Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 17:52 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 3 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τύπος φίλτρου λαδιού σε μοτέρ 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Οκτ 2020, 16:51 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα παιδιά,
Έχω ένα σαξο 1.1 με τα 60ps (tu1jp κινητήρας, αν δεν κάνω λάθος).
Η απορία μου είναι: ο κινητήρας έχει φίλτρο λαδιού το οποίο είναι τύπου "καβούκι", δηλαδή ξεβιδώνεις το καπάκι του φίλτρου και μέσα του έχει το χάρτινο το φίλτρο. Μπορώ να το αντικαταστήσω με τα μεταλικά φίλτρα; Μία φορά είχε σφηνώσει το χάρτινο φίλτρο μέσα στο πλαστικό καπάκι και είδα και έπαθα για να το βγάλω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τύπος φίλτρου λαδιού σε μοτέρ 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Οκτ 2020, 05:54 
Άβαταρ μέλους
Μετά από ψάξιμο σε σελίδες για ανταλλακτικά, βρήκα, ότι το γκρουπ psa έβγαλε δύο ειδών κινητήρες 1.1 60ps. Όσοι είχαν κατασκευαστεί μετά τον 7/2000 (hfx), έχουν το φίλτρο λαδιού με το πλαστικό κάλυμμα. Ενώ όσοι είχαν βγει έως τον 6/2000 (hdz), έχουν το μεταλλικό ενιαίο φίλτρο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τύπος φίλτρου λαδιού σε μοτέρ 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Οκτ 2020, 11:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Καλημέρα, καλωσήρθες στην παρέα του GCC και να χαίρεσαι το Σαξάκι σου απροβλημάτιστο σε ωραία χιλιόμετρα!

Για να σφηνώσει το φίλτρο λαδιού όπως είπες, ή δεν ήταν καλής ποιότητας και παραμορφώθηκε, ή δεν ήταν αυτό που έπρεπε για το αυτοκίνητό σου, ή είχες να το αλλάξεις πολύ καιρό μετά από διαδοχικές αλλαγές λαδιών και ίσως και κάποια ακινησία του αυτοκινήτου, ή το καβούκι του μετά από τόσα χρόνια έχει πια πρόβλημα παραμόρφωσης, ή ένας συνδυασμός κάποιων (ή και όλων!) από όλα αυτά συνέβη.

Μην ψάχνεσαι με πατέντες πέρα από αυτά που έβαλε ο κατασκευαστής, πήγαινε σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο Citroen να το δουν μήπως θέλει αλλαγή και το καβούκι του. Ρώτα τους και αυτό που λες, δε χάνεις τίποτα, αλλά και να γίνεται η μετατροπή που λες ίσως να είναι πιο συμφέρον οικονομικά να το αλλάξεις με ίδιου τύπου που έχει αλλάζοντας και το καβούκι αν είναι προβληματικό.
Και σε κάθε περίπτωση, να αλλάζεις το φίλτρο με κάθε αλλαγή λαδιών και μόνο με καλής ποιότητας που συμφωνεί με τον αριθμό ανταλλακτικού της Citroen. Ακόμη κι αν το αυτοκίνητο κάνει πολύ λίγα χιλιόμετρα με πολύ μεγάλες ακινησίες, τα λάδια και το φίλτρο λαδιού πρέπει να αλλάζονται το αργότερο κάθε χρόνο από την προηγούμενη αλλαγή. Και σε παρατεταμένες ακινησίες, να κάνεις κάποια χιλιόμετρα "συντήρησης" που και που, όχι μια βόλτα τώρα και μια μετά από μήνες.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 3 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Ανοιγω το καπακι του μοτερ και εχει μαυρα κομματια saxo 1.1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: komando54
Απαντήσεις: 20
βαλβίδα Πίεσης Λαδιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 17
Διαρροή λαδιού στις πίσω μπουκάλες στα 37.000 χλμ? (THP 1.6)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: tasos66
Απαντήσεις: 54
Τι μοτερ να βαλω 1.6 16v saxo vts ή 1.6 16v xsara vts
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Frenchy
Απαντήσεις: 17
Φίλτρο αναθυμιάσεων λαδιού;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Bill30f
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