Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 02:45 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: σαξο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 00:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2014, 00:03
Δημοσιεύσεις: 11
παιδια θα ηθελα μια βοηθεια.θα χαμηλωσω το σαξο μου 3 ποντους.θα βαλω 15αρα ζαντα.ο λαστιχας λεει οτι μηπως βρισκει με το 5οαρι το λαστιχο και οτι μπορει να χρειαστω να βαλω 45αρι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σαξο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 06:04 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Υπομονή θα σου απαντήσει ο Ηλίας που το είχε και ξέρει πολλά για τα Saxo
Στάλθηκε από το ST26i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σαξο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 11:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
:) :) :)
....πιθανότατα να βρίσκει στην ποδιά των θόλων αλλα μόνο στο τέρμα στρίψιμο του τιμονιού.
Υπήρχαν κάποιοι φίλοι στις παρέες που έβρισκαν ακόμα και με τα 45άρια αλλα εκεί ήταν θέμα κακής συντήρησης...
(ξεχαρβαλωμένα αυτοκίνητα, σπασμένα κλίπς στους θόλους....κλπ)
Δοκίμασε με τα 50άρια, έτσι κι αλλιώς μόνο σε αναστροφή στρίβουμε τέρμα το τιμόνι, και όταν θα είσαι για αλλαγή ελαστικών, βάλε 45άρια.
Θα είναι πολύ καλύτερα στο πάτημα και στο στρίψιμο στα όρια ειδικά εάν πρόκειται να το "σκληρύνεις" κιόλας.
(θα μειωθεί το μάγουλο στο στρίψιμο και το ...."τραμπολίνο" στην πορεία. :D )

Να ξέρεις -εάν βάλεις καινούρια ελατήρια- ότι το αυτοκίνητο θα πάει στο πραγματικό ύψος μετά από λίγο καιρό, δηλαδή από τη στιγμή που θα φορέσεις τα ελατήρια, υπολόγισε μισό πόντο ακόμα κάτω, μόλις "κάτσουν".


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε diesoulas για την δημοσίευση του/της: mar citroen
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σαξο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 00:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2014, 00:03
Δημοσιεύσεις: 11
φιλε σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες...θα βαλω το πενηνταρι και βλεπω στην συνεχεια τι θα αντιμετωπισω....αυτο με τα ελατηρια δεν το ηξερα οτι θα κατσουν κι αλλο..eibach pro kit εχω παρει..θα ηθελα να ρωτησω και κατι αλλο..οταν πηρα το αμαξι εκανε ενα θορυβο μεταλικο απ την μερια του οδηγου..αλλαξα αμορτισερ και ο θορυβος μειωθηκε πολυ αλλα συνεχιζει οταν πεφτω σε μικρες λακουβες


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σαξο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 00:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Νά'σαι καλά φίλε μου. :thumb
Για το μεταλλικό θόρυβο που λές, δεν μου είχε τύχει ποτέ στα 300.000 χλμ... δε γνωρίζω.
(μου είχαν τύχει άλλοι θόρυβοι...τριξίματα από την ένωση της εξάτμισης...στα ελατηριάκια .... θόρυβοι όταν άρχισε να τα φτύνει ο καταλύτης...από σπασμένα κεραμικά μέσα.... στην ανάρτηση, μεταλλικό θόρυβο δεν είχα. Προσπάθησε να εντοπίσεις μήπως ο θόρυβος προέρχεται από κάτι άλλο...άσχετο...)
Εγώ φορούσα τα HR. Κι επειδή είχα μερακλή μηχανικό, όταν μου τα πέρασε, μου "έντυσε" τις τελευταίες σπείρες που πάνε στα πιατελα με σωλήνα (κάτι σαν διαφανές σωληνάκι υψηλής πιέσεως,το οποίο το γράσωσε για να μπορέσει να τοπεράσει στις σπείρες) ώστε να έχω ακόμα λιγότερους πιθανούς κραδασμούς.
Δεν ξέρω εάν τελικά βοήθησε πουθενά αυτό....αλλα ήταν ωραία μαγκιά. :thumb


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε diesoulas για την δημοσίευση του/της: mar citroen
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σαξο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 20:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2014, 00:03
Δημοσιεύσεις: 11
τωρα που το λες οντως τα ελατηρια ειχαν απο μονα τοθσ αυτο σο διαφανο σωληνακι που λες!!εμπασει περιπτωσει...θελω να ρωτησω ενα τελευταιο το οποιο με εχει τσαντισει...πηγα σε λαστιχα να βαλω ζαντολαστιχα...διαλεξα ζαντα 15αρα...του ειπα θελω λαστιχα yokohama cdrive διαστασεις 195/50/15...του ειπα οτι θα το χαμηλωσω 3 ποντους το αμαξι...αυτος μου ειπε οτι αν το χαμηλωσει ισως να βρισκει μπροστα...εν τελει ηρθανα τα λαστιχα και στο τερμα στριψιμο στο τιμονι οπως σε ειχα ρωτησει γλειφει το λαστιχο τον θολο!!μου ειπε θελει 45αρι προφιλ....τωρα ομως για το λαστιχο αυτο ρεπει να πληρωσω 100 ευρω ακομα στην τιμη για το 45αρι...δεν ξερω τι να κανω φιλε που λες...να τα βαλω να μην τα βαλω ειναι το ερωτημα...κατα ποσο ο λαστιχα λεει αληθεια..του ειπα για προσθηκες μπροστα και μου λεει οχι δεν κανει να βαλω...πες μου σαν τριτος την γνωμη σου..παιζονται 550 ευρω με ιδρωτα τωρα και εχω σαλταρει μιλαμε...μαλακιες λεει δεν ξερω τι να πω..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σαξο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 20:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Συγγνώμη που παρεμβαίνω σχετικά στη συζήτηση με τα λάστιχα αλλά ο μεταλλικός θόρυβος μπορεί να είναι δύο πράγματα.. Μπορεί να είναι κάποιο μπαράκι ζυγαριάς ή κάποια βάση στήριξης αμορτισέρ. Εγώ τα άλλαξα και τα δυο κοντά στις 270.000 χλμ.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: mar citroen
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σαξο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 20:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2014, 00:03
Δημοσιεύσεις: 11
δεν πειραζει φιλος..βασικα το σκεφτηκα και γω για τα top mounts γιατι το μπαρακι το αλλαξα και ο θορυβος παρεμεινε....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σαξο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 21:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
mar citroen έγραψε:
τωρα που το λες οντως τα ελατηρια ειχαν απο μονα τοθσ αυτο σο διαφανο σωληνακι που λες!!εμπασει περιπτωσει...θελω να ρωτησω ενα τελευταιο το οποιο με εχει τσαντισει...πηγα σε λαστιχα να βαλω ζαντολαστιχα...διαλεξα ζαντα 15αρα...του ειπα θελω λαστιχα yokohama cdrive διαστασεις 195/50/15...του ειπα οτι θα το χαμηλωσω 3 ποντους το αμαξι...αυτος μου ειπε οτι αν το χαμηλωσει ισως να βρισκει μπροστα...εν τελει ηρθανα τα λαστιχα και στο τερμα στριψιμο στο τιμονι οπως σε ειχα ρωτησει γλειφει το λαστιχο τον θολο!!μου ειπε θελει 45αρι προφιλ....τωρα ομως για το λαστιχο αυτο ρεπει να πληρωσω 100 ευρω ακομα στην τιμη για το 45αρι...δεν ξερω τι να κανω φιλε που λες...να τα βαλω να μην τα βαλω ειναι το ερωτημα...κατα ποσο ο λαστιχα λεει αληθεια..του ειπα για προσθηκες μπροστα και μου λεει οχι δεν κανει να βαλω...πες μου σαν τριτος την γνωμη σου..παιζονται 550 ευρω με ιδρωτα τωρα και εχω σαλταρει μιλαμε...μαλακιες λεει δεν ξερω τι να πω..


Εξαρτάται πώς θα το σκεφτείς:
Το σωστό για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι το 45άρι λάστιχο.
Εάν το 50αρι βρίσκει με το χαμήλωμα μόνο στο τέρμα.... ελάχιστες φορές τερματίζουμε το τιμόνι... άντε σε αναστροφή και σε παρκάρισμα.
Εάν όμως έχεις καλές σχέσεις με το λαστιχά...και δεν έχει πρόβλημα να κρατήσει τα 50άρια στο μαγαζί του, για λόγους οικονομίας θα σου πρότεινα να πάς σε άλλη μάρκα ώστε να έρθεις στα ίδια χρήματα. Δεν ξέρω εάν ο λαστιχάς σου αντιπροσωπεύει τα ΤΟΥΟ.... είχα φορέσει τα Τ1R και είχα μείνει ενθουσιασμένος!!!!
Έμεινα σ'αυτά σε όλες τις επόμενες αλλαγές. Η τετράδα γύρω στα 330 ευρώ.
Έχεις αυτή τη δυνατότητα ή είσαι αποφασισμένος για yokohama?
(Yokohama και Bridgestone είχα φορέσει...δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος. Michelin επίσης.... ωραίο λάστιχο αλλα τρώγεται γρήγορα και μετά δεν κρατάει.... το ΤΟΥΟ ήταν για μένα τρομερό! Έβγαζε λίγα περισσότερα χιλιόμετρα από το Michelin αλλα στο δρόμο το έκανες ό'τι ήθελες!!!!!!)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σαξο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 11 Σεπ 2013, 16:07
Δημοσιεύσεις: 63
Θα συμφωνήσω με τον φίλο diesoula μιας και είχα φορέσει και εγώ Yokohama στο Saxo που είχα και πιστεύω ότι δεν αξίζουν για αυτό το αυτοκίνητο,, αν και στο c2 που είχα έβαλα από γνωστό μεταχειρισμένα Yokohama και ήταν κομπλέ (άλλο μοντέλο λάστιχο και c2 1.1).
Με τα Michelin Στο Saxo ήμουν ευχαριστημένος με μόνο μείον τους το ότι τρώγονται γρήγορα.

Sent from my C1605 using Tapatalk 4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σαξο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 23:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2014, 00:03
Δημοσιεύσεις: 11
παιδια ευχαριστω πολυ για την βοηθεια..45αρι θα βαλω γιατι θελω να ειναι σωστο το αμαξι..απλα εχω μπλεξει με λαστιχα που του λεω σε 45αρι yokohama τι εχει και μου leei sdrive του 2011.φανταστειτε δηλαδη με τι εχω να κανω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σαξο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2014, 23:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
:D :D :D ...γνωστή κατάσταση....δυστυχώς σε όλα τα επαγγέλματα...λίγοι είναι γνώστες και σωστοί επαγγελματίες.
Χωρίς να θέλω να γίνω πιεστικός... δοκίμασε και τα ΤΟΥΟ έτσι από περιέργεια...σε τιμές και σε μοντέλο.
Δε γνωρίζω εάν βγαίνει ακόμα το Τ1R ή εάν έχει αντικατασταθεί από νέο μοντέλο.

...στο κάτω κάτω εάν δεν έχεις λόγο να ψωνίσεις από αυτόν, δοκίμασε και κάποιον άλλο λαστιχά, έστω και τηλεφωνικά. ;)


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε diesoulas για την δημοσίευση του/της: mar citroen
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σαξο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Απρ 2014, 14:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2014, 00:03
Δημοσιεύσεις: 11
και αυτο θα γινει..θα παω αλλου.ειδη πηρα καποια τηλεφωνα και μου ειπαν υπαρχουν τα toyo και τιμη 330 ευρω.μου ακουγεται πολυ καλη τιμη για 45αρι..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σαξο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Απρ 2014, 16:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Είναι και πάρα πολύ καλό λάστιχο φίλε μου..... εάν καταλήξεις εκεί...πιστεύω ότι θα μείνεις απόλυτα ευχαριστημένος.
Να σκεφτείς ότι ...π.χ. τα Michelin .....τα πλήρωνα προ δεκαετίας 460 και 480 ευρώ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε diesoulas για την δημοσίευση του/της: mar citroen
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σαξο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Απρ 2014, 17:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Και εγώ μ'αυτή τη σειρά τα έκανα! Δηλαδή πρώτα μπαράκι ζυγαριάς και ο θόρυβος παρέμεινε. Μετά άλλαξα τα top amounts και τέλος τα χτυπήματα στις λακούβες!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: mar citroen
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 27 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Λαστιχα και αμορτισερ για σαξο 1.4
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Saxo
Συγγραφέας: giarentisvts
Απαντήσεις: 16
ρουλεμαν για σαξο 1.4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: giarentisvts
Απαντήσεις: 14
βελτιωση σαξο 1.4
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 16
νεος οδηγος!!να παρω σαξο??
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Ελκτική ικανότητα σάξο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron