Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 07:31 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2009, 10:30 
Άβαταρ μέλους
Χαιρετώ άπαντες φίλους του club,

Μία γνώμη η συμβουλή θα ήθελα σχετικά με ένα saxo 1.100 μοντέλο ’99. Όταν είναι στο ρελαντί οι στροφές “παίζουν” αμελητέα και δεν είναι σταθερές, αυτό μου το κάνει το τελευταίο 5μηνο. Αλλά τον τελευταίο καιρό πέφτουν τόσο οι στροφές και κοντεύει να σβήσει η μηχανή(μου το έχει κάνει κανά 2 φορές). Θέλω μια γνώμη πριν το πάω στον μηχανικό, ώστε να είμαι και λίγο ψυλλιασμένος και να ξέρω τι μπορεί να παίζει.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων..!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2009, 15:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Το ιδιο ακριβως προβλημα σε ΖΧ παντως ηταν το μοτερακι του ρελαντι...Ετσι ξεκινησε και στην συνεχεια χειροτερεψε...Οταν το ξεκινουσα με κρυο κινητηρα για τα πρωτα λεπτα μολις παταγα συμπλεκτη για να αλλαξω ταχυτητα εριχνε πολυ τις στροφες και καποιες φορες εσβηνε μαλιστα...Το εβγαλα και το καθαρισα αλλα και παλι τιποτα οποτε το αλλαξα και ησυχασα! Μου κανεις ιδια περιπτωση κι εσυ... Αν ειναι αυτο παντως η Citroen το δεινει ακριβα, η Peugeot φθηνοτερα και η Marelli ακομα φθηνοτερα...

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε zx lover για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2009, 17:38 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
zx lover έγραψε:
Το ιδιο ακριβως προβλημα σε ΖΧ παντως ηταν το μοτερακι του ρελαντι...Ετσι ξεκινησε και στην συνεχεια χειροτερεψε...Οταν το ξεκινουσα με κρυο κινητηρα για τα πρωτα λεπτα μολις παταγα συμπλεκτη για να αλλαξω ταχυτητα εριχνε πολυ τις στροφες και καποιες φορες εσβηνε μαλιστα...Το εβγαλα και το καθαρισα αλλα και παλι τιποτα οποτε το αλλαξα και ησυχασα! Μου κανεις ιδια περιπτωση κι εσυ... Αν ειναι αυτο παντως η Citroen το δεινει ακριβα, η Peugeot φθηνοτερα και η Marelli ακομα φθηνοτερα...


:agree :agree :agree :agree Και εμενα το ιδιο, στο Xantia II μου.
Εκτος αυτου, οταν το εβαζες κρυο, μερικες φορες κρατουσε στιγμιαια πανω απο 1500 στροφες ρελαντι. Οταν το καθαρισα επανηλθε πιο φυσιολογικο και ειχε και προοδευτικοτητα κατα το "κατεβασμα" του οταν ανεβαζε θερμοκρασια ο κινητηρας.

Αρχικα καθαρισε το (τις πρωτες μερες θα σου κανει κολπα μετα το καθαρισμα, αλλα θα στρωσει σε 2 μερες) και αν δεις οτι κανει διαφορα, αλλαξε το. Α με την ευκαιρια, δεν καθαριζεις και την πεταλουδα, αφου θα κανεις την κινηση αυτη :? :? :thumb :thumb :mrgreen :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2009, 20:59 
Άβαταρ μέλους
Βασικά έτυχε να βρω έναν μηχανικό σε μια παρέα σήμερα και τον ρώτησα, και μου είπε πως είναι ο ρυθμιστής ρελαντί.. Είναι το ίδιο με το μοτεράκι που αναφέρεται παραπάνω?…. Γιατί από μηχανικά αυτοκινήτου δεν είμαι πολλύ γνώστης :read :lol ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2009, 23:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Αυτο ακριβως ειναι, ειδες επεσα μεσα στην ''διαγνωση"...!

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2009, 00:24 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
zx lover έγραψε:
Αυτο ακριβως ειναι, ειδες επεσα μεσα στην ''διαγνωση"...!


:agree :agree :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen :lol :lol :lol :lol

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2009, 11:13 
Άβαταρ μέλους
Ευχαριστώ παίδες για το χρόνο που αφιερώσατε στις απαντήσεις....
Κάτι τελευταίο, μιάς και αν το καθαρίσω ίσως επανέρθει>> Πού βρίσκετε το μοτεράκι του ρελαντί είναι ευδιάκριτο και πόσο εύκολο είναι βγει να το καθαρίσω μόνος μου? μιας και δεν ξέρω και πολλά όπως προείπα…
Y.Γ(Ίσως αν το πήγαινα σε έναν μηχανικό θα ήταν ποιο εύκολο,, αλλά όταν ετοιμάζεσαι για διακοπές το κάθε ευρώ που μπορείς να κερδίσεις είναι καλό :lol :lol )


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2009, 13:04 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Το μοτερακι ειναι σαν αυτο που φαινεται στην φωτο Εικόνα

Ειναι αυτο που γραφει Magnetti Marelli με το φυσακι επανω. Σαν αυτο θα ειναι. Ψαξε το λιγο. Πες μας νεα. :thumb :thumb :mrgreen :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 22:40 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα παίδες,

Βρήκα ποιό είναι το μοτεράκι αλλά δεν προσπάθησα να το βγάλω να το καθαρίσω, μου φάνηκε κομματάκι πολύπλοκο και είπα να το πάω στην citroen να μου πουν πόσο θα μου κοστίσει να το αλλάξω.
Η τιμή του ήταν 240ευρώ και η εργασία 50 ευρώ σύνολο 290 ευρώ αλλά μου είπε θα μου κάνει καλύτερη τιμή 250 ευρώ. Όσο να ναι μου φάνηκαν αρκετά, οπότε αποφάσισα να το καθαρίσω μόνος μου πόσο χειρότερα να το έκανα... Τελικά κατέληξα να το πάω στον μάστορα της γειτονιάς και μου ζήτησε 120 ευρώ με την εργασία...
Αύριο θα το πάω, οπότε όλα καλά...

Παιδιά ευχαριστώ για την τεχνική υποστήριξη, αν χρειαστείτε ποτέ κάτι για υπολογιστές πείτε μου, γιατί είμαι τεχνικός Η/Υ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Agorina exe ypopsin sou oti gia to dilitro moter i Citroen zitage gia moteraki relanti apo panw apo 300, i Peugeot gia to idio antallaktiko ligo katw apo 200 kai to idio antallaktiko gnisio se Magneti Marelli 90euro...
By the way mias kai eisai cobuteras ksereis pws vazw ellinika se linux...?

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Ιούλ 2009, 00:33 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κοκκινολεμη, συγνωμη οπως θα στο πω, αλλα μαλλον σε κλεψανε λιγακι....... :scratch :scratch :surprised :surprised :suspi :suspi
Εμενα ο μηχανικος μου, για αφαιρεση του σωματος ολοκληρου της πεταλουδας, καθαρισμα πεταλουδας, μοτερ ρελαντι κτλ κτλ, και βγαλσιμο μπεκ βενζινης και καθαρισμα σε μηχανημα με υπερηχους και ογκομετρηση, μαζι με αλλαγη 4 μπουζι, μου πηρε 90 ευρω........... :thumb :thumb :mrgreen
Επρεπε να το παιξεις λιγο γνωστης και να ρωτησεις και αλλου, για να μην σε εκμεταλευτουνε...... :angry :angry :angry :angry

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιούλ 2009, 12:52 
Άβαταρ μέλους
billaras έγραψε:
Κοκκινολεμη, συγνωμη οπως θα στο πω, αλλα μαλλον σε κλεψανε λιγακι....... :scratch :scratch :surprised :surprised :suspi :suspi
Εμενα ο μηχανικος μου, για αφαιρεση του σωματος ολοκληρου της πεταλουδας, καθαρισμα πεταλουδας, μοτερ ρελαντι κτλ κτλ, και βγαλσιμο μπεκ βενζινης και καθαρισμα σε μηχανημα με υπερηχους και ογκομετρηση, μαζι με αλλαγη 4 μπουζι, μου πηρε 90 ευρω........... :thumb :thumb :mrgreen
Επρεπε να το παιξεις λιγο γνωστης και να ρωτησεις και αλλου, για να μην σε εκμεταλευτουνε...... :angry :angry :angry :angry


Ίσως έχεις δίκιο απο την μία αλλά απο την άλλη μιάς και μου το είπες οτι το με πιάσανε "Κότσο" :s ήθελα να δώ πόσο παραπάνω το πλήρωσα, γι' αυτό τηλεφώνησα στην Ιαπωνική που πουλάει ανταλλακτικά και ρώτησα πόσο έχει ο ρυθμιστής της BOSH μιάς και αυτόν μου έβαλε και μου είπαν 150 ευρώ... :suspi
Τώρα η ο μάστορας μου τον "έπιασε" η Ιαπωνική μου έλεγε μπαρούφες... όπως και να έχει ότι έγινε, έγινε την επόμενη θα το ψάχνω ποιό πολύ όπως μου είπες...
Υ.Γ(Ωστόσο σήμερα το πρωί που πήγα μία βόλτα με το αμάξι, άρχισε να μου κάνει περίπου όχι στον ίδιο βαθμό τα ίδια με τις στροφές. μάλλον θα το ξαναπάω στον μάστορα απο δευτέρα... :angry :angry )


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιούλ 2009, 13:05 
Άβαταρ μέλους
zx lover έγραψε:
Agorina exe ypopsin sou oti gia to dilitro moter i Citroen zitage gia moteraki relanti apo panw apo 300, i Peugeot gia to idio antallaktiko ligo katw apo 200 kai to idio antallaktiko gnisio se Magneti Marelli 90euro...
By the way mias kai eisai cobuteras ksereis pws vazw ellinika se linux...?


Αν και έχω λίγα χρόνια να σχολιθώ με Linux θυμάμαι ότι εχει λίγο μανούρα η διαδικασία. :scratch :scratch μπές σε αυτόν τον σύνδεσμο:
http://members.hellug.gr/djart/grlinux.html
και ακολούθησε τις οδηγίες... :read


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιούλ 2009, 13:58 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
kokkinolemis έγραψε:
...........Ίσως έχεις δίκιο απο την μία αλλά απο την άλλη μιάς και μου το είπες οτι το με πιάσανε "Κότσο" :s ήθελα να δώ πόσο παραπάνω το πλήρωσα, γι' αυτό τηλεφώνησα στην Ιαπωνική που πουλάει ανταλλακτικά και ρώτησα πόσο έχει ο ρυθμιστής της BOSH μιάς και αυτόν μου έβαλε και μου είπαν 150 ευρώ... :suspi
Τώρα η ο μάστορας μου τον "έπιασε" η Ιαπωνική μου έλεγε μπαρούφες... όπως και να έχει ότι έγινε, έγινε την επόμενη θα το ψάχνω ποιό πολύ όπως μου είπες...
Υ.Γ(Ωστόσο σήμερα το πρωί που πήγα μία βόλτα με το αμάξι, άρχισε να μου κάνει περίπου όχι στον ίδιο βαθμό τα ίδια με τις στροφές. μάλλον θα το ξαναπάω στον μάστορα απο δευτέρα... :angry :angry )


Κατσε λιγο, η τιμη που ειπες, 120 ευρω ειναι μονο για το καθαρισμα. Δεν σου αντικατεστησε το μοτερακι εστω και με καποιο μεταχειρισμενο. Ετσι :? :? :? :? :scratch :scratch
Αν ναι, τοτε ισχυει αυτο που ειπα. Παντως γενικα, ψαχνοντας βρισκεις ενα ανταλλακτικο με τρελες διαφορες στην τιμη.
Εγω εψαχνα ντιστριμπιτερ για το ΒΧ μου κομπλε, με φουσκα αβανς, ραουλο και καπακι της Ducellier (αν το εγραψα σωστα) μου ζητουσαν κατα παραγγελια τιμη 280++ ευρω, και τελικα το βρηκα σε στοκ, ολοκαινουριο γνησιο στο σακουλι του (μετα απο ψαξιμο 6 μηνων βεβαια) στην Αθηνα ολα αυτα κομπλε 50 ευρω. Εμεινες??????? Και εγω οταν το ακουσα. Φυσικα και το πηρα κατ' ευθειαν. :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen

Ή αλλο παλι, το ψυγειο των Xantia 1,6i, 1.8i, 1.8i 16V με κλιματισμο
της VALEO εχει στην αντιπροσωπεια της VALEO 215 ευρω, 185 το βρισκω στην Πατρα και σε καποια μαγαζια της Αθηνας, 165 στην Θεσσλλονικη και το βρηκα Αθηνα σε ενα τυπο 140!!!!!!................

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιαν 2010, 03:58 
Άβαταρ μέλους
Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει που είναι αυτό το μοτοράκι ρελαντί?
Κάνει και εμένα τα ίδια ακριβώς που έκανε στον φίλο kokkinolemi..........


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 39 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Citroen Saxo 1.1 2001 προβλήμα με ντιζά συμπλέκτη
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Labo2115
Απαντήσεις: 0
Τι καταναλωση εχει ενα saxo 16v?
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: Nasos Mazdaspeed 6
Απαντήσεις: 9
Πρόβλημα με Πορτ μπαγκαζ: Ανοίγει μόνο του
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: OrestisB
Απαντήσεις: 5
Πρόβλημα στο βεντιλατέρ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Προβλημα εκκινησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: c4akias
Απαντήσεις: 61
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