Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:50 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιαν 2015, 20:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 19:56
Δημοσιεύσεις: 10
Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους παιδια.
ειμαι σε φαση απελπισιας οσον αφορα το saxακι μου και μπαινω αμεσως στο θεμα.
το αμαξι εχει 180000 χλμ.
εχει αλλαχτει 4(τεσσερις) φορες φλαντζα.
πρωτη φορα στα δυο χρονια κατοχης του αυτοκινητου.
citroen επισκευη.
δευτερη φορα σε μαστορα μη εξουσιοδοτημενο λογω αυξημενης θερμοκρασιας απο τρυπημενο ψυγειο στην εθνικη (ορκιζεται αυτος που το οδηγουσε πως δεν χτυπησε κοκκινο ο δεικτης)
απο εκει και περα το αυτοκινητο περνα στα χερια μου και εχει αλλαχτει αλλες δυο φορες η φλαντζα.
την μια το καλοριφερ δεν εβγαζε ζεστο αερα.
φτιαχτηκε και η θερμοκρασια ξεκινησε να ανεβαινει επικυνδυνα σιγα σιγα με τον χρονο.
αλλαγη φκαντζας πλανισμα αλλαγη βαλβιδων και βιδων.
αλλαγη ψυγειου και θερμοστατη.
το αυτοκινητο με τον δεικτη μονιμα λιγο πανω απο την μεση λειτουργουσε κανονικα.
σιγα σιγα στις ανηφορες και γενικα στο ζορισμα τσιμπαγε λιγο θερμοκρασια με max τα τρια τεταρτα του δεικτη.
πριν ενα μηνα μετα απο ταξιδι οπου η θερμοκρασια ειχε παλι φτασει 3/4 ανοιξα την ταπα του ψυγειου και πηρε σχεδον ενα λιτρο.
μετα απο εκατο χλμ στην εθνικη και μια μερα ακινησιας πηρε αλλο ενα λιτρο.
μετα απο 15 χλμ στην αθηνα μεχρι την δουλεια το αυτοκινητο ουτε ανεβαζει θερμοκρασια υπερβολικη ουτε χανει νερα.
αν βγω στην εθνικη και ανηφορισω λιγο τσουπ τρια τεταρτα αμεσως σε 2-3 δευτερολεπτα. αν κατηφορισω η κοψω ταχυτητα αμεσως πεφτει.
αποτελεσμα. αλλαγη ψυγειου αλλαγη θερμοστατη και ξανα τα ιδια σαν να μην αλλαξα τιποτα (140 ευρω)
διαβαζω πιθανες αιτιες ταπα ψυγειου πλακτεα βεντιλατερ δεικτης στο ταμπλο εγκεφαλος κτλ αλλα δεν ξερω. το μονο που πιστευω πλεον σιγουρα ειναι πως δεν μπορει ανα 30000 χλμ το αυτοκινητο να καιει φλαντζα απο το τιποτα με νορμαλ χρηση...
απλα ζητω απελπισμενα βοηθεια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιαν 2015, 20:33 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ένα μοτέρ πλανίζεται/φλατζάρεται το πολύ 3 φορές. Μετά, αλλάζεις μοτέρ.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιαν 2015, 20:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 19:56
Δημοσιεύσεις: 10
σε ευχαριστω για τον σου να μου απαντησεις, βασικα αυτο ειναι οντως πολυ σημαντικο αλλα πρωτον δεν εχω τα χρηματα για μοτερ (αληθεια ποσο πανε?) και δευτερον και σημαντικο δεν ειναι περιεργο που εχει βγαλει τοσες φορες το ιδιο προβλημα?
εχω στο μυαλο μου καρφωμενο πως κατι αλλο συμβαινει στο αμαξι
ειναι φυσιολογικο ανα 20000 χλμ να υπερθερμενεται?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιαν 2015, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Σαφώς και δεν είναι λογικό το ότι ανεβάζει θερμοκρασία συνεχώς. Μοτέρ να φάνε και οι κότες στο car.gr.


