Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 01:58 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Dynamo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Ιούλ 2014, 09:08 
Άβαταρ μέλους
καλησπέρα, τα φώτα σας παρακαλώ!
Έχω ένα saxo του 2002, άλλαξα τη μπαταρία του αρχές του χρόνου (6μηνο). Πριν από 2 μέρες με άφησε από μπαταρία λογικά,,, Η ένδειξή της είναι μαύρο, που απ' ότι μου είπαν χρειάζεται φόρτισμα. Το περίεργο όμως είναι ότι το αυτοκίνητο κινείται καθημερινά οπότε δεν θα έπρεπε να συμβαίνει αυτό. Ένας γνωστός μου μηχανικός ήρθε και του έριξε μια ματιά και μου είπε ότι κάποιο σωληνάκι χάνει λάδια και πέφτουν πάνω στο δυναμό. Οπότε μία πιθανότητα είναι να έχει μπουκώσει το δυναμό και να μην λειτουργεί σωστά.
Να αναφέρω ότι προηγήθηκε προσπάθεια να το βάλω μπροστά με καλώδια αλλά τίποτα!
Σας έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο? Είναι βάσιμη νομίζετε η εκτίμηση του μηχανικού? Αν όντως είναι θέμα δυναμό, γνωρίζετε περίπου το κόστος του?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Dynamo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Ιούλ 2014, 10:01 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Γιατί δεν πας να σου μετρησουνε το Δυναμό αν φορτίζει σωστά την μπαταρία,και από την άλλη μπορεί να έχεις έξι μηνών μπαταρία αλλά μπορεί να βραχυκύκλωσε....

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Dynamo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Ιούλ 2014, 10:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
μετρισε τα καλωδια απο το (+) της μπαταριας μεχρι το δυναμο . Το καλωδιο που παει στο (+) της μπαταριας περναει απο την μιζα και συνεχιζει μεχρι το δυναμο!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Dynamo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Ιούλ 2014, 11:22 
Άβαταρ μέλους
vil έγραψε:
μετρισε τα καλωδια απο το (+) της μπαταριας μεχρι το δυναμο . Το καλωδιο που παει στο (+) της μπαταριας περναει απο την μιζα και συνεχιζει μεχρι το δυναμο!!!


Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Αλλά άντε και το μέτρησα το καλώδιο, τι πρέπει να καταλάβω?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Dynamo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιούλ 2014, 20:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Κατ αρχήν η μπαταρία με σβηστό κινητήρα πρέπει να σου δίνει γύρω στα 12,8V αν είναι στα καλά της. Ακόμα και μετά απο μερικές μέρες.
Όταν έχεις αναμμένο τον κινητήρα στο ρελαντί πρέπει να έχεις 14V. Είναι εντάξει όλα αυτά;


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron