GEMI έγραψε:
Δεν επιτρέπεται από τη νομοθεσία η μετατροπή από βενζίνης σε κινητήρα πετρελαίου. Κατά τα άλλα, μπορείς να το κάνεις αλλά θελεις μια σειρά από πρόσθετα, όπως ρεζερβουάρ, αντλία, φιλτροπαγίδες κλπ.
Από όσο θυμάμαι επιτρέπεται (πριν κάποια χρόνια γινόταν).
Αλλά είναι κάτι που δε θα το σύστηνα ούτε στον εχθρό μου.
- Πέρα από τα όποια τεχνικά προβλήματα της μετατροπής, επιβάλλεται να έχεις όχι μόνο έναν κινητήρα αλλά ολόκληρο αυτοκίνητο για δότη ανταλλακτικών,
- Το αυτοκίνητο γίνεται βίδες, μετατρέπεται και συναρμολογείται => θα περάσει σίγουρα μία φάση που λάθη ή παραλείψεις της μετατροπής βγαίνουν στην επιφάνεια =>για 10 - 20 χιλιάδες χιλιόμετρα δε θα μπορείς να το εμπιστεύεσαι πχ για ένα μεγάλο ταξίδι.
- "Χαλάς" κάτι που δουλεύει και βάζεις έναν μεταχειρισμένο κινητήρα => δεν είσαι σίγουρος για το προσδώκιμο ζωής που του απομένει,
- Το πέρασμα του ΚΤΕΟ μπορεί (ή μάλλον μπορούσε πριν λίγα χρόνια) να γίνει μόνο στο ΚΤΕΟ Ελληνικού, κάτι που σημαίνει κ λίστα αναμονής και έξοδα μετάβασης από επαρχία
- Χρειάζεται "χαρτί" από την επίσημη αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο συνεργείο που να λέει πως όλες οι εργασίες έγιναν βάση προδιαγραφών κατασκευαστή. Παλιά γινόταν συμφωνία να αγοράζονται μέρος από τα ανταλλακτικά από συγκεκριμένο συνεργείο που έδινε και το "χαρτί", αλλά μέχρι την τελευταία στιγμή ο άλλος μπορεί να σε κρεμάσει.
Σε αποτέλεσμα, ή βάζεις υγραέριο ή το δίνεις κ παίρνεις κάτι πετρελαιοκίνητο από κατασκευής...