Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:25 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Καμμένη Φλάντζα, ρεκτιφιέ ή αλλαγή κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Ιούλ 2009, 19:15 
Άβαταρ μέλους
Γειά χαρά σε όλους, είμαι κι εγώ νέος στο club. Έχω λοιπόν το εξής πρόβλημα: Έχω ένα saxo 1.4 του 1995. Το πήρα μεταχειρισμένο το 2002 και κάνα 6μηνο αφού το πήρα μου έκψε φλάντζα. Το πήγα για ρεκτιφιέ κι όλα ωραία και καλά μέχρι τον τελευταίο 10μερο όπου άρχισε πάλι να ανεβάζει θερμοκρασία. Αφού άλλαξα θερμοστάτη κι έκανα συντήρηση ψυγείου, το αυτοκίνητο τσούλισε καλά για μια εβδομάδα μέχρι που προχθές κάνει ένα τσαφ, και αρχίζει να καπνίζει και πετάει νερά. Καμμένη φλάντζα πάλι. Το πήγα συνεργείο όπου ο μάστορας μου είπε ότι η επισκευή θα πάει 350 ευρώ. Όταν όμως του είπα ότι έχει ξανακάψει φλάντζα μου εξήγησε ότι μετά από δεύτερο πλανάρισμα υπάρχει η πιθανότητα να βρίσκει στο καπάκι και μπορεί να χρειαστεί αλλαγή. Όταν τον ρώτησα πόσο θα πήγαινε κάτι τέτοιο μου είπε ότι μιλάμε για 1000+!

Ένας φίλος μου λοιπόν μου πρότεινε να ψαχτώ για αλλαγή όλου του κινητήρα και μάλιστα να ψάξω για κινητήρα πιο νέο. Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο? Κι αν ναι, τότε μήπως θα μπορούσα να του βάλω κινητήρα με air-condition (μέχρι τώρα δεν είχα A/C και όταν είχα ρωτήσει πρίν από χρόνια αν θα γίνόταν να βάλω μου είπαν ότι θα έπρεπε να αλλάξω μοτέρ). Κι αν έχετε ιδέα για τις τιμές που παίζουν θα ήμουν ευγνώμων!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καμμένη Φλάντζα, ρεκτιφιέ ή αλλαγή κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Ιούλ 2009, 20:53 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κοιταξε, δυστυχως τα καινουρια μοτερ δεν μπορουν να παρουν πανω απο 1-2 πλανισματα, γιατι κατεβαινει πολυ, ανεβαινει αρκετα η συμπιεση και πλησιαζουν επικινδυνα οι βαλβιδες στα πιστονια με φοβο χτυπηματος (η λεγομενη "βαλβιδιαση" :mrgreen :mrgreen ) ή να σου "χτυπησουν" τα εδρανα του στροφαλλου απο την αυξημενη συμπιεση. :eek :surprised :eek :surprised

Οι λυσεις ειναι 2:

Ή βρισκεις μια αλλη κεφαλη απο κανα κολλημενο μοτερ που να μην εχει κανει πλανισμα (λιγο δυσκολο βεβαια.......) Η τιμη τους συνηθως σε σχεση με το να παρεις μοτερ ολοκληρο σε συμφερει :scratch :scratch , γιατι μπορει να σου ζητησουν και κανα 300-400 μονο για αυτην.... :eek :surprised :eek :surprised

Ή βρισκεις ενα αλλο μοτερ "καινουριο" και αντικαθιστας το δικο σου, το οποιο ειναι λιγο "λιωμενο" μετα απο τοσα καψιματα φλατζας........ :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen Για αυτο υπολογισε 500-700 κομπλε αλλαγη.

Φυσικα αυτο που σου ειπαν οτι πρεπει να αλλαξεις μοτερ για να βαλεις air-condition ειναι ΛΑΘΟΣ :eek :surprised :eek :surprised . Και το δικο σου μοτερ εχει βασεις για να μπει το κομπρεσερ του κλιματισμου. Απλα θα χρειαστει να βρεις και το εσωτερικο ψυγειακι του κλιματισμου του ταμπλο. :thumb :thumb Για τετοια μετατροπη παντως θα χρειαστεις σιγουρα 500++ ευρω μονο για τον κλιματισμο, τα παρελκομενα του και την εργασια του ηλεκτρολογου. Μπορει να θελει και εγκεφαλο μετα γιατι μπορει να μην εχει ο δικος σου επαφες για διαχειρηση κλιματισμου :scratch :scratch

Βεβαια τωρα που το σκευτομαι με τοσα που εγιναν και θελεις να κανεις, μηπως να ψαξεις για ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο και να πληροι ολα τα ζητουμενα σου :? :? Γιατι θα σου βγει σχεδον 800-1200 μονο για μοτερ και κλιματισμο........

