Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:51 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με την θερμοκρασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2009, 22:54 
Άβαταρ μέλους
Γειά σας.είμαι νέο μέλος στο club .Έχω και ΄γω ένα προβληματάκι με την θερμοκρασία.είμαι πλέον κάτοχος ενός μεταχειρισμένου saxo look vts 1400cc.το οποιο το αγόρασα με 68000χλ και έχω φτάσει με διάφορα ευτραπελα ,μέτα απο 1 χρονο στα 105000χλμ...η αλήθεια ειναι οτι του πίνω το αίμα,,σάν ένας προιν κάτοχος c2 vts...ας παω στο πρόβλημα μου.η θερμοκρασία ανεβαινει πολύ έυκολα πανο απο τα 3/4 κοντα στο λαμπακι.... δεν μου αναβει το λαμπακι μονο εαν το ζορισω αρκετα .ιδιαιτερα τωρα που ειναι καλοκαιρι αν εχω αναμενο το A/C και πηγαίνω με 140χ.α σε μια ελαφρια ανηφορα εκει ζοριζετε απελπιστικα ο κινητήρας και ανεβάζει αρκετα ψιλα θερμοκρασιες....τωρα τελειυταία εχω ενα προβλημα δεν δουλευει ο ενας ελικας απο το βεντιλατερ..το πηγα σε ενα συνεργειο και μου ειπε οτι πρεπει να το αφισω 1 μερα μεσα για να βγαλει το βεντιλατερ και να δει που ειναι το προβλημα....1 μερα μεσα ρε παιδια? χρειαζεται τοσο πολύ ψαξιμο??παρεπιπτοντος το αυτοκινητο εχει υποστι μια ελαφρα βελτιωση ....με ενα βαρελακι στην εισαγωγη και ενα τελικο group n.σιγουρα παιζει ρολο το λαδι στην θερμοκρασία αλλα δεν ξερω ποιο λαδι να χρησιμοποιησω εχω μπερδευτει με το θεμα λαδιου ....χρησιμοποιω ενα λαδι τις ford 10w-40 αλλα δεν νομιζςω πως ειναι το πλεον καταλληλο .με βαση οτι του πινω αρκετα το αιμα και οτι ειναι καλοκαιρι τι λαδι θα προτεινατε εσεις???ευχαριστω για το χρονο προκαταβολικα και sorry αν σας ζαλισα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την θερμοκρασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν 2009, 09:04 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Θα ελεγξεις αν εχει κυκλοφορια το ψυγειο σου μηπως και ειναι βουλωμενο.
Να αλλαξεις τον θερμοστατη που ρυθμιζει την ροη του νερου στο ψυγειο γιατι μπορει να εχει κολλησει και να μην κυκλοφορει το νερο. Κοστος ελαχιστο κοντα στα 15-20 ευρω.
Και τωρα που ειναι καλοκαιρι αλλαξε τα υγρα του ψυγειου με νεα για να εχουν καλυτερη αποδοση στις υψηλες θερμοκρασιες. ΠΟΤΕ νερο βρυσης γιατι βουλωνει τα παντα , καταστρεφει τα παντα και τρωει και το αλουμινιο του μπλοκ και της κεφαλης και μετα καπουτ!!!!

Φυσικα μεγαλο ρολο εχει και το βεντιλατερ. Δες μηπως εχει κοληησει καποιος ρελες του ή εχει καει το μοτερ του.

