MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Saxo 1.1 LPG...Αξίζει; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Αύγ 2010, 18:42 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
νομίζω οτι ειναι σημαντικό να ξέρουμε, σε τι κατάσταση είναι το Saxo, πόσα χλμ βγάζει με ενα γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης (και πόσα λίτρα χωράει), και τι διαδρομες θές να κάνεις. Γιατι δεν υπάρχουν πολλα γκαζάδικα εκτός Αθηνών...
|
|
|
|
|
winemaker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Saxo 1.1 LPG...Αξίζει; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Αύγ 2010, 19:09 |
|
Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57 Δημοσιεύσεις: 3167 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
|
εχοντας πρακτικα τον ιδιο 1.1 κινητήρα στο C2 μου και επειδή αντιμετώπισα και ο ιδιος το θεμα κατέληξα οτι δεν αξιζει πολυ διοτι αν το δουλέψεις σωστά και σεβαστεις τους περιορισμούς του μπορείς να κάνεις με ενα ντεποζιτο 35-40λιτρα περιπου 550 χιλιόμετρα και πάνω. Το κόστος εγκατάστασης και το τελικό οφελος δεν θεωρώ οτι είναι ικανά να στηρίξουν μια τέτοια μετατροπή ως αναγκαία. Αν ηταν το 1.4 η παραπάνω ΟΚ, αλλα στο 1.1 δεν αξίζει.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε winemaker για την δημοσίευση του/της: ΖήσηςXsara
|
|
|
|
|
ΖήσηςXsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Saxo 1.1 LPG...Αξίζει; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Αύγ 2010, 19:32 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31 Δημοσιεύσεις: 7777 Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη Εικόνες: 3
|
MeddlingMageGR έγραψε: νομίζω οτι ειναι σημαντικό να ξέρουμε, σε τι κατάσταση είναι το Saxo, πόσα χλμ βγάζει με ενα γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης (και πόσα λίτρα χωράει), και τι διαδρομες θές να κάνεις. Γιατι δεν υπάρχουν πολλα γκαζάδικα εκτός Αθηνών... Το αμαξι ειναι μοντελο '99, αγοραστηκε μεταχειρησμενο με 98.000χλμ σε αριστη κατασταση,τωρα εχει 117.000χλμ (περιπου) τα οποια εγιναν(επι το πλειστον) εκτος πολης.Το ρεζερβουαρ εχει χωρητικοτητα 45 λιτρα και με 3/4 του ρεζερβουαρ (33,75 λιτρα) εκανε αποσταση 400χλμ...δυστηχως για γεματο δεν ξερω γιατι το αμαξι δεν ειναι δικο μου αλλα της μανας μου...οι διαδρομες θα ειναι εκτος πολης...
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Saxo 1.1 LPG...Αξίζει; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Αύγ 2010, 19:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
winemaker έγραψε: εχοντας πρακτικα τον ιδιο 1.1 κινητήρα στο C2 μου και επειδή αντιμετώπισα και ο ιδιος το θεμα κατέληξα οτι δεν αξιζει πολυ διοτι αν το δουλέψεις σωστά και σεβαστεις τους περιορισμούς του μπορείς να κάνεις με ενα ντεποζιτο 35-40λιτρα περιπου 550 χιλιόμετρα και πάνω. Το κόστος εγκατάστασης και το τελικό οφελος δεν θεωρώ οτι είναι ικανά να στηρίξουν μια τέτοια μετατροπή ως αναγκαία. Αν ηταν το 1.4 η παραπάνω ΟΚ, αλλα στο 1.1 δεν αξίζει. To οτι αξίζει, αξίζει... Μπορει ο φίλος να βάλει μια εγκατάσταση 4ης γενιάς με 1200 ευρώ, και να κάνει απόσβεση μετά απο 36.000χλμ. Αν κάνει ταξίδια, τα χλμ έρχονται εύκολα. Πάντως αν κάνει 580χλμ (πιάνω το 550χλμ και πάνω που είπες) με 35-40χλμ βενζίνης, βγαίνει ενας Μ.Ο 6,0 με 6,8 λίτρα στα 100. Ναι με τέτοια κατανάλωση μπορεις να σκεφτείς να βάλεις υγραέριο. Ενας γρήγορος υπολογισμός : Με 6 λίτρα στα 100 βενζίνης, και για 18.000χλμ το χρόνο, θές 1598,4 ευρω = 1600. Με 8 λίτρα στα 100 υγραέριο, και για 18.000χλμ το χρόνο, θές 979,2 ευρω = 980 1600 - 980 = 620 ευρω κέρδος το χρόνο, αρα χοντρικα σε 2 χρόνια έχει κάνει απόσβεση. Αρκεί να κάνει 18.000 χλμ το χρόνο αποκλειστικά με υγραέριο. τιμή βενζίνης 1,48 τιμή LPG 0,68 το αν συμφέρει τελικά τον φίλο, αφορά τον ίδιο και τις ανάγκες του. Και όχι τόσο το LPG σαν LPG.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε MeddlingMageGR για την δημοσίευση του/της: ΖήσηςXsara
