Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:25 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: αρχισαν παλι τα κουλα σβισιματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2014, 17:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Νοέμ 2013, 17:35
Δημοσιεύσεις: 47
αφου αλλαξα μοτερ ρελαντι δεν αλλαξε και κατι.οπιαδιποτε ωρα οποτε του ερθει μολις το αφηνω σε ρελαντι σβινει.στης τρεις τεσσερις φορες με μιζα περνει κρατα ρελαντι και φευγω.τι φλας μπορει να τρωει; :hmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αρχισαν παλι τα κουλα σβισιματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2014, 18:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
προσαρμογη στο μοτερακι εκανες?

δηλαδη

τρεις τεσσερις φορες γυρνα τον διακοπτη στο δυο (να μην γυρισει η μιζα) και πισω

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αρχισαν παλι τα κουλα σβισιματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2014, 21:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Νοέμ 2013, 17:35
Δημοσιεύσεις: 47
οχι δεν εκανα κατι τετοιο!αυτο εχει σαν αποτελεσμα να δουλευει δυο τρεις μερες ο.κ και ξαφνικα να σβινει;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αρχισαν παλι τα κουλα σβισιματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιουν 2014, 00:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
ισως. δοκιμασε το και θα δειξει
αλλα να μας ενημερωσεις

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αρχισαν παλι τα κουλα σβισιματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιουν 2014, 09:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Νοέμ 2013, 17:35
Δημοσιεύσεις: 47
εβγαλα τον πολο της μπαταριας για 5 λεπτα,γυρισα 4 φορες το κλειδι πριν την μιζα και ξανα στην αρχη καθε περιπου 2 λεπτα,εβαλα μπροστα κρυο και ανεβασε σωστα στροφες ~1200.παρατηρησα οτι το μοτερ ρελαντι καθως γκαζονα με το χερι μεχρι σχεδον τερμα,το εμβολο απο το μοτερακι δεν ακολουθουσε παρα μονο οταν αφηνα σχετικα αποτομα το γκαζι τοτε το εμβολο εσπροχνε λιγο ανεβαζε στροφες περιπου 1200 και μονοτου επεστρεφε πισω περιπου 1000 στροφες.την δοκιμη την εκανα σημερα πρωι με κρυο το μοτερ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αρχισαν παλι τα κουλα σβισιματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Ιουν 2014, 19:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Νοέμ 2013, 17:35
Δημοσιεύσεις: 47
τελικα πηγα μηχανικο,κουμποσε φισα διαγνωσεις και εβγαλε βλαβη στο ποτενσιομετρο γκαζιου.μου ειπε οτι σιγουρα αυτο φταιει και επιδει ειναι μονου ψεκασμου παει ολο το μονοποιντ.να την πιστεψω την βλαβη;ηπαρχει πυθανοτητα λαθους του διαγνωστικου;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αρχισαν παλι τα κουλα σβισιματα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Ιουν 2014, 21:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Θεωρητικά δεν υπάρχει περίπτωση λάθος απο το διαγνωστικό (εφ'όσον είναι γνήσιο lexia)το
ζήτημα είναι εάν αυτός που το χρησιμοποιεί ξέρει και να το δουλεύει σωστά,(αλλά αυτό είναι
άλλου παπά ευαγγέλιο).
Τί να πώ..κάνε συμφωνία πώς εάν δεν είναι αυτό, χρήμα δέν παίρνει απο σένα!

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΠΑΛΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΒΗΣΙΜΟ ΜΗΧΑΝΗΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: malama1967
Απαντήσεις: 8
Θερμοκρασία (πάλι...)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: demkat1
Απαντήσεις: 5
Και πάλι στις πίστες ο Loeb
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Αθήνα - Εδιμβούργο και πάλι πίσω
Δ. Συζήτηση: Road Trips
Συγγραφέας: salex
Απαντήσεις: 17
Άρχισαν τα τριξίματα!!(σε χαμηλωμένο C4)
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Manos
Απαντήσεις: 74
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron