Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 13:36 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα Θερμοκρασίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μαρ 2009, 20:46 
Άβαταρ μέλους
Εδώ και αρκέτο καίρο έχω παρατήρήσει ένα πρόβλημα με τη θερμοκρασία του saxo(03'look VTS). Ο δείκτης περνάει αρκετά τη μέση και το λαμπάκι άλλες φορές ανάβει και άλλες όχι. Ανοίγοντας το κάπο παρατηρώ ότι απο τα δύο ανεμιστηράκια δουλεύει μόνο το ένα(αριστερό). Φταίει μόνο το ανεμιστηράκι για την αύξηση της θερμοκρασίας ή και κάτι αλλό;;; Άν μπορεί κάποιος άς βοηθήσει, Ευχαριστώ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μαρ 2009, 23:20 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Θες να πεις οτι αναβει το λαμπακι της θερμοκρασιας "μερικες φορες"??????????????????????
Ανηκουστο!!!!!!!!!!!!!!! Και το εχεις ακομα ετσι?????????
Αντε και την επομενη φορα που θα το κανει αυτο θα κανεις δωρο στον εαυτο σου μια φλατζα, ενα πλανισμα κεφαλης και το ταμειο με 250+ ευρω λιγοτερα..................

Συγνωμη που στο λεω ετσι. Χωρις παρεξηγηση. Ρε φιλαρακι ΔΕΝ παιζουμε με αυτα τα πραγματα!!!!!!!!!!! ΠΟΤΕ!!!!!!!

Πηγαινε κατ' επειγον και ελεγξε τα ρελε των 2 ανεμιστηρων που ειναι (αν δεν κανω λαθος) στην μεση του πλαστικου πανω απο τα 2 βεντιλατερ (ειναι ενα περιπου τραπεζοειδες και εχει μεσα 3 ρελε). Μαλλον καποιος απο τους 3 ειναι κολλημενος ή καμενος. Γι αυτο δεν ανοιγει το ενα απο τα 2. :thumb

Βεβαια ελεγξε αν αυτο που δεν λειτουργει μηπως ειναι καμμενο και γι αυτο δεν λειτουργει. :thumb

Ελεγξε και το εγκεφαλακι των βεντιλατερ που ειναι μεσα απο τον μπροστα αριστερο θολο του αυτοκινητου μηπως και εχει πιασει υγρασια. :thumb

Πηγαινε το σε εναν μηχανικο που ξερει τα Σιτροεν να το ελεγξει (για να ξερει που ειναι το καθετι).

Ποσα χιλιομετρα εχεις????? :scratch Καλο ειναι αν εχεις κανει αρκετα (αν και δεν εχει σχεση παντα) να αλλαξεις με την ευκαιρια και τον θερμοστατη του αυτοκινητου για καλο και για κακο. Δεν κοστιζει τιποτα. Περιπου 7-15 ευρω ακομα στο κοστος. :thumb :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μαρ 2009, 23:32 
Άβαταρ μέλους
Σ'ευχαριστώ. Εχω 53.000χλμ, πριν απο κανένα δίμηνο το είχα πάει για service στη Citroen και τους είπα το πρόβλημα...Μου είπαν ότι το έφτιαξαν αλλά μετα από κάποιες μέρες πάλι τα ίδια...Σκέφτηκα ότι εφ'όσον και το ένα ανεμιστηράκι ρίχνει τη θερμοκρασία άρα είναι μικρό το κακό...αλλά μαλλόν δεν είναι. :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μαρ 2009, 00:02 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κοιταξε, τα διπλα βεντιλατερ που εχουν τα Σιτροεν (Saxo, Xsara, Xantia κτλ) και τα Πεζω, οταν εχουν θερμοκρασια κοντα στους 90οC αναβουν στην 1η ταχυτητα ταυτοχρονα.