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Saxo 1.1 LPG...Αξίζει; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Αύγ 2010, 19:57 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Zisis1992 έγραψε: MeddlingMageGR έγραψε: νομίζω οτι ειναι σημαντικό να ξέρουμε, σε τι κατάσταση είναι το Saxo, πόσα χλμ βγάζει με ενα γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης (και πόσα λίτρα χωράει), και τι διαδρομες θές να κάνεις. Γιατι δεν υπάρχουν πολλα γκαζάδικα εκτός Αθηνών... Το αμαξι ειναι μοντελο '99, αγοραστηκε μεταχειρησμενο με 98.000χλμ σε αριστη κατασταση,τωρα εχει 117.000χλμ (περιπου) τα οποια εγιναν(επι το πλειστον) εκτος πολης.Το ρεζερβουαρ εχει χωρητικοτητα 45 λιτρα και με 3/4 του ρεζερβουαρ (33,75 λιτρα) εκανε αποσταση 400χλμ...δυστηχως για γεματο δεν ξερω γιατι το αμαξι δεν ειναι δικο μου αλλα της μανας μου...οι διαδρομες θα ειναι εκτος πολης... Αρα δεν είναι τόσο οικονομικό όσο νόμιζα... με 33,75 λίτρα και για 400χλμ απόσταση, μας κάνει εναν ΜΟ 8,4 !!! μάλλον δεν ειναι καθόλου οικονομικό!!1 Ως εκ τούτου επαναυπολογίζω : Με 8,4 στα 100χλμ βενζίνης, και για 18.000χλμ το χρόνο μας κάνει 2237 ευρω βενζίνης. Με 10,4 στα 100χλμ υγραερίου και για 18.000χλμ το χρόνο μας κάνει 1272 ευρω LPG 2237 - 1272 = 965 ευρω κέρδος το χρόνο. Πρακτικά θές 1 χρόνο και 3-4 μήνες για να κάνεις απόσβεση. Καθόλου άσκημα... Με 10.000χλμ το χρόνο θές 2,2 χρόνια Με 12.000χλμ το χρόνο θές 1,8 χρόνια Με 15.000χλμ το χρόνο θές 1,5 χρόνια
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε MeddlingMageGR για την δημοσίευση του/της: ΖήσηςXsara
|
|
|
|
|
ΖήσηςXsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Saxo 1.1 LPG...Αξίζει; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Αύγ 2010, 20:06 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31 Δημοσιεύσεις: 7777 Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη Εικόνες: 3
|
MeddlingMageGR έγραψε: Zisis1992 έγραψε: MeddlingMageGR έγραψε: νομίζω οτι ειναι σημαντικό να ξέρουμε, σε τι κατάσταση είναι το Saxo, πόσα χλμ βγάζει με ενα γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης (και πόσα λίτρα χωράει), και τι διαδρομες θές να κάνεις. Γιατι δεν υπάρχουν πολλα γκαζάδικα εκτός Αθηνών... Το αμαξι ειναι μοντελο '99, αγοραστηκε μεταχειρησμενο με 98.000χλμ σε αριστη κατασταση,τωρα εχει 117.000χλμ (περιπου) τα οποια εγιναν(επι το πλειστον) εκτος πολης.Το ρεζερβουαρ εχει χωρητικοτητα 45 λιτρα και με 3/4 του ρεζερβουαρ (33,75 λιτρα) εκανε αποσταση 400χλμ...δυστηχως για γεματο δεν ξερω γιατι το αμαξι δεν ειναι δικο μου αλλα της μανας μου...οι διαδρομες θα ειναι εκτος πολης... Αρα δεν είναι τόσο οικονομικό όσο νόμιζα... με 33,75 λίτρα και για 400χλμ απόσταση, μας κάνει εναν ΜΟ 8,4 !!! μάλλον δεν ειναι καθόλου οικονομικό!!1 Ως εκ τούτου επαναυπολογίζω : Με 8,4 στα 100χλμ βενζίνης, και για 18.000χλμ το χρόνο μας κάνει 2237 ευρω βενζίνης. Με 10,4 στα 100χλμ υγραερίου και για 18.000χλμ το χρόνο μας κάνει 1272 ευρω LPG 2237 - 1272 = 965 ευρω κέρδος το χρόνο. Πρακτικά θές 1 χρόνο και 3-4 μήνες για να κάνεις απόσβεση. Καθόλου άσκημα... Με 10.000χλμ το χρόνο θές 2,2 χρόνια Με 12.000χλμ το χρόνο θές 1,8 χρόνια Με 15.000χλμ το χρόνο θές 1,5 χρόνια Ευχαριστω φιλε μου.Τελικα κατα πασα πιθανοτητα τα διανυθεντα χιλιομετρα θα ειναι 14.500 - 15.000...αρα τελικα δεν ειναι και ασχημη ιδεα...
