Σελίδα 1 από 1 [ 3 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Gio si
|
Θέμα δημοσίευσης: Τύπος φίλτρου λαδιού σε μοτέρ 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Οκτ 2020, 16:51 |
|
|
Καλησπέρα παιδιά, Έχω ένα σαξο 1.1 με τα 60ps (tu1jp κινητήρας, αν δεν κάνω λάθος). Η απορία μου είναι: ο κινητήρας έχει φίλτρο λαδιού το οποίο είναι τύπου "καβούκι", δηλαδή ξεβιδώνεις το καπάκι του φίλτρου και μέσα του έχει το χάρτινο το φίλτρο. Μπορώ να το αντικαταστήσω με τα μεταλικά φίλτρα; Μία φορά είχε σφηνώσει το χάρτινο φίλτρο μέσα στο πλαστικό καπάκι και είδα και έπαθα για να το βγάλω
|
|
|
|
|
Gio si
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τύπος φίλτρου λαδιού σε μοτέρ 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Οκτ 2020, 05:54 |
|
|
Μετά από ψάξιμο σε σελίδες για ανταλλακτικά, βρήκα, ότι το γκρουπ psa έβγαλε δύο ειδών κινητήρες 1.1 60ps. Όσοι είχαν κατασκευαστεί μετά τον 7/2000 (hfx), έχουν το φίλτρο λαδιού με το πλαστικό κάλυμμα. Ενώ όσοι είχαν βγει έως τον 6/2000 (hdz), έχουν το μεταλλικό ενιαίο φίλτρο.
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τύπος φίλτρου λαδιού σε μοτέρ 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Οκτ 2020, 11:25 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1130 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
Καλημέρα, καλωσήρθες στην παρέα του GCC και να χαίρεσαι το Σαξάκι σου απροβλημάτιστο σε ωραία χιλιόμετρα!
Για να σφηνώσει το φίλτρο λαδιού όπως είπες, ή δεν ήταν καλής ποιότητας και παραμορφώθηκε, ή δεν ήταν αυτό που έπρεπε για το αυτοκίνητό σου, ή είχες να το αλλάξεις πολύ καιρό μετά από διαδοχικές αλλαγές λαδιών και ίσως και κάποια ακινησία του αυτοκινήτου, ή το καβούκι του μετά από τόσα χρόνια έχει πια πρόβλημα παραμόρφωσης, ή ένας συνδυασμός κάποιων (ή και όλων!) από όλα αυτά συνέβη.
Μην ψάχνεσαι με πατέντες πέρα από αυτά που έβαλε ο κατασκευαστής, πήγαινε σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο Citroen να το δουν μήπως θέλει αλλαγή και το καβούκι του. Ρώτα τους και αυτό που λες, δε χάνεις τίποτα, αλλά και να γίνεται η μετατροπή που λες ίσως να είναι πιο συμφέρον οικονομικά να το αλλάξεις με ίδιου τύπου που έχει αλλάζοντας και το καβούκι αν είναι προβληματικό. Και σε κάθε περίπτωση, να αλλάζεις το φίλτρο με κάθε αλλαγή λαδιών και μόνο με καλής ποιότητας που συμφωνεί με τον αριθμό ανταλλακτικού της Citroen. Ακόμη κι αν το αυτοκίνητο κάνει πολύ λίγα χιλιόμετρα με πολύ μεγάλες ακινησίες, τα λάδια και το φίλτρο λαδιού πρέπει να αλλάζονται το αργότερο κάθε χρόνο από την προηγούμενη αλλαγή. Και σε παρατεταμένες ακινησίες, να κάνεις κάποια χιλιόμετρα "συντήρησης" που και που, όχι μια βόλτα τώρα και μια μετά από μήνες.
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 3 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|