Μεγάλη κατανάλωση βενζίνης - Saxo 1.1
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 16:26
Χαιρετώ τον κόσμο
Λοιπόν, θα ήθελα λίγο τα φώτα από μερικούς γνώστες - για να κοιτάξουν αυτά που πρέπει την άλλη φορά που θα πάω συνεργείο:
Είχα αγοράσει ένα saxo 1.1 / 2001 πριν μερικά χρόνια και για προσωπικούς λόγους δεν το λειτούργησα ποτέ, μέχρι το 2015. Για να καταλάβετε πόσο λίγο φθαρμένο ήταν, το είχα πάρει το 2009 και είχε 48.000 χιλιόμετρα, έκανε αποκλειστικά διαδρομές τύπου "δουλειά-σπίτι" από μια κοπέλα πριν από μένα.
Αποφάσισα λοιπόν το 2015 και το έφτιαξα, καθαρά για το γαμώτο, γιατί δεν το είχα χρησιμοποιήσει ποτέ και δεν ήθελα να το πετάξω. Το πήγα σε ένα μηχανικό φίλο φίλου που δεν είχε κάποια συγκεκριμένη εξειδίκευση από γαλλικά, αλλά ΟΚ, μου πήρε ένα ποσό κάτω του χιλιάρικου για να αντικαταστήσει τα πάντα που είχαν σαπίσει (και λάστιχα) και από το '15 λειτουργεί αρκετά ικανοποιητικά και με έχει μάθει να οδηγώ.
Το μόνο θέμα που υπάρχει είναι ότι, παρόλη την αντικατάσταση στην ουσία όλων των κομματιών που φθάρηκαν ή σάπισαν / κτλ από την ακινησία, καίει πολύ, είμαι σίγουρος.
Δεν ξέρω το γιατί όμως - Μετά από την "ολική επαναφορά" το πήγα 1-2 φορές σε άλλο μηχανικό για κάτι μικροπράγματα, ιμάντας ενός δυναμό κάτι, και εξάτμιση γιατί τρύπησε ολίγον και έκανε θόρυβο.
Στη θεωρία, πρέπει να το πάω για σέρβις στα 58.000 χλμ (φαντάζομαι) αφού το επανέφερα στα 48, δεν τα έχω κάνει ακόμα αλλά πλησιάζουν (56.000)
Τι να τους πω να κοιτάξουν για το θέμα κατανάλωσης; Κινούμαι εντός Αττικής, αλλά όχι συνέχεια κέντρο πρώτη-δευτέρα, συνήθως στις διαδρομές υπάρχουν κάτι Συγγρού, ποτάμι κτλ, αλλά ότι και να δοκίμασα (βενζίνη από διαφορετικά βενζινάδικα κτλ), στην καλύτερη, από λαμπάκι σε λαμπάκι βγαίνουν 450 χιλιόμετρα, δηλαδή λίγα, για τέτοιο μικρό αμάξι.
Αν υπήρχε κάτι πολύ βαρβάτο θα μου το είχαν αλλάξει με το ολικό ρεκτιφιέ του '15, αλλά μάλλον κάτι άλλο είναι. Ιδέες; Αντλία κάτι; Φίλτρο κάτι;
Επειδή δεν έχω ιδέα αν θα με κλέψουν αν πάω και τα ρωτήσω αυτά στο συνεργείο, ρωτάω πρώτα εσάς για να εμφανιστώ λίγο πιο ψαγμένος ναι μεν επανέφερα το κάρο για συναισθηματικούς λόγους / το γαμώτο, αλλά εντάξει πρέπει μερικά πράγματα να τα μαθαίνω σιγά-σιγά, έστω και για το επόμενο κάρο (όταν επιτελέσει το στόχο του το saxo ο οποίος είναι να το οδηγήσω 2-3 χρόνια και μετά να το... πουλήσω σε φοιτητή ό,τι έχει ευχαρίστηση!)
Thank you
Λοιπόν, θα ήθελα λίγο τα φώτα από μερικούς γνώστες - για να κοιτάξουν αυτά που πρέπει την άλλη φορά που θα πάω συνεργείο:
Είχα αγοράσει ένα saxo 1.1 / 2001 πριν μερικά χρόνια και για προσωπικούς λόγους δεν το λειτούργησα ποτέ, μέχρι το 2015. Για να καταλάβετε πόσο λίγο φθαρμένο ήταν, το είχα πάρει το 2009 και είχε 48.000 χιλιόμετρα, έκανε αποκλειστικά διαδρομές τύπου "δουλειά-σπίτι" από μια κοπέλα πριν από μένα.
Αποφάσισα λοιπόν το 2015 και το έφτιαξα, καθαρά για το γαμώτο, γιατί δεν το είχα χρησιμοποιήσει ποτέ και δεν ήθελα να το πετάξω. Το πήγα σε ένα μηχανικό φίλο φίλου που δεν είχε κάποια συγκεκριμένη εξειδίκευση από γαλλικά, αλλά ΟΚ, μου πήρε ένα ποσό κάτω του χιλιάρικου για να αντικαταστήσει τα πάντα που είχαν σαπίσει (και λάστιχα) και από το '15 λειτουργεί αρκετά ικανοποιητικά και με έχει μάθει να οδηγώ.
Το μόνο θέμα που υπάρχει είναι ότι, παρόλη την αντικατάσταση στην ουσία όλων των κομματιών που φθάρηκαν ή σάπισαν / κτλ από την ακινησία, καίει πολύ, είμαι σίγουρος.
Δεν ξέρω το γιατί όμως - Μετά από την "ολική επαναφορά" το πήγα 1-2 φορές σε άλλο μηχανικό για κάτι μικροπράγματα, ιμάντας ενός δυναμό κάτι, και εξάτμιση γιατί τρύπησε ολίγον και έκανε θόρυβο.
Στη θεωρία, πρέπει να το πάω για σέρβις στα 58.000 χλμ (φαντάζομαι) αφού το επανέφερα στα 48, δεν τα έχω κάνει ακόμα αλλά πλησιάζουν (56.000)
Τι να τους πω να κοιτάξουν για το θέμα κατανάλωσης; Κινούμαι εντός Αττικής, αλλά όχι συνέχεια κέντρο πρώτη-δευτέρα, συνήθως στις διαδρομές υπάρχουν κάτι Συγγρού, ποτάμι κτλ, αλλά ότι και να δοκίμασα (βενζίνη από διαφορετικά βενζινάδικα κτλ), στην καλύτερη, από λαμπάκι σε λαμπάκι βγαίνουν 450 χιλιόμετρα, δηλαδή λίγα, για τέτοιο μικρό αμάξι.
Αν υπήρχε κάτι πολύ βαρβάτο θα μου το είχαν αλλάξει με το ολικό ρεκτιφιέ του '15, αλλά μάλλον κάτι άλλο είναι. Ιδέες; Αντλία κάτι; Φίλτρο κάτι;
Επειδή δεν έχω ιδέα αν θα με κλέψουν αν πάω και τα ρωτήσω αυτά στο συνεργείο, ρωτάω πρώτα εσάς για να εμφανιστώ λίγο πιο ψαγμένος ναι μεν επανέφερα το κάρο για συναισθηματικούς λόγους / το γαμώτο, αλλά εντάξει πρέπει μερικά πράγματα να τα μαθαίνω σιγά-σιγά, έστω και για το επόμενο κάρο (όταν επιτελέσει το στόχο του το saxo ο οποίος είναι να το οδηγήσω 2-3 χρόνια και μετά να το... πουλήσω σε φοιτητή ό,τι έχει ευχαρίστηση!)
Thank you