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Saxo 1.1 LPG...Αξίζει; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Αύγ 2010, 20:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
καθολου ασκημη. Αρκει να επιλέξεις ενα σύστημα 4ης γενιάς, που θα το βρείς πολύ οικονομικό κοντά στην τιμή που σου είπα. Εταιρείες υπάρχουν πολλές.
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Saxo 1.1 LPG...Αξίζει; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Αύγ 2010, 20:45 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
Αξίζει να επενδύσεις σε ένα αυτοκίνητο δεκαετίας με 100k km στην πλάτη και να "δεσμευτείς" να το κρατήσεις για ακόμα 1,5 χρόνο? Η τωρινή αξία του αυτοκινήτου (σύμφωνα με το car.gr) είναι μεταξύ 2 και 3 χιλιάδων €.....
Τέλος, επειδή το αυτοκίνητο είναι δεκαετίας, μπορεί να χρειαστούν κάποιες επιπλέον αλλαγές σε αναλώσιμα όπως μπουζί για την τοποθέτηση του κιτ οπότε να ανέβει περαιτέρω το κόστος της εγκατάστασης.
Στη θέση σου Ζήση θα επισκεπτόμουν μερικούς που αναλαμβάνουν τη μετατροπή για να πάρω συγκεκριμένη προσφορά και βάση αυτού θα αποφάσιζα.
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Saxo 1.1 LPG...Αξίζει; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Αύγ 2010, 20:53 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Prokopas έγραψε: Αξίζει να επενδύσεις σε ένα αυτοκίνητο δεκαετίας με 100k km στην πλάτη και να "δεσμευτείς" να το κρατήσεις για ακόμα 1,5 χρόνο?
Τέλος, επειδή το αυτοκίνητο είναι δεκαετίας, μπορεί να χρειαστούν κάποιες επιπλέον αλλαγές σε αναλώσιμα όπως μπουζί για την τοποθέτηση του κιτ οπότε να ανέβει περαιτέρω το κόστος της εγκατάστασης. Το κιτ του υγραερίου το βγαζεις αν ειναι να πουλήσεις το αυτοκίνητο... για να το βάλεις στο επόμενο. Δεν χρειάζεται καμια αλλαγή στον κινητήρα. Μπαίνει απο πάνω (τουλάχιστον τα μπεκ). Ουτε πρόβλημα έχεις στο άλλαγμα τωμ μπουζί, που έτσι κ αλλιώς θα πρέπει να αλλάζονται.
|
|
|
|
|
ΖήσηςXsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Saxo 1.1 LPG...Αξίζει; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Αύγ 2010, 20:57 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31 Δημοσιεύσεις: 7777 Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη Εικόνες: 3
|
MeddlingMageGR έγραψε: Prokopas έγραψε: Αξίζει να επενδύσεις σε ένα αυτοκίνητο δεκαετίας με 100k km στην πλάτη και να "δεσμευτείς" να το κρατήσεις για ακόμα 1,5 χρόνο?
Τέλος, επειδή το αυτοκίνητο είναι δεκαετίας, μπορεί να χρειαστούν κάποιες επιπλέον αλλαγές σε αναλώσιμα όπως μπουζί για την τοποθέτηση του κιτ οπότε να ανέβει περαιτέρω το κόστος της εγκατάστασης. Το κιτ του υγραερίου το βγαζεις αν ειναι να πουλήσεις το αυτοκίνητο... για να το βάλεις στο επόμενο. Δεν χρειάζεται καμια αλλαγή στον κινητήρα. Μπαίνει απο πάνω (τουλάχιστον τα μπεκ). Ουτε πρόβλημα έχεις στο άλλαγμα τωμ μπουζί, που έτσι κ αλλιώς θα πρέπει να αλλάζονται. Ε τοτε ολα οκ...!!!Αλλα δεν θα μεινει τιποτα το οποιο θα υποδηλωνει οτι υπηρξε καποια μετατροπη?πχ ο διακοπτης αλλαγης παροχης καυσιμου...