Αν για καποιον λογο η θερμοκρασια του νερου ξεπερασει τους 90οC και παει 100+οC μπαινουν στη 2η ταχυτητα και τα 2. :thumb
Το εγκεφαλακι ομως ελεγχει και αλλους παραμετρους που εχουν σχεση με την εξωτερικη θερμοκρασια και την ρυθμισμενη θερμοκρασια του κλιματισμου (για την ταχυτητα των βεντιλατερ) σε συνεργασια και με την θερμοκρασια του νερου του μοτερ....................... :scratch :thumb

Προσεξε ομως:
Οταν καποιο τα 2 δεν λειτουργει επειδη ειναι καμμενο το μοτερ του, και η λειτουργια του ενος δεν φτανει για την ψυξη του ψυγειου, υπαρχει περιπτωση να ανεβασει θερμοκρασια το μοτερ μεχρι τους 100 περιπου (ενω λειτουργει το 1 βεντιλατερ) και μετα μπαινει το 1 που λειτουργει στην 2η ταχυτητα για να κανει καλυτερη ψυξη. :thumb

Ομως αν για καποιον λογο εχει καει καποιο ρελε τοτε τα πραγματα ειναι περιεργα γιατι οι 3 ρελέδες ελεγχουν και τις 2 ταχυτητες "περιπου διαδοχικα". Ετσι μπορει πχ να μην λειτουργει κανενα στη 1η ταχυτητα και να λρειτουργουν και τα 2 στην 2η μονο, ή να λειτουργει το 1 στην 1η ταχυτητα και μετα οταν ειναι να μπει στην 2η, εκεινο που λειτουργει να σβησει και να μει το αλλο στην 2η................ Περιεργα πραγματα............

Τα πραγματα περιπλεκονται ακομα περισσοτερο αν ειναι συνδυασμος καμμενου μοτερ και ρελε.

Κανε το εξης: Ξεκινα το μοτερ και αναψε τον κλιματισμο. Δες ποιο βεντιλατερ λειτουργει, μηπως και ειναι λαθος του εγκεφαλου των βεντιλατερ, και δεν τα ανοιγει με την θερμοκρασια ενω με κλιματισμο τα ανοιγει.
Αν δεν ανοιγει ουτε τοτε μαλλον ειναι ρελε ή μοτερ βεντιλατερ. :thumb

Τιμες ανταλλακτικων (περιπου):
Κοστος: μπορεις να παρεις μονο το μοτερ (με τις φτερωτες) και κοστος ανταλλακτικου απο 50-100 ευρω αναλογα με την μαρκα και την ποιοτητα. :thumb
Τιμη ρελε απο 10-20 ευρω. :thumb
Εγκεφαλακι απο 75-130 ευρω (αν δεν κανω λαθος υπαρχουν 2 τυποι, ουσιαστικα κανουν την ιδια δουλεια, αλλα η διαφορα στην τιμη γιατι υπαρχει...... :eek :eek ....)

Ελεγξε αυτα που σου ειπα, και οποιος αλλος ξερει και καλυτερα απο εμενα τα ηλεκτρολογικα στα Saxo ας μιλησει. :mrgreen :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μαρ 2009, 10:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Φιλαρακι δες το εγκεφαλακι που ειναι στον θολο... Εγω ειχα το ιδιο θεμα στο σαξακι, και ειχαμε κανει τον κοσμο ανω κατο, οταν ενας ηλ/γος μας το ανοιξε, του πατησε ενα καθαριστικο σπρει, και ολα καλα...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μαρ 2009, 11:16 
Άβαταρ μέλους
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ, θα κοιτάξω αυτά που μου είπατε και ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα. :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Απρ 2009, 00:10 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ρε αγορι, για πες , βρηκες το προβλημα????? :scratch :scratch Ενδιαφερει πολλους το θεμα, ειδικα τωρα που ζεσταινεται ο καιρος και ερχεται το Μεσογειακο καλοκαιρι με τις υψηλες θερμοκρασιες!!!!!!! :mrgreen :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Απρ 2009, 10:27 
Άβαταρ μέλους
Το πρόβλημα ήταν ότι ήταν καμένο ένα απο τα τρία ρελεδέκια που βρίσκονται κάτω από τα ανεμιστηράκια με αποτέλεσμα να μη λειτουργεί το ένα απο τα δύο. Άλλαξα και το θέρμοστάτη γιατί είχε κ'αυτός πρόβλημα. Τώρα όλα καλά,ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια :thumb ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Απρ 2009, 18:09 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αρα τωρα εισαι κομπλε!!!!! :thumb Και σου εκατσε και οικονομικα!!!!! :thumb Αντε, και καλα χιλιομετρα!!!! :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen
ΠΑΝΤΑ με ζωνη ασφαλειας ΚΑΙ στους πισω επιβατες. :wrc :thumb