Καλη τυχη παντως σε οτι κανεις και σε οτι αποφασισεις :thumb :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καμμένη Φλάντζα, ρεκτιφιέ ή αλλαγή κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Ιούλ 2009, 21:47 
Άβαταρ μέλους
billaras έγραψε:
Κοιταξε, δυστυχως τα καινουρια μοτερ δεν μπορουν να παρουν πανω απο 1-2 πλανισματα, γιατι κατεβαινει πολυ, ανεβαινει αρκετα η συμπιεση και πλησιαζουν επικινδυνα οι βαλβιδες στα πιστονια με φοβο χτυπηματος (η λεγομενη "βαλβιδιαση" :mrgreen :mrgreen ) ή να σου "χτυπησουν" τα εδρανα του στροφαλλου απο την αυξημενη συμπιεση. :eek :surprised :eek :surprised

Οι λυσεις ειναι 2:

Ή βρισκεις μια αλλη κεφαλη απο κανα κολλημενο μοτερ που να μην εχει κανει πλανισμα (λιγο δυσκολο βεβαια.......) Η τιμη τους συνηθως σε σχεση με το να παρεις μοτερ ολοκληρο σε συμφερει :scratch :scratch , γιατι μπορει να σου ζητησουν και κανα 300-400 μονο για αυτην.... :eek :surprised :eek :surprised

Ή βρισκεις ενα αλλο μοτερ "καινουριο" και αντικαθιστας το δικο σου, το οποιο ειναι λιγο "λιωμενο" μετα απο τοσα καψιματα φλατζας........ :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen Για αυτο υπολογισε 500-700 κομπλε αλλαγη.

Φυσικα αυτο που σου ειπαν οτι πρεπει να αλλαξεις μοτερ για να βαλεις air-condition ειναι ΛΑΘΟΣ :eek :surprised :eek :surprised . Και το δικο σου μοτερ εχει βασεις για να μπει το κομπρεσερ του κλιματισμου. Απλα θα χρειαστει να βρεις και το εσωτερικο ψυγειακι του κλιματισμου του ταμπλο. :thumb :thumb Για τετοια μετατροπη παντως θα χρειαστεις σιγουρα 500++ ευρω μονο για τον κλιματισμο, τα παρελκομενα του και την εργασια του ηλεκτρολογου. Μπορει να θελει και εγκεφαλο μετα γιατι μπορει να μην εχει ο δικος σου επαφες για διαχειρηση κλιματισμου :scratch :scratch

Βεβαια τωρα που το σκευτομαι με τοσα που εγιναν και θελεις να κανεις, μηπως να ψαξεις για ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο και να πληροι ολα τα ζητουμενα σου :? :? Γιατι θα σου βγει σχεδον 800-1200 μονο για μοτερ και κλιματισμο........

Καλη τυχη παντως σε οτι κανεις και σε οτι αποφασισεις :thumb :thumb


Σ'ευχαριστώ ΠΑΡΑ πολύ για την απάντηση σου. Μια απορία μόνο, λες να βρώ μοτέρ "καινούριο" και το καινούριο το έχεις σε αποσιωπητικά. Αυτό τί σημαίνει? Να πάρω από αντιπροσωπεία (δεν νομίζω)?

ΥΓ: Saxo μετά το 2000 με 2-3 χιλιάρικα που να μη μου βγάλει ζημιές με το που θα το πάρω παίζει να βρω?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καμμένη Φλάντζα, ρεκτιφιέ ή αλλαγή κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Ιούλ 2009, 22:46 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Φυσικα και μπορεις να βρεις :! :! :! :!

Μαλιστα με τα λεφτα που λες μπορει να βρεις Saxo ΙΙ VTS 1,4 με κλιματισμο και ο,τι αλλο θες :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen Απλα πρεπει να το ψαξεις λιγο. Παντως θα βρεις σιγουρα κατι με τα "προσοντα" που θες :thumb :mrgreen :shift :thumb :mrgreen :shift

Οσο για τα εισαγωγικα, εννοω μοτερ με λιγα χιλιομετρα (μπορεις και λιγοτερα απο τα δικα σου δλδ) και να μην εχει προβληματα φλατζας κ.τ.λ. :thumb :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καμμένη Φλάντζα, ρεκτιφιέ ή αλλαγή κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 08:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Μάιος 2009, 09:52
Δημοσιεύσεις: 238
ψάξε για 1,4....αξίζει τον κόπο.....σίγουρα κάτι θα βρεις....

_________________
Σαξός & ξερός!!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Αλλαγή σκάστρας
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις DS3
Συγγραφέας: sakis zaf
Απαντήσεις: 0
Σκουριασμενος κορμος κινητηρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 25
Ρεταρισμα κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: kpetsas23
Απαντήσεις: 0
Πανί/Ύφασμα στον κινητήρα ;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Andeus
Απαντήσεις: 4
Αλλαγη λαδιων!!καθε ποτε??
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: zizasvts
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