Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 20:42 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πιέσεις ελαστικών για το Saxaki μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Ιαν 2008, 23:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
Παιδιά άνοιξα το thread για να μιλάμε για πιέσεις ελαστικών για το Saxaki μας...φοράω λάστιχα 185/55/R14.Τι πιέσεις να παίζω γενικά ο κατασκευαστής δίνει λιγότερη πίεση μπροστά σε σχέση με πίσω...τώρα είμαι στα 2.3 μπροστά 2.4 πίσω!!!Thx :thumbup

_________________
Ο C2 VTRRR άλλαξε και έγινε ViTeSe...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 17:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
Που είσαστε ρε Saxoβιοι;

_________________
Ο C2 VTRRR άλλαξε και έγινε ViTeSe...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2008, 09:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
So Crazy... :iconcool

_________________
Ο C2 VTRRR άλλαξε και έγινε ViTeSe...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2008, 16:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Bαζεις οτι γράφει στη πορτα του οδηγού...εφοσον προκεται για την μαμα διασταση.

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2008, 17:16 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Ελα τωρα ειδα το post.βαλε 30 μπρος πισω και εισαι κομπλε.Το εχω τεσταρει καλα.[/img]

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2008, 19:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
SoCrazy έγραψε:
Ελα τωρα ειδα το post.βαλε 30 μπρος πισω και εισαι κομπλε.Το εχω τεσταρει καλα.[/img]

thx man...θα το δοκιμάσω και αυτό

Kane:η μαμά διάσταση του Saxo 1400 είναι άλλη εγώ φοράω 185 και για αυτό ρώτησα!!!

_________________
Ο C2 VTRRR άλλαξε και έγινε ViTeSe...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2008, 21:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
η μαμα στο 1.4 ειναι 175/60/14 εσυ φορας το αμεσως μεγαλυτερο σωστο νουμερο 185/55/14 .Αυτο ομως δεν αλαζει κατι.βαλε 30 μπρος πισω και ΣΤΡΙΨΕ.

Με προσοχη ρε μη μαζεψεις ραδικια. :tong:

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Φεβ 2008, 09:05 
Άβαταρ μέλους
165/65/14 ειναι η μαμα στα προ facelift 14αρια και 185/55/14 στα facelift.
Οι πιεσεις αλλαζουν στις δυο διαστασεις.

Οσο για το 30 μπρος-πισω,δεν ειναι σωστο καθως εξαρταται απο την αναλογια βαρους που εχει υπολογισει το εργοστασιο ανα αξονα.
Στα 106 πχ που εχουν αλλα υψη και σκληροτητες αναρτησης,οι πιεσεις ειναι 2,2 bar μπρος-πισω(32psi).
Στο Saxo δινει άλλα νουμερα μπροστα,άλλα πισω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Φεβ 2008, 10:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
pughell έγραψε:
165/65/14 ειναι η μαμα στα προ facelift 14αρια και 185/55/14 στα facelift.
Οι πιεσεις αλλαζουν στις δυο διαστασεις.

Οσο για το 30 μπρος-πισω,δεν ειναι σωστο καθως εξαρταται απο την αναλογια βαρους που εχει υπολογισει το εργοστασιο ανα αξονα.
Στα 106 πχ που εχουν αλλα υψη και σκληροτητες αναρτησης,οι πιεσεις ειναι 2,2 bar μπρος-πισω(32psi).
Στο Saxo δινει άλλα νουμερα μπροστα,άλλα πισω.


Στη διασταση εχεις δικιο.πολλες φορες ασχετα αν ηταν look vts ή απλα τα εβλεπα και με τις 2 διαστασεις.Πιο πολυ τα mk1.Τα πιο πολλα που ειχα φτιαξει παντος ηταν 175/60/14
Οπως και το δικο μου οταν το αγορασα 1.4 φοραγε 175/60/14

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Φεβ 2008, 10:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
Το δικό μου παρόλο που είναι Mk2 στο ταμπελάκι της πόρτας του οδηγού γράφει για 165/65/14...όταν το πήρα φόραγε 185...

_________________
Ο C2 VTRRR άλλαξε και έγινε ViTeSe...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Αλλαγή ελαστικών
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: selemeles
Απαντήσεις: 2
Προσφορα ελαστικων αυτοκινητων.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: pavlos
Απαντήσεις: 0
Βαλβίδες Ελαστικών με Αισθητήρα Πίεσης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: SpyrosPi
Απαντήσεις: 37
ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ GRAND PICASSO 2010
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: ΜΗΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απαντήσεις: 7
Βαλβίδα Ελαστικών με TPS (MK I F/L & ΜΚ ΙΙ)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