tolis7 έγραψε:
chrismat έγραψε:
Γεια σας συνSAXάκιδες.
Έχω κι εγώ ένα SAXO 1.1 του 1998 με 130.000km (Πολύ αξιόπιστο όχημα)
Μετά από 10 συναπτά έτη συχνής λειτουργίας (και δίχως ιδιαίτερη φροντίδα του AC) χάλασε το Air-Condition.
Στην αρχή δεν άναβε το λαμπάκι του διακόπτη (μικρό το κακό υπέθεσα) αλλά μετά από μια-δυο βδομάδες παρουσίασε πρόβλημα και το κομπρεσεράκι.
Τώρα πλέον ούτε το λαμπάκι ανάβει αλλά ούτε το κομπρεσεράκι «ακούγεται» να τίθεται σε λειτουργία.
Το πρόβλημα είναι ηλεκτολογικό ή έχει χαλάσει το κομπρεσέρ; Αξίζει να αναφέρω ότι κάποιες φορές το AC λειτουργεί κανονικά μέχρι να το ανοιγοκλείσω και πάλι;
Γνωρίζει κάποιος έμπυρος σχετικά;
Οταν σταματα να λειτουργει το κομπρεσερ του air-condition φταιει συνηθως η πιεση του φρεον στο κυκλωμα. Αν πεσει η αποδοση του κλιματισμου (της ψυξης π.χ. δλδ) φταιει ειτε η πιεση του φρεον ειτε η ικανοτητα συμπιεσης του κομπρεσερ, γιατι οταν απλα συμπληρωνουμε φρεον χωρις να αλλαζουμε και το πρασινο λαδι που εχει το κυκλωμα μεσα, παλαιωνει λογω του καιρου και της χρησης και αρχιζει να "τρωγεται" το κομπρεσερ. Ετσι μειωνεται η ικανοτητα του να συμπιεσει το αεριο φρεον και πευτει η αποδοση.......
Ελεγξτε αρχικα την πιεση το φρεον στο κυκλωμα και αλλαξτε το λαδι του κυκλωματος ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ και τα τσιμουχακια στις βαλβιδες συμπληρωσης και εκκενωσης του κυκλωματος του κλιματισμου, γιατι χανει σιγα σια απο εκει συνηθως.
Αν ακομα δεν λειτουργει κατι σωστα ψαξε κατι αλλο...... Μπορει να φταιει το κομπρεσερ, ή η βαλβιδα που ρυθμιζει την ροη του αεριου προς το ψυγειο της καμπινας. Αν χαλασει αυτη συνηθως δεν ερχεται αεριο προς το ψυγειο της καμπινας. Εμφανησιακα ειναι ενα αλουμινενιο ορθογωνιο οπου συνδεονται οι σωληνες ακριβως πριν εισχωρισει προς το ψυγειο της καμπινας και ειναι στον χωρο της μηχανης. Ειναι σχετικα ευδακριτο.