Γεια σας παιδια...Θελω να κανω μια ερωτηση κ να ακουσω την αποψη σας...
Πειρα φρενα 283mm απο Χsara 2.0...με τους μαμα δισκους... Θελω να τρυπησω τους δισκους πιο πολυ για ομορφια παρα για αποδοση(δεν νομιζω δηλαδη να μεινω απο φρενο με τα 283mm)... Το ερωτημα μου ειναι θα αποδυναμωσω τον δισκο και ισως εχω προβληματα οπως π.χ στραβωμα,ραγισματα γυρω απο τις τρυπες...?? ή να προχωρησω και να κανω τις τρυπες ή να βαλω τα φρενα οπως ειναι??
Παλιότερα ήθελα να κανω την ιδια "καγκουρια" (με την καλη έννοια παντα).
Ξάδελφος μηχανολόγος στην seat μου ειπε το εξής...
Σε μόνο δίσκο εχει κάποια ουσία, αλλα αποδυναμώνεις τον δισκο => στραβώνει για πλάκα...
Σε διπλό (αεριζόμενο) όπως ειναι εδω , καλο ειναι να αποφεύγεται γιατι ουσιαστικά ο δισκος ειναι ήδη αποδυναμωμένος λογο του οτι οι δυο εξωτερικές "φάτσες" ειναι ιδι αρκετά λεπτές (προφανώς δεν ειναι δυο κανονικοί δίσκοι ο ενας δίπλα στον αλλον...) και το κενο ειναι ηδη αρκετο. Για να πας σε χαρακτους (βλ. εργοστασιο ή οι αγωνιστικοι) πρεπει να πας σε αλλα κραματα...
Αρα καλητερα να μην τα τρυπισεις... αλλα ουτε να τα χαραξεις...
Πιστευω αλλωστε εχει περασει και η "μοδα" του χαρακτου....
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
saxo_silver
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα 283mm
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Δεκ 2008, 16:47
crazywolf έγραψε:
Αρα καλητερα να μην τα τρυπισεις... αλλα ουτε να τα χαραξεις...
Πιστευω αλλωστε εχει περασει και η "μοδα" του χαρακτου....
ενα ζευγαρακι zimmerman ειναι οτι πρεπει(τρυπητες),δεν ειναι πανακριβες σαν τις brembo ειναι απο ενυσχημενο κραμα και εγκεκριμενες και απο την citroensport.ΜΗΝ τρυπησης.(ταδε εφη δρυιδης).
_________________ ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!
την καγκουρια την εχω κανει και εγω δεν λεει.αν οδηγας ηρεμα και βολταδικα δεν εχουν προβλημα.επιδει δεν σε κοβω ετσι απλα ξεχνατο.θα γινουν απλα σαν γαλικο 8!!!καλητερη λυση εινε η αγορα ετημων και χαρακτων οχι τρηπιτων οι τριπητοι δισκοι παντα στραβοβουν ενω στην ουσια σε μια τοσο μεγαλη διασταση δεν προσφερουν εξαερισμο.η χαραξη ομως εκτος απο αερα επιπροσθετο φροντιζει στο να φευγει η σκονη που κολαει στο δισκο και στο τακακι.εχει sparco omp σιγουρα και δεν εινε ακριβες καποιος απο το φορουμ τους εβαλες σε c4!πανος απο δικια μου εμπηρια σου λεςω οτι το συστημα των φρενων δεν μασαει με τπτ οσο σκληρη χρηση και αν του κανεις αφο εχω και εγω ακριβος το ηδιο στο zx.βεβεα φροντισε να μαθεις αν εινε απο 206 η c4 γιατι εχουν διαφορα και στο παχος και στα υλικα!
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
Εννοειτε πως δεν πρεπει να τους τρυπησεις.Μου θυμιζεις κατι αλλους που κοβουν τα ελατηρια αντι να τα αλλαξουν.Αν εχεις λ7 βαλε αλλους αλλιως βαλε αυτους μεχρι να μαζεψεις λ7 να τους αλλαξεις.
ρε παιδια και με τις εταιριες που διαφημιζονται για χαραξη και τρυπημα δισκων τι παιζει?? απατεωνες δλδ.....σκας Λ7 και σου στραβωνουν και οι δισκοι μετα??
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση