Η μπαταρία δεν μπορεί να δώσει 17 εκτός αν έχει μέσα πλουτώνιο
Το δυναμό μέτρησε και είδε 17V. Είναι υπερβολικά (ειδικά αν ήταν στο ρελαντί). Το δυναμό έχει μια πλακέτα που φροντίζει να δίνει στο αμάξι σταθερή τάση ανεξάρτητα απο τις στροφές του κινητήρα (αλλιώς στο ρελαντί θα έπαιρνες 12V και στα κόκκινα 30V!). Κάτι δεν πάει καλά εκεί. Μπορεί να επισκευάζεται, δεν είναι και τίποτα τόσο πολύπλοκο ειδικά σε παλιό αμάξι όπως το saxo. Αν έχει solid state regulator ξεχωριστό τότε είναι πολύ φτηνό.
Πάντως κοίτα να το φτιάξεις προτού σου κάψει τίποτα ακριβό.