Λοιπόν
Κάθε φορά που θα αναφέρουμε κάποιο πρόβλημα θα δίδουμε όλα τα πραγματικά περιστατικά και δεν θα τα λέμε σιγά σιγα
1. Κρίσιμο. ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ εργαζεται ο συμπιεστής ΝΑΙ η ΟΧΙ? εικάζουμε οτι δεν εργάζεται? Οχι. γιατι? ειτε γιατι εχεις υψηλη πιεση στο κυκλωμα σου ή γιατι δεν τροφοδοτειται με ρευμα η γιατι τα χει παιξει. Για το πρωτο ριχνουμε νερο στο ψυγειο της μηχανης επειδη επανω του εφαπτεται ενα δευτερο ψυγειο που ειναι το ψυγειο αιρ κοντισιον ελληνιστι συμπυκωτης η condenser
Αμα ριχνοντας νερο κρυο το αιρκοντισιον δουλευει καλυτερα σημαινει οτι εχεις θεμα πιεσης στο κυκλωμα δεν ψυχεται σωστα το ψυγειο σου. Τι μπορει να το προκαλει αυτο? Η χαλασμενο ψυγειο ή κακη του ΨΥΞΗ. Η ψυξη γινεται με αυτους τους δυο ανεμιστηρες που οταν εργαζεται το αιρκοντισιον πρεπει να δουλευουν φουλ. Πως το τσεκαρουμε αυτο. Οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο πχ το πρωι με το που βαζεις μπρος πατας μια το αιρκοντισιον και μετα ανοιγεις καπο και βλεπεις εαν γυρνουν οι φτερωτες εαν γυρνουν και οι δυο και καλα δε φαινεται να εχεις θεμα
2. Σημερα εισφέρεις νέα πραγματικα περιστατικα. λες οτι το κανει σε λακουβες και ανωμαλο δρωμο. αρα σημαινει οτι κατι κουνιεται και επηρεαζει την λειτουργια του συμπιεστη
τι μπορει να ειναι αυτο? η καποιο καλωδιο που παει στον συμπιεστη και εχει λασκαρει και μια κανει επαφη και δεν κανει. πιθανο να ειναι το καλωδιο της φυσσας της θερμοκρασιας νερου της μηχανης. εαν αυτο δεν κανει καλη επαφη η ο αισθητηρας δινει οτι να στοιχεια ο εγκεφαλος βγαζει εκτος τον συμπιεστη, ΦΥΣΙΚΑ μπορει να ειναι καποια αλλη επαφη χαλασμενη και αυτο θελει ψαξιμο με ηλεκτρολογο
3. Μπορει να τα εχει παιξει το κομπλερ του συμπιεστη που ειναι αυτο που γυρναει απο τον συμπιεστη και να χανει στροφες με το χτυπα σε λακουβα.
Πολλα μπορει
Ξεκινα να ψαχνεις τα ποιο απλα αυτα που μπορεις εσυ και εαν δεν βγαλεις ακρη μετα ο μαστορας ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ
ηρέμησα