρίζω κάτι (έχω lpg της Aldesa), φαντάζομαι ότι: Ενδεχομένως ο εγκέφαλος του συστήματος της BRC να μπορεί να παρεμβάλλεται όχι μόνο για να "κλέψει" τιμές παροχής καυσίμου από τον εργοστασιακό, αλλά και για να τον "σταματά" από το να μετράει την ποσότητα της βενζίνης που (πιστεύει ότι) καίγεται.
Καθώς η BRC είναι πολύ σοβαρή εταιρεία, μπορεί κ να γίνεται...
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
tabou
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Οκτ 2015, 09:30 |
|
|
Καλησπέρα στην παρέα. Το citroen C5 Το έχω από τον 9ο του 2009. Σκέφτομαι να βάλω υγραέριο, εταιρεία Zavoli. Μία φίλη (χημικός πετρελαίου ) μου λέει να μην το κάνω λόγω του ότι το υγραέριο καταστρέφει τη μηχανή. Έχω μπερδευτεί. ΟΙ φίλοι μου, με άλλα μοντέλα αυτοκινήτων, έχουν περάσει υγραέριο και δεν έχουν αναφερθεί προβλήματα. Τι λέτε; Επίσης, να βάλω Zavoli (Θεσσαλονίκη) ή BRC... Βοηθήστε γιατί θα σαλτάρω.......................
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Οκτ 2015, 10:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
tabou έγραψε: Καλησπέρα στην παρέα. Το citroen C5 Το έχω από τον 9ο του 2009. Σκέφτομαι να βάλω υγραέριο, εταιρεία Zavoli. Μία φίλη (χημικός πετρελαίου ) μου λέει να μην το κάνω λόγω του ότι το υγραέριο καταστρέφει τη μηχανή. Έχω μπερδευτεί. ΟΙ φίλοι μου, με άλλα μοντέλα αυτοκινήτων, έχουν περάσει υγραέριο και δεν έχουν αναφερθεί προβλήματα. Τι λέτε; Επίσης, να βάλω Zavoli (Θεσσαλονίκη) ή BRC... Βοηθήστε γιατί θα σαλτάρω....................... Μήπως έχει μετοχές σε MotorOil ή παίρνει ποσοστά επί των πωλήσεων καυσίμων ? Έχει εν μέρει δίκιο, και άλλο τόσο άδικο. Μια ΚΑΚΗ εγκατάσταση υγραερίου θα κάνει ζημιά στον κινητήρα (βαλβίδες, φλάντζες κλπ). Μια ΚΑΛΗ εγκατάσταση υγραερίου θα κρατήσει περίπου τις ίδιες επιδόσεις, αλλά θα σου κάνει οικονομία.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Οκτ 2015, 10:49 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
tabou έγραψε: Καλησπέρα στην παρέα. Το citroen C5 Το έχω από τον 9ο του 2009. Σκέφτομαι να βάλω υγραέριο, εταιρεία Zavoli. Σε διαβεβαιώνω ότι έχεις ήδη αργήσει. Οταν θα το περάσεις θα καταλάβεις τι έχανες τόσα χρόνια. Μπορεί να χρειαστείς και ψυχολογική βοήθεια από το σόκ για κάποιο διάστημα. tabou έγραψε: Μία φίλη (χημικός πετρελαίου ) μου λέει να μην το κάνω λόγω του ότι το υγραέριο καταστρέφει τη μηχανή. Έχω μπερδευτεί. ΟΙ φίλοι μου, με άλλα μοντέλα αυτοκινήτων, έχουν περάσει υγραέριο και δεν έχουν αναφερθεί προβλήματα. Τι λέτε; Το γεγονός οτι το λέει μια ειδικός περι τα καύσιμα δίδει βαρύτητα στην γνώμη της. Καλά είναι να τεκμηριώσει την άποψη της. Πιθανώς να αναφέρεται στην αύξηση της θερμοκρασίας στον θάλαμο καύσης λόγω μεγαλυτέρας θερμογόνου δυνάμεως του αερίου? Το αυτοκίνητο μας είναι σχεδιασμένο να αντέχει και αέριο δεν έχει τετοιο θέμα που έχουν άλλα αυτοκίνητα. tabou έγραψε: Επίσης, να βάλω Zavoli (Θεσσαλονίκη) ή BRC... Βοηθήστε γιατί θα σαλτάρω....................... Το Μέλος ACE στο είπε πολύ σωστά Η μεγαλύτερη σημασία είναι στον Μάστορα που θα το περάσει και όχι στην μάρκα. Και τα δύο καλά συστήματα. Αλλά επειδή έχω BRC και είναι πολύ δύσκολο στην ρύθμιση όπως μου είπε το μέλος μας Tzakos όταν κάνεις προγρμματισμό στο zavoli μπρορείς να κάνεις copy/paste τον χάρτη της βενζίνης αρα να ρυθμίσης πολύ εύκολα. ¨Ο,τι και να διαλέξεις να σιγουρετείς οτι ο εγκέφαλος του αερίου θα παίρνει δεδομένα απο την OBD για να να διορθώνει. Είναι το δεύτερο C5 μου με αέριο και είμαι πολύ ευτυχής . ¨Αλλωστε το μέλος Kobulis έχει ήδη συμπληρώσει περί τα 214χλδ χιλιόμετρα με αέριο.Πρόσφατα δε αποφάσισε να ανοιξει το καπό να δεί τι έχει μέσα Αιντε με την ευχή μου και γρήγορα
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
Τελευταία επεξεργασία από grekoulis και Τετ 21 Οκτ 2015, 13:19, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Οκτ 2015, 11:57 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Περί μακροζωίας κινητήρα, ξεκινάμε από το γεγονός ότι χρησιμοποιώντας αέριο, ο κινητήρας λειτουργεί εκτός προδιαγραφών εφόσων -χωρίς αλλαγές σε εσωτερικά εξαρτήματα- καίει διαφορετικό καύσιμο από αυτό που σχεδιάστηκε.
Οι θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης είναι μεγαλύτερες, οι θερμοκρασίες καυσαερίων είναι ακόμα μεγαλύτερες ποσοστιαία, οπότε λογικό είναι να μην περιμένεις τη μακροζωία που θα είχε με βενζίνη. Αυτά είναι τα άσχημα νέα.
Τα καλά νέα είναι πως η μακροζωία δεν πολυενδιαφέρει το μέσο ιδιοκτήτη. Τί και αν σου βγάλει 300.000χλμ αντί για 450.000χλμ; Θα το κρατήσεις τόσο; Ακόμα και αν το κρατήσεις, θα έχεις κάνει απόσβεση 5-6 φορές το μοτέρ.
Το μεγαλύτερο θέμα για τη σωστή λειτουργία είναι ο μάστορας που αναφέρει ο φίλος grekoulis, το πόσα ξέρει και το πόση ώρα θα ασχοληθεί. Επίσης καλό θα ήταν να διαλέξεις μία μάρκα "επώνυμη" όπως η zavoli και brc που αναφέρεις, για να μπορείς να βρεις αρκετό κόσμο που να μπορεί να ασχοληθεί αύριο-μεθαύριο.
Στη δική μου C5 2.0 /2009 έχω γράψει 214.000χλμ από τα 253.000χλμ με αέριο, χωρίς κάποιο θέμα. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο σχεδόν "παρατημένο" από άποψη συντήρησης (3500ε εμπορική αξία) και μάλιστα με τρεχαγυρευέ σύστημα (Aldesa) που δε βρίσκεις ούτε μάστορα, ούτε ανταλλακτικά.
Στα 214.000χλμ πέρα από τη συχνή εμφάνιση του μυνήματος depollution system faulty, δεν είχα κανένα άλλο θέμα που να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο ή έστω να με κάνει να τρέξω στο συνεργείο. Αλλάζονται μόνο τα φίλτρα του αερίου όταν το θυμηθώ, και τίποτα άλλο. Ήθελα να κάνω μία ανακατασκευή του πνεύμονα ή/και αλλαγή στα μπέκ, αλλά λόγω εταιρείας δεν μπορώ να το κάνω στη Θεσσαλονίκη, πρέπει να γίνει στην Κομοτηνή. Οπότε ακολουθήθηκε η πάγια τακτική "άστο και βλέπουμε".
Στα 214.000χλμ αερίου της τελειταίας πενταετίας με μία μέση κατανάλωση 8,5lt/100km είχα περίπου διαφορά 11.500ε στο κόστος μετακίνησης, οπότε με 2.300ε λιγότερα έξοδα καυσίμων όπως καταλαβαίνεις άξιζε με το παραπάνω.
Και όταν με το καλό βάλεις αέριο θα έχεις το πολιτισμικό σοκ όταν θα κάνεις ταξίδι με κόστος 6-7ε/100χλμ και δίνεις περισσότερα σε διόδια από ότι καύσιμα. Το ψυχολογικό σοκ θα έρθει αργότερα, όταν για τον οποιοδήποτε λόγο θα βρεθείς σε περιοχή που δεν έχει πρατήριο αερίου (σπάνιο πλέον) και θα βάλεις αμόλυβδη. Εκεί, καλό είναι να έχεις πρόχειρο ένα μπουκαλάκι νερό ή και την αγωγή σου αν υπάρχει πρόβλημα καρδιάς.
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Οκτ 2015, 15:33 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
kobulis έγραψε:
Στα 214.000χλμ αερίου της τελειταίας πενταετίας με μία μέση κατανάλωση 8,5lt/100km είχα περίπου διαφορά 11.500ε στο κόστος μετακίνησης, οπότε με 2.300ε λιγότερα έξοδα καυσίμων όπως καταλαβαίνεις άξιζε με το παραπάνω.
. Τι ενοεις Βανζέλ? Δεν το πιάνω ακριβως
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Οκτ 2015, 15:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
grekoulis έγραψε: kobulis έγραψε:
Στα 214.000χλμ αερίου της τελειταίας πενταετίας με μία μέση κατανάλωση 8,5lt/100km είχα περίπου διαφορά 11.500ε στο κόστος μετακίνησης, οπότε με 2.300ε λιγότερα έξοδα καυσίμων όπως καταλαβαίνεις άξιζε με το παραπάνω.
. Τι ενοεις Βανζέλ? Δεν το πιάνω ακριβως Μάλλον 11.500€ / 5 έτη = 2.300€ / έτος
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Οκτ 2015, 07:26 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
3 c5 αγοραζει με τα λ7 αυτα
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|