αν το VTS ειναι καλο(δεν εχει προβληματα στα ακρα ρουλεμαν κτλ.) παρε τα μπροστα ακρα κομπλε (τοπ μαουντ-ελατηριο-αμορτισερ-φρενα-μουαγε) και αντιστρεπτικη εμπρος και βαλτα στο δικο σου...οσο για πισω αν εχει καλο αξονα και ρουλεμαν, παρε κομπλε τον αξονα και βαλτον στο δικο σου. στα φρενα θα εισαι σε αλλο επιπεδο απ΄οτι εισαι τωρα και σε κλισεις αμαξωματος απλα δεν θα υπαρχουν!!!!
με την κρεμαργερα το προβλημα για να μπει, πέρα των σωληνώσεων και των ηλεκτρικων συνδεσεων που πρεπει να γινουν (αφου πρεπει να τοποθετηθει η ηλεκτροϋδραυλικη αντλια) πρεπει να αλλαξεις και την κολωνα του τιμονιου αλλα και την πεταλιερα η οποια ειναι και βαση για το σεβρο......θελεις μαστορα και για ωρες πολλες για να στα ξυλωσει απο το ενα αμαξι και να στα βαλει στο αλλο.
Το VTS παντος αν δεν το θελεις εσυ το παιρνω εγω!!!!