http://www.car.gr/parts/?offertype=&mak ... condition=

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιαν 2015, 21:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 19:56
Δημοσιεύσεις: 10
ωπ δεν ειναι και τοσο ακριβα.
τωρα και συγνωμη αν κουραζω τι μπορειθ να φταιει σε αυτο το προβλημα μου?
τι δηλαδη μπορει να φταιει στο αμαξι και συνεχως βγαζει μονο το ιδιο συγκεκριμενο προβλημα...?
ξανα ζητω συγνωμη αν κουραζω μα προσπαθω και να καταλαβω τι μπορει να φταιει μηπως γλυτωσω κατι απο χρηματα η τελος παντων να ξερω τι εχει παθει.
αν θες φιλε μου καποιες επιπροσθετες πληροφοριες νπορω να σου δωσω παραπανω στοιχεια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιαν 2015, 22:55 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Θεωρώ πως όλα ξεκινάνε από το κακό φλαντζάρισμα: αλλάζουμε βίδες κεφαλής πάντα, σφίγγουμε με συγκεκριμένη σειρά και δύναμη αυτές τις νέες βίδες, φροντίζουμε για ποιοτική νέα φλάντζα.

Γενικά, προσέχουμε για να έχουμε: τσεκάρουμε θερμοστάτη (πολλοί προβαίνουν σε προληπτική αλλαγή), αλλάζουμε υγρά ψύξης και βάζουμε ποιοτικά και οργανικά μετά από τον καθαρισμό του συστήματος ψύξης από μπερδεμένα λάδια και νερά. Προσέχουμε πάντα τη στάθμη των λαδιών/νερών, βάζουμε επώνυμο λάδι προδιαγραφών κατασκευαστή (και όχι όποιο πχ 10w40 βρούμε ή μας βάλουν), αλλάζουμε πάντα φίλτρο λαδιού σε κάθε αλλαγή λαδιών κλπ κλπ κλπ.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Πράκτορας για την δημοσίευση του/της: mpampis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιαν 2015, 23:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Φίλε μου , δύσκολα τα πράγματα....
Λες ότι αλλαξες ψυγείο... Μτχ ή καινούργιο, γνήσιο -ΟΕΜ ή ιμιτασιόν ;
Παλιότερα όταν εργαζόμουν στη Nissan είχα συναντήσει ακριβως τα ίδια συμπτώματα -άνοδοο θερμοκρασίας σε ανηφόρες και ζόρισμα- σε μια παρτίδα micra και ήταν από λάθος ψυγείο...

Πόσες φορές έχετε πλανίσει την κυλινδροκεφαλή και πόσο;
Με τι σχέση συμπίεσης δουλεύει πλέον το μοτέρ;

Από πυρακια πως παμε; ( βαράει ή όχι)

Σου ανακάτευε νερά με λάδια ή έχανε μόνο νερά;

Οι φλάντζες που άλλαξες ήταν καμμένες στο ίδιο σημείο ή σε διαφορετικό κάθε φορά;

Πολύ πιθανόν να έχει κάποιο ρήγμα στη κυλινδροκεφαλή η σε κάποιο κύλινδρο

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nik0laus για την δημοσίευση του/της: mpampis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Ιαν 2015, 08:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 19:56
Δημοσιεύσεις: 10
καλημερα και πραγματικα ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας.
φιλε πρακτορα δεν διαφωνω μαζι σου αλλα σιγουρα αυτα εχουν γινει (βιδες σωστη φλαντζα κτλ) σιγουρα εγω τσεκαρω το αμαξι για τα λαδια του και τα νερα του(οσο μου κοβει τελος παντων) εχω αλλαξει δυο θερμοστατες γαλλικοι και οι δυο μα εκτος απο αυτο δεν ειναι εντελως παραλογο τοσο μα τοσο ευκολα το αυτοκινητο να κοκκινηζει απο το τιποτα?
φιλε nik0laus ναι αλλαξα ψυγειο γιατι ειναι το τριτο που σπαει-χανει...
επανω εχουν μπει καινουργιο-μετ-ιμιτασιον με την σειρα τωρα να ειναι σε καινουργιο valeo με ταυτοχρονη αλλαγη θερμοστατη.
πυρακια δεν βαραει το αμαξι και ναι τουλαχιστον τς δυο αλλαγες που εχω ζησει εγω το αμαξι ανακατεψε νερα με λαδια.
μια ηταν η φορα μονο που εβγαζε λευκο καπνο απο πισω σημειωτεον. ολες τις αλλες απλα εφτανε σχεδον κοκκινο και το εσβηνα. και γινοταν πιο εντονο και ταχυτο κοκκινισμα.
ποσο πλανιστηκε και που καιγοταν η φλαντζα δυστυχως δεν το ξερω.
υπαρχει περιπτωση να ειναι ηλεκτρολογικο το θεμα?
καποτε εκοψε την γειωση και μετα απο αλλαγη του καλωδιου που βιδωνεται στο σασι ο δεικτης θερμοκρασιας ανεβοκατεβαινε σαν τρελος.
γενικα πραγματικα τα εχω παιξει. δεν ξερω την αιτια που το παθαινει αυτο τοσο ευκολα.
απο που να ξεκινησω δε ξερω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Ιαν 2015, 11:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Μήπως είναι χαλασμένος ο δείκτης (όργανο) και δείχνει ότι θέλει τσεκαρισέτο