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Saxo 1.1 LPG...Αξίζει; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Αύγ 2010, 21:10 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
Αυτό που λέω για το μπουζί είναι ότι μπορεί π.χ. τα συγκεκριμένα που φοράει να μην κάνουν και να χρειαστεί να τα αλλάξει προκειμένου να τοποθετήσει το κίτ. Τα αναφέρω σαν παράδειγμα γιατί μου έχουν αναφέρει παρόμοιο περιστατικό. Μπορεί να χρειαστεί κάτι ή και τίποτα. Γι' αυτό, προτείνω στο Ζήση να πάρουν προσφορά ώστε να αποκτήσει κάποια βάση η συζήτηση. Το κιτ σίγουρα αφαιρείται και τοποθετείται σε καινούργιο αυτοκίνητο, έτσι όμως αλλάζουν οι παράμετροι της εξίσωσης απόσβεσης της "επένδυσης". Δεν λέω ότι δεν θα είναι οικονομικό αλλά αυξάνοντας το χρόνο απόσβεσης "ποντάρεις" σε πολλούς αστάθμητους παράγοντες (τιμή LPG, βλάβες, νομοθεσία κτλ κτλ) που δεν υπάρχει λόγος να τους συζητήσουμε και να βγούμε off topic. Για μένα τα πράγματα είναι τόσο απλά όσο οι πολλαπλασιασμοί του Δημήτρη Παράθεση: Με 8,4 στα 100χλμ βενζίνης, και για 18.000χλμ το χρόνο μας κάνει 2237 ευρω βενζίνης. Με 10,4 στα 100χλμ υγραερίου και για 18.000χλμ το χρόνο μας κάνει 1272 ευρω LPG
2237 - 1272 = 965 ευρω κέρδος το χρόνο. Πρακτικά θές 1 χρόνο και 3-4 μήνες για να κάνεις απόσβεση. Καθόλου άσκημα...
Με 10.000χλμ το χρόνο θές 2,2 χρόνια Με 12.000χλμ το χρόνο θές 1,8 χρόνια Με 15.000χλμ το χρόνο θές 1,5 χρόνια Για όλα τα υπόλοιπα, παίρνεις ένα ρίσκο εν γνώση σου και εκ των υστέρων κάνεις λογαριασμό
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Prokopas για την δημοσίευση του/της: ΖήσηςXsara
|
|
|
|
|
ΖήσηςXsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Saxo 1.1 LPG...Αξίζει; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Αύγ 2010, 21:14 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31 Δημοσιεύσεις: 7777 Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη Εικόνες: 3
|
Prokopas έγραψε: Αυτό που λέω για το μπουζί είναι ότι μπορεί π.χ. τα συγκεκριμένα που φοράει να μην κάνουν και να χρειαστεί να τα αλλάξει προκειμένου να τοποθετήσει το κίτ. Τα αναφέρω σαν παράδειγμα γιατί μου έχουν αναφέρει παρόμοιο περιστατικό. Μπορεί να χρειαστεί κάτι ή και τίποτα. Γι' αυτό, προτείνω στο Ζήση να πάρουν προσφορά ώστε να αποκτήσει κάποια βάση η συζήτηση. Το κιτ σίγουρα αφαιρείται και τοποθετείται σε καινούργιο αυτοκίνητο, έτσι όμως αλλάζουν οι παράμετροι της εξίσωσης απόσβεσης της "επένδυσης". Δεν λέω ότι δεν θα είναι οικονομικό αλλά αυξάνοντας το χρόνο απόσβεσης "ποντάρεις" σε πολλούς αστάθμητους παράγοντες (τιμή LPG, βλάβες, νομοθεσία κτλ κτλ) που δεν υπάρχει λόγος να τους συζητήσουμε και να βγούμε off topic. Για μένα τα πράγματα είναι τόσο απλά όσο οι πολλαπλασιασμοί του Δημήτρη Παράθεση: Με 8,4 στα 100χλμ βενζίνης, και για 18.000χλμ το χρόνο μας κάνει 2237 ευρω βενζίνης. Με 10,4 στα 100χλμ υγραερίου και για 18.000χλμ το χρόνο μας κάνει 1272 ευρω LPG
2237 - 1272 = 965 ευρω κέρδος το χρόνο. Πρακτικά θές 1 χρόνο και 3-4 μήνες για να κάνεις απόσβεση. Καθόλου άσκημα...
Με 10.000χλμ το χρόνο θές 2,2 χρόνια Με 12.000χλμ το χρόνο θές 1,8 χρόνια Με 15.000χλμ το χρόνο θές 1,5 χρόνια Για όλα τα υπόλοιπα, παίρνεις ένα ρίσκο εν γνώση σου και εκ των υστέρων κάνεις λογαριασμό
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|