Τελικα ποσο σου κοστησε η ιστορια?? :scratch Παντως καλο θα ηταν να αλλαζες και τα 3 ρελεδακια, αφου το 1 απο αυτα "παιθανε". :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μαρ 2011, 13:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 10 Ιαν 2011, 14:05
Δημοσιεύσεις: 27
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Λοιπον παιδια,μια που εχω και εγω το προβλημα στην θερμοκρασια,ας ξεκινησω να σας πω!!!
Χτες παρατηρησα,οτι αφου περασει πιο πανω απο την μεση αναβουν και τα 2 βεντιλατερ κανονικα,μετα απο κανενα λεπτο επιτηδες αναψα και το air condition και δεν ειδα διαφορα στην ταχυτητα των βιντιλατερ....με το φτωχο μου το μυαλο σκεφτομαι και λεω "οταν παταω το air condition, δεν επρεπε να παρουν τα βιντιλατερ στην μεγαλυτερη ταχυτητα????"ΑΡΑ δεν πρεπει να λειτουργει η πρωτη σκαλα,γιατι αν λειτουργουσε επρεπε να αναψει χιλιοστα πανω απο την μεση???και οχι αρκετα πιο πανω!!!
βασικα πειτε μου ρε παιδες για τις σκαλες των βιντιλατερ,και γενικα τις αποψεις σας!!!
γιατι αυριο θα παω να το δει ηλεκτρολογος,αλλα και για να κανω ενα διακοπτακη για να περνουν μπροστα και χειροκινητα τα βιντιλατερ!!!σας το συστηνω ανεπιφυλακτα,το εχω κανει και σε προηγουμενο αυτοκινητο!!!

_________________
Citroen Saxo VTS 1.4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μαρ 2011, 15:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Δεν είναι λογικό να θες διακόπτη για το βεντιλατέρ. Λογικό είναι να βρείς γιατί δεν ανάβει όταν πρέπει και να το φτιάξεις.
Η μηχανή πρέπει να λειτουργεί σε συγκεκριμένη θερμοκρασία. Πιο ψηλά και θα σου κάψει φλάτζα (το λιγότερο) πιο χαμηλά δεν κάνει σωστή καύση και έχεις μικρότερη απόδοση, καυσαέρια και μεγαλύτερη κατανάλωση. Άσε που μπορεί να σου χαλάσει και τον καταλύτη. Σε κανονική λειτουργία το βεντιλατέρ αναβοσβήνει όλη την ώρα αν είσαι σε κίνηση. Αυτό δεν παίζει να το κάνεις εσύ μόνος σου γιατί τότε δεν θα οδηγείς αλλά θα ασχολείσαι μόνο με τη θερμοκρασία.
Τώρα γι αυτό που ρωτάς, δεν είναι τόσο απλά. Δεν ανάβει η 2η σκάλα μόλις βάλεις A/C. Όπως δεν ανάβει και το βεντιλατέρ οπωσδήποτε μόλις βάλεις A/C. Για να δείς αν έχεις 2 σκάλες κανονικά άστο ακίνητο με τη μηχανή αναμένη και μετά απο λίγο θα μπεί και η 2η.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μαρ 2011, 17:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 10 Ιαν 2011, 14:05
Δημοσιεύσεις: 27
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
φιλε μου,καταρχας,δεν θα παιζω με την θερμοκρασια,και δεν ειμαι κανενα μικρο παιδακι που θα ασχολειται με την θερμοκρασια,και θα παρατησει το τιμονι.....και θα σε ρωτησω κατι,αν σου κολλησει θερμοστατης τι κανεις????γι αυτο που ειπα το θελω εφεδρικο και δεν θα καταργησω το auto των βεντιλατερ για να τα κανω manual.και φυσικα κοιταω να λυσω πρωτα το προβλημα,και να κανω περαιτερω κινησεις!!!

_________________
Citroen Saxo VTS 1.4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μαρ 2011, 17:56 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μα αν κολλησει ο θερμοστατης και δεν κυκλοφορουν τα νερα, δεν πα να του βαλεις τουρπινα αεροπλανου δεν προκειται να ψυξει το νερο. Γιατι δεν κανει την μεγαλη κυκλοφορια (να περασει το ενρο απο το εξω ψυγειο), αλλα μονο την μικρη με κολλημενο θερμοστατη.... Αυτο που εχεις να κανεις με κολλημενο θερμοστατη, ειναι να το βαλεις στο τερμα ζεστο, με τερμα ανεμιστηρα καμπινας.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Μαρ 2011, 15:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
efthimis85 έγραψε:
φιλε μου,καταρχας,δεν θα παιζω με την θερμοκρασια,και δεν ειμαι κανενα μικρο παιδακι που θα ασχολειται με την θερμοκρασια,και θα παρατησει το τιμονι.....και θα σε ρωτησω κατι,αν σου κολλησει θερμοστατης τι κανεις????γι αυτο που ειπα το θελω εφεδρικο και δεν θα καταργησω το auto των βεντιλατερ για να τα κανω manual.και φυσικα κοιταω να λυσω πρωτα το προβλημα,και να κανω περαιτερω κινησεις!!!


Αν μου κολήσει ο θερμοστάτης θα το κάνω στην άκρη και θα περιμένω την οδική. Προφανώς δεν θα βάλω διακόπτες απο δω και απο κει μπάς και κολήσει κάτι. Δηλαδή εσύ προτείνεις προληπτικά για κάθε πιθανή βλάβη να βάζεις και ενα διακόπτη μπας και τύχει μια φορά στα 10 χρόνια να σου χρειαστεί;

Επίσης δες αυτό που σου είπε ο Βασίλης. Αν δεν έχεις κυκλοφορία νερού ότι και να κάνεις με το βεντιλατέρ δε σε σώζει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Απρ 2011, 15:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 01 Απρ 2011, 15:15
Δημοσιεύσεις: 12
Καλησπέρα. Έχω και γω ένα παρόμοιο πρόβλημα με το φίλο και θέλω τα φώτα σας..
Πριν λίγες μέρες το saxo (του 98) ανέβασε θερμοκρασία και άναψε το λαμπάκι του.
Άνοιξα το καπό, γέμισα νερό το ψυγείο (το οποίο ήταν άδειο) και το έβαλα μπροστα.
Μέσα σε πολύ λίγη ώρα, το ψυγείο άρχισε να "χύνει" το νερό του, από την τρυπούλα που έχει κάτω από το καπάκι.. Το ξεφορτονόταν με ομολογουμένως γρήγορο ρυθμό και χωρίς το νερό να έχει ανεβάσει θερμοκρασία! (δεν εξατμιζόταν δλδ)
Παλιότερα μου έβγαλε πρόβλημα και μου είπαν ότι είναι από το θερμοστάτη, τον άλλαξα και όλα κομπλέ.
Παίζει να είναι το ίδιο πρόβλημα?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 47 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με φίλτρο λαδιού xsara ii
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: dimitriosnas
Απαντήσεις: 2
Πρόβλημα με λάμπα LED H4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: jorjo
Απαντήσεις: 8
Πρόβλημα με το κλειδί
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Προβλημα στο τηλεχειριστηριο-κλειδι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