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Ιαν 2015, 12:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 19:56
Δημοσιεύσεις: 10
πως μπορω να το τσεκαρω?
σορρυ για τις ερωτησεις μου


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Ιαν 2015, 14:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Μέτρηση θερμοκρασίας νερού την ώρα που είναι στα κόκκινα ή μεσω λέχια την θερμοκρασία γενικά

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Ιαν 2015, 15:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 19:56
Δημοσιεύσεις: 10
δυστυχως δεν εχω λεξια για να παρω αξιπιστη μετρηση και γιανα μετρησω απευθειας τα νερα δεν πρεπει να ανοιξωτην ταπα ενω βραζουν?
παιζει αυτο?
μαλλον μου λειπει ο εξοπλισμος...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Ιαν 2015, 15:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Το να διαβάσεις την τιμή του αισθητήρα το κάνεις με οποιοδήποτε OBD reader των 10Ε. Δε χρειάζεται lexia. Αλλά αφού σου έβγαζε καπνους, μπέρδευε τα λάδια κλπ προφανές είναι οτι είχε κάψει φλάτζα οπότε ο δείκτης σωστά δείχνει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Ιαν 2015, 00:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αλλαξε μοτερ κανε καλο καθαρισμο κυκλώματος και πιστευω θα εισε οκ...το ότι ανοιχτικε το μοτερ σου 2 φορες δεν εισε και σιγουρος ότι εγινε και πλανιαρισμα μιας μπορει απλα να αλλαξαν φλαντζα και τιποτα άλλο..αλλαξε ένα μοτερ και θα εισε οκ....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2015, 12:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 19:56
Δημοσιεύσεις: 10
Καλημερα και παλι.
εκανα καποιες διαδρομες με το αμαξι και παρατηρησα καποια πραγματα. Οταν ξεκινήσω να ανηφοριζω πχ με τεταρτη η πεμπτη στα 5 περιπου δευτερολεπτα η θερμοκρασια ξεκινα να ανεβαινει με γρηγορο ρυθμο.
οταν πιασω κατηφορα το ιδιο, αμεσως πεφτει στα φυσιολογικα.
επισης μεσα στην κινηση η θερμοκρασια ειναι καρφωτη σχεδον στα φυσιολογικα.
πρωτον θα ηθελα να μου πειτε που μπορω να βρω και φτηνα ενα obd reader που αναφερθηκε ωστε να μετρησω αμεσα την θερμοκρασια.
επισης να αναφερω πως μονο την πρώτη φορα που καηκε η φλατζα εβγαλε λευκους καπνους το αμαξι. Τις υπολοιπες ποτε.
καταλαβαινω πως μια αλλαγη μοτέρ ειναι ισως η πιο καλη λυση αλλα τα οικονομικά μου ειναι τραγικα οποτε το ξεψαχνιζω.
ευχαριστω παντως για την βοηθεια μεχρι τωρα.
επισης αν υπαρχει κάτι άλλο που μπορώ να κανω για να τσεκαρω καποια πραγματα πειτε μου. Πχ κατι ηλεκτεολογικο η κατι τετοιο.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 27 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΥΣΑ ΠΟΡΤΑΣ ΟΔΗΓΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
περιεργη συμπεριφορα θερμοκρασιας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: gerolikos282
Απαντήσεις: 22
Πρόβλημα με κόμπιασμα κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: scorer
Απαντήσεις: 29
C4 1.6hdi 2005 109PS - προβλημα φορτισης της μπαταριας-
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: giourkas
Απαντήσεις: 0
προβλημα εκκινησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: gius
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια