nonos έγραψε:
Ο διακόπτης-κλειδαρια της μηχανης είναι αυτό 99%.
Ελεγξτε το "βαρελάκι" ,αυτό που βάζεις το κλειδί μέσα για να βάλεις μπρος, γιατι έχει χαλαρώσει κάποια επαφή. Σφιξτε το. Το μοτέρ της υδραυλικής αντλιας παίρνει ηλεκτρικά την εντολή, δε κάνει επαφή πλέον από την κλειδαριά οταν δινεις εντολη με το κλειδι και το τιμόνι σου πλέον είναι μηχανικό.
Αν αλλάξεις κλειδαριά θα έχεις πλέον και δύο κλειδιά. Ένα να βάζεις μπρος και το εργοστασιακο σου κλειδι για τις εξωτερικές κλειδαριές.
Από περιέργεια, η αντισταση-θερμαινομενο πίσω σου δουλεύει? Υαλοκαθαριστήρας? A/c ανεμιστήρας δουλεύει?