Γειά σας παιδιά,
Έχω ένα Saxo 1.4 look vts του 2001. Εδώ και πολύ καιρό μου παρουσιάσε το εξής πρόβλημα: Αναβοβήνει το λαμπάκι της μηχανής, παίζει το στροφόμετρο από 500-1700 στροφές και τρέμει ο κινητήρας. Πριν 2 χρόνια που το παρουσίασε πρώτη φορά, το έιχα πάει σε πάνω από 3 αντιπροσοπείες και αλλα 5 συνεργεία, ο καθένας μου έλεγε το δικό του... μέχρι εγκέφαλο μου είπαν να αλλάξω(φυσικά και δεν άλλαξα), έκανα όμως διάφορα άλλα....Το αποτέλεσμα μηδέν!!!
Τελικά περνώντας από έναν ηλεκτρολόγο στην γετονιά μου να αλλάξω μια λάμπα, μου είπε: "ρε φιλαράκι το αυτοκίνητο σου ρετάρει..."
Μην σας ζαλίζω άλλο, του το άφησα, μου άλλαξε το τρίτο μπεκ και όλα καλά!!! Μετά απο ένα περίπου χρόνο πάλι τα ίδια, του το πήγα μπου άλλαξε το ίδιο μπεκ και όλα καλά....δεν έδωσα και μεγάλη σημασία είπα αστοχία υλικού. Την προηγούμενη εβδομάδα όμως μου έκανε πάλι τα ίδια...Το πήγα ξανά, αυτή τη φορά ήταν το τέταρτο μπεκ, όπου και το αλλάξαμε...Το αυτοκίνητο το πήρα την Παρασκευή και εχτές που το έκανα πιο μακρυνη βολτίτσα έκανε τα ίδια...
Έψαξα στο net (συγκεκριμένα
http://www.howtofixit.gr/forum/archive/index.php/t-64991.html) και διάβασα πως με παρόμοια προβλήματα ήταν πρόβλημα τάσης...μεγάλη διαφορά στους πόλους, πριν και μετά....Για να το διορθώσουν άλλαξαν τα εξής:
1.Τους πολους μπαταρίας
2.Το δυναμό
3.και απο ότι γράφουν: Μοτέρ γκαζιού (που μεταξύ μας δεν ξέρω αν υπάρχει...μάλλο εννοούσε μοτερ ρελαντί???)
Έχει κανένας καμιά παρόμοια περίπτωση? Υπάρχει κάποια πρόταση προς τα που να κινηθώ?
Οκ θα αλλάξω πόλους δεν είναι τίποτα...το δυναμό που έιχα θέμα πριν 2 χρόνια περίπου, το είχα φτιάξει...
Και κάτι τελευταίο...το αμάξι το χρησιμοποιώ πολύ λίγο (για οικονομικούς φυσικά λόγους) σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα που σας περιγράφω (2 και κάτι χρόνια).
Δηλαδή μετά την αλλαγή του πρώτου μπεκ έχω κάνει περίπου 6000χλμ...
Αναμένω γνώμες...Thanks!!!