Ποσο καιρο στο κανει αυτο???? Παντως για να στο κανει αυτο με την θερμοκρασια κατι εχει. ΜΗΝ το πιεζεις και ανεβαζει και ΠΟΤΕ να μηντο κανεις να αναβει λαμπακι. Το πιο πιθανο ειναι να εχεις καψει με την συμπεριφορα σου αυτη την φλατζα κεφαλης του και πας για κανα 200αρι και σε ζημια......... Υπαρχει περιπτωση να σου εχει καψει κι ολας την φλατζν και ειδικα αν σου ξερνα υγρα το ψυγειο, ή βρισκεις κατι περιπου σαν μαγιονεζα μεσα στο ψυγειο νερου. Ειναι το λαδι που ανακατευεται με τα νερα....................
ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ τετοια ΚΑΚΗ συμπεριφορα στα οχηματα, για να ζουν πολλααααααα χρονια και να μην βγαζουν προβληματα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την θερμοκρασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν 2009, 14:10 
Άβαταρ μέλους
το αυτοκνητο το εχω γυρο στον 1 χρονο και 6 μηνες το προβλιμα με την θερμοκρασια εχει κανενα 8 μηνο που παρουσιαστηκε.ο ελικας απο το βεντιλατερ εχει κανενα μηνα που σταματησε να λειτουργει ,οταν λες αν ξερναει νερα, εννοεις απο την ταπα του ψυγειου?για τα λαδια δεν μου ειπες τι προτεινεις??για συνθηκες καλοκαιριου και για αρκετα ψηλες στροφες...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την θερμοκρασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν 2009, 16:56 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
8 μηνες :? :? :? :? :eek :surprised :eek :surprised :eek :surprised :eek :surprised
Αν ειναι δυνατον!!!!!!!!! :surprised :surprised :surprised :surprised
Ρε συ οταν κατι παρουσιαζεται το φτιαχνουμε οσι το δυνατον πιο γρηγορα, γιατι αλλιως μετα το παιρνουμε τυο αυτοκινητο στο χερι ακι με μερικα εκατονταδες αν οχι χιλιαδες ευρω λιγοτερα στην τσεπη..........................

Ναι την ταπα του ψυγειου εννοω, και μαλιστα που σε εσενα εχει air-condition ειναι σε ενα δοχειο διαστολης αν δεν κανω λαθος. Εκει η ταπα μας εχει ενα ελατηριο απο κατω και οταν περασει η πιεση το οριο ανοιγει ακι ξερνα νερα.
Δες αυτα που σου ειπα για να μην εχεις αλλες περιπετειες.

Λαδια, εγω και στο ΒΧ και στο Xantia ΙΙ βαζω παντα τα μαμα TOTAL 10W40 που προτεινεται απο τον κατασκευαστη, αφου για εμενα που τα εχω δοκιμασει και τα εχω συγκρινει με αλλα πολυδιαφημισμενα, και τα θεωρω παρα πολυ καλα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την θερμοκρασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν 2009, 22:09 
Άβαταρ μέλους
ευχαριστω πολυ φιλε! αυριο θα το παω αρχικα σε ενα ηλεκτρολογο για να δει τι παιζει με το βεντιλατερ και μετα θα το παω σε ενα συνεργειο για να δουν το ψυγειο να αλλαξω τα υγρα και οτι αλλο χρειαστη....θα σου πω τα νεα αυριο..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την θερμοκρασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν 2009, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
agte έγραψε:
ευχαριστω πολυ φιλε! αυριο θα το παω αρχικα σε ενα ηλεκτρολογο για να δει τι παιζει με το βεντιλατερ και μετα θα το παω σε ενα συνεργειο για να δουν το ψυγειο να αλλαξω τα υγρα και οτι αλλο χρειαστη....θα σου πω τα νεα αυριο..


Ωραιος!!!!! :agree :thumb :mrgreen
Ρε συ ειναι κριμα απο την αμελεια μας να καταρρεει ενα "αντικειμενο" το οποιο συνηθως μας ειναι ενα σχεδον καθημερινο "εργαλειο" για παρα πολλα πραγματα.

Εγω εχω μια αρχη:
Αν το παρατησεις εκει που θα σε χρειαστει αυτο, θα σε παρατησει εκει που θα το χρειαστεις εσυ!!!! :scratch :read :thumb :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την θερμοκρασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιουν 2009, 13:43 
Άβαταρ μέλους
τελικα πηγα στον ηλεκτρολογο ενα καλο φιλο.....ο ελικας απο το βεντιλατερ δεν δουλευε γιατι ηταν καμμενη μια ασφαλια .....ενο οταν το ειχα παει σε ενα συνεργειο μου ειπαν οτι πρεπει να το αφησω μια μερα το αυτοκινητο μεσα για να βρουνε ο=που ειναι το προβλημα και οτι δηθεν και οι 2 εληκες εχουν μια κοινη ασφαλεια και αν καιγοταν δεν θαμ δουλευε καθολου το βεντιλατερ....εβγαλε τον θερμοστατη τον τριπισε τον εκανε (ελευθερας) και πλεον η θερμοκρασια ειτε με αναμενο το Α/C ειτε κλειστο και με αρκετο ζορισμα ανεβηκε ελαχιστα πανο απο την μεση!!!!εο μονο που θα κανω ειναι μολισ χειμωνιασει να παω να αγορασω ενα θερμοστατη.....και ολο αυτο μου βγηκε,.......τσαμπα τιποτα δεν μου πειρε το παλικαρι το μνο που θα πληρωσω ειανι 15-20 euro οταν θα παρο το θερμοστατη......φαντασου να το πηγενα στο συνεργειο και να το αφηνα μεσα !!!!!ποιος ξερει τι λεφτα θα μου περναν και τι δηθεν βλαβες θα μου βγαζαν!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την θερμοκρασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιουν 2009, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δεν στο ειπα οτι μαλλον το προβλημα σου ειναι σχετικα ευκολο και παμφθηνο στην επισκευη του????

Κριμα δεν ειναι που απο τον φοβο του ισως μεγαλου κοστους επισκευης ή αμελειας, ψηνονταν το αυτοκινητο???????

Παντως καλο ειναι να αλλαξεις τωρα τον θερμοστατη και τα νερα του, για να μην εχεις τρεχαματα.
Οταν δεν λειτουργει ο θερμοστατης και μενει ουσιαστικα ανοικτος, δεν φτανει στην θερμοκρασια λειτουργιας ευκολα το μοτερ και σου κρατα ψηλη καταναλωση λογω του πλουσιου μιγματος στο ρελαντι!!!!!!

Αντιθετα αν μενει κλειστος, πιανει πυρετος το αυτοκινητο που μπορει να φτασει μεχρι και σε παντελη καταστροφη του μοτερ αν κολλησει ή ραγισει το αλουμινενιο καπακι (κεφαλη που λενε) του μοτερ και θελει πεταμα............

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την θερμοκρασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιουν 2009, 21:21 
Άβαταρ μέλους
λες δηλαδη να μην το αφησω ετσι ε?αυτος μου ειπε οτι τωρα που ειναι καλοκαιρι δεν χρειαζετε ο θερμοστατης...και να τον αλλαξω μια και καλη το χειμωνα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την θερμοκρασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιουν 2009, 21:30 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κοιταξε, το κοστος θα αλλαξει αν το φτιαξεις τωρα ή τον χειμωνα?????? :scratch :eek :scratch :eek

Κι εξαλλου ποτε ενα αυτοκινητο χρειαζεται καλυτερη ψυξη: το καλοκαιρι ή τον χειμωνα????? :eek :eek
Τα νερα τα αλλαζεις καθε 2 χρονια και παντα καλυτερα πριν την καλοκαιρινη περιοδο, ετσι ωστε το κυκλωμα να ειναι καθαρο και να επανελθει στην αρχικη του ικανοτητα θερμοαπαγωγης, αφου εχει να ανταπεξελθει σε δυσκολοτερες συνθηκες. :thumb :thumb
Φαντασου οτι και οι αισθητηρες μετρανε καλυτερα την θερμοκρασια αν ειναι καθαρο το κυκλωμα. :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την θερμοκρασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιουν 2009, 22:37 
Άβαταρ μέλους
ε τοτε θα παω απο δευτερα να περασω ενα θερμοστατη :salute ...ας ελπισω μεχρι την δευτερα να μην εχω κανενα ευτραπελο :surprised γιατι αυριο θα εχω και ενα ταξιδακι μακαρι να παω και να γυρισω χωρις προβλημα ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την θερμοκρασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιουν 2009, 23:06 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αντε με το καλο να δεις και πως θα παει στο ταξιδι.

Το πιο πιθανο ειναι να κρυωνει υπερβολικα το νερο τωρα που εχεις σχεδον αφαιρεσει τον θερμοστατη, και θα πηγαινεις με 100++ χιλιομετρα στην εθνικη........ Για παρατηρατο και πες. :read :thumb :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την θερμοκρασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιουν 2009, 20:39 
Άβαταρ μέλους
φιλε μου πηγα και ειρθα χωρις προβλημα :gflag ......οι θερμοκρασιες που ανεβαζε πριν δεν εχουν καμια σχεση :razz ....τωρα βεβαια δεν ξερω κατα ποσο νορμαλ ειναι και αν οντος (στην ουσια χωρις θερμοστατη)επρεπε να φτανει εκει .....το περισσοτερο που εφτασε ηταν στην μεση ακριβος απο την πανο και απο την μεσαια γραμμη.... ελχιστα προσ τα πανο του μισου :surprised ......και αυτο οταν πηγαινα με 140-160 χιλ 4600rpm σταθερα σε ανηφοριτσα με αναμμενο to A/C εκει εφαγε αρκετο ζορισμα :guns και νομιζω να ειναι λογικο να ανεβασε ως εκει που ανεβασε θερμοκρασια......εσυ τι λες?παντος σε γενικα επιπεδα και υπο νορμαλ συνθηκες οδηγησης η θερμοκρασια ηταν σταθερα κατο απο τι μεση :thumb ..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την θερμοκρασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιουν 2009, 20:57 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Νοιζω οτι πρπει να ειναι ελαχιστα κατω απο την μεσια γραμμη. Αυτο μπορει ισως να βελτιωθει με την αλλαγη των νερων (σιγουρα δλδ). Προχωρα ακαθικτος για τις επισκευες και παρατηρα τυχον αλλαγες!!!! :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen

Διαβασα για τις περιπετειες σου με το C2...............κριμα....κριμα.......αλλα πρωτεραιοτητα εχουν οι ανθρωποι!!!!!! ΜΑΚΡΙΑ απο εμας τετοια!!!!!!! ΕΣΥ να εισαι καλα. :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την θερμοκρασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιουν 2009, 21:09 
Άβαταρ μέλους
τα υγρα απο το ψυγειο καθε 1 μιση χρονο δεν πρεπει να αλλαζοντε περιπου??στο λεω γιατι εγω αλλαξα ψυγειο ενα 7 μηνο τωρα ... το αλλο ειχε τρυπησει σε ενα δυσκολο σημειο και δεν επισκευαζοταν :angry οποτε εγω θεωρητικα εχω αλλαξει υγρα εδω και ενα 7 μηνο...ενας μου ειπε οτι το ψυγειο μου λειτουργει χειμωνα καλοκαιρι με 70% παραφλου και 30% νερο γνωριζεις αν ισχυει κατι τετοιο??και κατι ασχετο το αβαταρ στο προφιλ μου δεν αλλαζει... μηπως ξερεις γιατι?


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 42 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με SAXO
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: chimairax
Απαντήσεις: 11
Πρόβλημα και αντικατάσταση πεταλούδας γκαζιού c2 vts
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: πέτρος παλουκίδης
Απαντήσεις: 18
Πρόβλημα (και λύση)ε τον ανεμιστήρα της καμπίνας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: nontaskatsaras
Απαντήσεις: 7
Πρόβλημα με φλατζα ή απλά βρώμικο ψυγείο;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: aragio
Απαντήσεις: 34
Πρόβλημα με xsara
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Thanka7
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια